checkquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:12 schreef Pumatje het volgende:
Project honda civic honda civic ed7![]()
Project: Honda civic ed7
Ook alquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Deze dan maar: [Project] 1966 Mustang fastback gt
nou eerlijk denk ik dat er niet genoeg actieve projecten zijn om een een sub-fora voor te maken, weliswaar kan er eventueel over een verzamel fora gedacht worden met bv: slowchats, projecten en reeksen....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef eer-ik het volgende:
begint al een lekker lijstje te worden zo
Zeg TF, een vraag die zomaar in me opkwam, eigenlijk nadat ik bij V&A keek, hoelang zou dit topic nog bestaan nu er dit sub-subfora zijn?
ok, het ligt dus (nog) niet in de planningquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nou eerlijk denk ik dat er niet genoeg actieve projecten zijn om een een sub-fora voor te maken, weliswaar kan er eventueel over een verzamel fora gedacht worden met bv: slowchats, projecten en reeksen....
maar als het er daar beter van wordt zou ik zo niet weten
tot nu toe zijn het meer dromen dan wat andersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Supra_Turbo het volgende:
Met al die 'projecten' van Asmooh en Turquaz52 zijn er genoeg topics of een Projecten-subfora te vullen
dit topic is voor projecten wat hier op het forum loopt......quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn project dan maar
Rijdend project!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Supra_Turbo het volgende:
Met al die 'projecten' van Asmooh en Turquaz52 zijn er genoeg topics of een Projecten-subfora te vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |