IRL...quote:
Nummer 5000 heeft zich in juli 2000 geregistreerd en nog nooit gepost, dus zij zal er niet zo'n behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij de 5000 schijnt een grens te liggen.
Vraag me wel af of nummer 5000 wel/niet in OO mag?
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef Gert het volgende:
Ik moet nog even kijken. Ik ga m'n best doen maar het kan zijn dat mijn moeder plotseling jarig is.quote:
Jaja, net zoals een nijpend geldtekort altijd nèt voor een meet ineens de kop opsteekt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
Ik moet nog even kijken. Ik ga m'n best doen maar het kan zijn dat mijn moeder plotseling jarig is.![]()
Als er een paar users komen waar ik altijd heel hard om moet lachen, kom ik ook welquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:07 schreef Pinball het volgende:
Kom jij dan ook eend?
Dat hebben jullie aan jezelf te dankenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, laten we dat maar niet doen. Het feit dat de Amsterdam-meet op dezelfde dag gehouden wordt geeft al aan dat men de concurrentie zoekt. Heb ik zelf geen behoefte aan, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft...
Ik was het helemaal met je eens in FB Sanne, Day had ongelijk toen ze stelde dat we ons meet topic weer terughadden, want ze had hem helemaal niet opengegooit en ook geen nieuwe gemaaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Sanne het volgende:
Nou hier ook dan maar:
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
2 december.
- Liejannuhquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef Sanne het volgende:
Nou hier ook dan maar:
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
2 december.
oa Bommie had geloof ik bezwaar tegen 2 dec ivm die andere meet, maar wou eventueel wel komen dacht ik, dus echt geen andere datum mogelijk?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
- itsme
- Pinball
Eh, Gert en PC eend, ik vind het natuurlijk gezellig als jullie komen, maar als het onverhoopt slecht uitkomt ga ik niet lullig doen hoor.![]()
Dat jullie je niet bezwaard voelen of zo.. "Goh, arme pinball, alleen op stap met 4 vrouwen".![]()
Ik vind de 9de ook goed, maar volgens mij kan Liejannuh dan niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:18 schreef PC eend het volgende:
oa Bommie had geloof ik bezwaar tegen 2 dec ivm die andere meet, maar wou eventueel wel komen dacht ik, dus echt geen andere datum mogelijk?
Klopt, heb dan een etentje gepland met een stel vrienden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind de 9de ook goed, maar volgens mij kan Liejannuh dan niet.
sinterklaas is 5 dec... als je het toch al eerder viert (2 dec),dan kan het ook wel op 1 decquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
ik vind het heeeel erg jammer dat het precies DE weekenden van sinterklaas zijn ... ik zelf denk dat het veel mensen gewoon beter zou uitkomen op een andere datum ( 15 dec ).... maarja , ik ben maar een newbie
Maar niet in IJdorp of Den Bosnië!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
sinterklaas is 5 dec... als je het toch al eerder viert (2 dec),dan kan het ook wel op 1 dec![]()
snap er geen hol vanquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:09 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Maar niet in IJdorp of Den Bosnië!!!![]()
wat is er mis met vrijdag of zondagquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Meeste mensen vieren het op zaterdag als ze het eerder vieren!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
ik vind het heeeel erg jammer dat het precies DE weekenden van sinterklaas zijn ... ik zelf denk dat het veel mensen gewoon beter zou uitkomen op een andere datum ( 15 dec ).... maarja , ik ben maar een newbie
En dit zou echt wel eens de laatste kunnen worden, dus een unieke kans om nog een paar van die 40 idioten in het wild tegen te komenquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef itsme het volgende:
Helemaal mee eens De eerste en laatste keer dat ik een BB fok meeting had waren er een stuk of 20 mensen en was het echt gezellig.
Newbies zijn van hartelijk welkom![]()
ik zou het ook graag doen maar 2 en 9 dec wordt er bij mij sinterklaas gevierdquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef itsme het volgende:
Helemaal mee eens De eerste en laatste keer dat ik een BB fok meeting had waren er een stuk of 20 mensen en was het echt gezellig.
Newbies zijn van hartelijk welkom![]()
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zou het ook graag doen maar 2 en 9 dec wordt er bij mij sinterklaas gevierd...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.![]()
3 keeeeeer, wat een luxe wij alleen 23 en 30quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.![]()
2, 9, 16 en 23 december heb ik een begravenis!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
3 keeeeeer, wat een luxe wij alleen 23 en 30![]()
Heb je met Bommie gepraat ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:46 schreef PC eend het volgende:
Owja, het zou ook fijn zijn als er een paar goeroes komen, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat tegen bans kan helpen![]()
Uhuhquote:Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
Kom op mensen , Zijn jullie allemaal zulke lelijkerds dat jullie niet durven te komen?![]()
![]()
Nou durf ik ook niet meerquote:Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
Kom op mensen , Zijn jullie allemaal zulke lelijkerds dat jullie niet durven te komen?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben dan weer wel heel mooi van binnen![]()
Dan heb jij tenminste nog de optie om te gaan, en dan uit je vel te springenquote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijf je (hem) erover doorzagenquote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu allemaal monsters van de notre dame of zo achter hun pctje zitten.![]()
Whehehequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
- itsme
- Pinball
Eh, Gert en PC eend, ik vind het natuurlijk gezellig als jullie komen, maar als het onverhoopt slecht uitkomt ga ik niet lullig doen hoor.![]()
Dat jullie je niet bezwaard voelen of zo.. "Goh, arme pinball, alleen op stap met 4 vrouwen".![]()
Harem! Dat klinkt goed!quote:Op maandag 13 november 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
Whehehe
Als dat gebeurt dopen we hem wel om tot de harem-meeting
joh alsof ik moeders mooiste benquote:Op maandag 13 november 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf je (hem) erover doorzagen
Ow wacht je wil natuurlijk zijn mooie binnenkant zien![]()
Je bent in de war met Jappie, ik ben in en in rot van binnenquote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Harem! Dat klinkt goed!
Nou maar hopen dat die eend dan niet besluit om ineens tóch zijn mooie binnenkant te komen laten zien.
Behalve als die natuurlijk 2 uur op 200°C heeft doorgebracht en is overgoten met een lekker sausje.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Hunter het volgende:
en Hunter ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |