Inderdaad, wat was dat voor een nichtenmeetquote:Op zondag 3 december 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
Heeej watje, waarom zijn we nu al thuis![]()
quote:
Hips.quote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef Sanne het volgende:
Wij stappen maandag over op DGk, geloof ik, wee tniet meer zeker.
Niemand omgevallen of gekotst?quote:Op zondag 3 december 2006 02:55 schreef Sanne het volgende:
dat zal ik wel geweest zijn of de eend, weet ik ook niet meer zeker
4 uur is niet mijn tijd zoals je gemerkt hebtquote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat we om vier uur al begonnen zijn?
Ik had ook aan de Red Bull gemoeten.
Ik ontken allesquote:Op zondag 3 december 2006 02:55 schreef Sanne het volgende:
dat zal ik wel geweest zijn of de eend, weet ik ook niet meer zeker
nog nietquote:
Sorry ik ben het ook niet van planquote:
Check ya mail Tantequote:Op zondag 3 december 2006 02:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat we om vier uur al begonnen zijn?
Ik had ook aan de Red Bull gemoeten.
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.quote:
Die was goed he???quote:Op zondag 3 december 2006 11:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.
-(geschrokken) "Ik wil niet op de foto"
-(droog) "Dit is geen foto"
Ja, net als die geniale quote van Luciano die we helaas allebei 5 minuten later alweer vergeten waren.quote:
Dat filmpje is dus echt hilarisch zie ik net!!!quote:Op zondag 3 december 2006 11:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is er belastend beeldmateriaal.
-(geschrokken) "Ik wil niet op de foto"
-(droog) "Dit is geen foto"
Ik ben de hele avond kwijtquote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, net als die geniale quote van Luciano die we helaas allebei 5 minuten later alweer vergeten waren.
Mijn geheugen haat me.
Volhoudsterquote:Op zondag 3 december 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi!![]()
Ik wilde even zeggen dat het heel gezellig was en dat ik direct na aankomst thuis in coma ben geraaakt na die 43 uur waker te zijn geweest![]()
Jullie waren allemaal superleuk![]()
Jij was ook superleuk!quote:Op zondag 3 december 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi!![]()
Ik wilde even zeggen dat het heel gezellig was en dat ik direct na aankomst thuis in coma ben geraaakt na die 43 uur waker te zijn geweest![]()
Jullie waren allemaal superleuk![]()
You're joking!quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond kwijt
Was het leuk
quote:
quote:
Volgens mij was het superleuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |