Die zijn in de maak, Do2. Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn stiekeme hoop is dat broer en wyccie kinderen krijgen.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn stiekeme hoop is dat broer en wyccie kinderen krijgen.
It's lonely at the top...
Jij hebt wel een verdomd grote mond als wyccie er niet is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Die zijn in de maak, Do2. Maak je geen zorgen.
Nijmegen ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:22 schreef Claudia_x het volgende:
Groningen is klein.
Soms. Dat is het enige eerlijke antwoord. Maar dan wel gefascineerd. Vanavond bijvoorbeeld las ik een kleine reeks over masturbatie in relatie van een zekere Riko. Ik had daarover in deel 1 een stukje geschreven. Ik zag dat er inmiddels al een deel 4 is. Daarin post Claudia_X (jij dus ook) dat het plaatsen van prive mail niet kies is. Ik vind dat zo interessant.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Maar lees je altijd, regelmatig, soms of eigenlijk nooit mee?
Dat scheelt nogal voor het op de hoogte zijn.
Zeg! Leg eens niet zo de vinger op de zere plek!quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt wel een verdomd grote mond als wyccie er niet is.
Waarom dacht ik dat jullie in Groningen zaten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Nijmegen ook. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het is sowieso niet kies om je relatie aan het wankelen laten te brengen door een paar fok!ers die menen de waarheid in pacht te hebben over de liefde.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef bofneger het volgende:
Soms. Dat is het enige eerlijke antwoord. Maar dan wel gefascineerd. Vanavond bijvoorbeeld las ik een kleine reeks over masturbatie in relatie van een zekere Riko. Ik had daarover in deel 1 een stukje geschreven. Ik zag dat er inmiddels al een deel 4 is. Daarin post Claudia_X (jij dus ook) dat het plaatsen van prive mail niet kies is. Ik vind dat zo interessant.
Amsterdam is ook klein.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:27 schreef bofneger het volgende:
Groningen is heel klein, vergeleken bij bijvoorbeeld het dorp Amsterdam
Dan is het toch prima? Als je af en toe meeleest en dan onmiddellijk gefascineerd bent, dan heb je toch een mooie uitvalsbasis als je wat doelloos zit te Fok!ken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef bofneger het volgende:
Soms. Dat is het enige eerlijke antwoord. Maar dan wel gefascineerd.
O, ik dacht dat je Lienekien erin gefantaseerd had.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom dacht ik dat jullie in Groningen zaten?
Een lang verhaal over iets dat mij tien jaar geleden overkomen is in een relatie met een psychologiestudente. Een lang verhaal, maar het komt er op neer dat mijn geliefde mij toen betrapte op het uitoefenen van sexuele handeling bij mezelf. Genant eigenlijk. Daarna werd het al minder.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is sowieso niet kies om je relatie aan het wankelen laten te brengen door een paar fok!ers die menen de waarheid in pacht te hebben over de liefde.
Wat had jij geschreven?
Nee, precies goed. Dat zie je niet vaak meer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Wat? Te veel of te weinig ellen of déés?
Kun je het niet pasten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Een lang verhaal over iets dat mij tien jaar geleden overkomen is in een relatie met een psychologiestudente. Een lang verhaal, maar het komt er op neer dat mijn geliefde mij toen betrapte op het uitoefenen van sexuele handeling bij mezelf. Genant eigenlijk. Daarna werd het al minder.
Ik ben wat dat betreft inderdaad van het uitstervende soort.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:31 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, precies goed. Dat zie je niet vaak meer.
Hierbij mijn gepaste relaasquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:33 schreef Claudia_x het volgende:
Was je ook op een ander aan het masturberen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zijn we?
Onmiddellijk. Onmiddellijk. Onmiddellijk.
Die is inderdaad binnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind een masturberende man wel opwindend. Maar niet als hij op een ander aan het masturberen is.![]()
Nee, dat is niet overdreven subtiel, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef Claudia_x het volgende:
Dat zijn hints.
Amsterdam, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef bofneger het volgende:
Er komt dus een TTK-meet en die vindt plaats in Groningen op 17 december?
Gelukkig. Ik zet 'Jolene' even heel hard aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dolly Parton is OK.
Meid, welterusten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten, mannen.![]()
Joleneéééééé'quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik zet 'Jolene' even heel hard aan.
Ik geloof niet dat ik een hele cd van Dolly Parton achter elkaar kan luisteren. Maar als je door een film in zo'n sfeer bent geraakt is het heerlijk tranentrekkend.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:49 schreef bofneger het volgende:
Die sfeer van Tennessee helpt ook wel, moet ik zeggen. Zo'n rauwe camperssfeer. Mobile homes.
Ik heb het niet exact gevolgd. Klik op de link die Claudia postte, daar lees je het allemaal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:51 schreef bofneger het volgende:
Maar broer, waar vindt die meet plaats dan?
Okee. We zullen wel zien of het land van ooit toch nog vorm gaat krijgen. Bezielde, eigen geesten met een visie, als groene kippen op een stok, filosoferend. Wie weet maken we nog de geboorte van een totaal nieuwe beweging mee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het niet exact gevolgd. Klik op de link die Claudia postte, daar lees je het allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |