Dan bleef het 3-2quote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef -Wolf- het volgende:
hadden ze KJH maar.
Hadden ze Kone of Farfan maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef -Wolf- het volgende:
hadden ze KJH maar.
*zwaait meequote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En we zwaaien met ze alle naar Feyenoord.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup sloeg nergens opquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
wat een kanker publiek van rkc, met hun oerwoudgeluiden
dat van fey is lekker zeker......quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
Ik niet.. Mooi man, wanvertoning dit, lijkt echt nergens opquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Un4 het volgende:
Vind het zelfs een beetje zielig worden voor die jongens..
En dat zeggen jullie..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
Heb je gelijk in jorien.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren
na z'n 1e zin stond mijn tv al uitquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou jongens, nu is er een echte jood in beeld. Leef je uit.
Iets met hamas hamas enzo, maargoed rkc heeft een kutpubliekquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef satecl het volgende:
1 ding is cker, feyenoord wintNIET de beker....
Janksnol dat je ook bent..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:12 schreef satecl het volgende:
barbara barend sr. is ook een vette jood..
hun hebben zelf nog een paar zwarte spelers rondlopenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Iets met hamas hamas enzo, maargoed rkc heeft een kutpubliek![]()
![]()
Toch leuk idd dat profclubs zo vroeg instromen tegen amateurs. Dat Feyenoord bood nog aardig wat tegenstand.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef bolivian het volgende:
Kwalitatief hoogstaand toernooi, die KNVB-beker,.
Jullie ook een paar joden...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hun hebben zelf nog een paar zwarte spelers rondlopen
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch leuk idd dat profclubs zo vroeg instromen tegen amateurs. Dat Feyenoord bood nog aardig wat tegenstand.
ZIJquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hun hebben zelf nog een paar zwarte spelers rondlopen
[..]
Toch leuk idd dat profclubs zo vroeg instromen tegen amateurs. Dat Feyenoord bood nog aardig wat tegenstand.
[..]
Als je van voetbal houdt is er maar 1 clubquote:Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben voor Ajax, daar ben ik best blij mee.
Bespeur ik hier een lichte irritantie van een feyenooit fan?!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef Backdoorman het volgende:
schande die oerwoudgeluiden!
maar ja, rkc kan dat ongestraft doen, want de knvb is zo willekeurig met het uitdelen van boetes als de pest!
echt een a sociaal publiek daar!!! dat ze er de volgende ronde maar uit mogen vliegen!
Whehe,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je van voetbal arrogant gedrag, broodspelers en een lelijk stadion met neppubliek houdt is er maar 1 club
AJAAAAAAAAX![]()
![]()
![]()
![]()
voor jou, maar voor de jongste generatie (tot een jaar of 16) is dat toch echt psv, want die hebben het afgelopen decennium het best gepresteerd en het mooiste voetbal laten zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je van voetbal houdt is er maar 1 club
AJAAAAAAAAX![]()
![]()
![]()
![]()
nee, FC Den Haag...dus dacht, ik stip het effe aan ;-)quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte irritantie van een feyenooit fan?!![]()
Maar idd, die oerwoudgeluiden kunnen echt niet...
Je gaat niet voor prestaties of mooi voetbal. Je gaat voor je club, je passie, je hart. Maar dat is wellicht het verschil tussen de philips-medewerkers uit Eindhoven en andere supporters.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:18 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
voor jou, maar voor de jongste generatie (tot een jaar of 16) is dat toch echt psv, want die hebben het afgelopen decennium het best gepresteerd en het mooiste voetbal laten zien.
Zonder prijzenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:18 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
voor jou, maar voor de jongste generatie (tot een jaar of 16) is dat toch echt psv, want die hebben het afgelopen decennium het best gepresteerd en het mooiste voetbal laten zien.
Ik ben beter dan Seedorfquote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
kijken wat Theo te zeggen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |