En dit zou echt wel eens de laatste kunnen worden, dus een unieke kans om nog een paar van die 40 idioten in het wild tegen te komenquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef itsme het volgende:
Helemaal mee eens De eerste en laatste keer dat ik een BB fok meeting had waren er een stuk of 20 mensen en was het echt gezellig.
Newbies zijn van hartelijk welkom![]()
ik zou het ook graag doen maar 2 en 9 dec wordt er bij mij sinterklaas gevierdquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef itsme het volgende:
Helemaal mee eens De eerste en laatste keer dat ik een BB fok meeting had waren er een stuk of 20 mensen en was het echt gezellig.
Newbies zijn van hartelijk welkom![]()
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zou het ook graag doen maar 2 en 9 dec wordt er bij mij sinterklaas gevierd...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.![]()
3 keeeeeer, wat een luxe wij alleen 23 en 30quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Same here, en 16,23, en 30 dec vieren we kerst.![]()
2, 9, 16 en 23 december heb ik een begravenis!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
3 keeeeeer, wat een luxe wij alleen 23 en 30![]()
Heb je met Bommie gepraat ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:46 schreef PC eend het volgende:
Owja, het zou ook fijn zijn als er een paar goeroes komen, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat tegen bans kan helpen![]()
Uhuhquote:Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
Kom op mensen , Zijn jullie allemaal zulke lelijkerds dat jullie niet durven te komen?![]()
![]()
Nou durf ik ook niet meerquote:Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
Kom op mensen , Zijn jullie allemaal zulke lelijkerds dat jullie niet durven te komen?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben dan weer wel heel mooi van binnen![]()
Dan heb jij tenminste nog de optie om te gaan, en dan uit je vel te springenquote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijf je (hem) erover doorzagenquote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu allemaal monsters van de notre dame of zo achter hun pctje zitten.![]()
Whehehequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
- Liejannuh
- Sanne
- Ripley
- itsme
- Pinball
Eh, Gert en PC eend, ik vind het natuurlijk gezellig als jullie komen, maar als het onverhoopt slecht uitkomt ga ik niet lullig doen hoor.![]()
Dat jullie je niet bezwaard voelen of zo.. "Goh, arme pinball, alleen op stap met 4 vrouwen".![]()
Harem! Dat klinkt goed!quote:Op maandag 13 november 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
Whehehe
Als dat gebeurt dopen we hem wel om tot de harem-meeting
joh alsof ik moeders mooiste benquote:Op maandag 13 november 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf je (hem) erover doorzagen
Ow wacht je wil natuurlijk zijn mooie binnenkant zien![]()
Je bent in de war met Jappie, ik ben in en in rot van binnenquote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Harem! Dat klinkt goed!
Nou maar hopen dat die eend dan niet besluit om ineens tóch zijn mooie binnenkant te komen laten zien.
Behalve als die natuurlijk 2 uur op 200°C heeft doorgebracht en is overgoten met een lekker sausje.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Hunter het volgende:
en Hunter ....
Dat zou ik ook zeggen als ik oog in oog stond met een fles marinade.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
Je bent in de war met Jappie, ik ben in en in rot van binnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er een paar users komen waar ik altijd heel hard om moet lachen, kom ik ook wel
quote:
Mijn eigen shirt wel, de rest alleen op fotoquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:11 schreef Sanne het volgende:
Jij hebt alle vollyeybal T-shirts nog Hunter?
Ik herinner me opeens dat Sanne ook een kop als een gesmolten ET heeft, dus wie weet kom ik wel ff danquote:
quote:
Nog 3 nachtjes slapen!quote:
dat denk jijquote:Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Veel plezier zaterdag
O, en Sanne. Beide meets zijn even groot![]()
Maar wij hebben Yvonnequote:Op woensdag 29 november 2006 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat denk jij
Veel plezier zaterdag!!
Hebben we undercover aanmeldingenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat denk jij
Veel plezier zaterdag!!
Thanks.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
have fun!
Of -mede gezien het seizoen- suprise aanmeldingen?quote:
Dat we opeens ruud uit een taart toverenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of -mede gezien het seizoen- suprise aanmeldingen?
Ja!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:41 schreef Ripley het volgende:
Dat we opeens ruud uit een taart toveren
Jullie moeten niet alles verklappen he.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja!
En dat dat kunstig versierde doosje met de lintjes en het gedichtje plotseling Mona blijkt te bevatten die elke keer als iemand naar huis probeert te vluchten keihard en met overslaande stem "JE MOT BLAIFUH!!" roept!![]()
Waar heb je die usericon (laten) maken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jullie moeten niet alles verklappen he.
Dit is een echte misterDre.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:39 schreef XiChico het volgende:
[..]
Waar heb je die usericon (laten) maken?
Hoi!quote:
Ik ben hier gewoon.quote:
Alleen als jij je ook gedraagt!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:07 schreef golfer het volgende:
Oh, en ik kom toch niet, want ik moet weer eens even lekker uit eten gaan voor een recensie.
Have fun en gedraag jullie!
Mailtje gestuurd dan maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:14 schreef Sanne het volgende:
owww. heb ik niet op de laptop, lig in bed.
Volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:16 schreef Sanne het volgende:
Alleen als jij je ook gedraagt!!!
Wanneer gaan we naar de Librije?
welke account?quote:
You've got mail!quote:
Helaas, Jane kan weer eens niet.quote:
Niet echt, als je maar weet wie er heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik hoorde dat ik en Re ook misschien gaan.. het is hopelijk dan geen vereiste dat je BB volgt?
1. Roelquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet echt, als je maar weet wie er heeft gewonnen.
Of in ieder geval 1 bewoner weet te noemen.
Of tenmínste weet op welke zender het uitgezonden werd.![]()
Talpaquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet echt, als je maar weet wie er heeft gewonnen.
Of in ieder geval 1 bewoner weet te noemen.
Of tenmínste weet op welke zender het uitgezonden werd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |