Inderdaad, wat was dat voor een nichtenmeetquote:Op zondag 3 december 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
Heeej watje, waarom zijn we nu al thuis![]()
quote:
Hips.quote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef Sanne het volgende:
Wij stappen maandag over op DGk, geloof ik, wee tniet meer zeker.
Niemand omgevallen of gekotst?quote:Op zondag 3 december 2006 02:55 schreef Sanne het volgende:
dat zal ik wel geweest zijn of de eend, weet ik ook niet meer zeker
4 uur is niet mijn tijd zoals je gemerkt hebtquote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat we om vier uur al begonnen zijn?
Ik had ook aan de Red Bull gemoeten.
Ik ontken allesquote:Op zondag 3 december 2006 02:55 schreef Sanne het volgende:
dat zal ik wel geweest zijn of de eend, weet ik ook niet meer zeker
nog nietquote:
Sorry ik ben het ook niet van planquote:
Check ya mail Tantequote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat we om vier uur al begonnen zijn?
Ik had ook aan de Red Bull gemoeten.
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.quote:
Die was goed he???quote:Op zondag 3 december 2006 11:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.
-(geschrokken) "Ik wil niet op de foto"
-(droog) "Dit is geen foto"
Ja, net als die geniale quote van Luciano die we helaas allebei 5 minuten later alweer vergeten waren.quote:
Dat filmpje is dus echt hilarisch zie ik net!!!quote:Op zondag 3 december 2006 11:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.
-(geschrokken) "Ik wil niet op de foto"
-(droog) "Dit is geen foto"
Ik ben de hele avond kwijtquote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, net als die geniale quote van Luciano die we helaas allebei 5 minuten later alweer vergeten waren.
Mijn geheugen haat me.
Volhoudsterquote:Op zondag 3 december 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi!![]()
Ik wilde even zeggen dat het heel gezellig was en dat ik direct na aankomst thuis in coma ben geraaakt na die 43 uur waker te zijn geweest![]()
Jullie waren allemaal superleuk![]()
Jij was ook superleuk!quote:Op zondag 3 december 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi!![]()
Ik wilde even zeggen dat het heel gezellig was en dat ik direct na aankomst thuis in coma ben geraaakt na die 43 uur waker te zijn geweest![]()
Jullie waren allemaal superleuk![]()
You're joking!quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond kwijt
Was het leuk
quote:
quote:
Volgens mij was het superleuk!quote:
Beschouw het maar als mijn sinterklaascadeautje danquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Pinball het volgende:
Oh, en Ripley, ik vond mijn strippenkaart in mijn jaszak.
Dus die ene die ik van jou kreeg was helemaal niet van mij.
Ergens heeft iemand vandaag een boete gekregen in het OV door ons.
Mooi was dat ±D En dat het moment dat tot hem doordringt wat je nou eigenlijk aan het doen bentquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Sanne het volgende:
Ik wil niet op de fooo-toooo!
Het is niet helemaal gelukt geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Sanne het volgende:
Ik wil niet op de fooo-toooo!
Wat lief!quote:Op zondag 3 december 2006 17:03 schreef Ripley het volgende:
Beschouw het maar als mijn sinterklaascadeautje dan![]()
Dat was het mooiste moment van heel Big Brother 6.quote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi was dat ±D En dat het moment dat tot hem doordringt wat je nou eigenlijk aan het doen bent![]()
Wat dringt tot wie door en waar heb je het overquote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi was dat ±D En dat het moment dat tot hem doordringt wat je nou eigenlijk aan het doen bent![]()
Ik heb 'm even online gezet, ik PM eend wel een linkje.quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef Sanne het volgende:
ik mag je het clipje niet mailen, hij bouncet hem vanwege de grootte.
Jammer dat ie niet in BB7 wil, the camera loves himquote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat was het mooiste moment van heel Big Brother 6.
quote:De inbox "pc eend" is niet beschikbaar
Zo lief ben ik nou, andersmans buskaarten weggeven en dan zelf de eer opstrijkenquote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat lief!
De volgende 10 keer dat ik in de tram zit denk ik alleen aan jou.![]()
Moet je mij hebben?quote:Op zondag 3 december 2006 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet in BB7 wil, the camera loves him![]()
Ik hoor die voice over al `De Eend wil vandaag niet op de foto. Maar zal hem dat lukken...`![]()
Dag twee:quote:Op zondag 3 december 2006 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet in BB7 wil, the camera loves him![]()
Ik hoor die voice over al `De Eend wil vandaag niet op de foto. Maar zal hem dat lukken...`![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet je mij hebben?![]()
Ik ken er nog een die niet op de foto wou
Die heb je.quote:
Moet je mij hebben?quote:Op zondag 3 december 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dag twee:
De eend vermoedt een complot. Het complot tegen de eend.
Jij een fotofobiequote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto angst toch goed weten te onderdrukken deze meet. Vertrouwen in de fotografe he
![]()
Ik ook van jou.quote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto angst toch goed weten te onderdrukken deze meet. Vertrouwen in de fotografe he
![]()
En ik weer van jouquote:
Wat een kleffe meet zo eigenlijkquote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik weer van jou![]()
Op een paar foto's na dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |