quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
gelukkig heeft iedereen nu wel in de gate dat dat tuig van feyenoord een stuk a-socialer is als die jongens die op een orderlijke manier even de wedstrijd hebben onderbroken.
quote:Een wereld van verschil. Echte relschoppers lopen er alleen nog bij Feyenoord.
quote:Die club is het na de roerige jaren 80 nog steeds niet gelukt het hooliganisme in de stadions in te dammen en het resultaat daarvan is een club die steeds verder afglijdt richting middenmoot eredivisie, een zeer dreigend failissement en steeds minder mensen die zich met Feyenoord willen identificeren....hij gaat lekkerrrrrr![]()
![]()
jij gebruikt wel erg sterke argumenten moet ik zeggen. Daar is geen speld tussen te krijgen.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
[..]
2
[..]
3
Meer valt er eigenlijk niet over dit stuk te zeggen.
Kan jij niet ophouden met zuigen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:07 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
jij gebruikt wel erg sterke argumenten moet ik zeggen. Daar is geen speld tussen te krijgen.....![]()
![]()
Het viel allemaal wel mee, er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd, ik snap die hele poeha niet. Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:28 schreef Zyggie het volgende:
Overtrokken? Een wanvertoning.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:
Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.
Het speelt wel mee dat Feyenoord op alle gebieden erg slecht draait op het moment. Leedvermaak.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee, er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd, ik snap die hele poeha niet. Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.
Zegt geen reet over het stadion, aangezien er een paar matches geleden ook een gat zat in een plexiglazen wand in De Kuipquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
En dat zo'n plexiglas wand dwars door midden breekt dat zegt ook wel iets over dat stadion.
Ik heb geen ambulance gezien, maar geruchten gingen op de tribune dat er 2 naar het ziekenhuis zijn gebracht. Van hun. Zullen hopelijk wel weer thuis zijn inmiddels.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef AY het volgende:
Ik las ergens dat er 1 van Eagles met de Ambulance was afgevoert?
quote:Voor de wedstrijd kwam het op de parkeerplaats voor het stadion nog tot problemen tussen beide supportersgroepen. Twee bussen met supporters uit Deventer stopten te vroeg en stuitte op Dordtenaren. Het bleef een tijdje onrustig, maar uiteindelijk wist de politie de groepen te scheiden en vertrokken de Eagles-supporters naar het uitvak.
Ben jij wel meegeweest?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee, er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd, ik snap die hele poeha niet. Zal wel weer komen omdat het Feyenoord is.
Nee, moet dat dan ? Ik heb het hele gebeuren op TV kunnen volgen, en daarop baseer ik dat het wel mee viel. Het lijkt al gauw erg als mensen massaal op de vlucht slaan, maar hoeveel rake klappen zijn er nou eigenlijk gevallen, buiten die de politie aan Feyenoorders heeft uitgedeeld ?quote:
quote:Negen aanhoudingen na RKC-Sparta
Uitgegeven: 2 december 2006 13:30
Laatst gewijzigd: 2 december 2006 13:37
WAALWIJK - De politie heeft vrijdagavond na de voetbalwedstrijd RKC-Sparta in Waalwijk negen mensen aangehouden. Dat heeft de politie zaterdag gemeld.
De politie zette 25 agenten en een aantal honden in om de aanhangers van RKC en Sparta uit elkaar te houden. RKC won de wedstrijd met 2-1.
De supporters gooiden bloempotten en vuurwerk naar elkaar in de Mgr. Zwijsenstraat. Ze belaagden ook agenten met bierflessen. Acht van de aangehouden mensen zijn zaterdagochtend vrijgelaten. De negende zit nog vast.
Dat laatste is bijna allemaal gerealiseerd door één man: Jorien van der Herik..quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
gelukkig heeft iedereen nu wel in de gate dat dat tuig van feyenoord een stuk a-socialer is als die jongens die op een orderlijke manier even de wedstrijd hebben onderbroken. Een wereld van verschil. Echte relschoppers lopen er alleen nog bij Feyenoord. Die club is het na de roerige jaren 80 nog steeds niet gelukt het hooliganisme in de stadions in te dammen en het resultaat daarvan is een club die steeds verder afglijdt richting middenmoot eredivisie, een zeer dreigend failissement en steeds minder mensen die zich met Feyenoord willen identificeren....hij gaat lekkerrrrrr![]()
![]()
Precies vrij overtrokken reacties. Las zelfs in het AD - Waterweg dat afgelopen donderdag erger was dan Leverkussen uit etc..quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:17 schreef Erasmusch het volgende:
Als ik de kranten zo lees, is WW3 uitgebroken
quote:Franse politie stelt PSG - Toulouse uit
De wedstrijd in de Ligue 1 tussen Paris Saint-Germain en Toulouse is op last van de politie uitgesteld. Rond het duel in de Franse competitie zou er een te grote kans op ongeregeldheden zijn.
"De politiechef bevestigt na een onderhoud met alle betrokkenen dat niet kon worden voldaan aan de gebruikelijke condities voor een competitieduel en heeft daarom de bond gevraagd om uitstel", luidt de verklaring van de Franse politie.
De politie verwacht ongeregeldheden wegens het doodschieten van een PSG-supporter na het UEFA Cup-duel met Maccabi Tel Aviv. Wanneer de wedstrijd wordt ingehaald is nog niet bekend.
Als je terug leest kun je de moraalridders er wel uitpikken Erasmuschquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:58 schreef Erasmusch het volgende:
Tegen wie heb je het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |