Jonge je bent hier de grootse janker van allemaalquote:Op zondag 12 november 2006 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat lopen de Ajacieden nou toch te janken weer, PSV is slimmer, en Ajax trapt er elke keer weer in..
quote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef DenniZZ het volgende:
whahaha nog steeds geen interviews bij Langs de Neus, die verslaggever zit zeker stil in een hoekje te janken ofzo
Zijn neus te snuiten.quote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef DenniZZ het volgende:
whahaha nog steeds geen interviews bij Langs de Neus, die verslaggever zit zeker stil in een hoekje te janken ofzo
Humberto heeft iedereen intussen al geinterviewd.quote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef DenniZZ het volgende:
Alsof Koeman wel eens iets interessants te melden heeft. Dat is al net zo'n grijze muis als die 10 (excl. Koné) gortdroge "voetballers" bij PSV.quote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef DenniZZ het volgende:
Ach gossie, toch weer terugvallen op Feyenoord.quote:Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ja, PSV moet nog naar de Kuip en ze hebben het altijd moeilijk daar
Inderdaad, want PSV heeft al 10 wedstrijden gewonnen en Ajax heeft er maar 10 gewonnen.. oh wacht, dat zijn evenveel wedstrijden! Ook in Eindhoven.quote:
Zo zo, 1 puntje voorsprong en dan al kampioen? Eindhovense logica?quote:Op zondag 12 november 2006 14:42 schreef Mister_YingYang het volgende:
Niets staat het PSV kampioenschap nog in de weg!![]()
ajax uit
az uit
ALLEBEI GEWONNEN![]()
brabant ownt noord-kotsland![]()
Jezus, je bent een Feyenoorder? Tering hejquote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef DenniZZ het volgende:
Natuurlijk ben ik er nog, alleen jammer voor jouw maar ik ben een Feyenoorder en geen boer. Maar iedere verliespartij van ajaks vier ik als een overwinning
Boeren bedankt, dat jullie maar kampioen mogen worden!!!
Oh ahah, dan had ik het verkeerd.quote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef DenniZZ het volgende:
Natuurlijk ben ik er nog, alleen jammer voor jouw maar ik ben een Feyenoorder en geen boer. Maar iedere verliespartij van ajaks vier ik als een overwinning
Boeren bedankt, dat jullie maar kampioen mogen worden!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |