abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44013331
En wat moet je hiermee dan:

Geachte supporters van Go Ahead Eagles,
In verband met de aanstaande wedstrijd tussen FC Dordrecht en Go Ahead Eagles, vrijdag 1 december 2006, is er aan het begin van het seizoen 2006-2007, in overleg met uw club, verzocht deze wedstrijd te betitelen als een B-wedstrijd, een wedstrijd met verhoogd risico, waaraan een combireis is gekoppeld.

Enige weken geleden is in overleg tussen de veiligheidscoördinatoren van beide clubs ingegaan op het verzoek om dit terug te brengen naar een A-wedstrijd, laag risico, zodat de supporters vrij konden reizen naar Dordrecht. Gelet op de positieve ontwikkelingen mbt het reisgedrag van de supporters van de Go Ahead Eagles hebben wij hiermee ingestemd. Echter kan niet voorbij worden gegaan aan de beperking die sinds jaar en dag hierbij geldt, en deze afspraak wordt jaarlijks herbevestigd aan alle bezoekende clubs, dat het bezoekende supporters niet is toegestaan om per trein af te reizen naar Dordrecht. Uw bestuur was en is op de hoogte van deze vaste beperking.

Het begeleiden van supporters van het treinstation in Dordrecht naar het stadion van FC Dordrecht aan de Krommedijk kost de politie een onaanvaardbare hoeveelheid politie-inzet. Daarnaast is de overlast die grotere groepen supporters (kunnen) veroorzaken in de woonwijk op deze route niet acceptabel.

Als derde noem ik dat de politie de veiligheid van u als supporter niet kan garanderen daar de route die u moet afleggen, de route zal doorkruisen van die van de FC Dordrecht supporters (harde kern). Uit het oogpunt van Openbare orde en veiligheid is het derhalve niet toegestaan om aanstaande vrijdag, 1 december 2006 per trein af te reizen naar Dordrecht om de wedstrijd te bezoeken. Supporters die toch menen af te reizen per trein zullen worden opgevangen, gecontroleerd en teruggestuurd naar Deventer.

Ik doe een beroep op uw gezonde en sportieve verstand. U bent van harte welkom in het dordtse indien u per auto of bus reist.

Met vriendelijke groet,
Rob Buitink en Fred Maliepaard
Voetbalcoördinatoren Regiopolitie Zuid Holland Zuid
  donderdag 30 november 2006 @ 09:06:14 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44015043
Vrij vervoer met 'regelgeving' bestaat nu dus ook?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 30 november 2006 @ 09:51:11 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44015822
quote:
PSG moet deel van stadion sluiten
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 29 november om 17:50

Op last van de Franse politie zal Paris Saint-Germain een deel van het stadion moeten sluiten. Deze maatregel volgt nadat vorige week een fan door een agent werd neergeschoten na het UEFA Cup-duel tegen Hapoel Tel Aviv.

Het betreft de tribune waar de fanatieke aanhang van PSG zich huisvest. Het gaat om ongeveer 2000 plaatsen. Het is nog niet bekend wanneer de fans weer op hun vak mogen plaatsnemen.
Soort van massale SV dus, aardig genaaid.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 30 november 2006 @ 11:07:10 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44017635
De hele [Centraal] Randverschijnselen-topicreeks heeft verschrikkelijk veel views, vergeleken met de rest van de topics. Wie zullen er allemaal meelezen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 30 november 2006 @ 11:08:28 #205
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44017662
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
De hele [Centraal] Randverschijnselen-topicreeks heeft verschrikkelijk veel views, vergeleken met de rest van de topics. Wie zullen er allemaal meelezen?
De gestapo?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 30 november 2006 @ 11:11:23 #206
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_44017740
Ik!

DS, Roda - NAC is al gespeeld
  donderdag 30 november 2006 @ 11:19:42 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44017962
http://www.youtube.com/watch?v=oBywgnwa4Pc

Supporters die een stadion echt op haar grondvesten kan doen laten trillen.
pi_44018020
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oBywgnwa4Pc

Supporters die een stadion echt op haar grondvesten kan doen laten trillen.
Nieuw filmpje?
  donderdag 30 november 2006 @ 11:23:40 #209
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44018060
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef RD4 het volgende:
Ik!

DS, Roda - NAC is al gespeeld
Even bijgewerkt
Planning:
-
  donderdag 30 november 2006 @ 11:25:58 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44018110
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:21 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Nieuw filmpje?
Niet echt, maar ik had het einde nooit gezien, heb ik nooit het geduld voor.
pi_44028626
quote:
SC Heerenveen legt fans stadionverbod op
Gepubliceerd op 30 november 2006, 11:58
Laatst bijgewerkt op 30 november 2006, 12:00

HEERENVEEN - Vijf Heerenveensupporters hebben een stadionverbod gekregen vanwege ongeregeldheden bij de UEFA‑Cupwedstrijd vorige week in Parma. Twee supporters zijn drie jaar niet welkom vanwege huisvredebreuk, de drie andere supporters worden anderhalf jaar geweerd in verband met gemor op de tribune bij Parma vorige week. Volgens de fans gaat de club echter willekeurig te werk.

De onmin met de supporters is al in oktober ontstaan, toen voorafgaand aan de wedstrijd tegen Groningen een groepje van vijftig man een training wilde bijwonen. Die vond plaats in het stadion en daar waren ze niet welkom. Een deel daarvan slaagde er toch in binnen te komen. Twee daarvan kregen voor drie jaar een toegangsverbod wegens huisvredebreuk.

leeuwarder courant
quote:
Stadionferboden by Hearrenfean, 30/11/2006

Sportklub Hearrenfean hat in oantal
stadionverboden utdield. It soe gean om
sa'n tsien supporters. Yn brieven oan
de fans dy't in ferbod krigen hawwe
stiet dat dit dien is fanwege opruiing
by de wedstriden tsjin AZ en Parma.

Dęrneist binne der jongens dy't straft
binne fanwege húsfredebreuk omdat se by
in training sűnder tastimming it
stadion yn gongen binne. Hearrenfean
wol net op de kwestje reagearje.

omrop fryslan
Laatste artikel is vrijwel hetzelfde, met als verschil dat men daar over 10 sv's spreekt, en de confrontatie met AZ erbij pakt (waar idd ook sv's voor zijn uitgedeeld).
pi_44028890
StadionVerboden bij Heerenveen, 30/11/2006

Sportclub Heerenveen heeft een aantal stadionverboden uitgedeeld. Het zou gaan om zo'n tien supporters. In de brieven aan de fans die een verbod krijgen staat dat dit vanwege opruiing is bij de wedstrijden tegen Az en Parma

Daarna zijn er jongens die gestraft zijn vanwege huisvredebreuk omdat ze bij een training zonder toestemming het stadion zijn binnengegaagn. Heerenveen wil niet op de kwestie reageren.

Wat is mn Fries toch goed
pi_44029845
3 jaar vanwege een trainingkje bezoeken wat niet mocht. Triest.
Forza SCH.
pi_44029983
Tja, het blijft heerenveen he .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44030024
Het bezoeken van die training was alleen een excuus om iig 2 jongens wat makkelijker een sv aan te kunnen naaien. Anders hebben ze te weinig bewijs. Bij die training waren 50 man, waarvan vele bij de club bekend. En die krijgen niks.
pi_44030045
Ach ik begrijp best dat het bestuur van ons graag ons imago wil behouden van een club zonder hooligans en supportersproblemen, maar om nou voor dit direct 3 jaar te geven vind ik ook wat overdreven en niet nodig. Maar goed, het blijft Heerenveen idd.
Forza SCH.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:10:00 #217
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44030148
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef Jelminho het volgende:
Ach ik begrijp best dat het bestuur van ons graag ons imago wil behouden van een club zonder hooligans en supportersproblemen, maar om nou voor dit direct 3 jaar te geven vind ik ook wat overdreven en niet nodig. Maar goed, het blijft Heerenveen idd.
Hebben jullie, een paar jaar terug, geen compleet treinstel gesloopt?
pi_44030434
Die goede ouwe tijd

Maar daarom denk ik juist dat het bestuur van ons nu zoiets heeft van, "we knallen er direct een SV van 3 jaar tegenaan bij het ongeoorloofd aanwezig zijn bij een training, dat zal ze leren om niks te flikken". Opzich geen slecht punt.
Forza SCH.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:28:41 #219
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44030667
Naar verluid is het zeer onrustig in Nancy, rellen met algerijnen...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44030752
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:28 schreef Sethje het volgende:
Naar verluid is het zeer onrustig in Nancy, rellen met algerijnen...
Verrassend in frankrijk .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44030816
Nancy is overgeladen met Feyenoord supporters

Ongeveer 5000 aanhangers van de Rotterdamse club maken de binnenstad onveilig en er zijn al een flink wat charges door de politie uitgevoerd.

Toen de Rotterdamse supporters aankwamen in Nancy waren alle cafe's dicht. Dit tot boosheid van de aanhangers.
De rellen zijn nog steeds in volle gang.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:38:03 #222
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_44030924
1280 kaarten verkocht, 5000 man daar, gezellig.....
pi_44030983
Mja, dat zag je wel een beetje aankomen natuurlijk.
pi_44031409
winkels worden geplunderd?
  donderdag 30 november 2006 @ 19:11:08 #226
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44031903
Zie teletekst 130
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 november 2006 @ 19:18:36 #227
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44032152
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  donderdag 30 november 2006 @ 19:36:20 #228
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44032752
Hugo Borst net bij DWDD ; Rellen in de stad, de mac donalds is in handen van Rotterdam. Volgen ws zware sancties UEFA
Mijn party reviews
pi_44032978
Ongeregeldheden in Nancy

Uitgegeven: 30 november 2006 19:22
Laatst gewijzigd: 30 november 2006 19:37

NANCY - In de aanloop naar de UEFA-bekerwedstrijd Nancy - Feyenoord is het donderdag in het centrum van de stad tot ongeregeldheden gekomen.

Een groep Rotterdammers, voor een deel dronken, misdroeg zich en richtte vernielingen aan, ondermeer in een tram. Het tramverkeer in de stad lag sinds 15.00 uur stil. De politie, die verscheidene arrestaties verrichte, sprak van een 'geladen sfeer'.

Rond het stadio Marcel-Picot wemelde het donderdagavond van de ME'ers, die probeerden de ronddwalende supportersgroepen bijeen en onder controle te houden. Feyenoord kreeg 1200 officiële kaarten toegewezen voor de wedstrijd.

Vele honderden aanhangers zijn op de bonnefooi naar Nancy gegaan en proberen ter plekke een toegangsbewijs te bemachtigen. De politie vreest dat ze daardoor verspreid raken over alle tribunes.
pi_44033189
Is niet best ., hw zware straf.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_44037683
quote:
Op donderdag 30 november 2006 03:13 schreef eagle75 het volgende:
En wat moet je hiermee dan:

Echter kan niet voorbij worden gegaan aan de beperking die sinds jaar en dag hierbij geldt, en deze afspraak wordt jaarlijks herbevestigd aan alle bezoekende clubs, dat het bezoekende supporters niet is toegestaan om per trein af te reizen naar Dordrecht. Uw bestuur was en is op de hoogte van deze vaste beperking.
Is niet waar, en door de politie "verzonnen" om jullie niet met de trein te laten komen, waarschijnlijk vanwege watjullie in Den Bosch gedaan hebben.

Vrij vervoer is vrij vervoer, ook in Dordt. Dit seizoen zijn er mensen van Telstar en De Graafschap (en vast wel meer die ik niet weet) met de trein gekomen, en die mogen gewoon het uitvak in.
  donderdag 30 november 2006 @ 21:45:05 #232
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44037875
Ergens anders ook gepost:
FCUpdate.nl
quote:
Feyenoord vreest straf na incidenten in Nancy
30 november 2006

Om stapelgek van te worden. Dat zei Onno Jacobs, financieel directeur van Feyenoord, donderdagavond in Nancy nadat hij kennis had genomen van de rellen in de Franse binnenstad.

"We weten nog niet precies wat er is gebeurd en hoe ernstig de ongeregeldheden zijn geweest", gaf Jacobs aan. "Maar we keuren elke vorm van geweld uiteraard volledig af. Negatieve publiciteit kunnen we sowieso niet gebruiken. Ik vrees voor de gevolgen die deze incidenten voor Feyenoord bij de UEFA zullen hebben."

De Rotterdamse club deed in de afgelopen dagen een dringend beroep op de aanhang om zich toch vooral te gedragen in Nancy. Feyenoord verwees naar de slechte naam die de club momenteel bij de UEFA heeft. In de laatste jaren liep het mis bij de uitwedstrijd tegen FC Basel en in de thuiswedstrijd tegen Sporting Lissabon. Ook vorige week in het duel met Blackburn Rovers (0-0) waren er misdragingen in De Kuip. De UEFA moet in die strafzaak nog uitspraak doen.

In de aanloop naar het UEFA-bekerduel donderdagavond in het Stade Marcel Picot ging het lang redelijk goed in het oude centrum. Vele honderden aanhangers van Feyenoord liepen zingend door de straten, meestal met grote flessen bier in de hand. Aan het begin van de avond liep de situatie alsnog volledig uit de hand.

De Franse politie wilde een grote groep voetbalfans richting het stadion dirigeren, maar daarvan waren deze Nederlanders niet gediend. Daarop vond een korte veldslag plaats waarbij de Franse agenten traangas gebruikten. Het verkeer in de Franse binnenstad was door alle onrust en vechtpartijen urenlang ontregeld.

Volgens directeur Jacobs waren ongeveer 3000 fans van Feyenoord naar Nancy gekomen. "Daarbij gaat het om twee soorten supporters als je ze al supporters mag noemen. We hebben zelf aan bij ons geregistreerde aanhangers bijna 1300 kaarten verkocht. Hoe alle andere fans aan hun kaarten zijn gekomen, weet ik niet. Maar ik denk wel dat er nogal wat mensen met een Nederlands stadionverbod tussen hebben gezeten."

Jacobs waakte ervoor de schuld voor de rellen bij de Franse autoriteiten en de Franse club neer te leggen. Maar hij plaatste wel een kanttekening bij de manier waarop de kaarten voor het duel zijn verkocht. "Meteen na de loting hebben we Nancy gewaarschuwd om geen tickets in de vrije verkoop aan Nederlanders te verkopen. Dat is toch gebeurd. Daardoor zijn er ook zoveel aanhangers naar deze wedstrijd gekomen."

Jacobs: "De overheid in Nederland moet ons helpen. Met een voetbalwet en een meldingsplicht waren veel relschoppers niet eens de grens overgekomen. Feyenoord kan dit probleem echt niet meer alleen oplossen."
Machtsvertoon van de politie in combinatie met wat bier is geen goede combinatie.
Dat zie je in het uitgaan, dat zie je in het voetbal.

TOEVOEGING:
In het stadion ook ongeregeldheden, Feijenoordsupporters door een (plexi-)glazenwand gebroken naar het Nancy-vak.
pi_44039580
Wedstrijd gestaakt
  donderdag 30 november 2006 @ 22:54:48 #234
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44040845
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:25 schreef DeVinger het volgende:
Wedstrijd gestaakt
Ze spelen inmiddels weer...best komisch
Mijn party reviews
  donderdag 30 november 2006 @ 22:55:47 #235
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44040876
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Keltie het volgende:
Ergens anders ook gepost:
FCUpdate.nl
[..]

Machtsvertoon van de politie in combinatie met wat bier is geen goede combinatie.
Dat zie je in het uitgaan, dat zie je in het voetbal.

TOEVOEGING:
In het stadion ook ongeregeldheden, Feijenoordsupporters door een (plexi-)glazenwand gebroken naar het Nancy-vak.
Kwam er een confrontatie?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 30 november 2006 @ 23:17:45 #236
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44041667
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Kwam er een confrontatie?
ME sloeg ze terug het vak in..
Mijn party reviews
pi_44041882
Nouja in Nancy was het dus gezellig
pi_44043431
Ik heb nog niets gehoord uit Nancy; ben benieuwd. Ook geen beelden gezien trouwens; was het te zien op TV?
pi_44043584
RTL 7 liet wel wat kleine dingetjes zien , dat ze dat ruitje doortikte en erdoor liepen , maar ook niet zoveel.
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:23:15 #242
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44046187
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:21 schreef the_hunter het volgende:
[afbeelding]afbeelding]
Werkt niet?
Zo dan;
pi_44046190
Tnx keltie
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:32:36 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046249
Inmiddels al (bewegende) beelden van Nancy?
pi_44046315
Youtube komt vast wel vol te staan.
pi_44047522
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:39 schreef MaxPower het volgende:
Denk het ook .

Zijn er nog geen mensen terug uit Frankrijk
pi_44055539
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.nancy.fr/documents/html/xwebcambd.htm

Daar is het niet druk.
Toen was het denk ik al leeg geslagen. We waren rond 16.30 bij het stadion, wagen daar neer gezet, kijken of we nog een kaart konden regelen, wat toen nog niet lukte. Toen zijn we richting centrum gegaan, wat een half uur lopen was. We hoorden dat het erg onrustig was en dat ze het plein leeg aan het vegen waren, en dat ze iedereen richting stadion dreven.

We zijn daarom vlakbij het stadion een kroegje ingedoken, sfeer was goed, langzaam aan werd het drukker en drukker en kwam dus heel de groep uit het cetrum door de straat met de ME erachteraan, gebeurde voor de rest niks.

We zijn toen ook richting stadion gegaan en er liepen heel veel mensen "met een verleden " en aan het dtadion was gewoon kaartverkoop!

Ben het stadion ingegaan en tot mijn verbazing was daar pratisch geen politie en aan 1 kant stonden geen hekken, alleen Franse stewards.

Volgens mij bij de 1 - 0 ging het los en na 2x schoppen lag er een plexiglas ruit uit, waarna de politie kwam en met traangas ingreep. Voor de rest van de westrijd bleef het broeien, ik geloof bij de 3 - 0 liepen die Fransen aan de zijde waar geen hek was uit te dagen waarna een anvalletje ingezet werd. Poliie greep hier ook gelijk in en spoten van heel gedichbij met traangas / pepperspary. Hierdoor werd de sfeer nog opgefokter er een stuk of 20 stoeltje gegooid, waarna er gestaakt werd.

Vanaf toen was het volgens mij rustig, en we waren verbaast dat er na een ongeveer een half uur weer verder gespeelt werd terwijl pratisch alle Fransen al naar huis waren.

Na afloop van de wedstrijd hebben we denk ik zo'n 3 kwartier moeten wachten en toen mocht iedereen weg, dit verbaasde me ook, had verwacht dat dit veel langer zou gaan duren.

We waren met z'n 4en gekomen, maar maat van me zat lange zijde en was al eerder de stad ingegaan, meet een ander maatje zou overnachten in een hotel.

Die moesten we nog een zien te vinden wat gelukkig vrij snel lukte. Gelukkig hadden we een Stom Stom en hebben hem toen bij z'n hotel afgezet, en toen kwam de spelersbus aangereden, die zaten in het zelfde hotel!

Heeft iemand trouwens een goede site om hier foto's te posten? Heb er een aantal gemaakt, kwaliteit laat alleen te wensen over, het was nogal donker.
pi_44055548
Zo dat was gezellig, ME daar houdt wel van traangas
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:47:59 #249
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44055927
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:35 schreef Luni het volgende:

Heeft iemand trouwens een goede site om hier foto's te posten? Heb er een aantal gemaakt, kwaliteit laat alleen te wensen over, het was nogal donker.
http://xs.to/
pi_44056065
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:39 schreef MaxPower het volgende:
Niet echt iets om trots op te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')