nee, die was al om 1800 uur uitgezonden ....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Wordt de samenvatting nog uitgezonden straks?
Doet die al een paar jaar nietquote:Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef Chadi het volgende:
Die Van Hooijdonk is een oetlul... stuurt iedereen weg bij die ballen en zelf raakt ie geen bal goed.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet wat grappiger is, Jiskefet of dit...
Volgens mij eerder een fuckup in je hersens.quote:
Denk toch deze wanvertoningquote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor Jiskefet hebben ze moeten oefenen ... dit gaat allemaal vanzelfquote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ron Jeremy kreunde nietquote:
Improviseren is veel moeilijker inderdaad. Daarom hebben de Lama's ook een televizierring gewonnen. Volgend jaar zware concurrentie van Feyenoord voor de jongens van BNNquote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef knnth het volgende:
[..]
Voor Jiskefet hebben ze moeten oefenen ... dit gaat allemaal vanzelf
TelevizierRing voor Feyenoord volgend jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef knnth het volgende:
[..]
Voor Jiskefet hebben ze moeten oefenen ... dit gaat allemaal vanzelf
Zolang die 4-2 niet valt heeft Feyenoord gewoon een goede kans.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef twi het volgende:
Ik zie het trouwens nog wel 3-3 worden.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Improviseren is veel moeilijker inderdaad. Daarom hebben de Lama's ook een televizierring gewonnen. Volgend jaar zware concurrentie van Feyenoord voor de jongens van BNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |