quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst. Ik zie het aan je ogen.
quote:En, zag ze er goed uit?
Ze heeft ook een vaginaboekje geschreven!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:43 schreef Lienekien het volgende:
Waar Goedele is, gaat het over penissen.
Kutboek.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze heeft ook een vaginaboekje geschreven!
Da's flauw!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:45 schreef Flabofski het volgende:
Kutboek.
't Is een roze boekjequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
Jij kent het?
Nee. Maar ik heb ook geenszins de pretentie het voltallige Nederlandse lexicon te kennen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:17 schreef Flabofski het volgende:
Tante Lien!
Ooit van dit woord gehoord?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb ook geenszins de pretentie het voltallige Nederlandse lexicon te kennen.
Hè, ik ga gelijk raar praten.
Ga het registreren bij @live.nl.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Flabofski het volgende:
!
Maar het is wel een tof woord, toch?
Ik snap er alleen geen snars van. Verder is het een leuk woord.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Flabofski het volgende:
[..]!
Maar het is wel een tof woord, toch?
quote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap er alleen geen snars van. Verder is het een leuk woord.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:21 schreef broer het volgende:
Ben ik weer te laat voor de schokkende plaatjes?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat waren geen schokkende plaatjes, hoor.
Maar wat heeft bahuvrihi daarmee te maken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:25 schreef Flabofski het volgende:
[..]! Goed idee.
[..]
Wat snap je er niet aan?
Samengesteld woord dat een persoon omschrijft die het omschreven woord bezit.
Zo is 'dikkop' een bahuvrihicompositum, want met dikkop wordt iemand bedoeld die een 'dik kop' (lees: dikke kop) heeft.
Oh, dát.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wat heeft brahuvihi daarmee te maken?
Woordvandedag.nlquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef broer het volgende:
Hoe kóm je in hemelsnaam aan zo'n woord, Flabofski?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:29 schreef Lienekien het volgende:
Bahuvrihi is Oud-Indisch voor rijsthebbend.
wycciepedia@live.nlquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef Flabofski het volgende:
Bron: wycciepedia?
Ja, zo moeilijk was ie niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef Flabofski het volgende:
Gewoon hetzelfde?
Nee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:34 schreef broer het volgende:
[..]
Staan daar ook wel eens woorden als 'wortel', 'rekening' en 'stoelpoot'?
Da's wel de Amerikaanse uitspraak.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
't Gaat dan niet over de Nederlandse taal, maar ik vind de site van Merriam Webster heel erg handig omdat je daar de uitspraak van woorden kunt horen![]()
Helaas niet in Firefox.
Dan snapte ik het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:54 schreef Flabofski het volgende:
Het ging gewoon over taal.
Toegeven dat ik het niet snap. Hoe open vind je die!?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan niet open genoeg zijn.
Ja, jij he, broer.
Een Mandi en een haddoek (op Java tenminste(quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
En een handdoek?
Een mandi? Een mandi is een badkamer, naar mijn weten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een Mandi en een haddoek (op Java tenminste(
Ja, een andere wasbak heb ik daar niet gezien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een mandi? Een mandi is een badkamer, naar mijn weten.
Of eigenlijk is het een grote bak met ( koud ) water, waarmee je jezelf kan 'douchen'.
En dat gebeurt vast niet zo vaak...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dnek bij Mandi aan een meisje.
Ik denk best vaak aan meisjes, maar wel op een andere manier.quote:
Erle lermvw leres. Rymw pws ymewlqa!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
Dat onbegijpelijke gelul hier.
Precies!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
Dat onbegijpelijke gelul hier.
Die hetero's ook altijdquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
Dat zou je wel willen hè? Homo!
Uitstekend idee!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Brother where art thou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou voor het eerst zijn dat ik in Groningen kom.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:18 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn stiekeme hoop is dat broer en wyccie elkaar nog per ongeluk tegen het lijf lopen in Groningen.
Maar lees je altijd, regelmatig, soms of eigenlijk nooit mee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:19 schreef bofneger het volgende:
Jullie zijn op hoogtes, waarvan ik het bestaan niet ken.
Die zijn in de maak, Do2. Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn stiekeme hoop is dat broer en wyccie kinderen krijgen.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn stiekeme hoop is dat broer en wyccie kinderen krijgen.
It's lonely at the top...
Jij hebt wel een verdomd grote mond als wyccie er niet is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Die zijn in de maak, Do2. Maak je geen zorgen.
Nijmegen ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:22 schreef Claudia_x het volgende:
Groningen is klein.
Soms. Dat is het enige eerlijke antwoord. Maar dan wel gefascineerd. Vanavond bijvoorbeeld las ik een kleine reeks over masturbatie in relatie van een zekere Riko. Ik had daarover in deel 1 een stukje geschreven. Ik zag dat er inmiddels al een deel 4 is. Daarin post Claudia_X (jij dus ook) dat het plaatsen van prive mail niet kies is. Ik vind dat zo interessant.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Maar lees je altijd, regelmatig, soms of eigenlijk nooit mee?
Dat scheelt nogal voor het op de hoogte zijn.
Zeg! Leg eens niet zo de vinger op de zere plek!quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt wel een verdomd grote mond als wyccie er niet is.
Waarom dacht ik dat jullie in Groningen zaten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Nijmegen ook. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het is sowieso niet kies om je relatie aan het wankelen laten te brengen door een paar fok!ers die menen de waarheid in pacht te hebben over de liefde.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef bofneger het volgende:
Soms. Dat is het enige eerlijke antwoord. Maar dan wel gefascineerd. Vanavond bijvoorbeeld las ik een kleine reeks over masturbatie in relatie van een zekere Riko. Ik had daarover in deel 1 een stukje geschreven. Ik zag dat er inmiddels al een deel 4 is. Daarin post Claudia_X (jij dus ook) dat het plaatsen van prive mail niet kies is. Ik vind dat zo interessant.
Amsterdam is ook klein.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:27 schreef bofneger het volgende:
Groningen is heel klein, vergeleken bij bijvoorbeeld het dorp Amsterdam
Dan is het toch prima? Als je af en toe meeleest en dan onmiddellijk gefascineerd bent, dan heb je toch een mooie uitvalsbasis als je wat doelloos zit te Fok!ken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef bofneger het volgende:
Soms. Dat is het enige eerlijke antwoord. Maar dan wel gefascineerd.
O, ik dacht dat je Lienekien erin gefantaseerd had.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom dacht ik dat jullie in Groningen zaten?
Een lang verhaal over iets dat mij tien jaar geleden overkomen is in een relatie met een psychologiestudente. Een lang verhaal, maar het komt er op neer dat mijn geliefde mij toen betrapte op het uitoefenen van sexuele handeling bij mezelf. Genant eigenlijk. Daarna werd het al minder.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is sowieso niet kies om je relatie aan het wankelen laten te brengen door een paar fok!ers die menen de waarheid in pacht te hebben over de liefde.
Wat had jij geschreven?
Nee, precies goed. Dat zie je niet vaak meer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Wat? Te veel of te weinig ellen of déés?
Kun je het niet pasten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Een lang verhaal over iets dat mij tien jaar geleden overkomen is in een relatie met een psychologiestudente. Een lang verhaal, maar het komt er op neer dat mijn geliefde mij toen betrapte op het uitoefenen van sexuele handeling bij mezelf. Genant eigenlijk. Daarna werd het al minder.
Ik ben wat dat betreft inderdaad van het uitstervende soort.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:31 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, precies goed. Dat zie je niet vaak meer.
Hierbij mijn gepaste relaasquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:33 schreef Claudia_x het volgende:
Was je ook op een ander aan het masturberen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zijn we?
Onmiddellijk. Onmiddellijk. Onmiddellijk.
Die is inderdaad binnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind een masturberende man wel opwindend. Maar niet als hij op een ander aan het masturberen is.![]()
Nee, dat is niet overdreven subtiel, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef Claudia_x het volgende:
Dat zijn hints.
Amsterdam, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef bofneger het volgende:
Er komt dus een TTK-meet en die vindt plaats in Groningen op 17 december?
Gelukkig. Ik zet 'Jolene' even heel hard aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dolly Parton is OK.
Meid, welterusten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten, mannen.![]()
Joleneéééééé'quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik zet 'Jolene' even heel hard aan.
Ik geloof niet dat ik een hele cd van Dolly Parton achter elkaar kan luisteren. Maar als je door een film in zo'n sfeer bent geraakt is het heerlijk tranentrekkend.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:49 schreef bofneger het volgende:
Die sfeer van Tennessee helpt ook wel, moet ik zeggen. Zo'n rauwe camperssfeer. Mobile homes.
Ik heb het niet exact gevolgd. Klik op de link die Claudia postte, daar lees je het allemaal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:51 schreef bofneger het volgende:
Maar broer, waar vindt die meet plaats dan?
Okee. We zullen wel zien of het land van ooit toch nog vorm gaat krijgen. Bezielde, eigen geesten met een visie, als groene kippen op een stok, filosoferend. Wie weet maken we nog de geboorte van een totaal nieuwe beweging mee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het niet exact gevolgd. Klik op de link die Claudia postte, daar lees je het allemaal.
Dat gebeurt alleen als JAM er een roman over schrijft.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:56 schreef bofneger het volgende:
Wie weet maken we nog de geboorte van een totaal nieuwe beweging mee.
Volgens mijn profiel ben ik zinnetjesverzinner.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:57 schreef bofneger het volgende:
Wat is eigenlijk jouw professie, broer?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als JAM er een roman over schrijft.
Dat komt omdat JAM geen ideeën heeft. Of, nou ja, geen ideeën die men in de jaren zestig niet ook al had.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:02 schreef bofneger het volgende:
De naam JAM, daar heb ik van gehoord. Maar zijn ideeen zijn me vooralsnog ontschoten.
Ik neem aan dat je Angeles bedoelt? Door mijn hoofd spookt regelmatig het zinnetje I could make you satisfied in everything you do.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:02 schreef bofneger het volgende:
Overigens "angels van elliot smith" is zo'n heerlijk lief liedje.
Ik luister nu naar dat fluitliedje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is goede muziek!
Die heeft wel een prettig 'I love rock & roll'-gevoel, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:57 schreef wyccie het volgende:
Jolene in de versie van Queen Adreena is echt verschrikkelijk mooi.
'I love Rock & Roll-gevoel'? Mis ik dat gevoel of ben je sarcastisch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:37 schreef broer het volgende:
Die heeft wel een prettig 'I love rock & roll'-gevoel, inderdaad.
Nee, ik heb het over 'I love rock n roll' van Joan Jett and the Blackhearts. Die heeft zo'n zelfde cadans.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef wyccie het volgende:
'I love Rock & Roll-gevoel'? Mis ik dat gevoel of ben je sarcastisch?
Met álles?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:12 schreef Flabofski het volgende:
Maar ik ben het met wyccie eens. [afbeelding]
Da's niet best.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Augustina het volgende:
Mij lijkt Tokyo Story de mooiste.
Een klein half uurtje. Toch netjes.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:54 schreef broer het volgende:
Ik ga nu Austin Powers kijken. Eens zien hoe lang ik dat vol houd.
Ik zat net op m'n knieën om je ten huwelijk te vragen.quote:Op zondag 12 november 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Whehe, Flab op de grond. [afbeelding]
Nee, ik doe het wel vaker hoor. Even de film op pauze en dan slapen. Ik heb het gewoon nodig.
En trage films zijn niet per se slecht. Ik vind het een prima film.
Wil je dan nu weer opstaan?
Ik wel.quote:Op zondag 12 november 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Ik bedenk me nu net dat je helemaal niet op je knieën kunt zitten.
Doe dat maar niet. Als je knie kapot is, kun je er niet meer op zitten.quote:Op zondag 12 november 2006 00:21 schreef Flabofski het volgende:
Ook niet als ik letterlijk en figuurlijk een knieval maak?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:12 schreef Flabofski het volgende:
Ik wil meepraten, maar ik kan het niet.
Inderdaad!quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een albino geen ritmegevoel hebben?
Nee hè, uitgerekend jij die er een opmerking over maakt?!?!quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een albino geen ritmegevoel hebben?
quote:Op zondag 12 november 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Nee hè, uitgerekend jij die er een opmerking over maakt?!?!
Ah, op die manier.quote:Op zondag 12 november 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Er was toch een discussie over zwakzinnigen, debielen en mongolen of zo?
Dat verschilt nogal per album. Swordfishtrombones is mooi.quote:Op zondag 12 november 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Hou je van Tom Waits, k_man?
Het watte? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef k_man het volgende:
Is het bij het Willie Dobbeplantsoen?
Heb je nooit de behoefte films 'na te bespreken'? Of aan opbeurend gezelschap na een verdrietige film?quote:Op zondag 12 november 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Dat soort films kijk ik alleen. Ik huil niet graag in bijzijn van anderen.
Hoe oud?quote:Op zondag 12 november 2006 01:20 schreef wyccie het volgende:
Jemig, ben jij al zo oud.
Ik hou er niet van om een film helemaal dood te analyseren. Gewoon kijken en genieten, of niet.quote:Op zondag 12 november 2006 01:20 schreef k_man het volgende:
Heb je nooit de behoefte films 'na te bespreken'?
Nee, ik wil dan gewoon even een potje janken. Dat lucht op. En ik huil heel makkelijk bij films (of series, en zelfs bij Oprahquote:Of aan opbeurend gezelschap na een verdrietige film?
Maar jij weet Witlofallee niet eens te vindenquote:Nou ja, dan gaan we maar een andere film kijken.
Mies Bouwman, Open het dorp. Dat is algemene ontwikkeling.quote:Op zondag 12 november 2006 01:22 schreef k_man het volgende:
Ik zou niet weten hoe Willy Dobbe er uit ziet hoor. Het is meer een brokje algemene ontwikkeling, dan dat ik dit bewust heb meegemaakt.
Verdomd! De gelijkenis tussen JAM en Wim T. Schippers is bepaald niet vergezocht!quote:Op zondag 12 november 2006 02:02 schreef k_man het volgende:
Het zou zomaar een uitspraak van JAM kunnen zijn.
Metquote:Op zondag 12 november 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
Of moet ik zeggen: "Ik ben helemaal niet boos."?
Sommige wel. Andere niet.quote:Op zondag 12 november 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Vind je singer-songwriters leuk?
Dan zou ik nooit meer wat zien. Ik 'ken' alleen maar 'grote' bands. En om die allemaal te zien kan ik niet betalen. Dus dan ga ik af en toe eens naar Merleyn of - zoals vanavond - naar De Onderbroek. Laat ik me verrassen.quote:Op zondag 12 november 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
Ik doe dat eigenlijk nooit; eerst een bandje live zien en dan een cd kopen. Ik ga eigenlijk alleen naar bandjes kijken als ik de muziek ken.
Hm... Ik wilde je als tip de singer-songwriter-polonaise geven die morgen tussen vier en zeven in de plupub langskomt. Een stuk of tien bandjes die drie of vier nummers in akoestische setting spelen.quote:Op zondag 12 november 2006 02:28 schreef wyccie het volgende:
Sommige wel. Andere niet.
Lekker helder.
En ik was nog wel bang dat het woord 'singer-songwriter' je zou afschrikken.quote:Op zondag 12 november 2006 02:33 schreef wyccie het volgende:
Polonaise en plupub. Die woorden schrikken me af.
Met de fiets.quote:Op zondag 12 november 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Ben jij daar bij geweest? Stoer! Hoe ben je daar terechtgekomen, dan?
Ik heb alle cd's van Aimee Mann, Ed Harcourt en ook cd's van Rufus Wainwright en Tom Waits.quote:Op zondag 12 november 2006 02:35 schreef broer het volgende:
En ik was nog wel bang dat het woord 'singer-songwriter' je zou afschrikken.
O, nou, dan zou ik het toch nog eens overwegen. Er spelen erg leuke bandjes.quote:Op zondag 12 november 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alle cd's van Aimee Mann, Ed Harcourt en ook cd's van Rufus Wainwright en Tom Waits.
Ja, met de fietsquote:Op zondag 12 november 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Met de fiets.
Maar je kende ze nog niet. Wat vond je ervan?
Ken jij die bandjes dan al?quote:Op zondag 12 november 2006 02:43 schreef broer het volgende:
O, nou, dan zou ik het toch nog eens overwegen. Er spelen erg leuke bandjes.
Ik zal je niet aanspreken als ik je zie. Dat beloof ik.
Ik vond het ook een geweldige show. Meestal staan bandjes er toch wat doods bij, maar dit was een lust voor het oog.quote:Op zondag 12 november 2006 02:43 schreef wyccie het volgende:
't Was echt heel goed. Iedereen was enthousiast, iedereen deed mee. Druk en zweterig, maar wel leuk.
(Ik heb ze twee keer gezien.)
Een aantal heb ik al eerder gezien. Maar vooral in volledig versterkte vorm. Dus ik ben benieuwd hoe ze zich in een akoestische setting houden.quote:Op zondag 12 november 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ken jij die bandjes dan al?
Geen idee. Ik zoek er niet meer naar. Vroeger keek ik nog wel eens in de Oor, maar die lees ik dus niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Komen er binnenkort nog bandjes in Nijmegen die je wilt gaan zien?
Neehee, ik heb ge-editquote:Op zondag 12 november 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Die leeftijdvraag had ik ook niet zelf moeten stellen. Ik weet het.
Nee joh, hij is maar 7 jaar ouder. Dat was meer een grapje. Ik wilde weten of hij daar boos om zou worden.quote:
Ik heb op dit moment ook geen tips. Helaas.quote:Op zondag 12 november 2006 03:07 schreef wyccie het volgende:
Geen idee. Ik zoek er niet meer naar. Vroeger keek ik nog wel eens in de Oor, maar die lees ik dus niet meer.
Wat ik wel moet doen is op de sites van de bands/artiesten, die ik wil zien, kijken wanneer ze in Nederland zijn.
Hm... En dan word ik weer nieuwsgierig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |