nee niemand is eerder weggerendquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:50 schreef RD4 het volgende:
Waren jullie al eerder weggerend en bleven de pet en sjaals staan?![]()
idd , maar al in een ander topicquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:19 schreef reem het volgende:
Een "dicht" hek is natuurlijk een relatief begrip
Wat wil je er nu mee bereiken door er een andere wedstrijd bij te halen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , maar al in een ander topic![]()
En iedereen die denk dat Ado heel wat voorstelt hier nog een filmpje dat ze net al iedereen ook wegrennen voor de ME.
http://www.youtube.com/watch?v=qYQ9YWCiWfM&mode=related&search=
Als de ME komt blijf jij staan, held......quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , maar al in een ander topic![]()
En iedereen die denk dat Ado heel wat voorstelt hier nog een filmpje dat ze net al iedereen ook wegrennen voor de ME.
http://www.youtube.com/watch?v=qYQ9YWCiWfM&mode=related&search=
Die hagenzen die die mensen uitlachte die wegrende zondag ( en nog wat lui ) ze doen hetzelf allemaal ook als het erop aankomtquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat wil je er nu mee bereiken door er een andere wedstrijd bij te halen?
nee ik zal zelf ook niet in zoon situatie komen , maar nee dan zou ik ook niet blijven staan , maar dan moeten ze hier niet mijn medesupporters uitlachen. zie bovenstaand.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:08 schreef RD4 het volgende:
[..]
Als de ME komt blijf jij staan, held......
En groep ado sups dreigt bouw nieuwe stadion te verstoren uit protest.quote:***************************************
` In Parijs is na de Uefacup-wedstrijd
Paris Saint Germain - Hapoel Tel Aviv
een Franse fan doodgeschoten door een
agent.Die kwam in het nauw toen hij een
Israëliër wilde beschermen tegen 150
Franse fans.PSG had met 2-4 verloren
quote:De politie van Parijs heeft donderdagavond laat na de UEFA-cupwedstrijd tussen Paris Saint German en Hapoel Tel Aviv een aanhanger van de thuisclub doodgeschoten en een ander zwaar verwond. Een agent in burger was een fan van de bezoekers die werd belaagd door een grote groep PSG-aanhangers te hulp geschoten, aldus de politie.
De agent vuurde eerst traangas af om de menigte van 150 man te verspreiden. Daarna schoot hij twee kogels af en trof twee PSG-fans. Een van hen overleed ter plekke. De tweede man werd geraakt maar onduidelijk is hoe ernstig hij gewond is. De wedstrijd eindigde in een 4-2 zege voor de bezoekers.
Het Openbaar Ministerie in Parijs is een onderzoek begonnen naar het schietincident. De eerste bevindingen wijzen er volgens justitie op dat de agent handelde uit zelfverdediging en dus gerechtigd was zijn pistool te gebruiken. Een Franse journalist was getuige en zei dat de fans racistische en nationalistische leuzen riepen
Idd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan er echt geen traan om laten.
Stond me daar een berg ME op het voorplein.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef Keltie het volgende:
Naar het schijnt, gisteravond nog wat gebeurt op het Stadionplein in Rotterdam.
Maar dat zal dan wel Feijenoord-ME geweest zijn.
(Hoorde het op 't vak)
waren niet de boulogne boysquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Stelletje malloten, met 150 man een paar Israeliers aanvallen.
Geprobeerd om bij de 2 Engelse bussen te komen. ME voorkwam dit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Stond me daar een berg ME op het voorplein.
Zelfs op station stonden ze met de honden er bij, veel ME maar om 23 uur was er niks gebeurd, toen kwam eindelijk de treinquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:37 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Geprobeerd om bij de 2 Engelse bussen te komen. ME voorkwam dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |