mooi dat ik dan op vakantie ben en de radio uit houd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
komende week veel Robbie Williams op 3fm dus
Gelukkig luister ik al nooit radio.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
komende week veel Robbie Williams op 3fm dus
de megahit is de einge plaat die op een 538 frequentie wordt gedraaidquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi dat ik dan op vakantie ben en de radio uit houd!
quote:
Ik zie je nu nooit meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens richting school.
Schaatsenquote:
WB Maril?quote:
Ja ok, maar ik woon tegenwoordig ook aan de andere kant van de stadquote:
Hoezo, wij houden hier ook van sport hoorquote:
Maar niet van schaatsenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo, wij houden hier ook van sport hoor.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even mijn router rebooten werd een halfuur zonder internet zitten
Maakt geen verschil. Zelfs een wagonlading medailles kan mijn mening niet veranderen. Schaatsenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot we er Olympisch goud mee winnen zeker.
Olympisch goud is leuk maar de sport nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot we er Olympisch goud mee winnen zeker.
hypotheek moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Net opgesprek geweest voor het huisjedinsdag kijken of we een hypotheek kunnen afsluiten.
Gezien al zijn Monopoly ervaringquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
hypotheek moet toch wel lukken?
Ik heb geen idee eigenlijk, ik denk het wel... maar goed we moeten eerst ff kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
hypotheek moet toch wel lukken?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gezien al zijn Monopoly ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |