abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:38:25 #151
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43856943
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:25 schreef RD4 het volgende:

[..]
niet slim om anti psg anit psg te gaan roepen als je naast 150 man van PSG staat

nog wat beelden
http://tf1.lci.fr/infos/f(...)do-pris-assaut-.html
pi_43860074
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Mensen met nog wat beelden van Ned- Eng?
http://www.bluewhitemadness.nl/
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_43869474
Bijzondere maatregelen bij ASO Den Haag - NEK (23/11/2006)
Voor de uitwedstrijd naar ASO Den Haag op zaterdag 2 december aanstaande zijn een aantal bijzondere maatregelen afgekondigd. De aanleiding voor deze maatregelen is de constatering dat er sprake is van gebruik van harddrugs door NEK. supporters tijdens de uitwedstrijden. Zowel NEK als ASO Den Haag willen een confrontatie tussen NEK en ASO supporters absoluut voorkomen!

De verplichte buscombi vertrekt om 16:30 uur vanuit de bussluis;

Uitkaart is verplicht en er zal controle plaatsvinden op het het bezit van identiteitsbewijs;

Alcoholgebruik op de heenweg is niet toegestaan;

Met ondersteuning van de politie ODW zal er bijzondere controle plaatsvinden. De controle is gericht op overmatig alcoholgebruik en het in het bezit zijn, danwel het gebruik van, harddrugs;

Bezit van harddrugs betekent:
- aanhouding door politie;
- procesverbaal wegens overtreding van de Opiumwet;
- een onvoorwaardelijk stadionverbod omdat het een voetbal
gerelateerd delict betreft.

Wanneer er, ondanks de strenge fouillering bij vertrek, in Den Haag bij controle door de politie wordt geconstateerd dat er sprake is van alcohol- of drugsgebruik moet er op worden gerekend dat de betrokken bus direct retour gaat naar Nijmegen.

------------------------------------------------------------------------------------------

Het zijn mischien wel een beetje vanzelfsprekende regels maar toch ...

straks staan ze nog met drugshonden bij de bus
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:39:55 #154
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_43869802
Who the fuck is raymania en waarom sluit-ie mijn topic Franse agent schiet hooligan dood.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_43870245
Flikker eens op met die blije verbasteringen ASO en NEK.
pi_43878567
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Flikker eens op met die blije verbasteringen ASO en NEK.
Noem de ploegen inderdaad gewoon bij de naam. Maar het kan ook vriendelijker gevraagd worden Robbie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:54:06 #157
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43878712
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Noem de ploegen inderdaad gewoon bij de naam. Maar het kan ook vriendelijker gevraagd worden Robbie
Dit is het randverschijnselen topic. En los daarvan is het hier al vaak genoeg aangegeven.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43885643
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:39 schreef sooty het volgende:
Who the fuck is raymania en waarom sluit-ie mijn topic Franse agent schiet hooligan dood.
Omdat je het topic pas anderhalve dag na het feit opent, de OP crap is (je 1e zin is kenmerkend) en het al lang hier besproken is - de plek voor dit soort randzaken om het voetbal heen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43897611
quote:
AJAX-FAN IN GEVANGENIS AFGEROST

Hooliganvete woedt verder achter tralies

door Gerda Frankenhuis en Lieke Jongbloed

AMSTERDAM, zondag
Hooligans van ADO Den Haag en Ajax vechten hun al jaren durende vete volop uit in de gevangenis.

Vooral fans van Ajax die achter de tralies zijn gekomen na de aanval op het ADO-supportershome in februari van dit jaar, hebben het zwaar te verduren. Diverse bronnen in de voetbalwereld hebben dit aan De Telegraaf bevestigd.

De veiligheid van de supporters kan door het gevangenispersoneel niet worden gegarandeerd. Zo zou een van de Ajax-supporters, die verdacht wordt van betrokkenheid bij de bestorming van het ADOhonk, in februari van dit jaar zwaar zijn mishandeld in het huis van bewaring ’t Schouw in Amsterdam.

Woensdag moeten opnieuw drie jongemannen voorkomen voor hun rol tijdens die gewelddadige actie waarbij het Haagse onderkomen van de fans werd vernield en de aanwezigen gemolesteerd.

Mr. Gerard Hamer, de raadsman van een van de verdachten, wilde het verhaal bevestigen noch ontkennen. „Wel kan ik vertellen dat hij zich niet de kaas van het brood laat eten door ADO-supporters”, aldus Hamer.

De advocaat laat zich ontvallen het zeer vreemd te vinden dat rivaliserende supportersgroepen in hetzelfde huis van bewaring terechtkomen. „Het is onbegrijpelijk dat er ADOaanhangers zijn geplaatst die zich agressief gedragen ten opzichte van Ajacieden”, zegt Hamer.

Overplaatsing
Een aantal Amsterdamse supporters had meteen na hun arrestatie al om overplaatsing uit het huis van bewaring in de Haagse regio gevraagd. In de Scheveningse gevangenis werden zij bedreigd door Hagenaars.

Bij zittingen van de Haagse rechtbank bleek dat de afgelopen maanden niet alleen ADOaanhangers Ajacieden het leven zuur proberen te maken, maar dat enkele Ajax-supporters ook elkaars bloed wel kunnen drinken.

Bereidwillig
Zo liet een van de opgepakte hooligans via zijn advocaat weten dat hij nooit meer in Amsterdam zou kunnen komen omdat hij tijdens zijn verhoren zo bereidwillig had meegewerkt met justitie. Ajax-aanhangers zouden van enkele verdachten de familieleden en partners met de dood hebben bedreigd.

De ruzie tussen beide supportersgroepen bereikte 10 februari een climax toen een groep van tientallen Amsterdamse supporters met messen, knuppels, golfclubs en brandbommen het honk van de Den Haag-fans in het Zuiderpark binnendrongen.

Tien aanwezige ADO-supporters, onder wie een minderjarige jongen, raakten gewond. Enkelen konden slechts op het nippertje ontkomen toen een molotovcocktail het honk in vlammen zette.
  zondag 26 november 2006 @ 15:29:03 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43906143
Altijd vrouwen die hier over schrijven . Ik zou het een hele prestatie vinden als er iemand met een artikel op de proppen kan komen over dit onderwerp dat geschreven is door mannen . Valt me echt op.

Maar goed het is kloppender dan wat die wijfen van het AD over het algemeen uit hun duim zuigen.
pi_43909800
Bij Sparta net een stoere dikke gast die even wat liep te schreeuwen achter de glaswand, had niet door dat er ook een groepje van 5 man naast het uitvak zat. Werd lekker het vak afgemept, rennen in je eigen stadion!
  zondag 26 november 2006 @ 17:47:10 #162
139407 jorienvdherik
pi_43910050
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:38 schreef Bananenman het volgende:
Bij Sparta net een stoere dikke gast die even wat liep te schreeuwen achter de glaswand, had niet door dat er ook een groepje van 5 man naast het uitvak zat. Werd lekker het vak afgemept, rennen in je eigen stadion!
en toen grepen de sparta stewards in en gooiden ze die 5 het stadion uit ?
pi_43910116
Nee, niemand gepakt.
pi_43913595
quote:
5 tegen 1? Helden hoor
Feijenoord Rotterdam
pi_43923976
Hooligans - The Untold Story.

Het is die BBC Panorama speciaal trouwens over het WK 2006 in Duitsland; volgens mij heeft iedereen die hier wel gezien.
  maandag 27 november 2006 @ 14:05:03 #166
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_43928030
Best een aardige docu, ben zelf in Keulen geweest bij Engeland-Zweden en heb nog moeten lopen voor +/- 100 man Millwall,

lees het verslag HIER maar
pi_43928262
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hooligans - The Untold Story.

Het is die BBC Panorama speciaal trouwens over het WK 2006 in Duitsland; volgens mij heeft iedereen die hier wel gezien.
En dat is 3
pi_43933143
quote:
Ten eerste, het was een kakkerlak?

Iemand die ik ken zat er en die zegt dat het een kakkerlak was

Ten tweede was volgens die gast, ook wat mensen het vak uitgesmeten(door stewards)?
  maandag 27 november 2006 @ 17:01:26 #169
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43933243
Ah.. En jouw vriendjes spreken altijd de waarheid?
Ten tweede, een voetbalwedstrijd kijken? Tis maar een gokje hoor.
pi_43933377
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Keltie het volgende:
Ah.. En jouw vriendjes spreken altijd de waarheid?
Ten tweede, een voetbalwedstrijd kijken? Tis maar een gokje hoor.
Of ze de waarheid spreken zal me een zorg zijn

Ten tweede: veel voetbal was er niet te zien

Jewettog Kelt
  maandag 27 november 2006 @ 17:07:27 #171
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43933408
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef Jasza het volgende:

[..]

Of ze de waarheid spreken zal me een zorg zijn

Ten tweede: veel voetbal was er niet te zien
Daarom ben je een mongool

Ligt aan je kleur bril
pi_43933440
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Daarom ben je een mongool

Ligt aan je kleur bril
HOVJ
  maandag 27 november 2006 @ 17:10:58 #173
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43933529
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ten eerste, het was een kakkerlak?

Iemand die ik ken zat er en die zegt dat het een kakkerlak was

Ten tweede was volgens die gast, ook wat mensen het vak uitgesmeten(door stewards)?
Wat doet het ertoe?

Misschien niet handig om iemand te overrulen terwijl jezelf voor teletekst zat en de ander in het stadion...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_43933616
Weer iets dom gezegd Jaszak? Dat je het toch maar weer hebt weggehaald?
  maandag 27 november 2006 @ 17:14:00 #175
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43933623
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Sethje het volgende:

[..]

Wat doet het ertoe?

Misschien niet handig om iemand te overrulen terwijl jezelf voor teletekst zat en de ander in het stadion...
Dat vind Jazsa stoer om op het schoolplein tegen z'n matties te vertellen.
pi_43933717
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat vind Jazsa stoer om op het schoolplein tegen z'n matties te vertellen.
Neuh

Ben alleen benieuwd
pi_43933748
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer iets dom gezegd Jaszak? Dat je het toch maar weer hebt weggehaald?
Neuh, had het antwoord al

Maargoed laten we er maar over ophouden
pi_43958230
De politie heeft maandagavond in Rotterdam 25 mensen aangehouden nadat leden en supporters van twee vrouwenvoetbalteams met elkaar op de vuist waren gegaan. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt.

De vechtpartij begon na afloop van de wedstrijd van EDS uit Rotterdam en UVS uit Leiden. Speelsters en supporters van EDS waren zó verbolgen over de 1-6 nederlaag, dat ze de meiden uit Leiden opzochten in de kleedkamer. Over en weer vielen rake klappen, meldt de politie Rotterdam dinsdag, maar niemand raakte gewond. Volgens de politie vielen er in en rond de kleedkamers van de thuisclub aan de Spaanseweg rake klappen. Een eerdere confrontatie tussen beide teams zou ook hebben meegespeeld.

De politie hield achttien vrouwen en zeven mannen tussen de 11 en 43 jaar oud aan, allen speelsters en supporters van EDS Rotterdam. Vijf vrouwen zitten nog vast, de overigen zijn in de loop van de avond en nacht vrijgelaten.

pi_43966138
quote:
De politie hield achttien vrouwen en zeven mannen tussen de 11 en 43 jaar oud aan, allen speelsters en supporters van EDS Rotterdam.
11 jaar? Die is er dan ook vroeg bij. Nog gekker dan de F7R
Feijenoord Rotterdam
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:15:36 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43968183
quote:
De jeugd van tegenwoordig...

Stel je voor: Je bent 19 jaar, je woont in Lochem en bent supporter van Vitesse. Op een dag moet je voor je theorie-examen naar Enschede. Terwijl dit jochie met de trein langs het stadion komt fantaseert die hoe gaaf het wel niet zou zijn als hij op de dag van de wedstrijd FC Twente - Vitesse iets zou kunnen stelen uit het stadion.

"Dat zou echt gaaf zijn," denkt de jongen. Dan scoor ik pas echt punten bij mijn vriendjes en vriendinnetjes(?) Dan ben ik stoer. "Want ja, wat kan mij nu overkomen", denkt het jochie, "het hoort toch allemaal bij het 'spelletje'".
Dus zo gezegd, zo gedaan. Aangekomen bij het stadion (aan de kant van Vak-P natuurlijk, want dan heb je immers pas echt lef) blijkt dat het hek gewoon open staat, "beter kan niet, wat kan me nu nog overkomen", denkt het jochie. Hij loopt het stadion binnen en scheurt het eerste beste spandoek dat die kan vinden er zo snel mogelijk vanaf en maakt zich uit de voeten. "Zo, dat ging makkelijk zeg. Nu nog even het spandoek zolang verstoppen en dan terug naar Lochem. Nu kan ik echt niet meer kapot bij mijn vriendjes van Vak 113".
Het jochie loopt alweer rustig vanaf zijn verstopplekje richting het station, maar krijgt dan de schrik van zijn leven. Plotseling springen er twee jongens uit een auto en rennen op het jochie af. Het jochie schijt zeven kleuren stront en zet het op een lopen. Maar na een paraplu in zijn nek te hebben gehad geeft de jongen het op en stopt met rennen. Zo bang als en klein kind en met traantjes in zijn ogen kijkt het jochie om zich heen en zegt: " Maar jongens, dit hoort toch allemaal bij het spelletje?" Aangezien het jochie zo benauwd was als het maar kan mocht hij na een paar corrigerende tikken ( en na het ophalen van het spandoek) het op een lopen zetten richting het station. Bang en riekend naar angstzweet en de stront in zijn onderbroek loopt de jongen weer terug naar het station, terug naar mama…

Update:
De Jeugd van tegenwoordig.... Deel II

Het blijkt allemaal nog zieliger te zijn dan dat het nu al was. Ons lieve jochie was namelijk zo bang dat die niet eens voor zijn eigen club durfde uit te komen. Na een paar telefoontjes uit Lochem komen we namelijk tot de conclusie dat het hier om een echte stoere 410'er ging, zoals ze er daar wel meer hebben lopen.
Zo zie je maar weer, de jochie's van 410 raken maar niet uitgespeeld...
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:18:05 #181
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43968260
Zie tifo topic
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:20:58 #182
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43968351
Dat meen je niet
pi_43979782
quote:
Lichte celstraffen Ajax-hooligans

DEN HAAG - Drie Ajax-fans die erbij waren toen op 10 februari een horde Ajax-hooligans het supportershome van ADO Den Haag aanviel, hebben een celstraf gekregen van 180 dagen. Het grootste deel ervan is voorwaardelijk. Een vierde fan is door de rechtbank vrijgesproken.
Tegen de drie was in de rechtszaak twee en anderhalf jaar cel geëist. Doordat de tijd die zij al hebben vastgezeten wordt afgetrokken van de niet-voorwaardelijke straf, zijn de drie al vrij of moeten ze nog een paar weken zitten. Twee van de drie kregen 240 uur werkstraf, de derde kreeg 200 uur werkstraf.
  woensdag 29 november 2006 @ 00:26:30 #184
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43979941
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:11 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

11 jaar? Die is er dan ook vroeg bij. Nog gekker dan de F7R
Kidsclub de gexste!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43993829
quote:
Ingezonden: Rechteloos ben je als supporter

Ik heb in 2004 een SV gehad voor 2 jaar en ben gedurende 2 seizoenen niet bij het voetbal aanwezig geweest, de SV was terecht en ik kon leven met de straf van 2 jaar niet naar het voetbal te gaan, ik ben dus de seizoenen 2004/2005 en 2005/2006 niet geweest.

In maart 2006 heb ik een seizoenkaart aangevraagd voor het seizoen 2006/2007, ik zou namelijk vanaf de eerste wedstrijd van dit seizoen weer mogen kijken bij mijn club en ik verheugde me er al erg op om samen met mijn vrienden eindelijk weer naar Feyenoord te mogen.

Net voordat de competitie begon speelde Feyenoord 2 vriendschappelijke wedstrijden in de Kuip in een tijdbestek van 3 dagen, ik heb vooraf toen ik zag dat me geld voor mijn nieuwe SCC was afgeschreven via de telefoon contact opgenomen met de klantenservice van Feyenoord of ik naar die vriendschappelijke wedstrijden mocht gaan, dit mocht en was geen probleem, hierna heb ik 2 kaartjes gekocht en ben eindelijk na 2 jaar weer gegaan, dit puur in de veronderstelling dat ik weer mocht gaan!
Natuurlijk lacht iedereen me nu uit dat ik erg naïef was, natuurlijk hebben de mensen gelijk maar de straf die ik krijg voor mijn naïef zijn is wel heel erg zwaar.

Groot was dus me verbazing dat ik bij Feyenoord vs Chelsea opgepakt werd, ik was perplex en dacht dat dit 1 groot misverstand was, ik ben direct in conclaaf gegaan bij Chris Woerts en deze heeft toegezegd het uit te zoeken en om hulp te bieden. Dit via een vertegenwoordiger van de supporters (klankbordgroep) en via Ton Strooband, ik ben via dat overleg naar een stadionverbod commissie geweest maar hier werd duidelijk verteld dat ik in overtreding was geweest en aan de andere kant dat ze het wel erg zwaar vonden maar dat nu eenmaal alles via de KNVB loopt en zij niets konden doen.

Wat heb ik nu gehad als extra straf omdat ik 11 dagen te vroeg ben gegaan:

Ik heb voor het bezoeken van Feyenoord vs Middlesbrough 3 jaar SV gehad en een boete van 960,39 euro.

Ik heb voor het bezoeken van Feyenoord vs Chelsea 3 jaar SV gehad en een boete van 1560,39 euro.

Omdat ik me pasfoto te laat had ingeleverd, ja helaas mocht een maat het niet af geven en kon ik zelf niet persoonlijk naar de Kuip die week, dit omdat ik voor het zelfde ook via de politie 40 uur taakstraf had gehad nog maal 3 jaar SV erbij, ik was namelijk weggelopen toen de politie me aan wilde houden.

Al met al heb ik totaal 9 jaar SV en dik 2500 euro boete van de KNVB gehad en 40 uur taakstraf van justitie. Dit excl. gemaakte kosten.

Mijn SCC voor dit jaar had ik al betaald en ook dit geld heb ik nog steeds niet terug gehad, alles gegeven wat ze aan papieren moesten hebben maar voor de zoveelste keer lieg de klantenservice Feyenoord en willen ze niet mee werken, ze waren namelijk de helft weer kwijt, ik zou het niet hebben gebracht, etc.

Ook geef de KNVB vandaag aan dat ik ook voor de tweede sv een pasfoto moet langs brengen, ja ze hebben er 1 maar voor de vorm moet het, dus weer vervoer zoeken naar Rotterdam en weer een pasfoto want anders komt er nog 3 jaar SV bij.

Al met al ben ik zwaar teleurgesteld in iedereen die zou helpen bij zowel justitië, Feyenoord en de KNVB want tot deze dag toe heb ik al nul echte hulp gehad en is mijn naïef zijn zo zwaar gestraft al zou ik een moord hebben gepleegd.

Het ergste is dat iedereen zeg dat het aan mij ligt, natuurlijk klopt dat. Natuurlijk ben ik erg dom geweest maar ik heb niets gedaan, alleen 11 dagen te vroeg naar de Kuip geweest, daarom gewoon niet de echte hulp willen geven is erg teleurstellend, als iedereen gewoon zijn echte wil toont moet ik een normale straf kunnen krijgen die past bij het naïef en dom zijn.

Ik vind het erg jammer dat het zo vanzelfsprekend is om supporters zo zwaar mogelijk te straffen en dat je niet de normale rechten heb als iedereen buiten het voetbal.

Voorlopig wil ik tegen al mijn bekenden zeggen tot 2015, dan pas ben ik weer welkom in de nieuwe Kuip, want dat is de straf voor mijn 11 dagen te vroeg naar een vriendschappelijke wedstrijd te gaan met toestemming van de klantenservice.

Dit verhaal is geen huilverhaal maar gewoon iedereen laten zien wat wij supporters nu eenmaal zijn in de ogen van clubs, knvb, etc., kortom, niets!!

Jochem Fleskens
Wist niet in welk topic dit moest.
Schandalig natuurlijk
  woensdag 29 november 2006 @ 15:55:01 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43994024
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Schandalig natuurlijk
Welkom in Nederland
Planning:
-
pi_43994077
Pfff, aanfluiting idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 29 november 2006 @ 15:59:45 #188
139407 jorienvdherik
pi_43994213
Waar slaat dat op, kut FKS
  woensdag 29 november 2006 @ 16:10:54 #189
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43994663
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Schandalig natuurlijk
Wat een tyfushonden bij de KNVB zeg!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43994732
Dit kan toch niet. Wat een naaistreek zeg.
  woensdag 29 november 2006 @ 16:14:01 #191
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43994785
Bureaucratie!

EDIT Bos81 Geen Ziektes en laatste waarschuwing voor je gedrag

[ Bericht 75% gewijzigd door Bomenverzameling op 29-11-2006 17:37:21 ]
Mijn party reviews
  woensdag 29 november 2006 @ 17:34:32 #192
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43997462
Hij zegt wel constant dat het zijn schuld was, maar uit dit stuk:

"Net voordat de competitie begon speelde Feyenoord 2 vriendschappelijke wedstrijden in de Kuip in een tijdbestek van 3 dagen, ik heb vooraf toen ik zag dat me geld voor mijn nieuwe SCC was afgeschreven via de telefoon contact opgenomen met de klantenservice van Feyenoord of ik naar die vriendschappelijke wedstrijden mocht gaan, dit mocht en was geen probleem, hierna heb ik 2 kaartjes gekocht en ben eindelijk na 2 jaar weer gegaan, dit puur in de veronderstelling dat ik weer mocht gaan!
Natuurlijk lacht iedereen me nu uit dat ik erg naïef was, natuurlijk hebben de mensen gelijk maar de straf die ik krijg voor mijn naïef zijn is wel heel erg zwaar."

Vind ik het eigenlijk helemaal niet zijn schuld.
Hij heb netjes gebeld of hij mocht gaan en dat mocht.. Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
pi_43997529
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef Keltie het volgende:
Hij zegt wel constant dat het zijn schuld was, maar uit dit stuk:

"Net voordat de competitie begon speelde Feyenoord 2 vriendschappelijke wedstrijden in de Kuip in een tijdbestek van 3 dagen, ik heb vooraf toen ik zag dat me geld voor mijn nieuwe SCC was afgeschreven via de telefoon contact opgenomen met de klantenservice van Feyenoord of ik naar die vriendschappelijke wedstrijden mocht gaan, dit mocht en was geen probleem, hierna heb ik 2 kaartjes gekocht en ben eindelijk na 2 jaar weer gegaan, dit puur in de veronderstelling dat ik weer mocht gaan!
Natuurlijk lacht iedereen me nu uit dat ik erg naïef was, natuurlijk hebben de mensen gelijk maar de straf die ik krijg voor mijn naïef zijn is wel heel erg zwaar."

Vind ik het eigenlijk helemaal niet zijn schuld.
Hij heb netjes gebeld of hij mocht gaan en dat mocht.. Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Mja, die klantenservice heeft hem idd verkeerde info gegeven

Verder slaat het allemaal nergens op maarja dat zijn we wel gewend in NL
  woensdag 29 november 2006 @ 17:38:45 #194
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43997585
Kosten verhalen.. Ownee, van een kale kip kan je niet plukken
(denk, maak'em zelf even af)
pi_43997593
Degene die gezegd heeft dat hij mocht gaan (klantenservice), gaan daar helemaal niet over, en dat had hij moeten/kunnen weten.

Straf is wel ziek hoog.
  woensdag 29 november 2006 @ 17:40:53 #196
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43997641
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:39 schreef MaxPower het volgende:
Degene die gezegd heeft dat hij mocht gaan (klantenservice), gaan daar helemaal niet over, en dat had hij moeten/kunnen weten.

Straf is wel ziek hoog.
Dan had de Klantenservice hem vriendelijk door moeten verwijzen/ af moeten raden.
KLANTEN - SERVICE, je snap?
Die gasten zitten voor vragen, dus dan mag je ze stellen.. Dat je voorgelogen word, sjah.
  woensdag 29 november 2006 @ 17:41:23 #197
139407 jorienvdherik
pi_43997657
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dan had de Klantenservice hem vriendelijk door moeten verwijzen/ af moeten raden.
Die gasten zitten voor vragen, dus dan mag je ze stellen.. Dat je voorgelogen word, sjah.
Die mederwerker van de FKS zouden ze moeten ontslaan
pi_43997668
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Idd
pi_44001067
Tering wat een straf.
  donderdag 30 november 2006 @ 02:18:45 #200
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44012975
Vriend van me is te laat met z'n pasfoto al. 3 Jaar erbij (verdubbeling naar 6) en 900 euro boete zal m wel staan te wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')