GVD.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef golfer het volgende:
Als er maar geen carnaval in de titel voorkomt.![]()
sukkelsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
hup RKC dan maar
veranderen kunnen we niet, dichtkrijgen wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
GVD.
Dicht met deze of de titel veranderen.
anders dan ga ik 'em gewoon volzwaaien etcquote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
veranderen kunnen we niet, dichtkrijgen wel.
huiliequote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
anders dan ga ik 'em gewoon volzwaaien etc
Rot toch op met dat kutcarnaval in de titel
Danny? Altijd feest!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
kandidaten voor Prins kunnen zich melden.
Wie mogen al op de favorietenlijst?
Bos81
TerroRobbie
DnDiek
rubbereend
Dutchgooner
DylanDog
wie nog meer?
zwaaien?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moeten jullie het niet uitlokken met jullie anti-carnavalsposts. Dat dwingt de carnavallers onder ons, om dat juist wel te doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
het respect is weer ver te zoekenjullie stemmen zeker allemaal Wilders ofzo
ik stem geen Wilders, ik stem op de partij die voor GEEF BIER is!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
het respect is weer ver te zoekenjullie stemmen zeker allemaal Wilders ofzo
ah, dan begrijp ik het toch goedquote:
Het is altijd weer raak rond 11-11 en in februari of wanneer dat carnidingetje ook mag zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie het niet uitlokken met jullie anti-carnavalsposts. Dat dwingt de carnavallers onder ons, om dat juist wel te doen.
Maar in sommige delen van Nederland zwaait men ook somsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, dan begrijp ik het toch goed
Ik ben al een nar, dus maak ik geen kansquote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
kandidaten voor Prins kunnen zich melden.
Wie mogen al op de favorietenlijst?
Bos81
TerroRobbie
DnDiek
rubbereend
Dutchgooner
DylanDog
wie nog meer?
Terwijl anderen weer zo >>quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar in sommige delen van Nederland zwaait men ook soms
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben al een nar, dus maak ik geen kans
[afbeelding]
Ja, dat is wel populair hier in Bloemendaal.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
even testen:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Prins is onder mijn standquote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
maargoed wie wordt de nieuwe Prins?
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel populair hier in Bloemendaal.
3-2 voor RKC
Maar misschien kunnen de Feyenoorders hier dan wel een 'feessie' vieren met Noca en Clauquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuid![]()
is toch onder-de-rivierenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuid![]()
ik zal naar ze zwaaien:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het enige wat ze bij Feyenoord doen, is als een stelletjeover het veld lopen
hoiquote:
Hey Clauwtje!quote:
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoordquote:dit wordt de ontslag van Ronald Koeman morgen.
Terecht lijkt me.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoord
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoord
dat wel natuurlijkquote:
en dat heeft nog niemand eerder gedaanquote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef RayMania het volgende:
Morgen en vrijdag totale isolatie hier, moet nog beginnen aan een 30-pagina's-tellend verslag over het enzym Ligase.
Je hebt volgens mij sowieso geen foto's van je zelf recent. Hoe oud is die foto uit je fotoboek wel niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb zo snel geen foto van mezelf van vorig jaar; als twistermat
Daarom...ik zit er helemaal niet op te wachten. Het meest uitgekauwde enzym wat er is.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat heeft nog niemand eerder gedaan
dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom...ik zet er helemaal niet op te wachten. Het meest uitgekauwde enzym wat er is.
Wordt ook meer c/p-werk.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
ik zal er geeneen meer openenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus. Het lijkt me wel verstandig om dit de laatste carnavalhools van dit jaar te laten zijn. Nu is het wel mooi geweest tot aan februari
Ik had niks anders verwachtquote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal er geeneen meer openen
ben ik zo voorspelbaar?quote:
komt er binnenkort aan. Een pokerfotoquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij sowieso geen foto's van je zelf recent. Hoe oud is die foto uit je fotoboek wel niet?
Inzake deze kwestie wel. BIj andere dingen ben je minder voorspelbaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ik zo voorspelbaar?![]()
Rondje op kosten van RKC, en ik ga naar bed
wat is dat nou weer voor belachelijk censuur idee?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus. Het lijkt me wel verstandig om dit de laatste carnavalhools van dit jaar te laten zijn. Nu is het wel mooi geweest tot aan februari
Na een badbeat hoop ikquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er binnenkort aan. Een pokerfoto
Okee,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er binnenkort aan. Een pokerfoto
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor belachelijk censuur idee?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Na een badbeat hoop ik.
Ik moet eigelijk ook even een foto uppen.
zo lust ik er nog wel een paar........quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...
Oh ja, even P&W kijken met o.a. de directeur van die namaak-pilsfabriek als gast.quote:
Ik neem mijn woorden van net terug, Carnavalstitels mogen blijven komenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, even P&W kijken met o.a. de directeur van die namaak-pilsfabriek als gast.
En dan nog een drukker Feyenoord-topicquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
jammer dat Dirk-Kuijt geband is
weekje, ze slaan de competitieronde vaan aankomend weekend gewoon over. Scheelt weer een schandalige vertoningquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
De spelers van Feyenoord zullen na deze puike prestatie waarschijnlijk wel weer twee dagen vrij krijgen van Koeman![]()
Je lijkt wel een beetje op Wouter Bos, ook zo onbetrouwbaarquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden van net terug, Carnavalstitels mogen blijven komen
Ik moet mijn usersnaam in ere houden natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op Wouter Bos, ook zo onbetrouwbaar.
Maar je houdt niet iedere user tevreden met geen Carnaval-tt meer..... dus je zult toch moeten gaan onderhandelenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...
Alle Brabo's (behalve ik)quote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef rubbereend het volgende:
maargoed wie zijn de kandidaten voor het Prinsschap?
Ik wens als Brabo geen kandidaat te zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alle Brabo's (behalve ik)
plus
Rubbereend en Tong80
maakt niet uit, we hebben ook nog een raad van 11 te vullenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wens als Brabo geen kandidaat te zijn.
Jij voelt je gepasseerdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Jullie lopen toch niet echt serieus in Hools te lullen over prins carnaval![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Jullie lopen toch niet echt serieus in Hools te lullen over prins carnaval![]()
quote:op 08-11-2006 om 23:02
Uitzending vanavond bijgewoond en nog wel leuk detail achteraf: Heleen van Royen heeft nog een glas water in het gezicht van Maarten Spanjer gegooid :-)
Ja, die foto's met Ton erbij ... Dat is, ja... Dat is net Bassie en Adriaan naaktquote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
voor wie de wereld draait door gezien heeft:
Van de wereld draait door site:
[..]
ik heb het gezien.....wel lachen !quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
voor wie de wereld draait door gezien heeft:
Van de wereld draait door site:
[..]
'wij zijn de schuldige aan hun overwinning' zei hij wel mooi !quote:
morgen ligt ie toch pas in de winkel?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het gezien.....wel lachen !![]()
is de link met de pics al gepost ?![]()
Ik heb al een paar pics gezien.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Bjoro het volgende:
ik heb het gezien.....wel lachen !![]()
is de link met de pics al gepost ?![]()
ach hij binnenkort kan hij trainer worden bij een club waar het wel leuk is.quote:
precies ! een heuse MILFquote:Op woensdag 8 november 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al een paar pics gezien.
Ze heeft voor haar leeftijd best een strak lijfje en inderdaad wel een beetje schaamhaar, maar dat raakt weer in.
Zijn maar 2 van de 16 pagina's, dan sla je die toch over..quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef RayMania het volgende:
Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op een Playboy met Ton erin.
Raymania schijnt nogal wild te rukken dus kan hij niet garanderen dat hij die pagina's mist.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn maar 2 van de 16 pagina's, dan sla je die toch over..
Ik zit sowieso niet zo op een Playboy met BN-ers te wachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef RayMania het volgende:
Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op een Playboy met Ton erin.
Precies!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Raymania schijnt nogal wild te rukken dus kan hij niet garanderen dat hij die pagina's mist.
Ach, Katja en Bridget zeg ik geen nee tegen hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit sowieso niet zo op een Playboy met BN-ers te wachten.
Idem.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, Katja en Bridget zeg ik geen nee tegen hoor.
Ik heb die allebei bekeken en met name Bridget hoeft voor mij niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef RayMania het volgende:
KAtja wasquote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
dat was alleen de eerste keer!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:15 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk moeten we Terra (ofzo) zeggen toch.
Langskomen, oké, maar niet binnenkomen.quote:
Slaap ze, Clau.quote:
trustequote:
Nee. Tweede competitiewedstrijd weliswaar als team weer met 4-4 gelijkgespeeld, maar zelf verloren... Was nerges voor nodog, dus dat gelijkspel reken ik me aan...quote:
voor straf moet je azijn meedrinken met met de Feyenoordersquote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Tweede competitiewedstrijd weliswaar als team weer met 4-4 gelijkgespeeld, maar zelf verloren... Was nerges voor nodog, dus dat gelijkspel reken ik me aan...
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Oe, ga door, heren, kom maar kom maar kom maar!
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Tweede competitiewedstrijd weliswaar als team weer met 4-4 gelijkgespeeld, maar zelf verloren... Was nerges voor nodog, dus dat gelijkspel reken ik me aan...
Waar stel ik me aan autistje?quote:
Zegt er eentje wat met z'n gejank in FB.quote:
Meteen gaan schelden getuigt toch wel van een erg laag niveauquote:Op donderdag 9 november 2006 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar stel ik me aan autistje?
Ja, ging niet zo best. Leek eerst mee te vallen maar ze smste vanavond dat ze erg veel pijn heeft en er morgen toch maar mee heen moet. Boe.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weltrusten
nog iets van je zusje gehoord?
Dat "gejank" is slechts een constatering ik trek het me verder niet aan. En het zal me verder aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Zegt er eentje wat met z'n gejank in FB.![]()
oke, wens haar maar beterschapquote:Op donderdag 9 november 2006 00:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, ging niet zo best. Leek eerst mee te vallen maar ze smste vanavond dat ze erg veel pijn heeft en er morgen toch maar mee heen moet. Boe.
Jammer altijd he, niet naar bed kunnen komen
![]()
Tja.... het blijft een kind, maar wel een bijzonder kind.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:35 schreef clauwheee het volgende:
Ach, dat weten we nu toch wel, dat heeft ie zo af en toe.
Slapen jij!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik doen. Ik sms haar wel ff. Hey Lin, beterschap van Eendje!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik doen. Ik sms haar wel ff. Hey Lin, beterschap van Eendje!![]()
Wat is er precies stoer aan dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:35 schreef rubbereend het volgende:
heb je een stoere bui robbie?
Ga nou maar slapen, anders heb je morgen weer hoofdpijnquote:Op donderdag 9 november 2006 00:35 schreef clauwheee het volgende:
Ach, dat weten we nu toch wel, dat heeft ie zo af en toe.
jij gaat moelijk doen over hoe Sand zich voelt na een wedstrijd waar bij zich vol voor heeft ingespannen. We kunnen over alles wel moeilijk gaan doen. Jij weet er geen fuck van hoe of wat Sand voelt na een potje voor zn team!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er precies stoer aan dan?
Als iemand mij uitscheld voor autist omdat ik het aanstellerij vind dat hij zich een gelijkspelletje in de onderbond aanrekent, hoef ik daar niet meer serieus op te gaan reageren lijkt me..
Zal je toch aan je reet roesten?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen, anders heb je morgen weer hoofdpijn![]()
Dat weet ik wel, dat typt hij hier namelijk. Ik vind dat aanstellerij en volgens mij heb ik ook alle recht om dat te vinden. Of mogen we hier alleen in polonaise achter elkaar aanlopen en roepen hoe zielig we het allemaal vinden?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef rubbereend het volgende:
jij gaat moelijk doen over hoe Sand zich voelt na een wedstrijd waar bij zich vol voor heeft ingespannen. We kunnen over alles wel moeilijk gaan doen. Jij weet er geen fuck van hoe of wat Sand voelt na een potje voor zn team!
hoeft niet, kan er ook langsop lezenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, want ik moet dat gezeik hier weer lezen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, dat typt hij hier namelijk. Ik vind dat aanstellerij en volgens mij heb ik ook alle recht om dat te vinden. Of mogen we hier alleen in polonaise achter elkaar aanlopen en roepen hoe zielig we het allemaal vinden?
Ok jij bent mod. Delete mijn post maar.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:56 schreef RayMania het volgende:
Fout tong, ik had m'n VBO niet afgemaakt, wel duidelijk zijn.
Maar natuurlijk. Eerst even een plasje doen,doosje tandjes poetsen, babydolletje aan en dan stopt ome golfer je even onder het dekbed met aan tongnachtzoentje. :quote:
Ja dat maakt niet uit, ik zit zelf ook met een stuk in m'n kraag aan de tafel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon een tafel met dronken spelers opzoeken
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit, ik zit zelf ook met een stuk in m'n kraag aan de tafel.
Donald, we'll miss you
Luxor. Naast Mandalay Bay waar de MS Vista / Office conferentie is.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus het huis is al bijna verspeeld? Waar zitten jullie Vegas?
het is dom om geen nee te zeggen............................ dat is toch juist slimquote:Op donderdag 9 november 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Luxor. Naast Mandalay Bay waar de MS Vista / Office conferentie is.
't Is moeilijk hoor, zolang je gokt krijg je gratis drinken. Ik weet dat 't dom is om geen nee te zeggen maar ik kan 't niet helpen.
ze zitten al in deel 2 tochquote:Op donderdag 9 november 2006 01:39 schreef popolon het volgende:
Dat FB topic over die Mirage.
Ik vind het nou niet echt een speciale foto, eerder dom dat ze zoiets doet.
Ik zie dat FB in VBL ook weer lekker loopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zitten al in deel 2 toch
wat een ophef over een stukje kut wat te zien is
jaja en dan zijn helden als SCH er nog niet eensquote:Op donderdag 9 november 2006 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie dat FB in VBL ook weer lekker loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan ik ook maarhuilie , en dan die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Wil nietquote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alle Brabo's (behalve ik)
plus
Rubbereend en Tong80
in het trance topic had ook iemand problemen met hotmail....quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Irri, hotmail doet het niet bij mij. Meer mensen last van?
ik niet (gebruik ik niet) maar heb meer klachten gehoord vandaag.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Nope werkt perfect hierquote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Met Fx niet metquote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
achteringang van hotmail genomen?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:30 schreef clauwheee het volgende:
Ben er nu ook via een omweg.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achteringang van hotmail genomen?
quote:
Ik hoop het, maar hoop ook dat ie dan allang slaaptquote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Balen voor Justin LFY! Misschien dat een overwinning van zijn helden hem vanavond kunnen opbeuren?
quote:Op donderdag 9 november 2006 06:10 schreef tong80 het volgende:
Hé Bos, lui varken kom je nest eens uit.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar hoop ook dat ie dan allang slaapt![]()
Justin vindt het geweldig trouwens dat jullie naar hem vragen. Hij vindt jullie allemaal lief, dat zijn zijn woorden dus.
Dusvan Justin.
Mag ook welquote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die Bos begint een beetje op Tong te lijken met dat uitslapen van 'em
Geeft toch niks!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef lookinforyou het volgende:
bedankt jullie.
Hoe gaat het met je zus Clau?
Niet zo netjes van me, dat ik daar niet eerder naar gevraagd heb![]()
Oja... want je mag geen meddelijden hebben met je medemens.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Jongens, niet te veel meeleven, dan wordt Robbie boos!
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
over medeleven gesproken; had je je zusje nog gesmst Clauw?
Ik weet het, als ik een dag vrij ben blijf ik veel te lang op bed liggen. Ik denk dat ik die slaap wel nodig heb.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die Bos begint een beetje op Tong te lijken met dat uitslapen van 'em
maar kun jij dan bijvoorbeeld wel vanavond ineens vroeg gaan slapen als je er morgenvroeg vreog uit moet?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, als ik een dag vrij ben blijf ik veel te lang op bed liggen. Ik denk dat ik die slaap wel nodig heb.
Nee, als ik om bijvoorbeeld 22.00 uur ga liggen ben ik 1.5 uur later waarschijnlijk nog wakkerquote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar kun jij dan bijvoorbeeld wel vanavond ineens vroeg gaan slapen als je er morgenvroeg vreog uit moet?
daar heb ik ook last van. Maarja heb ook niet de dicipline om vroeg op te staan in zo'n geval.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, als ik om bijvoorbeeld 22.00 uur ga liggen ben ik 1.5 uur later waarschijnlijk nog wakker
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, als ik om bijvoorbeeld 22.00 uur ga liggen ben ik 1.5 uur later waarschijnlijk nog wakker
En als je 23:30 gaat, slaap je dan pas om 1:00?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
daar zal je vriendin vast niet blij mee zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Meestal als ik op bed lig.. slaap ik ook meteen..
Nee, dat weer niet. Maar dan ben ik ook echt al moe. Dat is om 22.00 uur nog niet het geval.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
En als je 23:30 gaat, slaap je dan pas om 1:00?
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zal je vriendin vast niet blij mee zijn
Ik bedoel, als ik op bed lig.. met de bedoeling om te slapen.. .dan slaap ik meestal meteen, voor andere dingen blijf ik wel wakkerquote:Op donderdag 9 november 2006 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zal je vriendin vast niet blij mee zijn
Monopoly bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ik op bed lig.. met de bedoeling om te slapen.. .dan slaap ik meestal meteen, voor andere dingen blijf ik wel wakker
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geeft toch niks!
Gisteren dus niet echt, maar kan haar straks na de middag bellen.
En dan had ik vanochtend ook nog eens geen hoofdpijnquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef borisz het volgende:
lang leve de carnavalswiertz
Nou eenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar hoop ook dat ie dan allang slaapt![]()
Justin vindt het geweldig trouwens dat jullie naar hem vragen. Hij vindt jullie allemaal lief, dat zijn zijn woorden dus.
Dusvan Justin.
Die moet niet zo miepen, lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
liever nietquote:Op donderdag 9 november 2006 12:58 schreef RayMania het volgende:
Stromen er oliebollen uit jouw kraan dan boris?
Dan had Noca gelukquote:Op donderdag 9 november 2006 12:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En dan had ik vanochtend ook nog eens geen hoofdpijn
pech juist. Want wetenschappelijk is bewezen dat sex uitstekend werk tegen hoofdpijnquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pech juist. Want wetenschappelijk is bewezen dat sex uitstekend werk tegen hoofdpijn
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pech juist. Want wetenschappelijk is bewezen dat sex uitstekend werk tegen hoofdpijn
Ja: met relatief weinig geld koop je dan straten die meteen heel veel geld waard zijn. Bij de Feyenoord-editie begin je met niks en kun je alleen opknappertjes voor niks overnemen. Die blijken dan na aankoop alleen niet zo waardevast te zijn.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja: met relatief weinig geld koop je dan straten die meteen heel veel geld waard zijn. Bij de Feyenoord-editie begin je met niks en kun je alleen opknappertjes voor niks overnemen. Die blijken dan na aankoop alleen niet zo waardevast te zijn.
[..]
Ja: met relatief weinig geld koop je dan straten die meteen heel veel geld waard zijn. Bij de Feyenoord-editie begin je met niks en kun je alleen opknappertjes voor niks overnemen. Die blijken dan na aankoop alleen niet zo waardevast te zijn.
Kijkquote:
[..]
[..]
dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 9 november 2006 16:22 schreef borisz het volgende:
Ekdom wint
ik heb ook zo'n vermoedenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n vermoeden
Hoewel hij volgens mij morgen onderweg is naar Parijs, dus dat kan nog een warrig telefoongesprek worden.
Misschien is gerard nog gewoon aan het pakken dan, maar hij is morgen niet op de radio in ieder geval.quote:
Laatst ook zo'n actie, maar toch maar niet gereageerd omdat ik nog een beoordeling moet krijgen. Hij mailde dat ik actiever moest schrijven in m'n verslagen, in die mail van twee regels maakte hij de geweldige fout "als je (...) naar me opstuurd"quote:Op donderdag 9 november 2006 17:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Altijd mooi als een eruitlulmailtje naar een docent goed lukt. Hopen dat hij hem wel begrijpt
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |