Gaan jullie de rekening op de FA verhalen?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En de stad is net een vesting. Zoveel ME heb ik nog nooit gezien![]()
Verslagje?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:30 schreef PLAE@ het volgende:
chaos was het.
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:14 schreef PyTh het volgende:
Het was gezellig, weinig gebeurt van wat ik heb meegekregen. (op het laatste een mislukte "aanval" op de Dam richting Engelse maar die waren bijna allemaal al vertrokken)
Werkquote:Op donderdag 16 november 2006 08:14 schreef PyTh het volgende:
Het was gezellig, weinig gebeurt van wat ik heb meegekregen. (op het laatste een mislukte "aanval" op de Dam richting Engelse maar die waren bijna allemaal al vertrokken)
Veel clubs gezien, meeste met een bescheide afvaardiging.
ajax met een topgroep (maar dat mag ook wel) op het leidse, 3 kroegen afgeladen vol waaronder de bulldog
Clubs die ik gezien heb: Twente met 60 man, Nac met 15 (waar was je Superheld?), Nec met 6 man, Eagles met 15 man, Graafschap met 25 man, Cambuur met 20 man, Utrecht met 8 man, Groningen met 6 man, Den Haag met 10 man.
Doe die dikke bril van jullie maar de groeten groeten als je 'm zietquote:Op donderdag 16 november 2006 08:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Werk![]()
![]()
![]()
Zou eerst nog vrij krijgen maar toen bleek er een collega ziek.
Heb 'm niet gesproken hoor, alleen liep hij stoer z'n rug met tattoos te showen in de kroeg en ik zei toen doe je shirt maar snel weer naar benedenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:02 schreef Superheld het volgende:
Ok, van piet?![]()
Vind het wel grappig dat twente daar met 60 man rondliep, terwijl ze tegen NEC geen groep op de been kregen...
Opmerkelijke aantallen, dat de eerste divisie clubs beter vertegenwoordigt zijn als de topclubs.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:14 schreef PyTh het volgende:
Clubs die ik gezien heb: Twente met 60 man, Nac met 15 (waar was je Superheld?), Nec met 6 man, Eagles met 15 man, Graafschap met 25 man, Cambuur met 20 man, Utrecht met 8 man, Groningen met 6 man, Den Haag met 10 man.
Groningen was wat ik net hoorde ook met 30 man aanwezig maar groot gedeelte daarvan is al vrij snel opgepakt omdat ze Hamas Hamas Joden aan het Gas scandeerdenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opmerkelijke aantallen, dat de eerste divisie clubs beter vertegenwoordigt zijn als de topclubs.
Ja 10.000 euroquote:Op donderdag 16 november 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast van NAC krijgt een schadevergoeding voor dat politieoptreden
Wat ik begreep is dat Ado met een mannetje of 30-50 was en Utrecht ook die kant op ging al kan die 8 oid ook wel kloppen. Ajax werden flink uit elkaar geslagen toen de boel eenmaal in beweging kwam (logisch dat ze daar op jaagden, als de wallen gewoon compleet bereikt werden hadden ze een probleem. Daarna verschillende groepen van 10/50 man. pyth jullie waren met 25 man in t uitvakquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opmerkelijke aantallen, dat de eerste divisie clubs beter vertegenwoordigt zijn als de topclubs.
Naah, ik was sowieso de enige van PSV die in Amsterdam was, de rest had geen zin risico te nemen met het oog op volgende week.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef PLAE@ het volgende:
pyth jullie waren met 25 man in t uitvak
En terrecht!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:07 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast van NAC krijgt een schadevergoeding voor dat politieoptreden
Wat bedoel je met niks meemaken?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja het zijn vaak de zelfde groepen die "oranjegezind" zijn. En dus veel gasten meenemen naar dit soort wedstrijden. Anderen vinden het risico te groot of de kans dat er iets gebeurd te klein. Verder niet zo verwonderlijk dat clubs als Eagles Cambuur Helmond etc. vaak redelijk vertegenwoordigd zijn aangezien ze de rest van het jaar bij hun eigen club niks mee maken.
Wie dan wel volgens jou als kenner?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Cambuur de beste groep ben ik trouwens ook niet met je eens.
Moet ik nu echt akties van DTC voor jou gaan opnoemen?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Roda thuis in 04-05 was de laatste "grote actie" daarna is het inderdaad minder geworden door de 50+ meerjarige stadionverboden. Dat hakt er bij een groep met een omvang als de onze wel in. Dit jaar zijn er weer een aantal teruggekomen en hebben de eerste schermmutselingen weer plaatsgevonden.
Maar om nou te stellen dat het bij die andere clubs wekelijks feest is, is onzin. Van die clubs kan ik me van de laatste 2 seizoenen nou ook niet bijster veel goede eigen initiatief acties herrineren.... Maar misschien kan jij mij helpen als kenner?
Met alle respect hoor, maar VVV uit, waar hebben we het dan over?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Incidenten 04-05
Ado thuis hek eruit richtig uitvak, 2e hek kon niet geforceerd worden. Stenen over en weer.
graafschap uit los in hek centrum confrontatie maar outnumbered door bewapende graafschap aanhang.
Ajax thuis kleine confrontatie in rosmalen
utrecht uit confrontatie met ME achter het vak bij catering.
roda thuis is bekend.
In dit jaar hadden we trouwens de meeste combi;s van heel de eredivisie.
incidenten 05-06
niks
incidenten 06-07
Eagles thuis, kwam van beide kanten. Maar hun hebben het slimmer aangepakt.
VVV uit, VVV 2 keer op de loop voor de wedstrijd in de stad, na de wedstrijd confrontatie met de ME.
Verder zitten we dikwijls los in de stad voor de wedstrijd. Maar als wij bijv. met een groep in het cafe van sittard zitten en die gasten doen niks maar drinken gewoon relaxed een biertje met ons. Vinden we ook mooi. Dan gaan we, itt tot sommige anderen, niet de boel kort slaan ofzo.
Ik zeg echt niet dat wij de beste groep hebben ofzo. Maar het is iig niet zo dat wij per definitie minder zijn dan cambuur dtc en eagles, zoals jij beweert.
Maargoed dit begint een beetje een neverending story te worden.
Klopt, maar als hun iets willen moeten we dan zeggen, nee jullie zijn te min voor ons.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef PyTh het volgende:
Met alle respect hoor, maar VVV uit, waar hebben we het dan over?
Als jij het lopen van een station dat 300 meter van het stadion ligt naar het stadion een actie vind dan heb je gelijk.quote:Verder heeft Eagles de aktie gemaakt bij jullie, dat jullie daar op reageren is niet meer dan logisch.
Eens het is ook een stuk minder geworden. En misschien zijn de verwachtingen wel te hoog, door de naam die we uit het verleden hebben. maar ik vind niet dat je de "kwaliteit" van een groep puur moet ophangen aan de eigen initiatief acties. Dan zouden jullie ook niet echt hoog scoren. Terwijl het, wat ik er van gezien en gehoord heb, toch best een aardige groep is.quote:Verder heb ik ook geen zin in een welles nietes spelletje maar mijn betoog was toch min of meer gebasseerd op aktie op eigen intitiatief, en daarvan heb ik er van Den Bosch de laatste jaren maar bar weinig van gezien.
Daar dat vroeger wel anders was![]()
Zeker niet maar om dat dan als een aktie te bestempelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, maar als hun iets willen moeten we dan zeggen, nee jullie zijn te min voor ons.
Maar ze doen het wel en ik vind het zoals al eerder aangegeven niet meer dan normaal dat jullie daarop reagerenquote:Als jij het lopen van een station dat 300 meter van het stadion ligt naar het stadion een actie vind dan heb je gelijk.
Het is gewoon in z'n algemeenheid minder geworden, de wouten zitten er tegenwoordig zo kort op dat er bijna niks meer kan, en het animo om dan dingen te ondernemen miniem is door het risico wat je loopt.quote:Eens het is ook een stuk minder geworden. En misschien zijn de verwachtingen wel te hoog, door de naam die we uit het verleden hebben. maar ik vind niet dat je de "kwaliteit" van een groep puur moet ophangen aan de eigen initiatief acties. Dan zouden jullie ook niet echt hoog scoren. Terwijl het, wat ik er van gezien en gehoord heb, toch best een aardige groep is.
Jij ben wel moeders mooiste?quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Zyggie het volgende:
Ze zouden in moeten zoomen, gewoon puur om te zien hoe gaar die mensen eruit zien.![]()
Zitten echt beesten tussen. Beetje a la:quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Zyggie het volgende:
Ze zouden in moeten zoomen, gewoon puur om te zien hoe gaar die mensen eruit zien.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 16:14 schreef Zyggie het volgende:
Hebben de ADO Fans ook vast gezeten voor zeden- en gewelds delicten?quote:Op zondag 19 november 2006 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zitten echt beesten tussen. Beetje a la:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Hebben de ADO Fans ook vast gezeten voor zeden- en gewelds delicten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |