Idd, nu roepen die gasten het over zichzelf af.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een jokers zijn het ook.
Feyenoord uitsupporters mee laten nemen was 100x makkelijker en goedkoper geweest.
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:01 schreef RD4 het volgende:
tvp
quote:Aangifte Roda-supporters tegen politie
Een grote groep Roda-supporters gaat aangifte doen tegen de politie wegens mishandeling, openlijke geweldpleging en vrijheidsberoving.
Dat hebben ruim 80 supporters gisteravond besloten na overleg met hun advocaat. In maart werden de Roda-fans opgepakt wegens ongeregeldheden voor de bekerwedstrijd tegen Ajax. Volgens de supporters heeft de politie bij de aanhouding enkele slagen en trappen uitgedeeld. Het stadionverbod dat daarna aan de supporters werd opgelegd, is in hoger beroep al met succes aangevochten. De seizoenskaarthouders die door het verbod wedstrijden van Roda hebben gemist, willen de financiële schade verhalen op justitie of de KNVB.
Die hebben al jaren een belachelijk beleid op supportersgebied, tis na Stekelenburg niet veel beter geworden, er zou daar gewoon geen betaald voetbal gespeeld moeten worden!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef MaxPower het volgende:
Lekker dom van die Tilburgemeester.
1 Zaak al gewonnen, nu de andere nog!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:23 schreef the_hunter het volgende:
Goed die aangifte van die Roda supporters tegen de politie. Nu maar hopen dat ze in het gelijk gesteld worden!
Tis niet de 1e x dat de amsterdamse ME in opspraak komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef RD4 het volgende:
[..]
1 Zaak al gewonnen, nu de andere nog!
Ik wil genoegdoening, geen wedstrijd gezien, blauw oog, gsm in puin, dat die slappe zakken maar bloeden!
Is al jaren zo, Tilburg gaat zo amateuristisch met dit soort zaken om dat je liefst zou zien dat Willem 2 direct degradeerd, dan kunnen ze lekker het hoofd breken daar over hoe de gevaarlijk aanhang van Veendam te ontvangen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef MaxPower het volgende:
Lekker dom van die Tilburgemeester.
Na de wedstrijd Sparta-WII 1-0 (verlies) is er door supporters na de wedstrijd bij terugkomst van spelers wat 'dreigende' taal geroepen naar de spelers. Dennis van Wijk voelde zich bedreigd en schakelde daarom het bestuur in. Na de wedstrijd Nec-WII kreeg iedereen die met de bussen van de supportersclub kwam deze brief:quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef Superheld het volgende:
Whehe mietjes.
Wat doet die verbunt trouwens dan?
zodoendequote:Beste Willem II supporter,
Vandaag staat er weer een wedstrijd op het programma van Willem II. Spelers en technische staf vinden het fantastisch dat jullie massaal meereizen om het team aan te moedigen. Ongeacht de uitslag hopen wij dat jullie een spannende en prettige voetbalavond beleven. Natuurlijk is dat bij winst eenvoudiger dan bij verlies. Iedereen verwerkt zijn of haar emoties na afloop van een wedstrijd op zijn/haar eigen manier. Dat geld ook voor onze spelers en trainers. In de meeste gevallen is het beter elkaar op zulke momenten maar even met rust te laten.
Willem II vraagt jullie daarom bij terugkomst in Tilburg direct rustig huiswaarts te gaan en stelt met ingang vanaf vandaag de volgende maatregelen van kracht: Het supporterscafé is bij terugkeer van de supportersbussen gesloten. Stewards zullen er op toezien dat iedereen in een kort tijdsbestek het parkeerterrein verlaat en niet op de terugkeer van de spelersbus wacht.
Wij vragen uw begrip en medewerking voor deze aanpak en verwachten dat het een positieve uitwerking heeft om de band tussen spelers en supporters. Uiteraard kunt u altijd na afloop van een training nog even met een speler of trainer napraten over de wedstrijd. Zij staan u dan graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Hans Verbunt
Voorzitter WillemII
Verbunt verbied ze om de spelers op te wachten na de wedstrijd, dus er was nu een plan om een menselijke haag te vormen waardoor de spelers en technische staf doorheen moest, om aan te tonen dat dat gewoon kan enzo, maar is nu dus afgeblazen. Correct me if i am wrong, TilburgCasual..quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef Superheld het volgende:
Whehe mietjes.
Wat doet die verbunt trouwens dan?
KNVB nodigt Vreeman uit voor gesprekquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Staanplaats het volgende:
Ben wel benieuwd naar de reactie van de KNVB, maar die houden zich natuurlijk uiteraard afzijdig..
tvp maar vast jaquote:
Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 00:23 schreef Bananenman het volgende:
Dat het maar een mooie verjaardag mag worden
Tussen de 6000 en 7000quote:Op woensdag 15 november 2006 12:27 schreef the_hunter het volgende:
Nog niet veel gebeurd dus. Iemand enig idee met hoeveel man die Engelsen in Amsterdam zijn?
8000 hoorde ik, maar DutchGooner weet het beter denk ik. Dus hou dan maar op tussen de 6 en 7000quote:Op woensdag 15 november 2006 12:27 schreef the_hunter het volgende:
Nog niet veel gebeurd dus. Iemand enig idee met hoeveel man die Engelsen in Amsterdam zijn?
RELLEEEEEEEquote:Op woensdag 15 november 2006 15:21 schreef PLAE@ het volgende:
Het begint gezellig te worden hier (leidse).
Nee, dat feest was vorig jaar alquote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag 18 geworden, Banaan?
quote:ME grijpt in bij vechtpartij voetbalfans
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 november om 17:41
De ME heeft vanmiddag moeten ingrijpen bij een vechtpartij tussen voetbalsupporters in de binnenstad van Amsterdam. Bij de vechtpartij zouden alleen Nederlanders betrokken zijn geweest.
Het is nog onbekend hoeveel arrestaties de Mobiele Eenheid heeft verricht en of er gewonden zijn gevallen. Volgens een woordvoerder van de politie zouden de problemen ontstaan zijn in een café aan de Geldersekade.
In de binnenstad zijn Britse voetbalsupporters op de been vanwege de interland Nederland - Engeland, die woensdagavond wordt gespeeld in Amsterdam.
Gaan jullie de rekening op de FA verhalen?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En de stad is net een vesting. Zoveel ME heb ik nog nooit gezien![]()
Verslagje?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:30 schreef PLAE@ het volgende:
chaos was het.
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:14 schreef PyTh het volgende:
Het was gezellig, weinig gebeurt van wat ik heb meegekregen. (op het laatste een mislukte "aanval" op de Dam richting Engelse maar die waren bijna allemaal al vertrokken)
Werkquote:Op donderdag 16 november 2006 08:14 schreef PyTh het volgende:
Het was gezellig, weinig gebeurt van wat ik heb meegekregen. (op het laatste een mislukte "aanval" op de Dam richting Engelse maar die waren bijna allemaal al vertrokken)
Veel clubs gezien, meeste met een bescheide afvaardiging.
ajax met een topgroep (maar dat mag ook wel) op het leidse, 3 kroegen afgeladen vol waaronder de bulldog
Clubs die ik gezien heb: Twente met 60 man, Nac met 15 (waar was je Superheld?), Nec met 6 man, Eagles met 15 man, Graafschap met 25 man, Cambuur met 20 man, Utrecht met 8 man, Groningen met 6 man, Den Haag met 10 man.
Doe die dikke bril van jullie maar de groeten groeten als je 'm zietquote:Op donderdag 16 november 2006 08:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Werk![]()
![]()
![]()
Zou eerst nog vrij krijgen maar toen bleek er een collega ziek.
Heb 'm niet gesproken hoor, alleen liep hij stoer z'n rug met tattoos te showen in de kroeg en ik zei toen doe je shirt maar snel weer naar benedenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef Superheld het volgende:
Ok, van piet?![]()
Vind het wel grappig dat twente daar met 60 man rondliep, terwijl ze tegen NEC geen groep op de been kregen...
Opmerkelijke aantallen, dat de eerste divisie clubs beter vertegenwoordigt zijn als de topclubs.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:14 schreef PyTh het volgende:
Clubs die ik gezien heb: Twente met 60 man, Nac met 15 (waar was je Superheld?), Nec met 6 man, Eagles met 15 man, Graafschap met 25 man, Cambuur met 20 man, Utrecht met 8 man, Groningen met 6 man, Den Haag met 10 man.
Groningen was wat ik net hoorde ook met 30 man aanwezig maar groot gedeelte daarvan is al vrij snel opgepakt omdat ze Hamas Hamas Joden aan het Gas scandeerdenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opmerkelijke aantallen, dat de eerste divisie clubs beter vertegenwoordigt zijn als de topclubs.
Ja 10.000 euroquote:Op donderdag 16 november 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast van NAC krijgt een schadevergoeding voor dat politieoptreden
Wat ik begreep is dat Ado met een mannetje of 30-50 was en Utrecht ook die kant op ging al kan die 8 oid ook wel kloppen. Ajax werden flink uit elkaar geslagen toen de boel eenmaal in beweging kwam (logisch dat ze daar op jaagden, als de wallen gewoon compleet bereikt werden hadden ze een probleem. Daarna verschillende groepen van 10/50 man. pyth jullie waren met 25 man in t uitvakquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opmerkelijke aantallen, dat de eerste divisie clubs beter vertegenwoordigt zijn als de topclubs.
Naah, ik was sowieso de enige van PSV die in Amsterdam was, de rest had geen zin risico te nemen met het oog op volgende week.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef PLAE@ het volgende:
pyth jullie waren met 25 man in t uitvak
En terrecht!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast van NAC krijgt een schadevergoeding voor dat politieoptreden
Wat bedoel je met niks meemaken?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja het zijn vaak de zelfde groepen die "oranjegezind" zijn. En dus veel gasten meenemen naar dit soort wedstrijden. Anderen vinden het risico te groot of de kans dat er iets gebeurd te klein. Verder niet zo verwonderlijk dat clubs als Eagles Cambuur Helmond etc. vaak redelijk vertegenwoordigd zijn aangezien ze de rest van het jaar bij hun eigen club niks mee maken.
Wie dan wel volgens jou als kenner?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Cambuur de beste groep ben ik trouwens ook niet met je eens.
Moet ik nu echt akties van DTC voor jou gaan opnoemen?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Roda thuis in 04-05 was de laatste "grote actie" daarna is het inderdaad minder geworden door de 50+ meerjarige stadionverboden. Dat hakt er bij een groep met een omvang als de onze wel in. Dit jaar zijn er weer een aantal teruggekomen en hebben de eerste schermmutselingen weer plaatsgevonden.
Maar om nou te stellen dat het bij die andere clubs wekelijks feest is, is onzin. Van die clubs kan ik me van de laatste 2 seizoenen nou ook niet bijster veel goede eigen initiatief acties herrineren.... Maar misschien kan jij mij helpen als kenner?
Met alle respect hoor, maar VVV uit, waar hebben we het dan over?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Incidenten 04-05
Ado thuis hek eruit richtig uitvak, 2e hek kon niet geforceerd worden. Stenen over en weer.
graafschap uit los in hek centrum confrontatie maar outnumbered door bewapende graafschap aanhang.
Ajax thuis kleine confrontatie in rosmalen
utrecht uit confrontatie met ME achter het vak bij catering.
roda thuis is bekend.
In dit jaar hadden we trouwens de meeste combi;s van heel de eredivisie.
incidenten 05-06
niks
incidenten 06-07
Eagles thuis, kwam van beide kanten. Maar hun hebben het slimmer aangepakt.
VVV uit, VVV 2 keer op de loop voor de wedstrijd in de stad, na de wedstrijd confrontatie met de ME.
Verder zitten we dikwijls los in de stad voor de wedstrijd. Maar als wij bijv. met een groep in het cafe van sittard zitten en die gasten doen niks maar drinken gewoon relaxed een biertje met ons. Vinden we ook mooi. Dan gaan we, itt tot sommige anderen, niet de boel kort slaan ofzo.
Ik zeg echt niet dat wij de beste groep hebben ofzo. Maar het is iig niet zo dat wij per definitie minder zijn dan cambuur dtc en eagles, zoals jij beweert.
Maargoed dit begint een beetje een neverending story te worden.
Klopt, maar als hun iets willen moeten we dan zeggen, nee jullie zijn te min voor ons.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef PyTh het volgende:
Met alle respect hoor, maar VVV uit, waar hebben we het dan over?
Als jij het lopen van een station dat 300 meter van het stadion ligt naar het stadion een actie vind dan heb je gelijk.quote:Verder heeft Eagles de aktie gemaakt bij jullie, dat jullie daar op reageren is niet meer dan logisch.
Eens het is ook een stuk minder geworden. En misschien zijn de verwachtingen wel te hoog, door de naam die we uit het verleden hebben. maar ik vind niet dat je de "kwaliteit" van een groep puur moet ophangen aan de eigen initiatief acties. Dan zouden jullie ook niet echt hoog scoren. Terwijl het, wat ik er van gezien en gehoord heb, toch best een aardige groep is.quote:Verder heb ik ook geen zin in een welles nietes spelletje maar mijn betoog was toch min of meer gebasseerd op aktie op eigen intitiatief, en daarvan heb ik er van Den Bosch de laatste jaren maar bar weinig van gezien.
Daar dat vroeger wel anders was![]()
Zeker niet maar om dat dan als een aktie te bestempelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, maar als hun iets willen moeten we dan zeggen, nee jullie zijn te min voor ons.
Maar ze doen het wel en ik vind het zoals al eerder aangegeven niet meer dan normaal dat jullie daarop reagerenquote:Als jij het lopen van een station dat 300 meter van het stadion ligt naar het stadion een actie vind dan heb je gelijk.
Het is gewoon in z'n algemeenheid minder geworden, de wouten zitten er tegenwoordig zo kort op dat er bijna niks meer kan, en het animo om dan dingen te ondernemen miniem is door het risico wat je loopt.quote:Eens het is ook een stuk minder geworden. En misschien zijn de verwachtingen wel te hoog, door de naam die we uit het verleden hebben. maar ik vind niet dat je de "kwaliteit" van een groep puur moet ophangen aan de eigen initiatief acties. Dan zouden jullie ook niet echt hoog scoren. Terwijl het, wat ik er van gezien en gehoord heb, toch best een aardige groep is.
Jij ben wel moeders mooiste?quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Zyggie het volgende:
Ze zouden in moeten zoomen, gewoon puur om te zien hoe gaar die mensen eruit zien.![]()
Zitten echt beesten tussen. Beetje a la:quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Zyggie het volgende:
Ze zouden in moeten zoomen, gewoon puur om te zien hoe gaar die mensen eruit zien.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Zyggie het volgende:
Hebben de ADO Fans ook vast gezeten voor zeden- en gewelds delicten?quote:Op zondag 19 november 2006 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zitten echt beesten tussen. Beetje a la:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Hebben de ADO Fans ook vast gezeten voor zeden- en gewelds delicten?
En Midden Noord willen ze achter het doel, en het bestuur reageert niet eens (laat staan dat ze het voor de eigen aanhang opneemt) als Utrecht zegt hetzelfde te willen als de neuzen, nl. geen FC Den Haag fans toelaten in Utrecht, en ze stellen elke vom van overleg zelf steeds uit, zich in stilzwijgen hullend.quote:Op zondag 19 november 2006 18:06 schreef Superheld het volgende:
Net op tv west 2 (onherkenbare) gasten die zeiden dat het behalve de resultaten ook een protest was omdat ze genummerde stoelen krijgen en een gehalveerd supportershome in het nieuwe stadion.
Die lui berokkenen hun club alleen maar schade. Voor allen een stadionverbod en een dikke boete hoop ik. Protesteren kun je ook met spandoeken, petities, ludieke acties, etc. Nu krijgt Ado een boete, de sponsor wil niet meer met Ado geassocieerd worden, en mensen blijven weg uit het stadion omdat dat tuig zich niet kan gedragen. Als er een groep mensen is die ADO tegenhoudt om uit te groeien tot een fatsoenlijke eredivisieclub, dan is het wel dit soort "supporters".quote:Op maandag 20 november 2006 19:58 schreef DIGGER het volgende:De fans zien de club afglijden, worden zelf de dupe van allerlei zaken nu en in de directe toekomst en het bestuur doet geen fuck.
quote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ozeFhZBbjtg
En het Renfront ging er gauw vandoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
geen wonder dat ze hem al zoveel hebben bekeken
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BlULABmYE6A&NR
dat is ook nog wel een '' leuke ''
ook bij Most Viewed
De supporters worden helemaal niet gehoord, bestuur doet maar wat ze zelf wil, resultaten zijn navenant.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:09 schreef reem het volgende:
[..]
Die lui berokkenen hun club alleen maar schade. Voor allen een stadionverbod en een dikke boete hoop ik. Protesteren kun je ook met spandoeken, petities, ludieke acties, etc. Nu krijgt Ado een boete, de sponsor wil niet meer met Ado geassocieerd worden, en mensen blijven weg uit het stadion omdat dat tuig zich niet kan gedragen. Als er een groep mensen is die ADO tegenhoudt om uit te groeien tot een fatsoenlijke eredivisieclub, dan is het wel dit soort "supporters".
die waren er niet bijquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:54 schreef Luni het volgende:
[..]
En het Renfront ging er gauw vandoor.
pet en sjaals supporters zoals ze dat noemen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef DeVinger het volgende:
Wie renden er dan naar boven?
nee niemand is eerder weggerendquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:50 schreef RD4 het volgende:
Waren jullie al eerder weggerend en bleven de pet en sjaals staan?![]()
idd , maar al in een ander topicquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:19 schreef reem het volgende:
Een "dicht" hek is natuurlijk een relatief begrip
Wat wil je er nu mee bereiken door er een andere wedstrijd bij te halen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , maar al in een ander topic![]()
En iedereen die denk dat Ado heel wat voorstelt hier nog een filmpje dat ze net al iedereen ook wegrennen voor de ME.
http://www.youtube.com/watch?v=qYQ9YWCiWfM&mode=related&search=
Als de ME komt blijf jij staan, held......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , maar al in een ander topic![]()
En iedereen die denk dat Ado heel wat voorstelt hier nog een filmpje dat ze net al iedereen ook wegrennen voor de ME.
http://www.youtube.com/watch?v=qYQ9YWCiWfM&mode=related&search=
Die hagenzen die die mensen uitlachte die wegrende zondag ( en nog wat lui ) ze doen hetzelf allemaal ook als het erop aankomtquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat wil je er nu mee bereiken door er een andere wedstrijd bij te halen?
nee ik zal zelf ook niet in zoon situatie komen , maar nee dan zou ik ook niet blijven staan , maar dan moeten ze hier niet mijn medesupporters uitlachen. zie bovenstaand.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:08 schreef RD4 het volgende:
[..]
Als de ME komt blijf jij staan, held......
En groep ado sups dreigt bouw nieuwe stadion te verstoren uit protest.quote:***************************************
` In Parijs is na de Uefacup-wedstrijd
Paris Saint Germain - Hapoel Tel Aviv
een Franse fan doodgeschoten door een
agent.Die kwam in het nauw toen hij een
Israëliër wilde beschermen tegen 150
Franse fans.PSG had met 2-4 verloren
quote:De politie van Parijs heeft donderdagavond laat na de UEFA-cupwedstrijd tussen Paris Saint German en Hapoel Tel Aviv een aanhanger van de thuisclub doodgeschoten en een ander zwaar verwond. Een agent in burger was een fan van de bezoekers die werd belaagd door een grote groep PSG-aanhangers te hulp geschoten, aldus de politie.
De agent vuurde eerst traangas af om de menigte van 150 man te verspreiden. Daarna schoot hij twee kogels af en trof twee PSG-fans. Een van hen overleed ter plekke. De tweede man werd geraakt maar onduidelijk is hoe ernstig hij gewond is. De wedstrijd eindigde in een 4-2 zege voor de bezoekers.
Het Openbaar Ministerie in Parijs is een onderzoek begonnen naar het schietincident. De eerste bevindingen wijzen er volgens justitie op dat de agent handelde uit zelfverdediging en dus gerechtigd was zijn pistool te gebruiken. Een Franse journalist was getuige en zei dat de fans racistische en nationalistische leuzen riepen
Idd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan er echt geen traan om laten.
Stond me daar een berg ME op het voorplein.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef Keltie het volgende:
Naar het schijnt, gisteravond nog wat gebeurt op het Stadionplein in Rotterdam.
Maar dat zal dan wel Feijenoord-ME geweest zijn.
(Hoorde het op 't vak)
waren niet de boulogne boysquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Stelletje malloten, met 150 man een paar Israeliers aanvallen.
Geprobeerd om bij de 2 Engelse bussen te komen. ME voorkwam dit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Stond me daar een berg ME op het voorplein.
Zelfs op station stonden ze met de honden er bij, veel ME maar om 23 uur was er niks gebeurd, toen kwam eindelijk de treinquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:37 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Geprobeerd om bij de 2 Engelse bussen te komen. ME voorkwam dit.
niet slim om anti psg anit psg te gaan roepen als je naast 150 man van PSG staatquote:
http://www.bluewhitemadness.nl/quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Mensen met nog wat beelden van Ned- Eng?
Noem de ploegen inderdaad gewoon bij de naam. Maar het kan ook vriendelijker gevraagd worden Robbiequote:Op zaterdag 25 november 2006 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Flikker eens op met die blije verbasteringen ASO en NEK.
Dit is het randverschijnselen topic. En los daarvan is het hier al vaak genoeg aangegeven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noem de ploegen inderdaad gewoon bij de naam. Maar het kan ook vriendelijker gevraagd worden Robbie
Omdat je het topic pas anderhalve dag na het feit opent, de OP crap is (je 1e zin is kenmerkend) en het al lang hier besproken is - de plek voor dit soort randzaken om het voetbal heen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:39 schreef sooty het volgende:
Who the fuck is raymania en waarom sluit-ie mijn topic Franse agent schiet hooligan dood.
quote:AJAX-FAN IN GEVANGENIS AFGEROST
Hooliganvete woedt verder achter tralies
door Gerda Frankenhuis en Lieke Jongbloed
AMSTERDAM, zondag
Hooligans van ADO Den Haag en Ajax vechten hun al jaren durende vete volop uit in de gevangenis.
Vooral fans van Ajax die achter de tralies zijn gekomen na de aanval op het ADO-supportershome in februari van dit jaar, hebben het zwaar te verduren. Diverse bronnen in de voetbalwereld hebben dit aan De Telegraaf bevestigd.
De veiligheid van de supporters kan door het gevangenispersoneel niet worden gegarandeerd. Zo zou een van de Ajax-supporters, die verdacht wordt van betrokkenheid bij de bestorming van het ADOhonk, in februari van dit jaar zwaar zijn mishandeld in het huis van bewaring ’t Schouw in Amsterdam.
Woensdag moeten opnieuw drie jongemannen voorkomen voor hun rol tijdens die gewelddadige actie waarbij het Haagse onderkomen van de fans werd vernield en de aanwezigen gemolesteerd.
Mr. Gerard Hamer, de raadsman van een van de verdachten, wilde het verhaal bevestigen noch ontkennen. „Wel kan ik vertellen dat hij zich niet de kaas van het brood laat eten door ADO-supporters”, aldus Hamer.
De advocaat laat zich ontvallen het zeer vreemd te vinden dat rivaliserende supportersgroepen in hetzelfde huis van bewaring terechtkomen. „Het is onbegrijpelijk dat er ADOaanhangers zijn geplaatst die zich agressief gedragen ten opzichte van Ajacieden”, zegt Hamer.
Overplaatsing
Een aantal Amsterdamse supporters had meteen na hun arrestatie al om overplaatsing uit het huis van bewaring in de Haagse regio gevraagd. In de Scheveningse gevangenis werden zij bedreigd door Hagenaars.
Bij zittingen van de Haagse rechtbank bleek dat de afgelopen maanden niet alleen ADOaanhangers Ajacieden het leven zuur proberen te maken, maar dat enkele Ajax-supporters ook elkaars bloed wel kunnen drinken.
Bereidwillig
Zo liet een van de opgepakte hooligans via zijn advocaat weten dat hij nooit meer in Amsterdam zou kunnen komen omdat hij tijdens zijn verhoren zo bereidwillig had meegewerkt met justitie. Ajax-aanhangers zouden van enkele verdachten de familieleden en partners met de dood hebben bedreigd.
De ruzie tussen beide supportersgroepen bereikte 10 februari een climax toen een groep van tientallen Amsterdamse supporters met messen, knuppels, golfclubs en brandbommen het honk van de Den Haag-fans in het Zuiderpark binnendrongen.
Tien aanwezige ADO-supporters, onder wie een minderjarige jongen, raakten gewond. Enkelen konden slechts op het nippertje ontkomen toen een molotovcocktail het honk in vlammen zette.
en toen grepen de sparta stewards in en gooiden ze die 5 het stadion uit ?quote:Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef Bananenman het volgende:
Bij Sparta net een stoere dikke gast die even wat liep te schreeuwen achter de glaswand, had niet door dat er ook een groepje van 5 man naast het uitvak zat. Werd lekker het vak afgemept, rennen in je eigen stadion!
5 tegen 1? Helden hoorquote:Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef Bananenman het volgende:
Bij Sparta net een stoere dikke gast die even wat liep te schreeuwen achter de glaswand, had niet door dat er ook een groepje van 5 man naast het uitvak zat. Werd lekker het vak afgemept, rennen in je eigen stadion!
En dat is 3quote:Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hooligans - The Untold Story.
Het is die BBC Panorama speciaal trouwens over het WK 2006 in Duitsland; volgens mij heeft iedereen die hier wel gezien.
Ten eerste, het was een kakkerlak?quote:Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef Bananenman het volgende:
Of ze de waarheid spreken zal me een zorg zijnquote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Keltie het volgende:
Ah.. En jouw vriendjes spreken altijd de waarheid?
Ten tweede, een voetbalwedstrijd kijken? Tis maar een gokje hoor.
Daarom ben je een mongoolquote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of ze de waarheid spreken zal me een zorg zijn![]()
Ten tweede: veel voetbal was er niet te zien![]()
HOVJquote:Op maandag 27 november 2006 17:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarom ben je een mongool![]()
![]()
Ligt aan je kleur bril
Wat doet het ertoe?quote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ten eerste, het was een kakkerlak?
Iemand die ik ken zat er en die zegt dat het een kakkerlak was![]()
Ten tweede was volgens die gast, ook wat mensen het vak uitgesmeten(door stewards)?
Dat vind Jazsa stoer om op het schoolplein tegen z'n matties te vertellen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe?
Misschien niet handig om iemand te overrulen terwijl jezelf voor teletekst zat en de ander in het stadion...
Neuhquote:Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat vind Jazsa stoer om op het schoolplein tegen z'n matties te vertellen.
Neuh, had het antwoord alquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer iets dom gezegd Jaszak? Dat je het toch maar weer hebt weggehaald?
11 jaar? Die is er dan ook vroeg bij. Nog gekker dan de F7Rquote:De politie hield achttien vrouwen en zeven mannen tussen de 11 en 43 jaar oud aan, allen speelsters en supporters van EDS Rotterdam.
quote:De jeugd van tegenwoordig...
Stel je voor: Je bent 19 jaar, je woont in Lochem en bent supporter van Vitesse. Op een dag moet je voor je theorie-examen naar Enschede. Terwijl dit jochie met de trein langs het stadion komt fantaseert die hoe gaaf het wel niet zou zijn als hij op de dag van de wedstrijd FC Twente - Vitesse iets zou kunnen stelen uit het stadion.
"Dat zou echt gaaf zijn," denkt de jongen. Dan scoor ik pas echt punten bij mijn vriendjes en vriendinnetjes(?) Dan ben ik stoer. "Want ja, wat kan mij nu overkomen", denkt het jochie, "het hoort toch allemaal bij het 'spelletje'".
Dus zo gezegd, zo gedaan. Aangekomen bij het stadion (aan de kant van Vak-P natuurlijk, want dan heb je immers pas echt lef) blijkt dat het hek gewoon open staat, "beter kan niet, wat kan me nu nog overkomen", denkt het jochie. Hij loopt het stadion binnen en scheurt het eerste beste spandoek dat die kan vinden er zo snel mogelijk vanaf en maakt zich uit de voeten. "Zo, dat ging makkelijk zeg. Nu nog even het spandoek zolang verstoppen en dan terug naar Lochem. Nu kan ik echt niet meer kapot bij mijn vriendjes van Vak 113".
Het jochie loopt alweer rustig vanaf zijn verstopplekje richting het station, maar krijgt dan de schrik van zijn leven. Plotseling springen er twee jongens uit een auto en rennen op het jochie af. Het jochie schijt zeven kleuren stront en zet het op een lopen. Maar na een paraplu in zijn nek te hebben gehad geeft de jongen het op en stopt met rennen. Zo bang als en klein kind en met traantjes in zijn ogen kijkt het jochie om zich heen en zegt: " Maar jongens, dit hoort toch allemaal bij het spelletje?" Aangezien het jochie zo benauwd was als het maar kan mocht hij na een paar corrigerende tikken ( en na het ophalen van het spandoek) het op een lopen zetten richting het station. Bang en riekend naar angstzweet en de stront in zijn onderbroek loopt de jongen weer terug naar het station, terug naar mama…
Update:
De Jeugd van tegenwoordig.... Deel II
Het blijkt allemaal nog zieliger te zijn dan dat het nu al was. Ons lieve jochie was namelijk zo bang dat die niet eens voor zijn eigen club durfde uit te komen. Na een paar telefoontjes uit Lochem komen we namelijk tot de conclusie dat het hier om een echte stoere 410'er ging, zoals ze er daar wel meer hebben lopen.
Zo zie je maar weer, de jochie's van 410 raken maar niet uitgespeeld...
quote:Lichte celstraffen Ajax-hooligans
DEN HAAG - Drie Ajax-fans die erbij waren toen op 10 februari een horde Ajax-hooligans het supportershome van ADO Den Haag aanviel, hebben een celstraf gekregen van 180 dagen. Het grootste deel ervan is voorwaardelijk. Een vierde fan is door de rechtbank vrijgesproken.
Tegen de drie was in de rechtszaak twee en anderhalf jaar cel geëist. Doordat de tijd die zij al hebben vastgezeten wordt afgetrokken van de niet-voorwaardelijke straf, zijn de drie al vrij of moeten ze nog een paar weken zitten. Twee van de drie kregen 240 uur werkstraf, de derde kreeg 200 uur werkstraf.
Kidsclub de gexste!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
11 jaar? Die is er dan ook vroeg bij. Nog gekker dan de F7R
Wist niet in welk topic dit moest.quote:Ingezonden: Rechteloos ben je als supporter
Ik heb in 2004 een SV gehad voor 2 jaar en ben gedurende 2 seizoenen niet bij het voetbal aanwezig geweest, de SV was terecht en ik kon leven met de straf van 2 jaar niet naar het voetbal te gaan, ik ben dus de seizoenen 2004/2005 en 2005/2006 niet geweest.
In maart 2006 heb ik een seizoenkaart aangevraagd voor het seizoen 2006/2007, ik zou namelijk vanaf de eerste wedstrijd van dit seizoen weer mogen kijken bij mijn club en ik verheugde me er al erg op om samen met mijn vrienden eindelijk weer naar Feyenoord te mogen.
Net voordat de competitie begon speelde Feyenoord 2 vriendschappelijke wedstrijden in de Kuip in een tijdbestek van 3 dagen, ik heb vooraf toen ik zag dat me geld voor mijn nieuwe SCC was afgeschreven via de telefoon contact opgenomen met de klantenservice van Feyenoord of ik naar die vriendschappelijke wedstrijden mocht gaan, dit mocht en was geen probleem, hierna heb ik 2 kaartjes gekocht en ben eindelijk na 2 jaar weer gegaan, dit puur in de veronderstelling dat ik weer mocht gaan!
Natuurlijk lacht iedereen me nu uit dat ik erg naïef was, natuurlijk hebben de mensen gelijk maar de straf die ik krijg voor mijn naïef zijn is wel heel erg zwaar.
Groot was dus me verbazing dat ik bij Feyenoord vs Chelsea opgepakt werd, ik was perplex en dacht dat dit 1 groot misverstand was, ik ben direct in conclaaf gegaan bij Chris Woerts en deze heeft toegezegd het uit te zoeken en om hulp te bieden. Dit via een vertegenwoordiger van de supporters (klankbordgroep) en via Ton Strooband, ik ben via dat overleg naar een stadionverbod commissie geweest maar hier werd duidelijk verteld dat ik in overtreding was geweest en aan de andere kant dat ze het wel erg zwaar vonden maar dat nu eenmaal alles via de KNVB loopt en zij niets konden doen.
Wat heb ik nu gehad als extra straf omdat ik 11 dagen te vroeg ben gegaan:
Ik heb voor het bezoeken van Feyenoord vs Middlesbrough 3 jaar SV gehad en een boete van 960,39 euro.
Ik heb voor het bezoeken van Feyenoord vs Chelsea 3 jaar SV gehad en een boete van 1560,39 euro.
Omdat ik me pasfoto te laat had ingeleverd, ja helaas mocht een maat het niet af geven en kon ik zelf niet persoonlijk naar de Kuip die week, dit omdat ik voor het zelfde ook via de politie 40 uur taakstraf had gehad nog maal 3 jaar SV erbij, ik was namelijk weggelopen toen de politie me aan wilde houden.
Al met al heb ik totaal 9 jaar SV en dik 2500 euro boete van de KNVB gehad en 40 uur taakstraf van justitie. Dit excl. gemaakte kosten.
Mijn SCC voor dit jaar had ik al betaald en ook dit geld heb ik nog steeds niet terug gehad, alles gegeven wat ze aan papieren moesten hebben maar voor de zoveelste keer lieg de klantenservice Feyenoord en willen ze niet mee werken, ze waren namelijk de helft weer kwijt, ik zou het niet hebben gebracht, etc.
Ook geef de KNVB vandaag aan dat ik ook voor de tweede sv een pasfoto moet langs brengen, ja ze hebben er 1 maar voor de vorm moet het, dus weer vervoer zoeken naar Rotterdam en weer een pasfoto want anders komt er nog 3 jaar SV bij.
Al met al ben ik zwaar teleurgesteld in iedereen die zou helpen bij zowel justitië, Feyenoord en de KNVB want tot deze dag toe heb ik al nul echte hulp gehad en is mijn naïef zijn zo zwaar gestraft al zou ik een moord hebben gepleegd.
Het ergste is dat iedereen zeg dat het aan mij ligt, natuurlijk klopt dat. Natuurlijk ben ik erg dom geweest maar ik heb niets gedaan, alleen 11 dagen te vroeg naar de Kuip geweest, daarom gewoon niet de echte hulp willen geven is erg teleurstellend, als iedereen gewoon zijn echte wil toont moet ik een normale straf kunnen krijgen die past bij het naïef en dom zijn.
Ik vind het erg jammer dat het zo vanzelfsprekend is om supporters zo zwaar mogelijk te straffen en dat je niet de normale rechten heb als iedereen buiten het voetbal.
Voorlopig wil ik tegen al mijn bekenden zeggen tot 2015, dan pas ben ik weer welkom in de nieuwe Kuip, want dat is de straf voor mijn 11 dagen te vroeg naar een vriendschappelijke wedstrijd te gaan met toestemming van de klantenservice.
Dit verhaal is geen huilverhaal maar gewoon iedereen laten zien wat wij supporters nu eenmaal zijn in de ogen van clubs, knvb, etc., kortom, niets!!
Jochem Fleskens
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wist niet in welk topic dit moest.
Schandalig natuurlijk![]()
Wat een tyfushonden bij de KNVB zeg!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wist niet in welk topic dit moest.
Schandalig natuurlijk![]()
Mja, die klantenservice heeft hem idd verkeerde info gegevenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef Keltie het volgende:
Hij zegt wel constant dat het zijn schuld was, maar uit dit stuk:
"Net voordat de competitie begon speelde Feyenoord 2 vriendschappelijke wedstrijden in de Kuip in een tijdbestek van 3 dagen, ik heb vooraf toen ik zag dat me geld voor mijn nieuwe SCC was afgeschreven via de telefoon contact opgenomen met de klantenservice van Feyenoord of ik naar die vriendschappelijke wedstrijden mocht gaan, dit mocht en was geen probleem, hierna heb ik 2 kaartjes gekocht en ben eindelijk na 2 jaar weer gegaan, dit puur in de veronderstelling dat ik weer mocht gaan!
Natuurlijk lacht iedereen me nu uit dat ik erg naïef was, natuurlijk hebben de mensen gelijk maar de straf die ik krijg voor mijn naïef zijn is wel heel erg zwaar."
Vind ik het eigenlijk helemaal niet zijn schuld.
Hij heb netjes gebeld of hij mocht gaan en dat mocht.. Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Dan had de Klantenservice hem vriendelijk door moeten verwijzen/ af moeten raden.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:39 schreef MaxPower het volgende:
Degene die gezegd heeft dat hij mocht gaan (klantenservice), gaan daar helemaal niet over, en dat had hij moeten/kunnen weten.
Straf is wel ziek hoog.
Die mederwerker van de FKS zouden ze moeten ontslaanquote:Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan had de Klantenservice hem vriendelijk door moeten verwijzen/ af moeten raden.
KLANTEN - SERVICE, je snap?
Die gasten zitten voor vragen, dus dan mag je ze stellen.. Dat je voorgelogen word, sjah.
Iddquote:Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan had de Klantenservice hem vriendelijk door moeten verwijzen/ af moeten raden.
KLANTEN - SERVICE, je snap?
Die gasten zitten voor vragen, dus dan mag je ze stellen.. Dat je voorgelogen word, sjah.
Soort van massale SV dus, aardig genaaid.quote:PSG moet deel van stadion sluiten
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 29 november om 17:50
Op last van de Franse politie zal Paris Saint-Germain een deel van het stadion moeten sluiten. Deze maatregel volgt nadat vorige week een fan door een agent werd neergeschoten na het UEFA Cup-duel tegen Hapoel Tel Aviv.
Het betreft de tribune waar de fanatieke aanhang van PSG zich huisvest. Het gaat om ongeveer 2000 plaatsen. Het is nog niet bekend wanneer de fans weer op hun vak mogen plaatsnemen.
De gestapo?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
De hele [Centraal] Randverschijnselen-topicreeks heeft verschrikkelijk veel views, vergeleken met de rest van de topics. Wie zullen er allemaal meelezen?
Nieuw filmpje?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oBywgnwa4Pc
Supporters die een stadion echt op haar grondvesten kan doen laten trillen.
Even bijgewerktquote:
Niet echt, maar ik had het einde nooit gezien, heb ik nooit het geduld voor.quote:
quote:SC Heerenveen legt fans stadionverbod op
Gepubliceerd op 30 november 2006, 11:58
Laatst bijgewerkt op 30 november 2006, 12:00
HEERENVEEN - Vijf Heerenveensupporters hebben een stadionverbod gekregen vanwege ongeregeldheden bij de UEFA‑Cupwedstrijd vorige week in Parma. Twee supporters zijn drie jaar niet welkom vanwege huisvredebreuk, de drie andere supporters worden anderhalf jaar geweerd in verband met gemor op de tribune bij Parma vorige week. Volgens de fans gaat de club echter willekeurig te werk.
De onmin met de supporters is al in oktober ontstaan, toen voorafgaand aan de wedstrijd tegen Groningen een groepje van vijftig man een training wilde bijwonen. Die vond plaats in het stadion en daar waren ze niet welkom. Een deel daarvan slaagde er toch in binnen te komen. Twee daarvan kregen voor drie jaar een toegangsverbod wegens huisvredebreuk.
leeuwarder courant
Laatste artikel is vrijwel hetzelfde, met als verschil dat men daar over 10 sv's spreekt, en de confrontatie met AZ erbij pakt (waar idd ook sv's voor zijn uitgedeeld).quote:Stadionferboden by Hearrenfean, 30/11/2006
Sportklub Hearrenfean hat in oantal
stadionverboden utdield. It soe gean om
sa'n tsien supporters. Yn brieven oan
de fans dy't in ferbod krigen hawwe
stiet dat dit dien is fanwege opruiing
by de wedstriden tsjin AZ en Parma.
Dêrneist binne der jongens dy't straft
binne fanwege húsfredebreuk omdat se by
in training sûnder tastimming it
stadion yn gongen binne. Hearrenfean
wol net op de kwestje reagearje.
omrop fryslan
Hebben jullie, een paar jaar terug, geen compleet treinstel gesloopt?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef Jelminho het volgende:
Ach ik begrijp best dat het bestuur van ons graag ons imago wil behouden van een club zonder hooligans en supportersproblemen, maar om nou voor dit direct 3 jaar te geven vind ik ook wat overdreven en niet nodig. Maar goed, het blijft Heerenveen idd.
Verrassend in frankrijkquote:Op donderdag 30 november 2006 18:28 schreef Sethje het volgende:
Naar verluid is het zeer onrustig in Nancy, rellen met algerijnen...
Is niet waar, en door de politie "verzonnen" om jullie niet met de trein te laten komen, waarschijnlijk vanwege watjullie in Den Bosch gedaan hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 03:13 schreef eagle75 het volgende:
En wat moet je hiermee dan:
Echter kan niet voorbij worden gegaan aan de beperking die sinds jaar en dag hierbij geldt, en deze afspraak wordt jaarlijks herbevestigd aan alle bezoekende clubs, dat het bezoekende supporters niet is toegestaan om per trein af te reizen naar Dordrecht. Uw bestuur was en is op de hoogte van deze vaste beperking.
Machtsvertoon van de politie in combinatie met wat bier is geen goede combinatie.quote:Feyenoord vreest straf na incidenten in Nancy
30 november 2006
Om stapelgek van te worden. Dat zei Onno Jacobs, financieel directeur van Feyenoord, donderdagavond in Nancy nadat hij kennis had genomen van de rellen in de Franse binnenstad.
"We weten nog niet precies wat er is gebeurd en hoe ernstig de ongeregeldheden zijn geweest", gaf Jacobs aan. "Maar we keuren elke vorm van geweld uiteraard volledig af. Negatieve publiciteit kunnen we sowieso niet gebruiken. Ik vrees voor de gevolgen die deze incidenten voor Feyenoord bij de UEFA zullen hebben."
De Rotterdamse club deed in de afgelopen dagen een dringend beroep op de aanhang om zich toch vooral te gedragen in Nancy. Feyenoord verwees naar de slechte naam die de club momenteel bij de UEFA heeft. In de laatste jaren liep het mis bij de uitwedstrijd tegen FC Basel en in de thuiswedstrijd tegen Sporting Lissabon. Ook vorige week in het duel met Blackburn Rovers (0-0) waren er misdragingen in De Kuip. De UEFA moet in die strafzaak nog uitspraak doen.
In de aanloop naar het UEFA-bekerduel donderdagavond in het Stade Marcel Picot ging het lang redelijk goed in het oude centrum. Vele honderden aanhangers van Feyenoord liepen zingend door de straten, meestal met grote flessen bier in de hand. Aan het begin van de avond liep de situatie alsnog volledig uit de hand.
De Franse politie wilde een grote groep voetbalfans richting het stadion dirigeren, maar daarvan waren deze Nederlanders niet gediend. Daarop vond een korte veldslag plaats waarbij de Franse agenten traangas gebruikten. Het verkeer in de Franse binnenstad was door alle onrust en vechtpartijen urenlang ontregeld.
Volgens directeur Jacobs waren ongeveer 3000 fans van Feyenoord naar Nancy gekomen. "Daarbij gaat het om twee soorten supporters als je ze al supporters mag noemen. We hebben zelf aan bij ons geregistreerde aanhangers bijna 1300 kaarten verkocht. Hoe alle andere fans aan hun kaarten zijn gekomen, weet ik niet. Maar ik denk wel dat er nogal wat mensen met een Nederlands stadionverbod tussen hebben gezeten."
Jacobs waakte ervoor de schuld voor de rellen bij de Franse autoriteiten en de Franse club neer te leggen. Maar hij plaatste wel een kanttekening bij de manier waarop de kaarten voor het duel zijn verkocht. "Meteen na de loting hebben we Nancy gewaarschuwd om geen tickets in de vrije verkoop aan Nederlanders te verkopen. Dat is toch gebeurd. Daardoor zijn er ook zoveel aanhangers naar deze wedstrijd gekomen."
Jacobs: "De overheid in Nederland moet ons helpen. Met een voetbalwet en een meldingsplicht waren veel relschoppers niet eens de grens overgekomen. Feyenoord kan dit probleem echt niet meer alleen oplossen."
Ze spelen inmiddels weer...best komischquote:
Kwam er een confrontatie?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Keltie het volgende:
Ergens anders ook gepost:
FCUpdate.nl
[..]
Machtsvertoon van de politie in combinatie met wat bier is geen goede combinatie.
Dat zie je in het uitgaan, dat zie je in het voetbal.
TOEVOEGING:
In het stadion ook ongeregeldheden, Feijenoordsupporters door een (plexi-)glazenwand gebroken naar het Nancy-vak.
ME sloeg ze terug het vak in..quote:
Toen was het denk ik al leeg geslagen. We waren rond 16.30 bij het stadion, wagen daar neer gezet, kijken of we nog een kaart konden regelen, wat toen nog niet lukte. Toen zijn we richting centrum gegaan, wat een half uur lopen was. We hoorden dat het erg onrustig was en dat ze het plein leeg aan het vegen waren, en dat ze iedereen richting stadion dreven.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.nancy.fr/documents/html/xwebcambd.htm
Daar is het niet druk.
http://xs.to/quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:35 schreef Luni het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede site om hier foto's te posten? Heb er een aantal gemaakt, kwaliteit laat alleen te wensen over, het was nogal donker.
Op het hele nederlandse voetbal op dit moment nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Op het team zelf hoef je ook niet trots te zijn![]()
Die is ook snel weer thuisquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HQTdNhQDnkE
Alles was gaar in het stadion, die persplex wanden die hekken, je hoefde niet eens je best te doen om het te slopen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
wat een heldenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Volgens mij ook niet. Cafeetje waar wij waren zaten een mannetje of 10-15 van gastjes tussen de 20-25 jaar met hun leren handschoentjes. Kwamen er een paar Feyenoorders langsgelopen, meteen riem uit de broek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Nancy heb geeneens hooligans.
wat ik hoorde is er woensdagavond wel een groep van 30 Feyenoorders aangevallen door 50 Fransen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Nancy heb geeneens hooligans.
Hoi Hageneesquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Backdoorman het volgende:
wat een wanvertoning van die feyenoorders, tis toch ook elke keer hetzelfde liedje he met dat tuig! laten we met z'n allen hopen dat feyenoord een paar seizoenen uitgesloten wordt van europees voetbal, inkomsten misloopt waardoor ze uiteindelijk falliet gaan! zijn we van die asociale club af met die walgelijke supporters...en nog slechter en onbegrijpelijker is het gedrag van die spelers, dat tuig van de richel nog bedanken ook! niet te geloven! kenmerkt de club feyenoord wel weer en nogmaals: KEIHARD straffen en het liefst opdoeken!
blij dat de aandacht lekker bij jullie ligt jongens...over ons heb niemand het meer, EN TERECHT!quote:
Ach daar hebben we onze bilridder weer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Backdoorman het volgende:
wat een wanvertoning van die feyenoorders, tis toch ook elke keer hetzelfde liedje he met dat tuig! laten we met z'n allen hopen dat feyenoord een paar seizoenen uitgesloten wordt van europees voetbal, inkomsten misloopt waardoor ze uiteindelijk falliet gaan! zijn we van die asociale club af met die walgelijke supporters...en nog slechter en onbegrijpelijker is het gedrag van die spelers, dat tuig van de richel nog bedanken ook! niet te geloven! kenmerkt de club feyenoord wel weer en nogmaals: KEIHARD straffen en het liefst opdoeken!
Is dat zo joh?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:05 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
blij dat de aandacht lekker bij jullie ligt jongens...over ons heb niemand het meer, EN TERECHT!
vertel...quote:als je bekijkt wat er gister allemaal gebeurt is.....
Chris Woerts verzorgt het charme-offensiefquote:heeft Onno Jacobs al een belletje van Pauw of Witteman gehad???![]()
praat het maar weer goed, praat het maar weer goed jongen....veeg je straatje maar weer schoon zoals feyenoord altijd doet "ja WIJ hebben de kaartverkoop goed geregeld, ONZE schuld is het niet...blablablabla..." nee jongens, het waren mensen met feyenoord petjes op dus die zijn ook verantwoordelijk. zou ze es sieren dat ze die gasten opsporen en doodschieten!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Ach daar hebben we onze bilridder weer.
Als je niet weet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
praat het maar weer goed, praat het maar weer goed jongen....veeg je straatje maar weer schoon zoals feyenoord altijd doet "ja WIJ hebben de kaartverkoop goed geregeld, ONZE schuld is het niet...blablablabla..." nee jongens, het waren mensen met feyenoord petjes op dus die zijn ook verantwoordelijk. zou ze es sieren dat ze die gasten opsporen en doodschieten!
is al de zoveelste keer...nu maar es een seizoen of 2/3 niet meer meedoen en hopen dat ze dan in grote financiele nood komen waardoor we nooit meer wat horen van die club!![]()
Lezen blinde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
praat het maar weer goed, praat het maar weer goed jongen....veeg je straatje maar weer schoon zoals feyenoord altijd doet "ja WIJ hebben de kaartverkoop goed geregeld, ONZE schuld is het niet...blablablabla..." nee jongens, het waren mensen met feyenoord petjes op dus die zijn ook verantwoordelijk. zou ze es sieren dat ze die gasten opsporen en doodschieten!
is al de zoveelste keer...nu maar es een seizoen of 2/3 niet meer meedoen en hopen dat ze dan in grote financiele nood komen waardoor we nooit meer wat horen van die club!![]()
Lekker zo'n verwensing. Zorg jij nu maar dat Ado niet over de kop gaat in de Jupiler League in het nieuwe stadion.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Als ze bij ADO alle relschoopers dood zouden schieten zouden ze thuis voor een praktisch leeg stadion spelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lekker zo'n verwensing. Zorg jij nu maar dat Ado niet over de kop gaat in de Jupiler League in het nieuwe stadion.
Wie kopt m in?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Als ze bij ADO alle relschoopers dood zouden schieten zouden ze thuis voor een praktisch leeg stadion spelen.
gelukkig heeft iedereen nu wel in de gate dat dat tuig van feyenoord een stuk a-socialer is als die jongens die op een orderlijke manier even de wedstrijd hebben onderbroken. Een wereld van verschil. Echte relschoppers lopen er alleen nog bij Feyenoord. Die club is het na de roerige jaren 80 nog steeds niet gelukt het hooliganisme in de stadions in te dammen en het resultaat daarvan is een club die steeds verder afglijdt richting middenmoot eredivisie, een zeer dreigend failissement en steeds minder mensen die zich met Feyenoord willen identificeren....hij gaat lekkerrrrrrquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Als ze bij ADO alle relschoopers dood zouden schieten zouden ze thuis voor een praktisch leeg stadion spelen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
gelukkig heeft iedereen nu wel in de gate dat dat tuig van feyenoord een stuk a-socialer is als die jongens die op een orderlijke manier even de wedstrijd hebben onderbroken.
quote:Een wereld van verschil. Echte relschoppers lopen er alleen nog bij Feyenoord.
quote:Die club is het na de roerige jaren 80 nog steeds niet gelukt het hooliganisme in de stadions in te dammen en het resultaat daarvan is een club die steeds verder afglijdt richting middenmoot eredivisie, een zeer dreigend failissement en steeds minder mensen die zich met Feyenoord willen identificeren....hij gaat lekkerrrrrr![]()
![]()
jij gebruikt wel erg sterke argumenten moet ik zeggen. Daar is geen speld tussen te krijgen.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
[..]
2
[..]
3
Meer valt er eigenlijk niet over dit stuk te zeggen.
Kan jij niet ophouden met zuigen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:07 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
jij gebruikt wel erg sterke argumenten moet ik zeggen. Daar is geen speld tussen te krijgen.....![]()
![]()
Het viel allemaal wel mee, er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd, ik snap die hele poeha niet. Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:28 schreef Zyggie het volgende:
Overtrokken? Een wanvertoning.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:
Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.
Het speelt wel mee dat Feyenoord op alle gebieden erg slecht draait op het moment. Leedvermaak.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee, er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd, ik snap die hele poeha niet. Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.
Zegt geen reet over het stadion, aangezien er een paar matches geleden ook een gat zat in een plexiglazen wand in De Kuipquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
En dat zo'n plexiglas wand dwars door midden breekt dat zegt ook wel iets over dat stadion.
Ik heb geen ambulance gezien, maar geruchten gingen op de tribune dat er 2 naar het ziekenhuis zijn gebracht. Van hun. Zullen hopelijk wel weer thuis zijn inmiddels.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef AY het volgende:
Ik las ergens dat er 1 van Eagles met de Ambulance was afgevoert?
quote:Voor de wedstrijd kwam het op de parkeerplaats voor het stadion nog tot problemen tussen beide supportersgroepen. Twee bussen met supporters uit Deventer stopten te vroeg en stuitte op Dordtenaren. Het bleef een tijdje onrustig, maar uiteindelijk wist de politie de groepen te scheiden en vertrokken de Eagles-supporters naar het uitvak.
Ben jij wel meegeweest?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee, er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd, ik snap die hele poeha niet. Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.
Nee, moet dat dan ? Ik heb het hele gebeuren op TV kunnen volgen, en daarop baseer ik dat het wel mee viel. Het lijkt al gauw erg als mensen massaal op de vlucht slaan, maar hoeveel rake klappen zijn er nou eigenlijk gevallen, buiten die de politie aan Feyenoorders heeft uitgedeeld ?quote:
quote:Negen aanhoudingen na RKC-Sparta
Uitgegeven: 2 december 2006 13:30
Laatst gewijzigd: 2 december 2006 13:37
WAALWIJK - De politie heeft vrijdagavond na de voetbalwedstrijd RKC-Sparta in Waalwijk negen mensen aangehouden. Dat heeft de politie zaterdag gemeld.
De politie zette 25 agenten en een aantal honden in om de aanhangers van RKC en Sparta uit elkaar te houden. RKC won de wedstrijd met 2-1.
De supporters gooiden bloempotten en vuurwerk naar elkaar in de Mgr. Zwijsenstraat. Ze belaagden ook agenten met bierflessen. Acht van de aangehouden mensen zijn zaterdagochtend vrijgelaten. De negende zit nog vast.
Dat laatste is bijna allemaal gerealiseerd door één man: Jorien van der Herik..quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
gelukkig heeft iedereen nu wel in de gate dat dat tuig van feyenoord een stuk a-socialer is als die jongens die op een orderlijke manier even de wedstrijd hebben onderbroken. Een wereld van verschil. Echte relschoppers lopen er alleen nog bij Feyenoord. Die club is het na de roerige jaren 80 nog steeds niet gelukt het hooliganisme in de stadions in te dammen en het resultaat daarvan is een club die steeds verder afglijdt richting middenmoot eredivisie, een zeer dreigend failissement en steeds minder mensen die zich met Feyenoord willen identificeren....hij gaat lekkerrrrrr![]()
![]()
Precies vrij overtrokken reacties. Las zelfs in het AD - Waterweg dat afgelopen donderdag erger was dan Leverkussen uit etc..quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:17 schreef Erasmusch het volgende:
Als ik de kranten zo lees, is WW3 uitgebroken
quote:Franse politie stelt PSG - Toulouse uit
De wedstrijd in de Ligue 1 tussen Paris Saint-Germain en Toulouse is op last van de politie uitgesteld. Rond het duel in de Franse competitie zou er een te grote kans op ongeregeldheden zijn.
"De politiechef bevestigt na een onderhoud met alle betrokkenen dat niet kon worden voldaan aan de gebruikelijke condities voor een competitieduel en heeft daarom de bond gevraagd om uitstel", luidt de verklaring van de Franse politie.
De politie verwacht ongeregeldheden wegens het doodschieten van een PSG-supporter na het UEFA Cup-duel met Maccabi Tel Aviv. Wanneer de wedstrijd wordt ingehaald is nog niet bekend.
Als je terug leest kun je de moraalridders er wel uitpikken Erasmuschquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:58 schreef Erasmusch het volgende:
Tegen wie heb je het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |