zucht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
Mijn ringtone is dan ook "wblelelel TIMMAAAAH"
Je ringtone of hoe je de telefoon opneemt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
flauw want ik weet m nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zucht.
Ja ik heb een vrij normale voornaam. Maar echt trots op die naam, neuh. Ook geen hekel aan.
Gewoon meer van zo heet ik nu eenmaal.
Nee, ik ga hem hier niet plaatsen. Sommige van jullie weten hem toch wel
Ligt er aan hoe laat het is en wie er beltquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je ringtone of hoe je de telefoon opneemt?
een kratje mayonaisequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Dan ga je boodschappen doen vergeet je de mayonaise... Wat zijn aardappelkroketten nou zonder mayonaisse!
Gelukkig kan ik dan wel weer een kratje meenemen
een kratje kindercolaquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Dan ga je boodschappen doen vergeet je de mayonaise... Wat zijn aardappelkroketten nou zonder mayonaisse!
He das nog gezond ook, want dan loop je nog een keerquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
Wouter is best een leuke naam hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
zucht.
Ja ik heb een vrij normale voornaam. Maar echt trots op die naam, neuh. Ook geen hekel aan.
Gewoon meer van zo heet ik nu eenmaal.
Nee, ik ga hem hier niet plaatsen. Sommige van jullie weten hem toch wel
Dat vreet 'ie met die mayo er heus wel weer aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
He das nog gezond ook, want dan loop je nog een keer![]()
Zo erg is je naam toch ook weer nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef RayMania het volgende:
Liever de voornaam van Bos dan m'n eigen voornaam.
Ja, want Halsema en Marijnisse zijn er persoonlijk verantwoordelijk voor dat de NS vertraging heeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Lekker m'n vriendin zou naar de RAI komen.... moet ze 2x overstappen, mist ze 2x de trein (wegens vertraging..) en dan nog zeker op Groenlinks/ SP stemmen om iedereen in de trein te krijgen... whahahahaha ...
Vind ik welquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo erg is je naam toch ook weer niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |