quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker orgamses houden![]()
Nee hoor, ik volg RKC.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef BiMeWet het volgende:
Grappig dat al die neuzen trouwens Feyenoord zo volgen. Ze houden echt van ons he
Whehe en dat zegt een supporter fan van die club die minstens 5 keer per wedstrijd iets zingt over die kutjodenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef BiMeWet het volgende:
Grappig dat al die neuzen trouwens Feyenoord zo volgen. Ze houden echt van ons he
De enige juiste opmerking die je in dit forum kan maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef BiMeWet het volgende:
Boeruhhhh
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef BiMeWet het volgende:
Gisteren, toen Groningen verloor met 1-3 hebben we in de laatste minuut nog flink lawaai gemaakt en minstens de helft bleef na afloop om het team te bedanken voor de goed gespeelde (en verlorenquote:
als feyenoorder zeg ik:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Jnk18 het volgende:
gerechtigheid.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Rekkie het volgende:
De ras echte ajacied heet dan ook K. Neus
Tsja, Lorenzo blijft natuurlijk gewoon familie van een Ajaciedquote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Ludacriss het volgende:
Dat ie hem nog tussen Davids en de paal kreeg
Roep nog eens " KOMOP FEYENOORD " !quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef satecl het volgende:
feyenoord, vergeet het maar...
dan ga ik liever naar nekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, daar mogen jullie tegen ze spelen. Wij doen niet aan playoffs dit jaar
Kut
Griekse broeders he?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
Twi, volgens mij postten wij dezelfde reactie binnen een seconde,
wat een slaapkop bij die paal
Ik zie Tiendalli ook de hele tijd als Ajacied daar staanquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, Lorenzo blijft natuurlijk gewoon familie van een Ajacied
Amen!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Gisteren, toen Groningen verloor met 1-3 hebben we in de laatste minuut nog flink lawaai gemaakt en minstens de helft bleef na afloop om het team te bedanken voor de goed gespeelde (en verloren) wedstrijd. Dus er is genoeg echt publiek dat wél zijn best doet
Ronald, nog wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
dit wordt de ontslag van Ronald Koeman morgen.
kom op RKCquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Roep nog eens " KOMOP FEYENOORD " !
na de wedstrijd van Vitesse danquote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik dacht zelf meer aan Greene.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik zie Tiendalli ook de hele tijd als Ajacied daar staan
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net of ie 'm kentquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef knnth het volgende:
"die aardige nooit scheldende big johnny"
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef knnth het volgende:
"die aardige nooit scheldende big johnny"
Vond hem vandaag aardig fluiten thoughquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef detulp050 het volgende:
Kevin Blom is trouwens ook echt een slechte scheidsrechter
Nee die was voor de wedstrijdquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Wordt de samenvatting nog uitgezonden straks?
waarschijnlijk alleen de goals nogquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
jaja typfoutje..quote:
nee, die was al om 1800 uur uitgezonden ....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Doet die al een paar jaar nietquote:Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef Chadi het volgende:
Die Van Hooijdonk is een oetlul... stuurt iedereen weg bij die ballen en zelf raakt ie geen bal goed.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet wat grappiger is, Jiskefet of dit...
Volgens mij eerder een fuckup in je hersens.quote:
Denk toch deze wanvertoningquote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor Jiskefet hebben ze moeten oefenen ... dit gaat allemaal vanzelfquote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ron Jeremy kreunde nietquote:
Improviseren is veel moeilijker inderdaad. Daarom hebben de Lama's ook een televizierring gewonnen. Volgend jaar zware concurrentie van Feyenoord voor de jongens van BNNquote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef knnth het volgende:
[..]
Voor Jiskefet hebben ze moeten oefenen ... dit gaat allemaal vanzelf
TelevizierRing voor Feyenoord volgend jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef knnth het volgende:
[..]
Voor Jiskefet hebben ze moeten oefenen ... dit gaat allemaal vanzelf
Zolang die 4-2 niet valt heeft Feyenoord gewoon een goede kans.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef twi het volgende:
Ik zie het trouwens nog wel 3-3 worden.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Improviseren is veel moeilijker inderdaad. Daarom hebben de Lama's ook een televizierring gewonnen. Volgend jaar zware concurrentie van Feyenoord voor de jongens van BNN
Ik ook, door Hooijdonkquote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef twi het volgende:
Ik zie het trouwens nog wel 3-3 worden.
hmm jammer. Wil wel een samenvatting zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen de goals nog
Ja ik ben minder into die Ron, Tongquote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ron Jeremy kreunde niet
Dat waren de wijven die niet tegen een stootje konden.
Ha..ha.. zelf verzonnen?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef Nashje het volgende:
Uitvak loopt leeg
Grapje. Dat was al-lang leeg natuurlijk.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tegen Vitesse flippen ze helemaal dat de Vitesse spelers doorgaan en nu doen ze het zelf
Wel leuk vind ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
3-3....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
zou zwaar onterecht zijn
BAN, BAN, BANquote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
3-3....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
zou zwaar onterecht zijn
Jaquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo spreekt iedereen van een wanvertoning?
Uit bij RKC achterstaan is geen blamage voor een club als Feyenoord, of spelen ze zo dramatisch?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Uit bij RKC achterstaan is geen blamage voor een club als Feyenoord, of spelen ze zo dramatisch?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hmm jammer. Wil wel een samenvatting zien.
;
Haha nu op de radio q-music nieuws:
"Alle favorieten in de beker hebben zich ook geplaatst"
Dus RKC wordt al boven Feyenoord ingeschaald![]()
Nee ze spelen weergaloos.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Die gan vanavond niet naar de Bahiabeachclub
Zozo een Feyenoorder die over intelligentie durft te praten. Tip kijk voortaan naar de tijd van plaatsen van een bericht inverband wijzigingen etc voordat je een reactie plaats.. Achjah had niet anders verwacht van een havenslaaf.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Volgens mij eerder een fuckup in je hersens.
Maar we weten al langer de link te leggen tussen intelligentie en jood, natuurliijk..
Combineren ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom timmer? Wat klopt her niet? die lange bal naar voren werkt niet mongolen
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Die gan vanavond niet naar de Bahiabeachclub
BAN , mag geen valse uitslagen vermeldenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef BiMeWet het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA 3 - 3!
Modjes kunnen niet bannen.....quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
BAN, BAN, BAN
Messenga, waar ben je?!?!
Inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef Damzkieee het volgende:
Haha die gek denkt dat ze boe roepen, volgens mij meer OEOEOEOEOE
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Aaahh je bent al thuis vanuit Waalwijk?
haha ja volgens mij ook. Net weer trouwens. Wel schandalig.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef Damzkieee het volgende:
Haha die gek denkt dat ze boe roepen, volgens mij meer OEOEOEOEOE
Ja helemaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef RayMania het volgende:
Goede commentaar, erg objectief ook.
Dan bleef het 3-2quote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef -Wolf- het volgende:
hadden ze KJH maar.
Hadden ze Kone of Farfan maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef -Wolf- het volgende:
hadden ze KJH maar.
*zwaait meequote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En we zwaaien met ze alle naar Feyenoord.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup sloeg nergens opquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
wat een kanker publiek van rkc, met hun oerwoudgeluiden
dat van fey is lekker zeker......quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
Ik niet.. Mooi man, wanvertoning dit, lijkt echt nergens opquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Un4 het volgende:
Vind het zelfs een beetje zielig worden voor die jongens..
En dat zeggen jullie..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
Heb je gelijk in jorien.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
na z'n 1e zin stond mijn tv al uitquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou jongens, nu is er een echte jood in beeld. Leef je uit.
Iets met hamas hamas enzo, maargoed rkc heeft een kutpubliekquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef satecl het volgende:
1 ding is cker, feyenoord wintNIET de beker....
Janksnol dat je ook bent..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:12 schreef satecl het volgende:
barbara barend sr. is ook een vette jood..
hun hebben zelf nog een paar zwarte spelers rondlopenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Iets met hamas hamas enzo, maargoed rkc heeft een kutpubliek![]()
![]()
Toch leuk idd dat profclubs zo vroeg instromen tegen amateurs. Dat Feyenoord bood nog aardig wat tegenstand.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef bolivian het volgende:
Kwalitatief hoogstaand toernooi, die KNVB-beker,.
Jullie ook een paar joden...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hun hebben zelf nog een paar zwarte spelers rondlopen
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch leuk idd dat profclubs zo vroeg instromen tegen amateurs. Dat Feyenoord bood nog aardig wat tegenstand.
ZIJquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hun hebben zelf nog een paar zwarte spelers rondlopen
[..]
Toch leuk idd dat profclubs zo vroeg instromen tegen amateurs. Dat Feyenoord bood nog aardig wat tegenstand.
[..]
Als je van voetbal houdt is er maar 1 clubquote:Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben voor Ajax, daar ben ik best blij mee.
Bespeur ik hier een lichte irritantie van een feyenooit fan?!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef Backdoorman het volgende:
schande die oerwoudgeluiden!
maar ja, rkc kan dat ongestraft doen, want de knvb is zo willekeurig met het uitdelen van boetes als de pest!
echt een a sociaal publiek daar!!! dat ze er de volgende ronde maar uit mogen vliegen!
Whehe,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je van voetbal arrogant gedrag, broodspelers en een lelijk stadion met neppubliek houdt is er maar 1 club
AJAAAAAAAAX![]()
![]()
![]()
![]()
voor jou, maar voor de jongste generatie (tot een jaar of 16) is dat toch echt psv, want die hebben het afgelopen decennium het best gepresteerd en het mooiste voetbal laten zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je van voetbal houdt is er maar 1 club
AJAAAAAAAAX![]()
![]()
![]()
![]()
nee, FC Den Haag...dus dacht, ik stip het effe aan ;-)quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte irritantie van een feyenooit fan?!![]()
Maar idd, die oerwoudgeluiden kunnen echt niet...
Je gaat niet voor prestaties of mooi voetbal. Je gaat voor je club, je passie, je hart. Maar dat is wellicht het verschil tussen de philips-medewerkers uit Eindhoven en andere supporters.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:18 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
voor jou, maar voor de jongste generatie (tot een jaar of 16) is dat toch echt psv, want die hebben het afgelopen decennium het best gepresteerd en het mooiste voetbal laten zien.
Zonder prijzenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:18 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
voor jou, maar voor de jongste generatie (tot een jaar of 16) is dat toch echt psv, want die hebben het afgelopen decennium het best gepresteerd en het mooiste voetbal laten zien.
Ik ben beter dan Seedorfquote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
kijken wat Theo te zeggen heeft
Ja, maar als je al gezonken bent heb je daar niets aanquote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef dronkeykong het volgende:
Dacht dat Koeman het lek boven had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |