oiquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik studeer keihardquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi
dit weekend weer werken?
En studeer jij nog wel eens ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik studeer keihard.
Ik mag maandag weer werken, dus ik kan nog even uitrusten
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had jij nu het eerste jaar gehaald?
Hahah je P heb je dus nog niet gehaaldquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uiteraard. De helft dan, maar dat was voldoende.
Nee, maar dat maakt niet uit. Heeft toch geen waarde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahah je P heb je dus nog niet gehaald
Niet ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt niet uit. Heeft toch geen waarde.
Ja maar of ik nu m'n P nu haal of over 2 jaar. Ik moet gewoon alle vakken halen. Die P heeft hier geen toegevoegde waarde, op andere uni's heb je dat wel. Daar moet je je P halen binnen 1 of 2 jaar. Dat is hier dus niet het geval.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ?hoe wil je dan je eerste jaar halen ? Zonder P geen eind diploma (tenminste dat was bij ons)
Maar je vind de studie nog steeds leuk begrijp ik ? (ik toon ff belangstelling)
Een doos vol lullo'squote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een doos vol lullo's![]()
Net FF gekocht
Oke op die manier, bij ons moest je hem binnen 2 jaar hebben gehaald... of was het anderhalf jaar.. dat weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar of ik nu m'n P nu haal of over 2 jaar. Ik moet gewoon alle vakken halen. Die P heeft hier geen toegevoegde waarde, op andere uni's heb je dat wel. Daar moet je je P halen binnen 1 of 2 jaar. Dat is hier dus niet het geval.
Hey lullo, nog gemonopolied?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Die zijn echt zo cewltijd geleden heb ik ze ook allemaal gezien.
Monopoly meeting?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Heb zin in het weekendlekker met m'n vriendin weg
quote:
Succesquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef RayMania het volgende:
Veel plezier. Ik ga (nu echt) eens wat aan school doen. Maandag verslag inleveren.
6 jaar geleden had ik dat niet zo erg gevondenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
komende week veel Robbie Williams op 3fm dus
Leesvoerquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:oi
tis weer gezellig geweest in FB
leuke stad; veel plezierquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
onder andere... we gaan ook ff Gent bekijken.
krijg net telefoontje van een vriend van mij; bekende van ons zit bij de laatste 38 in de MCOP wint hij net een 3 way all in met een 2 outer op de riverquote:
Dankjequote:
[tong] gister had ik nog een 3 flipper all in met een 10 splitter on the trip [/tong]quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg net telefoontje van een vriend van mij; bekende van ons zit bij de laatste 38 in de MCOP wint hij net een 3 way all in met een 2 outer op de river
volgens mij plan je dat altijd zo sienquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
Alleen jammer dat ik de topper ga missen zondag
(dat is een hele subtiele hint eend)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
Alleen jammer dat ik de topper ga missen zondag
(dat is een hele subtiele hint eend)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij kent mijn schema niet dit weekend
zaterdag om 19.30 in Dorpshuis zijn, optreden met de club tijdens de prinsverkiezing. Om 22.00 snel naar huis en naar Ahoy; Armin Only. met een beetje geluk lig ik 9.30 in bed; 12.30 er weer uit. 13.30 weer in het dorpshuis zijn om weer op te treden............. dus ga er zelf weinig van mee krijgen. En oja zondag avond om 20.00 waarschijnlijk met veel bier op in bed op slaap vallen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[tong] gister had ik nog een 3 flipper all in met een 10 splitter on the trip [/tong]
Ik wou ook naar AO. Helaas was ik te laat voor kaarten!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij kent mijn schema niet dit weekend
zaterdag om 19.30 in Dorpshuis zijn, optreden met de club tijdens de prinsverkiezing. Om 22.00 snel naar huis en naar Ahoy; Armin Only. met een beetje geluk lig ik 9.30 in bed; 12.30 er weer uit. 13.30 weer in het dorpshuis zijn om weer op te treden............. dus ga er zelf weinig van mee krijgen. En oja zondag avond om 20.00 waarschijnlijk met veel bier op in bed op slaap vallen
Ik ben hem aan het binnenhalen. Bijna klaar daarmee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Naar The Departed geweest, niet echt overtuigend.
die wil ik ook nog graag zien als Nicholson-fanquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Die naam zegt me ff niks, waar gaat ie over?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef SCH het volgende:
Goeie vraag, voor al over Marky Markquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die naam zegt me ff niks, waar gaat ie over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |