Nee, nee, zeer zeker niet. Ik weet dondersgoed waar het Tropenmuseum is.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je ook, JAM?
Ik zag vandaag een jongen in de tram waarvan ik dacht dat jij het wel eens kon zijn. Dat wil zeggen, ik zat te twijfelen of het een jood, een hagenees of een belg was. Je was erg aardig, want je legde twee francaises uit waar ze uit moesten stappen. (Het Tropenmuseum.) Helaas zat je er 1 stop naast en had ik geen zin me ermee te bemoeien.
Er was een ongeluk gebeurd op de Plantage Middenlaan en we reden om, dus het was niet zo gek dat je lichtelijk verward was. Je kwam ook niet zo goed uit je Frans.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, nee, zeer zeker niet. Ik weet dondersgoed waar het Tropenmuseum is..
Praatte ik ook Frans?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er was een ongeluk gebeurd op de Plantage Middenlaan en we reden om, dus het was niet zo gek dat je lichtelijk verward was. Je kwam ook niet zo goed uit je Frans.
Leuk jack, trouwens.![]()
Nu ja; dat zou heel goed kunnen. Ben je ook van de partij? Dan krijg je een JUPILERTJE van me.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een poging tot, JAM.
Vertel eens meer over dat jack.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het stelde niet veel voor, je 'oui' klonk zelfs nergens naar. Maar je had echt een heel tof jack.
Leer, lichtbruin. Is camel een naam voor een kleur? Erg James Dean.quote:
Geleerd in het oord Harskamp?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig spreek ik directiesecretaressenederlands.
Laatst zei iemand tegen me dat ik op James Dean leek. Toen had ADO Den Haag net 2-0 gewonnen van Heracles Almelo en toen na ik een bepaalde posé aan om mijn vreugd uit te drukken. Hij zei: 'Kanker, op wie lijk je nou? Je weet, die malloot, jaren 40, die met z'n auto tegen een boom aan is geknald. Hoe heet die teringjood nou ook alweer?'quote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leer, lichtbruin. Is camel een naam voor een kleur? Erg James Dean.
Brabantsquote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef JAM het volgende:
Eén ding, ik wil niet dat jullie de hele tijd Brabants of Achterhoeks of Twents of wat voor een spraakje dan ook gaan ouwehoeren want dan ben ik stante pede vertrokken.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:18 schreef bofneger het volgende:
Ik heb de 17e december opgeschreven.
Juist!quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
AR: eigenlijk willen we de zaterdagavond ervoor gewoon een kroeg in duiken. Kun je dan wel?
Wie is "we"??quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
AR: eigenlijk willen we de zaterdagavond ervoor gewoon een kroeg in duiken. Kun je dan wel?
DO2 en ik.quote:
Het moet niet.quote:Ennuh, bedoel je nou dat ik 2x naar Amsterdam moet??
Melk drinken.quote:Oh, en natuurlijk de logische vraag wat moet AR in een kroeg??
Je bent 2 weken achter op schema ofzo, maar je mag dit alsnog noterenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:04 schreef Isabeau het volgende:
mag ik hieruit opmaken dat het weer helemaal aan is?
Beneden de rivieren?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dus Do2 en ik moeten vanuit Brabant naar Amsterdam komen....
Eigenlijk hoor jij gewoon naar hier te komen Claudia
Ja, dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.quote:Volgens mij is de 16e de dag dat m'nweer vertrekt. Ik ben dan dus wel min of meer bij Amsterdam..., maar of ik dan ook zin heb in een kroeg
![]()
Ik ben altijd in voor een reisje naar Frankrijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, de beschaafde wereld zeg maar
Nu ja, het is iig de goede windrichtingquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een reisje naar Frankrijk.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:01 schreef JAM het volgende:
-edit-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |