Verdomd! De gelijkenis tussen JAM en Wim T. Schippers is bepaald niet vergezocht!quote:Op zondag 12 november 2006 02:02 schreef k_man het volgende:
Het zou zomaar een uitspraak van JAM kunnen zijn.
Metquote:Op zondag 12 november 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
Of moet ik zeggen: "Ik ben helemaal niet boos."?
Sommige wel. Andere niet.quote:Op zondag 12 november 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Vind je singer-songwriters leuk?
Dan zou ik nooit meer wat zien. Ik 'ken' alleen maar 'grote' bands. En om die allemaal te zien kan ik niet betalen. Dus dan ga ik af en toe eens naar Merleyn of - zoals vanavond - naar De Onderbroek. Laat ik me verrassen.quote:Op zondag 12 november 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
Ik doe dat eigenlijk nooit; eerst een bandje live zien en dan een cd kopen. Ik ga eigenlijk alleen naar bandjes kijken als ik de muziek ken.
Hm... Ik wilde je als tip de singer-songwriter-polonaise geven die morgen tussen vier en zeven in de plupub langskomt. Een stuk of tien bandjes die drie of vier nummers in akoestische setting spelen.quote:Op zondag 12 november 2006 02:28 schreef wyccie het volgende:
Sommige wel. Andere niet.
Lekker helder.
En ik was nog wel bang dat het woord 'singer-songwriter' je zou afschrikken.quote:Op zondag 12 november 2006 02:33 schreef wyccie het volgende:
Polonaise en plupub. Die woorden schrikken me af.
Met de fiets.quote:Op zondag 12 november 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Ben jij daar bij geweest? Stoer! Hoe ben je daar terechtgekomen, dan?
Ik heb alle cd's van Aimee Mann, Ed Harcourt en ook cd's van Rufus Wainwright en Tom Waits.quote:Op zondag 12 november 2006 02:35 schreef broer het volgende:
En ik was nog wel bang dat het woord 'singer-songwriter' je zou afschrikken.
O, nou, dan zou ik het toch nog eens overwegen. Er spelen erg leuke bandjes.quote:Op zondag 12 november 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alle cd's van Aimee Mann, Ed Harcourt en ook cd's van Rufus Wainwright en Tom Waits.
Ja, met de fietsquote:Op zondag 12 november 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Met de fiets.
Maar je kende ze nog niet. Wat vond je ervan?
Ken jij die bandjes dan al?quote:Op zondag 12 november 2006 02:43 schreef broer het volgende:
O, nou, dan zou ik het toch nog eens overwegen. Er spelen erg leuke bandjes.
Ik zal je niet aanspreken als ik je zie. Dat beloof ik.
Ik vond het ook een geweldige show. Meestal staan bandjes er toch wat doods bij, maar dit was een lust voor het oog.quote:Op zondag 12 november 2006 02:43 schreef wyccie het volgende:
't Was echt heel goed. Iedereen was enthousiast, iedereen deed mee. Druk en zweterig, maar wel leuk.
(Ik heb ze twee keer gezien.)
Een aantal heb ik al eerder gezien. Maar vooral in volledig versterkte vorm. Dus ik ben benieuwd hoe ze zich in een akoestische setting houden.quote:Op zondag 12 november 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ken jij die bandjes dan al?
Geen idee. Ik zoek er niet meer naar. Vroeger keek ik nog wel eens in de Oor, maar die lees ik dus niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Komen er binnenkort nog bandjes in Nijmegen die je wilt gaan zien?
Neehee, ik heb ge-editquote:Op zondag 12 november 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Die leeftijdvraag had ik ook niet zelf moeten stellen. Ik weet het.
Nee joh, hij is maar 7 jaar ouder. Dat was meer een grapje. Ik wilde weten of hij daar boos om zou worden.quote:
Ik heb op dit moment ook geen tips. Helaas.quote:Op zondag 12 november 2006 03:07 schreef wyccie het volgende:
Geen idee. Ik zoek er niet meer naar. Vroeger keek ik nog wel eens in de Oor, maar die lees ik dus niet meer.
Wat ik wel moet doen is op de sites van de bands/artiesten, die ik wil zien, kijken wanneer ze in Nederland zijn.
Hm... En dan word ik weer nieuwsgierig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |