mooi dat ik dan op vakantie ben en de radio uit houd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
komende week veel Robbie Williams op 3fm dus
Gelukkig luister ik al nooit radio.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
de megahit is de einge plaat die op een 538 frequentie wordt gedraaidquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi dat ik dan op vakantie ben en de radio uit houd!
quote:
Ik zie je nu nooit meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens richting school.
Schaatsenquote:
WB Maril?quote:
Ja ok, maar ik woon tegenwoordig ook aan de andere kant van de stadquote:
Hoezo, wij houden hier ook van sport hoorquote:
Maar niet van schaatsenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo, wij houden hier ook van sport hoor.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even mijn router rebooten werd een halfuur zonder internet zitten
Maakt geen verschil. Zelfs een wagonlading medailles kan mijn mening niet veranderen. Schaatsenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot we er Olympisch goud mee winnen zeker.
Olympisch goud is leuk maar de sport nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot we er Olympisch goud mee winnen zeker.
hypotheek moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Net opgesprek geweest voor het huisjedinsdag kijken of we een hypotheek kunnen afsluiten.
Gezien al zijn Monopoly ervaringquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
hypotheek moet toch wel lukken?
Ik heb geen idee eigenlijk, ik denk het wel... maar goed we moeten eerst ff kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
hypotheek moet toch wel lukken?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gezien al zijn Monopoly ervaring
oiquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik studeer keihardquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi
dit weekend weer werken?
En studeer jij nog wel eens ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik studeer keihard.
Ik mag maandag weer werken, dus ik kan nog even uitrusten
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had jij nu het eerste jaar gehaald?
Hahah je P heb je dus nog niet gehaaldquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uiteraard. De helft dan, maar dat was voldoende.
Nee, maar dat maakt niet uit. Heeft toch geen waarde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahah je P heb je dus nog niet gehaald
Niet ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit. Heeft toch geen waarde.
Ja maar of ik nu m'n P nu haal of over 2 jaar. Ik moet gewoon alle vakken halen. Die P heeft hier geen toegevoegde waarde, op andere uni's heb je dat wel. Daar moet je je P halen binnen 1 of 2 jaar. Dat is hier dus niet het geval.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ?hoe wil je dan je eerste jaar halen ? Zonder P geen eind diploma (tenminste dat was bij ons)
Maar je vind de studie nog steeds leuk begrijp ik ? (ik toon ff belangstelling)
Een doos vol lullo'squote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een doos vol lullo's![]()
Net FF gekocht
Oke op die manier, bij ons moest je hem binnen 2 jaar hebben gehaald... of was het anderhalf jaar.. dat weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar of ik nu m'n P nu haal of over 2 jaar. Ik moet gewoon alle vakken halen. Die P heeft hier geen toegevoegde waarde, op andere uni's heb je dat wel. Daar moet je je P halen binnen 1 of 2 jaar. Dat is hier dus niet het geval.
Hey lullo, nog gemonopolied?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zijn echt zo cewltijd geleden heb ik ze ook allemaal gezien.
Monopoly meeting?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Heb zin in het weekendlekker met m'n vriendin weg
quote:
Succesquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef RayMania het volgende:
Veel plezier. Ik ga (nu echt) eens wat aan school doen. Maandag verslag inleveren.
6 jaar geleden had ik dat niet zo erg gevondenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
Leesvoerquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:oi
tis weer gezellig geweest in FB
leuke stad; veel plezierquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
onder andere... we gaan ook ff Gent bekijken.
krijg net telefoontje van een vriend van mij; bekende van ons zit bij de laatste 38 in de MCOP wint hij net een 3 way all in met een 2 outer op de riverquote:
Dankjequote:
[tong] gister had ik nog een 3 flipper all in met een 10 splitter on the trip [/tong]quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg net telefoontje van een vriend van mij; bekende van ons zit bij de laatste 38 in de MCOP wint hij net een 3 way all in met een 2 outer op de river
volgens mij plan je dat altijd zo sienquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
Alleen jammer dat ik de topper ga missen zondag
(dat is een hele subtiele hint eend)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
Alleen jammer dat ik de topper ga missen zondag
(dat is een hele subtiele hint eend)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij kent mijn schema niet dit weekend
zaterdag om 19.30 in Dorpshuis zijn, optreden met de club tijdens de prinsverkiezing. Om 22.00 snel naar huis en naar Ahoy; Armin Only. met een beetje geluk lig ik 9.30 in bed; 12.30 er weer uit. 13.30 weer in het dorpshuis zijn om weer op te treden............. dus ga er zelf weinig van mee krijgen. En oja zondag avond om 20.00 waarschijnlijk met veel bier op in bed op slaap vallen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[tong] gister had ik nog een 3 flipper all in met een 10 splitter on the trip [/tong]
Ik wou ook naar AO. Helaas was ik te laat voor kaarten!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij kent mijn schema niet dit weekend
zaterdag om 19.30 in Dorpshuis zijn, optreden met de club tijdens de prinsverkiezing. Om 22.00 snel naar huis en naar Ahoy; Armin Only. met een beetje geluk lig ik 9.30 in bed; 12.30 er weer uit. 13.30 weer in het dorpshuis zijn om weer op te treden............. dus ga er zelf weinig van mee krijgen. En oja zondag avond om 20.00 waarschijnlijk met veel bier op in bed op slaap vallen
Ik ben hem aan het binnenhalen. Bijna klaar daarmee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Naar The Departed geweest, niet echt overtuigend.
die wil ik ook nog graag zien als Nicholson-fanquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Die naam zegt me ff niks, waar gaat ie over?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Goeie vraag, voor al over Marky Markquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die naam zegt me ff niks, waar gaat ie over?
zucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
Mijn ringtone is dan ook "wblelelel TIMMAAAAH"
Je ringtone of hoe je de telefoon opneemt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
flauw want ik weet m nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zucht.
Ja ik heb een vrij normale voornaam. Maar echt trots op die naam, neuh. Ook geen hekel aan.
Gewoon meer van zo heet ik nu eenmaal.
Nee, ik ga hem hier niet plaatsen. Sommige van jullie weten hem toch wel
Ligt er aan hoe laat het is en wie er beltquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je ringtone of hoe je de telefoon opneemt?
een kratje mayonaisequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Dan ga je boodschappen doen vergeet je de mayonaise... Wat zijn aardappelkroketten nou zonder mayonaisse!
Gelukkig kan ik dan wel weer een kratje meenemen
een kratje kindercolaquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Dan ga je boodschappen doen vergeet je de mayonaise... Wat zijn aardappelkroketten nou zonder mayonaisse!
He das nog gezond ook, want dan loop je nog een keerquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Wouter is best een leuke naam hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
zucht.
Ja ik heb een vrij normale voornaam. Maar echt trots op die naam, neuh. Ook geen hekel aan.
Dat vreet 'ie met die mayo er heus wel weer aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
He das nog gezond ook, want dan loop je nog een keer![]()
Zo erg is je naam toch ook weer nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef RayMania het volgende:
Liever de voornaam van Bos dan m'n eigen voornaam.
Ja, want Halsema en Marijnisse zijn er persoonlijk verantwoordelijk voor dat de NS vertraging heeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Lekker m'n vriendin zou naar de RAI komen.... moet ze 2x overstappen, mist ze 2x de trein (wegens vertraging..) en dan nog zeker op Groenlinks/ SP stemmen om iedereen in de trein te krijgen... whahahahaha ...
Vind ik welquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo erg is je naam toch ook weer niet![]()
Ik voorzie nu al gezeik met overstappen met mijn nieuwe dienstregelingquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Lekker m'n vriendin zou naar de RAI komen.... moet ze 2x overstappen, mist ze 2x de trein (wegens vertraging..)
Je maakt mij nieuwsgierig Bossie, ik heet gewoon Maril maar mijn geboortenaam eehh de naam die ik van mijn ouders heb gekregen was Marie-Louise.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zucht.
zeker gezellig, sta morgen van 19.30 12 uur lang bier te drinken om er in de middag weer mee verder te gaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]kijk dat klinkt als een gezellig weekend
![]()
Nou ja dan hoor je het vanzelf wel
succes en geniet van het weekendmaar dat zal wel lukken denk ik zo.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wou ook naar AO. Helaas was ik te laat voor kaarten!
Nou vooruit dan. Zo erg is het niet dat ik mijn voornaam bekend maak:quote:
Maril vind ik ook veel mooier klinken dan Marie-Louise.quote:ik heet gewoon Maril maar mijn geboortenaam eehh de naam die ik van mijn ouders heb gekregen was Marie-Louise.
Maar als kind/kindervrouwtje/puber later in clubverband, voetbalde ik en deed spelletjes als politie en boef op straat dus een kortere naam gewenst,mijn vader(hij leerde mijn voetballen) noemde me Maril, en ik ben meer content met deze naam, mijn moeder noemt mij wel bij mijn volle naam, zij heeft hem verzonnen met haar zus omdat namen niets kosten,maar Maril is dus mijn naam, die vind ik ook fijn.
Ik blijf liever zo misterieus mogelijk over mezelf. Daarom ook een fotoboek met wazige (oudere) foto'squote:Op vrijdag 10 november 2006 19:01 schreef Eilanden het volgende:
Waarom is je voornaam zo geheim Bossie?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want Halsema en Marijnisse zijn er persoonlijk verantwoordelijk voor dat de NS vertraging heeft![]()
die willen tenminste investeren in de trein; zoals je ziet is dat hard nodig! Dus moet je ze eigenlijk stemmen als je er wat aan wil doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Lekker m'n vriendin zou naar de RAI komen.... moet ze 2x overstappen, mist ze 2x de trein (wegens vertraging..) en dan nog zeker op Groenlinks/ SP stemmen om iedereen in de trein te krijgen... whahahahaha ...
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die willen tenminste investeren in de trein; zoals je ziet is dat hard nodig! Dus moet je ze eigenlijk stemmen als je er wat aan wil doen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Zo erg is het niet dat ik mijn voornaam bekend maak:
Erik
[..]
.
Jij kan er weer ff tegen aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
Gister was m'n vriezer leeg, nu liggen er 1kg patat, 20 kroketten een zak bitterballen, een zak aardappelkroketjes en 20 hamburgers in.
Wat een leven
Ik twijfel nu ook of ik gewoon sperziebonen met een biefstukje en aardappelkroketjes ga eten of gewoon die vriezer plunderquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij kan er weer ff tegen aan
Ik krijg wel trek als ik dit zo lees
Daarom moet ik ook nog even een wazige foto in m'n fotoboek doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf liever zo misterieus mogelijk over mezelf. Daarom ook een fotoboek met wazige (oudere) foto's
Maar mijn voornaam heb ik nu dus wel prijsgegeven
Of een goede foto met paint bewerken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook nog even een wazige foto in m'n fotoboek doen.
Ik wil graag privé en internet gescheiden houden.
Maar wat is je voornaam dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook nog even een wazige foto in m'n fotoboek doen.
Ik wil graag privé en internet gescheiden houden.
Hendrik-Janquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar wat is je voornaam dan?
En Hotmail doet het ineens weer wel.
waar staan de foto's?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Heleen van Rooyen.
MUZ user-reviews deel 3
Kan jij niet in Danny's hobbyforum komen dan? Anders moet je maar even mailen op mijn hotmail.quote:
Ik heet Raymondquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, veel trainen. Klaas-Jan is ook popi nu.
Ik koop standaard een zak sla en een komkommer. Voor het gevoel dat ik toch nog gezond leefquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook of ik gewoon sperziebonen met een biefstukje en aardappelkroketjes ga eten of gewoon die vriezer plunder.
Ik vreet altijd een zak friet leeg en daarna een stel frikadellen. Om dat goede gevoel te bewaren neem ik altijd een vitaminepilletje achterafquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik koop standaard een zak sla en een komkommer. Voor het gevoel dat ik toch nog gezond leef
Ik zit nu pepernoten te schranzen, ik heb vanochtend vanmiddag een pak Jus d'Orange en een paar manderijntjes. Ik eet ook wel gezondquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik koop standaard een zak sla en een komkommer. Voor het gevoel dat ik toch nog gezond leef
Everybody loves Raymondquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heet Raymond, gelukkig dat ik geen Hendrik-Jan heet zeg
!
Eerst een 2,5kg zak friet en daarna een paar frikandellen. Jij bent 3x omvangetje Rubbereend?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vreet altijd een zak friet leeg en daarna een stel frikadellen.
Ik ben Sukiyaki aan het maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit nu pepernoten te schranzen, ik heb vanochtend vanmiddag een pak Jus d'Orange en een paar manderijntjes. Ik eet ook wel gezond.
Ah, dat heb ik ook wel eens. Flikkeren de drivers er spontaan uitquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef DeTolk het volgende:
![]()
Houdoe
Mn videokaart is stuk. Ik zie allemaal strepen over mn scherm
Niet. Maar de 4/5 minuten overstaptijd gaat natuurlijk never lukkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:03 schreef appelsientje het volgende:
En lekker bluezz.. hoe veel langer ga je er over doen met de trein?
Neequote:
Een mod heeft geen limietquote:
*ray kiest één van zijn ontgroeningstopic's en post door tot de 500quote:
Ik speel niet vals.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Zonder multiposten lukt het niet BS.
Breng em niet op ideeën.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
*ray kiest één van zijn ontgroeningstopic's en post door tot de 500
Van Helsingquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef VoreG het volgende:
Oeh Van Helsing is op TV
Kate Beckinsale![]()
Ik ga Pirates of the Carribean 2 kijken, al gezien?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Het bewust meerdere posts achter elkaar posten was gisteren leuk. Nu niet meer.
zeker, in de bios zelfsquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga Pirates of the Carribean 2 kijken, al gezien?![]()
inderdaad, na het slotje is het gezellig alleen voor de blauwequote:
Vond jij dan niet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, na het slotje is het gezellig alleen voor de blauwe
Waltz kijken gaat. Little Britain op de video.quote:
toen ik nog blauw was wel natuurlijk, maar nu moet ik de verzuurde ex crew uithangenquote:
Niks moet, en helemaal niet tegen mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen ik nog blauw was wel natuurlijk, maar nu moet ik de verzuurde ex crew uithangen
dat moet van het genootschap van verzuurde ex crew! Maar daar kom je nog wel een keer achter!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niks moet, en helemaal niet tegen mij.
Hoezo? Ik blijf voor eeuw mod hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar daar kom je nog wel een keer achter!
en na die eeuw mag je lid worden van ons genootschapquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoezo? Ik blijf voor eeuw mod hoor.
Die gaat toch naar Tottenhamquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
Kut trappen ze Leonardo uit de wedstrijd.
ja en het is niet eens de grootste; slechts de grootste onder één dak. Flora Holland is groter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:05 schreef borisz het volgende:
alleen een dom mens, dat ze de veiling niet wist![]()
Inderdaad ... het origineel was leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Het bewust meerdere posts achter elkaar posten was gisteren leuk. Nu niet meer.
Het echte orgineel was inderdaad leukquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad ... het origineel was leukde rest zijn allemaal copy-cats
Het heeft je wel een dagje dwars gezeten he?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het echte orgineel was inderdaad leuk
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het heeft je wel een dagje dwars gezeten he?![]()
komen veel leuke handen langs als het goed isquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef borisz het volgende:
straks weer Poker
je krijgt iedere keer uitleg dus blijf kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik snap er werkelijk geen ene reet van!
krijg je geen privéles van Noca?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Dan ben ik blijkbaar niet de enige.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Hou het maar bij iets simpels als voetbal dan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik hou niet van spelletjes, vooral niet als ze ingewikkeld zijn. Kansloze missie dus, les.
kreeg je toen 5 kaarten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar niet de enige.
35 jaar geleden tijdens wat spijbel-uren op de middelbare school gingen we wel eens met een stel in de kroeg pokeren om stuivers, maar de regels en termen die tegenwoordig gebruikt worden, zeggen mij helemaal niets.
Yups.quote:
dat is 5 card draw tegenwoordig ;p, waarschijnlijk het makkelijkste poker spelletjequote:
de snoep is al in huis voor de koters vanavondquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
O, het is 11-11. Laaaampionnetje!
Hier nog niet. Morgen maar es kijken. Moet het zelf natuurlijk ook lekker vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
de snoep is al in huis voor de koters vanavond![]()
vandaag openen we het Carnavalsjaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef clauwheee het volgende:
O, het is 11-11. Laaaampionnetje!
dat wordt dus een hoop chocolaquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier nog niet. Morgen maar es kijken. Moet het zelf natuurlijk ook lekker vinden.
Precies. Al die Amerikaanse termen. Terwijl poker gewoon met 5 kaarten gespeeld werd en je een soort rummie-cup achtige benamingen daarvoor had.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Ja kijk, al die benamingen ook. Dan raak je het spoor toch bijster
goed opletten nu, nu de uitlegquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Al die Amerikaanse termen. Terwijl poker gewoon met 5 kaarten gespeeld werd en je een soort rummie-cup achtige benamingen daarvoor had.
Man, je denkt toch niet dat ik naar pokeren ga kijken of keek?quote:
nee je moet het nog op de video kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, je denkt toch niet dat ik naar pokeren ga kijken of keek?
We zitten even tussen 2 afleveringen van Lost in te Fok!en, terwijl Bluezz Saw-3 en ik The Departed aan het binnen trekken ben op onze PC's.
Een pokerspeler met 3 handen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen twee reclameblokken in 3x de uitleg, 2x kutinterviews, 3x een shot van die 2 mongolen en je ziet 3 handen gespeeld worden. Mijn god, wat een drama
okquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:48 schreef dndiek het volgende:
Ga nou maar slapen !!
1quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:03 schreef dndiek het volgende:
Als ik nu even 14 posts achter elkaar doe dan kan ik deze HOOLS sluiten en een Carnaval-HOOLS openen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |