30 minutenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Californication het volgende:
Is het silver/golden goal of gewoon 30 minuten verlengen?
30 minuten verlengen dacht ik. net als vorig jaar Ajax-rodaquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Californication het volgende:
Is het silver/golden goal of gewoon 30 minuten verlengen?
Deze commentator komt ook klaar als Pietje Puk van FC Bal op 't Dak scoort...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan nu de irritatie van een hoop mensen richting Van Gelder begrijpen
Dat was mooi ja. Maarja, alles veranderd tegenwoordig, dus je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
30 minuten verlengen dacht ik. net als vorig jaar Ajax-roda
En zo ziet het hele ADO publiek er toch uit?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja veel erger. Zeker 6 ervan zagen eruit alsof ze het syndroom van down hadden.
dit is gelukkig 1 van de weinig keren dat ik talpa kijk. ben ook niet van plan dit vaker te gaan doen, maar ik bleef hangen avnwege die 1-0 linksbovenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Deze commentator komt ook klaar als Pietje Puk van FC Bal op 't Dak scoort...
of er zit een vrouw achter hem met voorbinddildoquote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef BiMeWet het volgende:
Volgens mij wordt die gozer gepijpt onder het verslaan van de wedstrijd.
1-3 hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Let maar op, winnen ze weer met 1-2
Bepaal jij wat overdreven is, nee dus tief maar weer op.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En zo ziet het hele ADO publiek er toch uit?
-1 overdreven dus, niet aanstellen... En de "joden" zijn al niet beter
Die legt ze er over het algemeen ook wel fabuleus in.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Deze commentator komt ook klaar als Pietje Puk van FC Bal op 't Dak scoort...
Erger is dat die vent ook commentaar geeft bij Tele2, daar BETALEN wij voorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is gelukkig 1 van de weinig keren dat ik talpa kijk. ben ook niet van plan dit vaker te gaan doen, maar ik bleef hangen avnwege die 1-0 linksboven
Zegmaar hetzelfde effect als jullie en paashaas vorig jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Jasza het volgende:
Zonder Lucius zou 010 serieus alles verliezen
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Bepaal jij wat overdreven is, nee dus tief maar weer op.
jij vind jezelf cker vet leuk...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef Damzkieee het volgende:
Gouden wissel zeg die Overijssel voor Hofs
Ik wou je alleen maar plagenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]Ik heb het hier alleen over de debielen onder de "supporters" (uiteraard mogen ze geen supporters genoemd worden.
Dus doe eens kalm zeg......![]()
zeker met zijn buren die nu naast hem zittenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Medelijden met die vent zn buren
die speelt toch ergens andersquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
nu duits scoren
Je bedoelt een keer of 3 in een wedstrijd die je domineert?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |