Okee,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er binnenkort aan. Een pokerfoto
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor belachelijk censuur idee?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Na een badbeat hoop ik.
Ik moet eigelijk ook even een foto uppen.
zo lust ik er nog wel een paar........quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...
Oh ja, even P&W kijken met o.a. de directeur van die namaak-pilsfabriek als gast.quote:
Ik neem mijn woorden van net terug, Carnavalstitels mogen blijven komenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, even P&W kijken met o.a. de directeur van die namaak-pilsfabriek als gast.
En dan nog een drukker Feyenoord-topicquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
jammer dat Dirk-Kuijt geband is
weekje, ze slaan de competitieronde vaan aankomend weekend gewoon over. Scheelt weer een schandalige vertoningquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
De spelers van Feyenoord zullen na deze puike prestatie waarschijnlijk wel weer twee dagen vrij krijgen van Koeman![]()
Je lijkt wel een beetje op Wouter Bos, ook zo onbetrouwbaarquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden van net terug, Carnavalstitels mogen blijven komen
Ik moet mijn usersnaam in ere houden natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op Wouter Bos, ook zo onbetrouwbaar.
Maar je houdt niet iedere user tevreden met geen Carnaval-tt meer..... dus je zult toch moeten gaan onderhandelenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...
Alle Brabo's (behalve ik)quote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef rubbereend het volgende:
maargoed wie zijn de kandidaten voor het Prinsschap?
Ik wens als Brabo geen kandidaat te zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alle Brabo's (behalve ik)
plus
Rubbereend en Tong80
maakt niet uit, we hebben ook nog een raad van 11 te vullenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wens als Brabo geen kandidaat te zijn.
Jij voelt je gepasseerdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Jullie lopen toch niet echt serieus in Hools te lullen over prins carnaval![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Jullie lopen toch niet echt serieus in Hools te lullen over prins carnaval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |