Sportief, had ik van jou niet gedacht trouwens.....quote:
Doe nou eens niet zo zuur... Misschien moet je je meer richten op de prestaties van je eigen clubje en niet de hele tijd afdingen op die van een ander.quote:Op zondag 12 november 2006 16:43 schreef twi het volgende:
Die kans van Kone is natuurlijk heel makkelijk op het conto van PSV te schrijven wanneer Ajax op dat moment alles of niets speelt met 5 aanvallers. De enige kans die je PSV dan toe zou kunnen schrijven is het schot van Kone in de 2e minuut recht op Stekelenburg.
In de aanloop naar zo'n wedstrijd word je emotioneel hèquote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sportief, had ik van jou niet gedacht trouwens.....
Zo, ook blij dat je 2e clubje gewonnen heeft?quote:
Makkelijk gegeven maar je weet dat het kan gebeuren....quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje lullige tweede gele kaart trouwens voor Mendez. Dom van hem natuurlijk, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om daar een tweede geel en dus rood voor te geven.
Ach, kinderachtig, ik vind dat je hem gewoon moet geven ook al is het dan rood. Er wordt al teveel met de mantel der liefde bedekt naar mijn zin... De schade van de rode kaart is gelukkig beperkt gebleven. 3 punten in de pocketquote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje lullige tweede gele kaart trouwens voor Mendez. Dom van hem natuurlijk, maar ik vind het altijd zo kinderachtig om daar een tweede geel en dus rood voor te geven.
hehe, die maat van me belde nog na die 0-1 gek was diequote:Op zondag 12 november 2006 17:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo, ook blij dat je 2e clubje gewonnen heeft?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe, die maat van me belde nog na die 0-1 gek was die![]()
met de neus op de grond die andere club![]()
Het is dom van Mendéz om de bal weg te trappen, maar het is ook erg kinderachtig om daar een 2e gele kaart voor te geven.quote:Op zondag 12 november 2006 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, kinderachtig, ik vind dat je hem gewoon moet geven ook al is het dan rood. Er wordt al teveel met de mantel der liefde bedekt naar mijn zin... De schade van de rode kaart is gelukkig beperkt gebleven. 3 punten in de pocket![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd, maar ik ben echt blij dat ik geen supporter ben van deze kutclub in alles.
Doen ze altijd in de arena geel geven voor de bal wegtrappen of houdenquote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Het is dom van Mendéz om de bal weg te trappen, maar het is ook erg kinderachtig om daar een 2e gele kaart voor te geven.
Maar gelukkig bleef de schade inderdaad beperkt
Zou wat zijn als het niet zo was.quote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd, maar ik ben echt blij dat ik geen supporter ben van deze kutclub in alles.
Is gewoon terecht, het staat in de regels dat het niet mag en de sfeer was al opgefockt dus vind ik het best logisch dat ie em geeft.quote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Doen ze altijd in de arena geel geven voor de bal wegtrappen of houden![]()
Bedankt, de gevoelens zijn overigens geheel wederzijdsquote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |