quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[tong] gister had ik nog een 3 flipper all in met een 10 splitter on the trip [/tong]
Ik wou ook naar AO. Helaas was ik te laat voor kaarten!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij kent mijn schema niet dit weekend
zaterdag om 19.30 in Dorpshuis zijn, optreden met de club tijdens de prinsverkiezing. Om 22.00 snel naar huis en naar Ahoy; Armin Only. met een beetje geluk lig ik 9.30 in bed; 12.30 er weer uit. 13.30 weer in het dorpshuis zijn om weer op te treden............. dus ga er zelf weinig van mee krijgen. En oja zondag avond om 20.00 waarschijnlijk met veel bier op in bed op slaap vallen
Ik ben hem aan het binnenhalen. Bijna klaar daarmee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Naar The Departed geweest, niet echt overtuigend.
die wil ik ook nog graag zien als Nicholson-fanquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Die naam zegt me ff niks, waar gaat ie over?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Goeie vraag, voor al over Marky Markquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die naam zegt me ff niks, waar gaat ie over?
zucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
Mijn ringtone is dan ook "wblelelel TIMMAAAAH"
Je ringtone of hoe je de telefoon opneemt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
flauw want ik weet m nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zucht.
Ja ik heb een vrij normale voornaam. Maar echt trots op die naam, neuh. Ook geen hekel aan.
Gewoon meer van zo heet ik nu eenmaal.
Nee, ik ga hem hier niet plaatsen. Sommige van jullie weten hem toch wel
Ligt er aan hoe laat het is en wie er beltquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je ringtone of hoe je de telefoon opneemt?
een kratje mayonaisequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Dan ga je boodschappen doen vergeet je de mayonaise... Wat zijn aardappelkroketten nou zonder mayonaisse!
Gelukkig kan ik dan wel weer een kratje meenemen
een kratje kindercolaquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Dan ga je boodschappen doen vergeet je de mayonaise... Wat zijn aardappelkroketten nou zonder mayonaisse!
He das nog gezond ook, want dan loop je nog een keerquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Wouter is best een leuke naam hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
zucht.
Ja ik heb een vrij normale voornaam. Maar echt trots op die naam, neuh. Ook geen hekel aan.
Gewoon meer van zo heet ik nu eenmaal.
Nee, ik ga hem hier niet plaatsen. Sommige van jullie weten hem toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |