quote:Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe, die maat van me belde nog na die 0-1 gek was die![]()
met de neus op de grond die andere club![]()
Het is dom van Mendéz om de bal weg te trappen, maar het is ook erg kinderachtig om daar een 2e gele kaart voor te geven.quote:Op zondag 12 november 2006 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, kinderachtig, ik vind dat je hem gewoon moet geven ook al is het dan rood. Er wordt al teveel met de mantel der liefde bedekt naar mijn zin... De schade van de rode kaart is gelukkig beperkt gebleven. 3 punten in de pocket![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd, maar ik ben echt blij dat ik geen supporter ben van deze kutclub in alles.
Doen ze altijd in de arena geel geven voor de bal wegtrappen of houdenquote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Het is dom van Mendéz om de bal weg te trappen, maar het is ook erg kinderachtig om daar een 2e gele kaart voor te geven.
Maar gelukkig bleef de schade inderdaad beperkt
Zou wat zijn als het niet zo was.quote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd, maar ik ben echt blij dat ik geen supporter ben van deze kutclub in alles.
Is gewoon terecht, het staat in de regels dat het niet mag en de sfeer was al opgefockt dus vind ik het best logisch dat ie em geeft.quote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Doen ze altijd in de arena geel geven voor de bal wegtrappen of houden![]()
Bedankt, de gevoelens zijn overigens geheel wederzijdsquote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
ik heb nog een leuke quote voor jequote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax de betere ploeg, psv de punten.
Wordt nog een spannende competitie.
winnenquote:Op zondag 12 november 2006 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
En waar was dat een reactie op. Dat psv ging aanvallen?
quote:Op zondag 12 november 2006 18:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
winnen
Voorbeschouwing topper: Ajax - PSV [12 /11 /2006]
Inderdaad, was blij toen ik de combitrein weer in kon.quote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedankt, de gevoelens zijn overigens geheel wederzijds.
idd, over dat is geen goalquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef leolinedance het volgende:
Slechte verliezer, die HTK.
Nu al de domste opmerking van het seizoen, zegt genoeg over hem
zo natuurlijk is dat niet, de afgelopen jarenquote:Op zondag 12 november 2006 20:36 schreef Eb het volgende:
Regelteef had zn dag niet vandaag. Floot voor de raarste dingen en echte overtredingen liet hij onbestraft.
Als Ajacied is het zuur om zo te verliezen, maar het moet gezegd; het verdedigingsblok van PSV staat als een huis en dan ook nog zo'n keeper.
Maar we hebben in de eerste helft erg goed gevoetbald alleen de mogelijkheden niet benut, ja dan roep je dit over je af.
We pakken ze nog wel. In Eindhoven natuurlijk
Top dankjequote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Felicitaties aan Diek, Pascal, Rubbereend, Bos, Appelsientje en Lookin.
"Geen dahaaden maar wohoorden. Leve Ajax 1".quote:Op zondag 12 november 2006 20:36 schreef Eb het volgende:
Veel echte mogelijkheden waren er niet voor Ajax.quote:Op zondag 12 november 2006 20:36 schreef Eb het volgende:
Regelteef had zn dag niet vandaag. Floot voor de raarste dingen en echte overtredingen liet hij onbestraft.
Als Ajacied is het zuur om zo te verliezen, maar het moet gezegd; het verdedigingsblok van PSV staat als een huis en dan ook nog zo'n keeper.
Maar we hebben in de eerste helft erg goed gevoetbald alleen de mogelijkheden niet benut, ja dan roep je dit over je af.
Ja.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Arcee het volgende:
Is Da Costa een blijvertje in de basis?
Dat is moeilijk om nu al te zeggen. Grote kans wel, aangezien we niet echt veel goede centrale verdedigers hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Arcee het volgende:
Hij is ook beter in het centrum, vond 'm zelf niet onaardig spelen trouwens.quote:Op zondag 12 november 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vond Salcido niet zo sterk op links.
Tsja, ex-psver he?quote:
Zeker wel, opbouwend was het vandaag niet geweldig maar verdedigend deed hij het echt geweldig.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Arcee het volgende:
Jep, de Bumpers ofzo? Op de Korenmarkt in ieder geval, was best gezellig!quote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dacht al wel dat PSV zou gaan winnen , dit keer met het minimale verschil van 0-1 maar dat is ook genoeg voor de 3 punten.![]()
@ leolinedance dus nog een kroegje gevonden in Arnhem![]()
Ik vond hem een van de beste van het veld. Samen met Simons en Stam overigensquote:Op zondag 12 november 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vond Salcido niet zo sterk op links.
Hey Pascalquote:
Hij staat op http://alexdacosta.web-log.nl/.quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef dndiek het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand interesse in het interview van Alex in de VI?
Ja!quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef dndiek het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand interesse in het interview van Alex in de VI?
Oke , mooi zoquote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jep, de Bumpers ofzo? Op de Korenmarkt in ieder geval, was best gezellig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |