Dan 0-0 bedoel ik.quote:Op zondag 12 november 2006 16:14 schreef MariekskeBaby het volgende:
Het had eerder 0-2 kunnen worden dan 0-1, dus Ajax heeft nog geluk.
DD en TLK mogen daar ook bij. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Felicitaties aan Diek, Pascal, Rubbereend, Bos, Appelsientje en Lookin.
quote:Op zondag 12 november 2006 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
DD en TLK mogen daar ook bij. Gefeliciteerd.
Zie dat je er niet eens tussenstond. Ook jij gefeliciteerd.quote:
Sportief, had ik van jou niet gedacht trouwens.....quote:
Doe nou eens niet zo zuur... Misschien moet je je meer richten op de prestaties van je eigen clubje en niet de hele tijd afdingen op die van een ander.quote:Op zondag 12 november 2006 16:43 schreef twi het volgende:
Die kans van Kone is natuurlijk heel makkelijk op het conto van PSV te schrijven wanneer Ajax op dat moment alles of niets speelt met 5 aanvallers. De enige kans die je PSV dan toe zou kunnen schrijven is het schot van Kone in de 2e minuut recht op Stekelenburg.
In de aanloop naar zo'n wedstrijd word je emotioneel hèquote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sportief, had ik van jou niet gedacht trouwens.....
Zo, ook blij dat je 2e clubje gewonnen heeft?quote:
Makkelijk gegeven maar je weet dat het kan gebeuren....quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje lullige tweede gele kaart trouwens voor Mendez. Dom van hem natuurlijk, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om daar een tweede geel en dus rood voor te geven.
Ach, kinderachtig, ik vind dat je hem gewoon moet geven ook al is het dan rood. Er wordt al teveel met de mantel der liefde bedekt naar mijn zin... De schade van de rode kaart is gelukkig beperkt gebleven. 3 punten in de pocketquote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje lullige tweede gele kaart trouwens voor Mendez. Dom van hem natuurlijk, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om daar een tweede geel en dus rood voor te geven.
hehe, die maat van me belde nog na die 0-1 gek was diequote:Op zondag 12 november 2006 17:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo, ook blij dat je 2e clubje gewonnen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |