Doe dat maar niet. Als je knie kapot is, kun je er niet meer op zitten.quote:Op zondag 12 november 2006 00:21 schreef Flabofski het volgende:
Ook niet als ik letterlijk en figuurlijk een knieval maak?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:12 schreef Flabofski het volgende:
Ik wil meepraten, maar ik kan het niet.
Inderdaad!quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een albino geen ritmegevoel hebben?
Nee hè, uitgerekend jij die er een opmerking over maakt?!?!quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een albino geen ritmegevoel hebben?
quote:Op zondag 12 november 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Nee hè, uitgerekend jij die er een opmerking over maakt?!?!
Ah, op die manier.quote:Op zondag 12 november 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Er was toch een discussie over zwakzinnigen, debielen en mongolen of zo?
Dat verschilt nogal per album. Swordfishtrombones is mooi.quote:Op zondag 12 november 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Hou je van Tom Waits, k_man?

Het watte? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef k_man het volgende:
Is het bij het Willie Dobbeplantsoen?
Heb je nooit de behoefte films 'na te bespreken'? Of aan opbeurend gezelschap na een verdrietige film?quote:Op zondag 12 november 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Dat soort films kijk ik alleen. Ik huil niet graag in bijzijn van anderen.
Hoe oud?quote:Op zondag 12 november 2006 01:20 schreef wyccie het volgende:
Jemig, ben jij al zo oud.
Ik hou er niet van om een film helemaal dood te analyseren. Gewoon kijken en genieten, of niet.quote:Op zondag 12 november 2006 01:20 schreef k_man het volgende:
Heb je nooit de behoefte films 'na te bespreken'?
Nee, ik wil dan gewoon even een potje janken. Dat lucht op. En ik huil heel makkelijk bij films (of series, en zelfs bij Oprahquote:Of aan opbeurend gezelschap na een verdrietige film?
Maar jij weet Witlofallee niet eens te vindenquote:Nou ja, dan gaan we maar een andere film kijken.
Mies Bouwman, Open het dorp. Dat is algemene ontwikkeling.quote:Op zondag 12 november 2006 01:22 schreef k_man het volgende:
Ik zou niet weten hoe Willy Dobbe er uit ziet hoor. Het is meer een brokje algemene ontwikkeling, dan dat ik dit bewust heb meegemaakt.
Verdomd! De gelijkenis tussen JAM en Wim T. Schippers is bepaald niet vergezocht!quote:Op zondag 12 november 2006 02:02 schreef k_man het volgende:
Het zou zomaar een uitspraak van JAM kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |