Dan snapte ik het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:54 schreef Flabofski het volgende:
Het ging gewoon over taal.
Toegeven dat ik het niet snap. Hoe open vind je die!?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan niet open genoeg zijn.
Ja, jij he, broer.
Een Mandi en een haddoek (op Java tenminste(quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
En een handdoek?
Een mandi? Een mandi is een badkamer, naar mijn weten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een Mandi en een haddoek (op Java tenminste(
Ja, een andere wasbak heb ik daar niet gezien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een mandi? Een mandi is een badkamer, naar mijn weten.
Of eigenlijk is het een grote bak met ( koud ) water, waarmee je jezelf kan 'douchen'.
En dat gebeurt vast niet zo vaak...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dnek bij Mandi aan een meisje.
Ik denk best vaak aan meisjes, maar wel op een andere manier.quote:
Erle lermvw leres. Rymw pws ymewlqa!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
Dat onbegijpelijke gelul hier.
Precies!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
Dat onbegijpelijke gelul hier.
Die hetero's ook altijdquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
Dat zou je wel willen hè? Homo!
Uitstekend idee!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Brother where art thou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |