dus "newbie's" zijn niet welkom of wat ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:18 schreef flugeltje het volgende:
De Den Bosch meet is overigens op 2 december. Ik begreep overigens uit ons FB topic dat de Amsterdam meet vanuit OO geïnitieerd wordt en op dezelfde datum plaats gaat vinden.
Dat weet ik niet, maar het zou me sterk lijken dat ze die uit willen sluiten van de meet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus "newbie's" zijn niet welkom of wat ?
Oldbies Only, het subforum waar alleen mensen met een userid onder de 5000 mogen komen. De échte oldbies dusquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:22 schreef itsme het volgende:
De OO?
Ik heb wel interesse om te komen i.i.g
Jij had je allang in dat andere topic moeten melden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:22 schreef itsme het volgende:
De OO? O ouwe oldbies?
Ik heb wel interesse om te komen i.i.g
En zo wordt je er weer eens op gewezen dat je een newbie bent en dat ook altijd zal blijven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oldbies Only, het subforum waar alleen mensen met een userid onder de 5000 mogen komen. De échte oldbies dus
ben 2 jaar op fok,still newbie dusquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo wordt je er weer eens op gewezen dat je een newbie bent en dat ook altijd zal blijven.![]()
Het lijkt me wel zo eerlijk dat er dan ook een subforum komt waar alleen mensen met een userid bóven de 5000 mogen komen. Kun jij dat even regelen?![]()
dan had het toch niet in OO gepost hoeven worden ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zou me sterk lijken dat ze die uit willen sluiten van de meet.
Als Sanne de OP van het topic in OO gewoon hiernaartoe kopieert is het wellicht al opgelost
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo wordt je er weer eens op gewezen dat je een newbie bent en dat ook altijd zal blijven.![]()
Het lijkt me wel zo eerlijk dat er dan ook een subforum komt waar alleen mensen met een userid bóven de 5000 mogen komen. Kun jij dat even regelen?![]()
Ik mag ook niet in OOquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan had het toch niet in OO gepost hoeven worden ?
Ik mag ook niet in OO overigensquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan had het toch niet in OO gepost hoeven worden ?
Zullen we een front vormen en een heksenjacht starten ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mag ook niet in OO overigens
Dus ik weet niet waarom voor dat forum gekozen is, misschien wel juist omdát wij er niet inkunnen...![]()
[terriërmodus] En? Is het al gelukt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mag ook niet in OO overigens
Dus ik weet niet waarom voor dat forum gekozen is, misschien wel juist omdát wij er niet inkunnen...![]()
Ik vermoed dat ik er geen draagvlag voor zal kunnen vindenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
[terriërmodus] En? Is het al gelukt?[/terriërmodus]
Neuh, laten we dat maar niet doen. Het feit dat de Amsterdam-meet op dezelfde dag gehouden wordt geeft al aan dat men de concurrentie zoekt. Heb ik zelf geen behoefte aan, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zullen we een front vormen en een heksenjacht starten ?
Wat is een "lush winkel" ?...klinkt als lustquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef flugeltje het volgende:
(eerst langs de lush winkel daar uiteraard)
www.lush.nlquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is een "lush winkel" ?...klinkt als lust...en dat is altijd goed maar ik heb zo het vermoeden dat ik scheef zit ?
Dus wel wel een soort van Christine le Ducquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www.lush.nl
Allemaal lekker spulletjes voor ons vrouwen...
En nee daarmee bedoel ik dat het een soort van Christine le Duc is![]()
Ik vergat een woordquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus wel wel een soort van Christine le Duc
Tuurlijk zeggen ze dat!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik er geen draagvlag voor zal kunnen vinden
Heel FOK! is voor users met een id boven de 5000 en alleen de oldbies hebben wat extra's. Maar het schijnt een redelijk dood forum te zijn heb ik me laten vertellen...
Bummerquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www.lush.nl
Allemaal lekker spulletjes voor ons vrouwen...
En nee daarmee bedoel ik NIET dat het een soort van Christine le Duc is![]()
quote:
ik wil ook naar A'damquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:37 schreef Manu82 het volgende:
Maar om even OT te gaan:
Kan die meet niet op een andere datum dan de meet in Den Bosch? Er waren volgens mij ook mensen die naar beiden wilden gaan
ik heb ook al utrecht geroepen,maar daar wordt niet op gereageerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:10 schreef Pinball het volgende:
Ik wil ook wel naar allebei de meets.
Als iedereen nou wat water bij de wijn doet kunnen we gewoon met zijn allen naar Utrecht.
Als die meet na de meet in Den Bosch is, ken je mij alquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik wil ook naar A'dammits er mensen komen die ik wel ken
![]()
![]()
misschien is dat dan wel een probleem ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als die meet na de meet in Den Bosch is, ken je mij al![]()
Dan ben je van harte welkom, die toverkollen zijn een ware plaag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:20 schreef Jappie het volgende:
Zullen we een front vormen en een heksenjacht starten ?
Een splintergroepmeet!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef Gladys het volgende:
ik heb ook al utrecht geroepen,maar daar wordt niet op gereageerdMisschien nog een topic openen
![]()
![]()
3 meetsquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb ook al utrecht geroepen,maar daar wordt niet op gereageerdMisschien nog een topic openen
![]()
![]()
Wat, mag ik niet komen of zo.quote:
Vive la resistancequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een splintergroepmeet!Ik krijg plots een heel protestants gevoel met al die afscheidingsbewegingen.
Betekent dit dat wij gezien worden als modsquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
3 meets
de MODmeet in den bosch 2 dec
de oldbiesmeet in amsterdam 2 dec
de newbiesmeet in utrecht 15 dec
... ging me meer om "gestart door MOD/ old/ new"quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Betekent dit dat wij gezien worden als mods![]()
Totale anarchie![]()
.. als die van de 15de komt....dan mag je best komen hoor ... als je extra lief bentquote:
Ik zit nog een beetje te twijfelen, als MOD moeten we ons toch een beetje verheven voelen boven die usersquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. als die van de 15de komt....dan mag je best komen hoor ... als je extra lief bent![]()
Maar dan is het dus geen newbiemeet meer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
.. als die van de 15de komt....dan mag je best komen hoor ... als je extra lief bent![]()
Zit je nou gvd gewoon over te lopen naar de gevestigde orde?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dan is het dus geen newbiemeet meer.
wel als een newbie um startquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waar ga je de grens trekken eigenlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vanuit dit account gezien ben jij de gevestigde orde, dus ja!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit je nou gvd gewoon over te lopen naar de gevestigde orde?![]()
Nergens. Ik kom gewoon met deze kloon, dan blijft het een newbiemeet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar ga je de grens trekken eigenlijk
Bij de 5000 schijnt een grens te liggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar ga je de grens trekken eigenlijk
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Pinbal het volgende:
[..]
Nergens. Ik kom gewoon met deze kloon, dan blijft het een newbiemeet.![]()
IRL...quote:
Nummer 5000 heeft zich in juli 2000 geregistreerd en nog nooit gepost, dus zij zal er niet zo'n behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij de 5000 schijnt een grens te liggen.
Vraag me wel af of nummer 5000 wel/niet in OO mag?
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef Gert het volgende:
Ik moet nog even kijken. Ik ga m'n best doen maar het kan zijn dat mijn moeder plotseling jarig is.quote:
Jaja, net zoals een nijpend geldtekort altijd nèt voor een meet ineens de kop opsteekt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Ik moet nog even kijken. Ik ga m'n best doen maar het kan zijn dat mijn moeder plotseling jarig is.![]()
Als er een paar users komen waar ik altijd heel hard om moet lachen, kom ik ook welquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:07 schreef Pinball het volgende:
Kom jij dan ook eend?
Dat hebben jullie aan jezelf te dankenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, laten we dat maar niet doen. Het feit dat de Amsterdam-meet op dezelfde dag gehouden wordt geeft al aan dat men de concurrentie zoekt. Heb ik zelf geen behoefte aan, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft...
Ik was het helemaal met je eens in FB Sanne, Day had ongelijk toen ze stelde dat we ons meet topic weer terughadden, want ze had hem helemaal niet opengegooit en ook geen nieuwe gemaaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Sanne het volgende:
Nou hier ook dan maar:
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
2 december.
- Liejannuhquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Sanne het volgende:
Nou hier ook dan maar:
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
2 december.
oa Bommie had geloof ik bezwaar tegen 2 dec ivm die andere meet, maar wou eventueel wel komen dacht ik, dus echt geen andere datum mogelijk?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
- itsme
- Pinball
Eh, Gert en PC eend, ik vind het natuurlijk gezellig als jullie komen, maar als het onverhoopt slecht uitkomt ga ik niet lullig doen hoor.![]()
Dat jullie je niet bezwaard voelen of zo.. "Goh, arme pinball, alleen op stap met 4 vrouwen".![]()
Ik vind de 9de ook goed, maar volgens mij kan Liejannuh dan niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:18 schreef PC eend het volgende:
oa Bommie had geloof ik bezwaar tegen 2 dec ivm die andere meet, maar wou eventueel wel komen dacht ik, dus echt geen andere datum mogelijk?
Klopt, heb dan een etentje gepland met een stel vrienden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind de 9de ook goed, maar volgens mij kan Liejannuh dan niet.
sinterklaas is 5 dec... als je het toch al eerder viert (2 dec),dan kan het ook wel op 1 decquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
ik vind het heeeel erg jammer dat het precies DE weekenden van sinterklaas zijn ... ik zelf denk dat het veel mensen gewoon beter zou uitkomen op een andere datum ( 15 dec ).... maarja , ik ben maar een newbie
Maar niet in IJdorp of Den Bosnië!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
sinterklaas is 5 dec... als je het toch al eerder viert (2 dec),dan kan het ook wel op 1 dec![]()
snap er geen hol vanquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:09 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Maar niet in IJdorp of Den Bosnië!!!![]()
wat is er mis met vrijdag of zondagquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Meeste mensen vieren het op zaterdag als ze het eerder vieren!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
ik vind het heeeel erg jammer dat het precies DE weekenden van sinterklaas zijn ... ik zelf denk dat het veel mensen gewoon beter zou uitkomen op een andere datum ( 15 dec ).... maarja , ik ben maar een newbie
En dit zou echt wel eens de laatste kunnen worden, dus een unieke kans om nog een paar van die 40 idioten in het wild tegen te komenquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef itsme het volgende:
Helemaal mee eens De eerste en laatste keer dat ik een BB fok meeting had waren er een stuk of 20 mensen en was het echt gezellig.
Newbies zijn van hartelijk welkom![]()
ik zou het ook graag doen maar 2 en 9 dec wordt er bij mij sinterklaas gevierdquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef itsme het volgende:
Helemaal mee eens De eerste en laatste keer dat ik een BB fok meeting had waren er een stuk of 20 mensen en was het echt gezellig.
Newbies zijn van hartelijk welkom![]()
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zou het ook graag doen maar 2 en 9 dec wordt er bij mij sinterklaas gevierd...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.![]()
3 keeeeeer, wat een luxe wij alleen 23 en 30quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.![]()
2, 9, 16 en 23 december heb ik een begravenis!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
3 keeeeeer, wat een luxe wij alleen 23 en 30![]()
Heb je met Bommie gepraat ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:46 schreef PC eend het volgende:
Owja, het zou ook fijn zijn als er een paar goeroes komen, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat tegen bans kan helpen![]()
Uhuhquote:Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
Kom op mensen , Zijn jullie allemaal zulke lelijkerds dat jullie niet durven te komen?![]()
![]()
Nou durf ik ook niet meerquote:Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
Kom op mensen , Zijn jullie allemaal zulke lelijkerds dat jullie niet durven te komen?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben dan weer wel heel mooi van binnen![]()
Dan heb jij tenminste nog de optie om te gaan, en dan uit je vel te springenquote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijf je (hem) erover doorzagenquote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu allemaal monsters van de notre dame of zo achter hun pctje zitten.![]()
Whehehequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
- itsme
- Pinball
Eh, Gert en PC eend, ik vind het natuurlijk gezellig als jullie komen, maar als het onverhoopt slecht uitkomt ga ik niet lullig doen hoor.![]()
Dat jullie je niet bezwaard voelen of zo.. "Goh, arme pinball, alleen op stap met 4 vrouwen".![]()
Harem! Dat klinkt goed!quote:Op maandag 13 november 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
Whehehe
Als dat gebeurt dopen we hem wel om tot de harem-meeting
joh alsof ik moeders mooiste benquote:Op maandag 13 november 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf je (hem) erover doorzagen
Ow wacht je wil natuurlijk zijn mooie binnenkant zien![]()
Je bent in de war met Jappie, ik ben in en in rot van binnenquote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Harem! Dat klinkt goed!
Nou maar hopen dat die eend dan niet besluit om ineens tóch zijn mooie binnenkant te komen laten zien.
Behalve als die natuurlijk 2 uur op 200°C heeft doorgebracht en is overgoten met een lekker sausje.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Hunter het volgende:
en Hunter ....
Dat zou ik ook zeggen als ik oog in oog stond met een fles marinade.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Je bent in de war met Jappie, ik ben in en in rot van binnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er een paar users komen waar ik altijd heel hard om moet lachen, kom ik ook wel
quote:
Mijn eigen shirt wel, de rest alleen op fotoquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:11 schreef Sanne het volgende:
Jij hebt alle vollyeybal T-shirts nog Hunter?
Ik herinner me opeens dat Sanne ook een kop als een gesmolten ET heeft, dus wie weet kom ik wel ff danquote:
quote:
Nog 3 nachtjes slapen!quote:
dat denk jijquote:Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Veel plezier zaterdag
O, en Sanne. Beide meets zijn even groot![]()
Maar wij hebben Yvonnequote:Op woensdag 29 november 2006 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat denk jij
Veel plezier zaterdag!!
Hebben we undercover aanmeldingenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat denk jij
Veel plezier zaterdag!!
Thanks.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
have fun!
Of -mede gezien het seizoen- suprise aanmeldingen?quote:
Dat we opeens ruud uit een taart toverenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of -mede gezien het seizoen- suprise aanmeldingen?
Ja!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:41 schreef Ripley het volgende:
Dat we opeens ruud uit een taart toveren
Jullie moeten niet alles verklappen he.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja!
En dat dat kunstig versierde doosje met de lintjes en het gedichtje plotseling Mona blijkt te bevatten die elke keer als iemand naar huis probeert te vluchten keihard en met overslaande stem "JE MOT BLAIFUH!!" roept!![]()
Waar heb je die usericon (laten) maken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten niet alles verklappen he.
Dit is een echte misterDre.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:39 schreef XiChico het volgende:
[..]
Waar heb je die usericon (laten) maken?
Hoi!quote:
Ik ben hier gewoon.quote:
Alleen als jij je ook gedraagt!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:07 schreef golfer het volgende:
Oh, en ik kom toch niet, want ik moet weer eens even lekker uit eten gaan voor een recensie.
Have fun en gedraag jullie!
Mailtje gestuurd dan maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:14 schreef Sanne het volgende:
owww. heb ik niet op de laptop, lig in bed.
Volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:16 schreef Sanne het volgende:
Alleen als jij je ook gedraagt!!!
Wanneer gaan we naar de Librije?
welke account?quote:
You've got mail!quote:
Helaas, Jane kan weer eens niet.quote:
Niet echt, als je maar weet wie er heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik hoorde dat ik en Re ook misschien gaan.. het is hopelijk dan geen vereiste dat je BB volgt?
1. Roelquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet echt, als je maar weet wie er heeft gewonnen.
Of in ieder geval 1 bewoner weet te noemen.
Of tenmínste weet op welke zender het uitgezonden werd.![]()
Talpaquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet echt, als je maar weet wie er heeft gewonnen.
Of in ieder geval 1 bewoner weet te noemen.
Of tenmínste weet op welke zender het uitgezonden werd.![]()
quote:
Wel!quote:
Nietus!quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:40 schreef Sanne het volgende:
RDAM
quote:
Luus zat op msn met de nick "naar welke meet hij zou gaan"quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:47 schreef Pinball het volgende:
Wel lammer dat luus er niet is om dit mee te maken.
Niet één maar maar liefst twéé BB-meets!
HEAR HEAR!quote:
En hij zou Day in eerste instantie ook nog meepikkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luus zat op msn met de nick "naar welke meet hij zou gaan"
Als je hem daarna aanspreekt gaat hij weer huilen met zijn waanideeen dat iedereen de pik op hem heeft
sterker, hij was ook mijn bobquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En hij zou Day in eerste instantie ook nog meepikken![]()
Vanuit den bosch is naar Utrecht ook goed te komen snachts...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef Sanne het volgende:
Vanuit Amsterdam rijden gewoon nachttreinen. Daar hoeft hij geen BOB te spelen.
Goh, dat heeft laatst kennelijk ook iemand bij een meeting gedaan. Vind ik toch zo raar...quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:46 schreef Sanne het volgende:
Of stiekem uit een hoekje van een afstandje kijkend.
Ik ook!!!!quote:Op zondag 3 december 2006 01:23 schreef Pinball het volgende:
*Meldt*
Ik heb PC eend en Luciano gezien!
Oh, en natuurlijk ook Hunter (quote:Op zondag 3 december 2006 01:23 schreef Pinball het volgende:
*Meldt*
Ik heb PC eend en Luciano gezien!
Jij bent al thuis? Dat is ook oneerlijk, ik ben al uren onderweg.quote:
Goed!quote:
Oh, dan hoef ik me niet aan te meldenquote:Op zondag 3 december 2006 01:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Goed!
Maar aanmeldingen blijven welkom, ze hoeven niet allemaal slimmer te zijn dan ik zelf.
quote:
's ochtends vroeg was ik er, relatieve statistieken aan het maken.quote:Op zondag 3 december 2006 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dan hoef ik me niet aan te melden![]()
Waar was je eigenlijk tijdens BB?![]()
Heel goed inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 02:06 schreef Sanne het volgende:
Toch wel blij dat ik hem herkende in de Cuba.
Die gaf het wel een beetje weg ja.quote:Op zondag 3 december 2006 02:17 schreef Luciana1 het volgende:
Het was die pornosnor he waar je me aan herkende?
Die pornosnor was bij nader inzien helamaal niet van APK, maar van k_i_m.quote:Op zondag 3 december 2006 02:17 schreef Luciana1 het volgende:
Het was die pornosnor he waar je me aan herkende?
Waarvoor eeuwige dankquote:Op zondag 3 december 2006 02:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
's ochtends vroeg was ik er, relatieve statistieken aan het maken.
Daar lopen de meningen over uiteen. Maar ik heb je wel gemist.quote:Maar BB was geen ruk aan, dus ik ben al vroeg afgehaakt.
Vandaag was je kans! De volgende Pinball Harem meet zal wel even op zich laten wachten.quote:Op zondag 3 december 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Daar lopen de meningen over uiteen. Maar ik heb je wel gemist.
Dat blijkt. Ik had hem blind aan APK toegeschreven toch.quote:
Heeeeej die pornosnor rulesquote:Op zondag 3 december 2006 02:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die pornosnor was bij nader inzien helamaal niet van APK, maar van k_i_m.
Smoelenboek bb-forumers deel 2
Heeej watje, waarom zijn we nu al thuisquote:
Omdat we om vier uur al begonnen zijn?quote:Op zondag 3 december 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej watje, waarom zijn we nu al thuis![]()
Inderdaad, wat was dat voor een nichtenmeetquote:Op zondag 3 december 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
Heeej watje, waarom zijn we nu al thuis![]()
quote:
Hips.quote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef Sanne het volgende:
Wij stappen maandag over op DGk, geloof ik, wee tniet meer zeker.
Niemand omgevallen of gekotst?quote:Op zondag 3 december 2006 02:55 schreef Sanne het volgende:
dat zal ik wel geweest zijn of de eend, weet ik ook niet meer zeker
4 uur is niet mijn tijd zoals je gemerkt hebtquote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat we om vier uur al begonnen zijn?
Ik had ook aan de Red Bull gemoeten.
Ik ontken allesquote:Op zondag 3 december 2006 02:55 schreef Sanne het volgende:
dat zal ik wel geweest zijn of de eend, weet ik ook niet meer zeker
nog nietquote:
Sorry ik ben het ook niet van planquote:
Check ya mail Tantequote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat we om vier uur al begonnen zijn?
Ik had ook aan de Red Bull gemoeten.
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.quote:
Die was goed he???quote:Op zondag 3 december 2006 11:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.
-(geschrokken) "Ik wil niet op de foto"
-(droog) "Dit is geen foto"
Ja, net als die geniale quote van Luciano die we helaas allebei 5 minuten later alweer vergeten waren.quote:
Dat filmpje is dus echt hilarisch zie ik net!!!quote:Op zondag 3 december 2006 11:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.
-(geschrokken) "Ik wil niet op de foto"
-(droog) "Dit is geen foto"
Ik ben de hele avond kwijtquote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, net als die geniale quote van Luciano die we helaas allebei 5 minuten later alweer vergeten waren.
Mijn geheugen haat me.
Volhoudsterquote:Op zondag 3 december 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi!![]()
Ik wilde even zeggen dat het heel gezellig was en dat ik direct na aankomst thuis in coma ben geraaakt na die 43 uur waker te zijn geweest![]()
Jullie waren allemaal superleuk![]()
Jij was ook superleuk!quote:Op zondag 3 december 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi!![]()
Ik wilde even zeggen dat het heel gezellig was en dat ik direct na aankomst thuis in coma ben geraaakt na die 43 uur waker te zijn geweest![]()
Jullie waren allemaal superleuk![]()
You're joking!quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond kwijt
Was het leuk
quote:
quote:
Volgens mij was het superleuk!quote:
Beschouw het maar als mijn sinterklaascadeautje danquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Pinball het volgende:
Oh, en Ripley, ik vond mijn strippenkaart in mijn jaszak.
Dus die ene die ik van jou kreeg was helemaal niet van mij.
Ergens heeft iemand vandaag een boete gekregen in het OV door ons.
Mooi was dat ±D En dat het moment dat tot hem doordringt wat je nou eigenlijk aan het doen bentquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Sanne het volgende:
Ik wil niet op de fooo-toooo!
Het is niet helemaal gelukt geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Sanne het volgende:
Ik wil niet op de fooo-toooo!
Wat lief!quote:Op zondag 3 december 2006 17:03 schreef Ripley het volgende:
Beschouw het maar als mijn sinterklaascadeautje dan![]()
Dat was het mooiste moment van heel Big Brother 6.quote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi was dat ±D En dat het moment dat tot hem doordringt wat je nou eigenlijk aan het doen bent![]()
Wat dringt tot wie door en waar heb je het overquote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi was dat ±D En dat het moment dat tot hem doordringt wat je nou eigenlijk aan het doen bent![]()
Ik heb 'm even online gezet, ik PM eend wel een linkje.quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef Sanne het volgende:
ik mag je het clipje niet mailen, hij bouncet hem vanwege de grootte.
Jammer dat ie niet in BB7 wil, the camera loves himquote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat was het mooiste moment van heel Big Brother 6.
quote:De inbox "pc eend" is niet beschikbaar
Zo lief ben ik nou, andersmans buskaarten weggeven en dan zelf de eer opstrijkenquote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat lief!
De volgende 10 keer dat ik in de tram zit denk ik alleen aan jou.![]()
Moet je mij hebben?quote:Op zondag 3 december 2006 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet in BB7 wil, the camera loves him![]()
Ik hoor die voice over al `De Eend wil vandaag niet op de foto. Maar zal hem dat lukken...`![]()
Dag twee:quote:Op zondag 3 december 2006 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet in BB7 wil, the camera loves him![]()
Ik hoor die voice over al `De Eend wil vandaag niet op de foto. Maar zal hem dat lukken...`![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet je mij hebben?![]()
Ik ken er nog een die niet op de foto wou
Die heb je.quote:
Moet je mij hebben?quote:Op zondag 3 december 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dag twee:
De eend vermoedt een complot. Het complot tegen de eend.
Jij een fotofobiequote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto angst toch goed weten te onderdrukken deze meet. Vertrouwen in de fotografe he
![]()
Ik ook van jou.quote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto angst toch goed weten te onderdrukken deze meet. Vertrouwen in de fotografe he
![]()
En ik weer van jouquote:
Wat een kleffe meet zo eigenlijkquote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik weer van jou![]()
Op een paar foto's na dan
Nou.quote:
En geen onderkinfoto´s! Ik vind ze ook leuk. En dat gebeurt zeldenquote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou.
Ik wilde net Sanneook nog even bedanken voor de mooie foto's. Er is er zowaar 1 waarop ik mijn ogen niet dicht heb!
quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou.
Ik wilde netSanne
ook nog even bedanken voor de mooie foto's. Er is er zowaar 1 waarop ik mijn ogen niet dicht heb!
OMG stuur mij geen filmpies meer, want ik word hier niet vrolijk vanquote:
Hij´s snoezigquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG stuur mij geen filmpies meer, want ik word hier niet vrolijk van![]()
Ook dat heb je enkel en alleen aan Sanne te danken.quote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef PC eend het volgende:
Oh, en de rest ook trouwens, ik ga even lekker in bad liggen lezen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef Pinball het volgende:
*handen wast in onschuld*
Ik had het ook eigenlijk over die van Sannequote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ook dat heb je enkel en alleen aan Sanne te danken.
*handen wast in onschuld*
Ah zeur niet, hij kan best op het forum.quote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
No fokking wayquote:Op zondag 3 december 2006 17:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ah zeur niet, hij kan best op het forum.
Je bent nagenoeg onherkenbaar in het donker!![]()
Als je dat maar weet.quote:
Ik vinnem zelf wel leuk!quote:
Het is dat ik mijn sig uit respect voor smikequote:
Wat zij zegt!quote:Op zondag 3 december 2006 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
En geen onderkinfoto´s! Ik vind ze ook leuk. En dat gebeurt zelden![]()
![]()
Ik zag er wel minstens 1 van mezelfquote:
Vergeten?quote:Op maandag 4 december 2006 10:58 schreef itsme het volgende:
godsamme.Ik ben het helemaal vergeten.
![]()
En het was leuk zie ik al.![]()
Wel beledigend trouwens, dat we niet eens genoeg voor je warenquote:Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef Pinball het volgende:
Vergeten.![]()
![]()
Dan was het -behalve meer harem- ook nóg meer een oldbiemeet geweest.
![]()
Hoeveel druiven heb jij me ook al weer gevoerd?quote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Ripley het volgende:
Wel beledigend trouwens, dat we niet eens genoeg voor je waren![]()
Veeleisend tiepje![]()
Ik heb geen druif gezien man. Zeikerdquote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoeveel druiven heb jij me ook al weer gevoerd?
Precies.
Hoe is het eigenlijk met jouw smoes afgelopen? Toch onverwacht ineens jarig?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Ik moet nog even kijken. Ik ga m'n best doen maar het kan zijn dat mijn moeder plotseling jarig is.![]()
Precies.quote:
Ik prop volgende keer wel wat champignons bij je naar binnen of zoquote:Op maandag 4 december 2006 13:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Wat voor harem is dat, als ik zelf druiven mee moet nemen?
En dan vreemd staan te kijken dat ik itsme er graag bij had gehad.
Nee, ze viert het dit jaar niet.quote:Op maandag 4 december 2006 13:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw smoes afgelopen? Toch onverwacht ineens jarig?
[..]
Dat klinkt wel heel aanlokkelijk, ik kan bijna niet wachten.quote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef Ripley het volgende:
Ik prop volgende keer wel wat champignons bij je naar binnen of zo
Ik ook, terwijl ik er wel was geloof ikquote:
Jij was er gewoon, dáár kunnen we het toch wel over eens zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef PC eend het volgende:
Ik ook, terwijl ik er wel was geloof ik![]()
Jij was zelfs het main entertainmentquote:Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl ik er wel was geloof ik![]()
Ik was het filmpje zelfs al weer even vergetenquote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was er gewoon, dáár kunnen we het toch wel over eens zijn?
48 uur op red bull en hoge hakken, dat vergeet ik ook niet snelquote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij was zelfs het main entertainment
Geloof me, ik ook nietquote:Op maandag 4 december 2006 13:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
48 uur op red bull en hoge hakken, dat vergeet ik ook niet snel
Al;s iemand die er niks van weet mijn vorige reactie leest, zou dat nog wel eens wat vreemd over kunnen komen zie ik nuquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al;s iemand die er niks van weet mijn vorige reactie leest, zou dat nog wel eens wat vreemd over kunnen komen zie ik nu
OMFG, daar zijn dan hopelijk geen filmpjes van?quote:Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]Terwijl ze je enig stonden hoor, die hakken
quote:Op maandag 4 december 2006 14:01 schreef PC eend het volgende:
OMFG, daar zijn dan hopelijk geen filmpjes van?
Ik wil nieeeeeetquote:
Nee joh, ik zeg DGK meet.quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef itsme het volgende:
En nu moet ik weer een jaar wachten neem ik aan ?![]()
Korte samenvatting: Luciano was heel lief, ik was al een tijdje wakker dankzij red bull light, Sanne heeft mooie foto's gemaakt, er was een complot tegen de Eend die niet op de foto wilde, Pinball zat te zeuren over het harem gehalte, Jane was bekender onder een kloon, Hunter was tofquote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef itsme het volgende:
Damn Ik heb heel wat gemist.![]()
En nu moet ik weer een jaar wachten neem ik aan ?![]()
Wie waren er allemaal. wat hebben jullie gedaan. champignons, hoge hakken?![]()
Uiteraard. Jane is veel te tof om niet te kennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |