heb ik mijn lachstuip voor vandaag ook weer gehadquote:Op zondag 12 november 2006 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Neem je nu helemaal de moeite om dat te quoten uit het Ajax topic. Wat lief dat je meeleest
Ik heb het gezien, Ajax was beter dan PSV, maar speelde ook niet geweldigquote:Op zondag 12 november 2006 14:52 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij 't uberhaupt wel gezien? PSV kon geen bal vasthouden de eerste helft, ik was zeer te spreken over hoe Ajax voetbalde de eerste helft. De tweede helft was minder, PSV speelde er goed op in na de rust.
Hier staat niks over mooi voetbal of zo, dus daar kun je niet mee winnen. Doe er je voordeel mee.quote:Winnende partij
De partij die het grootste aantal doelpunten heeft gescoord, heeft gewonnen. Wanneer beide partijen evenveel doelpunten hebben gescoord, of wanneer geen doelpunten zijn gescoord, is er sprake van een gelijkspel.
thnx, likewisequote:Op zondag 12 november 2006 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Neem je nu helemaal de moeite om dat te quoten uit het Ajax topic. Wat lief dat je meeleest
Dat maakt een hoop goed ja. Bij een uitwedstrijd tegen Ajax mag zoiets ook gewoon. Als PSV zich in eigen stadion in zou graven tegen RKC is het iets heel anders natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 14:37 schreef twi het volgende:
Goed verdedigd, al kan ik er als Ajacied nog steeds niet bij dat je trots kunt zijn op de ploeg met zulk voetbal. Maar elke week weer die drie punten zullen dat wel weer goed maken.
En jij bent??quote:Op zondag 12 november 2006 15:05 schreef Leonos het volgende:
-Doe normaal-
Idd maar dat gebeurt ook niet, thuis speelt PSV totaal anders..quote:Op zondag 12 november 2006 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop goed ja. Bij een uitwedstrijd tegen Ajax mag zoiets ook gewoon. Als PSV zich in eigen stadion in zou graven tegen RKC is het iets heel anders natuurlijk.
bedoel je niet ajax?quote:Op zondag 12 november 2006 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En jij bent??PSV
Mooi thuis komen zo.... thuis is het ook weer gezellig (paps is voor PSV)
quote:Op zondag 12 november 2006 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En jij bent??PSV
Mooi thuis komen zo.... thuis is het ook weer gezellig (paps is voor PSV)
quote:In een interview met Globoesporte laat PSV doelman Gomes weten geen haast meer te hebben om te vertrekken bij PSV. Een jaar geleden was dat nog anders toen hij maar niet in aanmerking kwam voor een plaats bij de nationale selectie. Zelfs het Braziliaanse Corinthians was daarom bij hem in beeld. Nu de nieuwe bondscoach Dunga keuzes maakt onafhankelijk van de competitie waarin de speler speelt, is hij niet meer bezig met een eventueel vertrek. Volgens Gomes is ernu geen concrete interesse van andere clubs. Er waren wat geruchten over Chelsea toen Cech zwaar geblesseerd raakte, maar dat werd tot nu toe niet concreet.
PSV Netwerk
Volgens Gomes heeft hij er mede voor gezorgd dat de houding ten opzichte van Braziliaanse keepers in Nederland nadrukkelijk is veranderd. Bij zijn komst waren er vele vraagtekens over het halen van een Braziliaanse keeper, nu wil PSV een andere Braziliaanse keeper. 'Als ik zou vertrekken, komt er een andere Braziliaan voor mij in de plaats' aldus Gomes.
En 2e ronde Champions Leaguequote:Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef AminBen het volgende:
Lekker seizoen tot nu toe![]()
Van AZ, Feyenoord en Ajax gewonnen.![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 15:52 schreef PyTh het volgende:
Sportief van de verliezers dat ze hier komen feliciteren.
Moet zeggen dat ik het na de 1e helft toch behoorlijk warm had, ajax was tot de 16 meter erg goed bezig en PSV had veel balverlies.
2e helft kwam PSV sterk uit de kleedkamer, wat resulteerde in de 0-1 van Simons.
Na de rode kaart van Mendez kwam ajax weer opzetten maar echte kansen kreeg het niet.
Is de overwinning verdient?
Niet echt als je wedstrijd bekijkt, maar als je de echte kansen weer bekijkt wel.
WE WORDEN KAMPIOEN!!!
Kijk aan een psv'er die het goed bekijkt ! Dat is ook wat zeg !quote:Op zondag 12 november 2006 15:52 schreef PyTh het volgende:
Sportief van de verliezers dat ze hier komen feliciteren.
Moet zeggen dat ik het na de 1e helft toch behoorlijk warm had, ajax was tot de 16 meter erg goed bezig en PSV had veel balverlies.
2e helft kwam PSV sterk uit de kleedkamer, wat resulteerde in de 0-1 van Simons.
Na de rode kaart van Mendez kwam ajax weer opzetten maar echte kansen kreeg het niet.
Is de overwinning verdient?
Niet echt als je wedstrijd bekijkt, maar als je de echte kansen weer bekijkt wel.
WE WORDEN KAMPIOEN!!!
Dank je Stargazerquote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Felicitaties aan Diek, Pascal, Rubbereend, Bos, Appelsientje en Lookin.
Dan 0-0 bedoel ik.quote:Op zondag 12 november 2006 16:14 schreef MariekskeBaby het volgende:
Het had eerder 0-2 kunnen worden dan 0-1, dus Ajax heeft nog geluk.
DD en TLK mogen daar ook bij. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Felicitaties aan Diek, Pascal, Rubbereend, Bos, Appelsientje en Lookin.
quote:Op zondag 12 november 2006 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
DD en TLK mogen daar ook bij. Gefeliciteerd.
Zie dat je er niet eens tussenstond. Ook jij gefeliciteerd.quote:
Sportief, had ik van jou niet gedacht trouwens.....quote:
Doe nou eens niet zo zuur... Misschien moet je je meer richten op de prestaties van je eigen clubje en niet de hele tijd afdingen op die van een ander.quote:Op zondag 12 november 2006 16:43 schreef twi het volgende:
Die kans van Kone is natuurlijk heel makkelijk op het conto van PSV te schrijven wanneer Ajax op dat moment alles of niets speelt met 5 aanvallers. De enige kans die je PSV dan toe zou kunnen schrijven is het schot van Kone in de 2e minuut recht op Stekelenburg.
In de aanloop naar zo'n wedstrijd word je emotioneel hèquote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sportief, had ik van jou niet gedacht trouwens.....
Zo, ook blij dat je 2e clubje gewonnen heeft?quote:
Makkelijk gegeven maar je weet dat het kan gebeuren....quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje lullige tweede gele kaart trouwens voor Mendez. Dom van hem natuurlijk, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om daar een tweede geel en dus rood voor te geven.
Ach, kinderachtig, ik vind dat je hem gewoon moet geven ook al is het dan rood. Er wordt al teveel met de mantel der liefde bedekt naar mijn zin... De schade van de rode kaart is gelukkig beperkt gebleven. 3 punten in de pocketquote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje lullige tweede gele kaart trouwens voor Mendez. Dom van hem natuurlijk, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om daar een tweede geel en dus rood voor te geven.
hehe, die maat van me belde nog na die 0-1 gek was diequote:Op zondag 12 november 2006 17:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo, ook blij dat je 2e clubje gewonnen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |