Zal wel een avondmis zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef venomsnake het volgende:
onbegrijpelijk dat ze zelfs dat kleine kut stadion niet vol weten te krijgen als ze tegen Feijenoord spelen.!
Er passen er maar 7500 in.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Damzkieee het volgende:
Beter een leeg stadion en naar de volgende ronde dan 17.000 man en eruit vliegen he
Dat heet 'hart voor de zaak',quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Damzkieee het volgende:
Beter een leeg stadion en naar de volgende ronde dan 17.000 man en eruit vliegen he
Het was ook een sarcastische reactie op Venomsnakequote:
En Feyenoord is ook maar een middenmoter natuurlijk.quote:
Erwin heeft van te voren gezegd: jongens, de bal het werk laten doen..quote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wie vertelt de Feyenoorders dat ze de bal ook mogen aanraken?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Erwin heeft van te voren gezegd: jongens, de bal het werk laten doen..
doen ze goed!
Uwwwwwwwww.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij had het over Groningen gisteren
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Erwin heeft van te voren gezegd: jongens, de bal het werk laten doen..
doen ze goed!
Doch wel spannenderquote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef dronkeykong het volgende:
Onverdiend als ze hadden gescoord.
Dat is bekervoetbalquote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef dronkeykong het volgende:
Onverdiend als ze hadden gescoord.
Moet je morgen eens zien bij Ajaxquote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef Sensation89 het volgende:
topic raakt goed gevuld telkens bij een kans
Wat een strafquote:
We woooorden kampioenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoord supporters leven weer op
Ehmm is het veel erger dan het tuig van Ajax, Ado etc etc?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef stefmans het volgende:
Lucius zorgt wel voor het vuurwerk.
En die Supporters wat een gajus is dat toch![]()
Ff een Duits cursus en hij kan zo naar de ZDF.quote:
knap gedaan idd!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef Staanplaats het volgende:
Zo doe je dat aanvoerder!
Ja veel erger. Zeker 6 ervan zagen eruit alsof ze het syndroom van down hadden.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ehmm is het veel erger dan het tuig van Ajax, Ado etc etc?
ik kan nu de irritatie van een hoop mensen richting Van Gelder begrijpenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef BiMeWet het volgende:
Die commentator loopt nu nog op zn bureau te kwakken, al 2 minuten lang
30 minutenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Californication het volgende:
Is het silver/golden goal of gewoon 30 minuten verlengen?
30 minuten verlengen dacht ik. net als vorig jaar Ajax-rodaquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Californication het volgende:
Is het silver/golden goal of gewoon 30 minuten verlengen?
Deze commentator komt ook klaar als Pietje Puk van FC Bal op 't Dak scoort...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan nu de irritatie van een hoop mensen richting Van Gelder begrijpen
Dat was mooi ja. Maarja, alles veranderd tegenwoordig, dus je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
30 minuten verlengen dacht ik. net als vorig jaar Ajax-roda
En zo ziet het hele ADO publiek er toch uit?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja veel erger. Zeker 6 ervan zagen eruit alsof ze het syndroom van down hadden.
dit is gelukkig 1 van de weinig keren dat ik talpa kijk. ben ook niet van plan dit vaker te gaan doen, maar ik bleef hangen avnwege die 1-0 linksbovenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Deze commentator komt ook klaar als Pietje Puk van FC Bal op 't Dak scoort...
of er zit een vrouw achter hem met voorbinddildoquote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef BiMeWet het volgende:
Volgens mij wordt die gozer gepijpt onder het verslaan van de wedstrijd.
1-3 hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Let maar op, winnen ze weer met 1-2
Bepaal jij wat overdreven is, nee dus tief maar weer op.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En zo ziet het hele ADO publiek er toch uit?
-1 overdreven dus, niet aanstellen... En de "joden" zijn al niet beter
Die legt ze er over het algemeen ook wel fabuleus in.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Deze commentator komt ook klaar als Pietje Puk van FC Bal op 't Dak scoort...
Erger is dat die vent ook commentaar geeft bij Tele2, daar BETALEN wij voorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is gelukkig 1 van de weinig keren dat ik talpa kijk. ben ook niet van plan dit vaker te gaan doen, maar ik bleef hangen avnwege die 1-0 linksboven
Zegmaar hetzelfde effect als jullie en paashaas vorig jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Jasza het volgende:
Zonder Lucius zou 010 serieus alles verliezen
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Bepaal jij wat overdreven is, nee dus tief maar weer op.
jij vind jezelf cker vet leuk...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef Damzkieee het volgende:
Gouden wissel zeg die Overijssel voor Hofs
Ik wou je alleen maar plagenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]Ik heb het hier alleen over de debielen onder de "supporters" (uiteraard mogen ze geen supporters genoemd worden.
Dus doe eens kalm zeg......![]()
zeker met zijn buren die nu naast hem zittenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Medelijden met die vent zn buren
die speelt toch ergens andersquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
nu duits scoren
Je bedoelt een keer of 3 in een wedstrijd die je domineert?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef Californication het volgende:
[..]
Je bedoelt een keer of 3 in een wedstrijd die je domineert?
Je bedoelt in de 89'e minuut er een bal in leggen of in de laatste seconde de wedstrijd alsnog winnen op een ultiimate gaylord wijze die zonder de scheidsrechter nooit mogelijk had geweest?
Sorry knul, zit er niet in voor jullie.
Vertels eens ventje, wanneer is dat voor het laatst gebeurd?quote:
Stel hem nou geen moeilijke vragen, straks ontploft zijn hoofd nog.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Californication het volgende:
[..]
Vertels eens ventje, wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
Buiten 20 van de 36 wedstrijden vorig jaar kan ik er zo gauw geen bedenken.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Californication het volgende:
[..]
Vertels eens ventje, wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:37 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Buiten 20 van de 36 wedstrijden vorig jaar kan ik er zo gauw geen bedenken.
Jezus wat zullen jouw ouders het moeilijk met je hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:37 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Buiten 20 van de 36 wedstrijden vorig jaar kan ik er zo gauw geen bedenken.
Hij heeft wel gelijk hoor, altijd hetzelfde met die kutjodenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef Californication het volgende:
[..]
Jezus wat zullen jouw ouders het moeilijk met je hebben.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, altijd hetzelfde met die kutjoden
Robert Fuchs is er in gekomenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:37 schreef Mr.Mills het volgende:
KUT KUT KUT het gaat al verder...heb ik iets gemist?????
Inderdaad, in navolging van de KNJB nu ook een joodse Kerstman.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zo'n kerstmuts is niet voor niets rood-wit,.
Oef keerpunt in de wedstrijd denkik, heb ik ook effe gemistquote:
Ik dacht meer aan cadeautjes krijgen,quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef Californication het volgende:
[..]
Inderdaad, in navolging van de KNJB nu ook een joodse Kerstman.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oef keerpunt in de wedstrijd denkik, heb ik ook effe gemist
nou en ofquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oef keerpunt in de wedstrijd denkik, heb ik ook effe gemist
Die hoor je alleen bij de 2-2 straks. Zo trouw zijn zequote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef dronkeykong het volgende:
Kom op legioen laat je HOOORRREEEEEE
Sparta is doorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef Californication het volgende:
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HE-LE-MAAL NIETS IN ROTTERDAM
Ja dat was echt triest verdedigd, wie was dat? tiendalli?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef twi het volgende:
Hoe makkelijk hij die verdediger ook uitspeelt, ongehoord gewoon.
Ze zijn al weg hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Die hoor je alleen bij de 2-2 straks. Zo trouw zijn ze
Ajax publiekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Die hoor je alleen bij de 2-2 straks. Zo trouw zijn ze
Tiendalli volgens mij inderdaad. Er is maar een kleine kale neger bij Feyenoordquote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja dat was echt triest verdedigd, wie was dat? tiendalli?
Beter nog naar deze pot kijken dan naar die diknekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Ah Jensen begint.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef satecl het volgende:
en weg ben je.... feyenoord met ze wereld's selectie,,, die bank alleen al .... ongeloofelijk
*kuch* bahia?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Tiendalli volgens mij inderdaad. Er is maar een kleine kale neger bij Feyenoord
hahahahah dat zeggen jullie...quote:
Ben je d'r weer. Waar was je na de 2-1? En wie is er nou lucky hier. Sukkel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef BiMeWet het volgende:
2-2 JAAAAAAAAAAAAAAA LUCIUS!
Mocht je willen ... eigen goalquote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef BiMeWet het volgende:
2-2 JAAAAAAAAAAAAAAA LUCIUS!
Legioenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef satecl het volgende:
[..]
hahahahah dat zeggen jullie...
Ajax speelt 1000x beter voetbal als feyenoord(als het geen 1001x is), maar ga alsjeblieft niet zeggen dat jullie een beter publiek hebben
THEOOOOOOOOOOOOOO
Och geloof jij nog steeds in het sprookje van het Legioen?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Ajax speelt 1000x beter voetbal als feyenoord(als het geen 1001x is), maar ga alsjeblieft niet zeggen dat jullie een beter publiek hebben
THEOOOOOOOOOOOOOO
Dat zeggen we ook niet. We hebben exact hetzelfde publiek. Wel met een iets hoger IQ en betere smaak, dat welquote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef satecl het volgende:
[..]
THEOOOOOOOOOOOOOO
Welk publiek nietquote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Californication het volgende:
Echte kakkerlakken he, de ranzigaards komen weer uit hun holletjes tevoorschijn en beginnen te zingen.
THEY ONLY SING WHEN THEY ARE WINNING
KUTPUBLIEK
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef knnth het volgende:
Legioen en Ajaxpubliek hebben één ding gemeen, het is allebei laf publiek ...
Een orgamsequote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Rekkie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Boeruh hooligansquote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef knnth het volgende:
Legioen en Ajaxpubliek hebben één ding gemeen, het is allebei laf publiek ...
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Coolsingel begint al vol te lopen.
Derde ronde beker in 't verschiet, zo ver zijn ze vorig jaar niet gekomenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Coolsingel begint al vol te lopen.
ze zitten er tenmiste nog, jullie zijn bij achterstand in de 70e minuut zo snel mogelijk vetrokken !!!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Californication het volgende:
Echte kakkerlakken he, de ranzigaards komen weer uit hun holletjes tevoorschijn en beginnen te zingen.
THEY ONLY SING WHEN THEY ARE WINNING
KUTPUBLIEK
Okay, jouw vakkie is af en toe nog wel te horen, maar meestal is de ArenA niet bepaald een sfeervolle boel.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef SuperUli het volgende:
Laatste minuut scoort RKC Lucius zo nog. Let maar op.
Let op, ze gaan nu iets krijsen over play-offs.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef satecl het volgende:
[..]
ze zitten er tenmiste nog, jullie zijn bij achterstand in de 70e minuut zo snel mogelijk vetrokken !!!
Waar basseer jij dat nou weer op. De laatse keer dat Ajax achterstond was jij waarschijnlijk niet eens geboren idioot.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef satecl het volgende:
[..]
ze zitten er tenmiste nog, jullie zijn bij achterstand in de 70e minuut zo snel mogelijk vetrokken !!!
Ben je dan laf publiek?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef knnth het volgende:
[..]
Okay, jouw vakkie is af en toe nog wel te horen, maar meestal is de ArenA niet bepaald een sfeervolle boel.
Koeman: "Ik zie een stijgende lijn"quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
Zie de koppen morgen alweer in de krant
Bij ons blijven ze tenminste nog zitten tot de 70e. Bij Feyenoord lopen ze al in de eerste helft wegquote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |