quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker orgamses houden![]()
Nee hoor, ik volg RKC.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef BiMeWet het volgende:
Grappig dat al die neuzen trouwens Feyenoord zo volgen. Ze houden echt van ons he
Whehe en dat zegt een supporter fan van die club die minstens 5 keer per wedstrijd iets zingt over die kutjodenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef BiMeWet het volgende:
Grappig dat al die neuzen trouwens Feyenoord zo volgen. Ze houden echt van ons he
De enige juiste opmerking die je in dit forum kan maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef BiMeWet het volgende:
Boeruhhhh
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef BiMeWet het volgende:
Gisteren, toen Groningen verloor met 1-3 hebben we in de laatste minuut nog flink lawaai gemaakt en minstens de helft bleef na afloop om het team te bedanken voor de goed gespeelde (en verlorenquote:
als feyenoorder zeg ik:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Jnk18 het volgende:
gerechtigheid.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Rekkie het volgende:
De ras echte ajacied heet dan ook K. Neus
Tsja, Lorenzo blijft natuurlijk gewoon familie van een Ajaciedquote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Ludacriss het volgende:
Dat ie hem nog tussen Davids en de paal kreeg
Roep nog eens " KOMOP FEYENOORD " !quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef satecl het volgende:
feyenoord, vergeet het maar...
dan ga ik liever naar nekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, daar mogen jullie tegen ze spelen. Wij doen niet aan playoffs dit jaar
Kut
Griekse broeders he?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
Twi, volgens mij postten wij dezelfde reactie binnen een seconde,
wat een slaapkop bij die paal
Ik zie Tiendalli ook de hele tijd als Ajacied daar staanquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, Lorenzo blijft natuurlijk gewoon familie van een Ajacied
Amen!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Gisteren, toen Groningen verloor met 1-3 hebben we in de laatste minuut nog flink lawaai gemaakt en minstens de helft bleef na afloop om het team te bedanken voor de goed gespeelde (en verloren) wedstrijd. Dus er is genoeg echt publiek dat wél zijn best doet
Ronald, nog wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
dit wordt de ontslag van Ronald Koeman morgen.
kom op RKCquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Roep nog eens " KOMOP FEYENOORD " !
na de wedstrijd van Vitesse danquote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik dacht zelf meer aan Greene.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik zie Tiendalli ook de hele tijd als Ajacied daar staan
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net of ie 'm kentquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef knnth het volgende:
"die aardige nooit scheldende big johnny"
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef knnth het volgende:
"die aardige nooit scheldende big johnny"
Vond hem vandaag aardig fluiten thoughquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef detulp050 het volgende:
Kevin Blom is trouwens ook echt een slechte scheidsrechter
Nee die was voor de wedstrijdquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Wordt de samenvatting nog uitgezonden straks?
waarschijnlijk alleen de goals nogquote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Wordt de samenvatting nog uitgezonden straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |