GVD.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef golfer het volgende:
Als er maar geen carnaval in de titel voorkomt.![]()
sukkelsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
hup RKC dan maar
veranderen kunnen we niet, dichtkrijgen wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
GVD.
Dicht met deze of de titel veranderen.
anders dan ga ik 'em gewoon volzwaaien etcquote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
veranderen kunnen we niet, dichtkrijgen wel.
huiliequote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
anders dan ga ik 'em gewoon volzwaaien etc
Rot toch op met dat kutcarnaval in de titel
Danny? Altijd feest!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
kandidaten voor Prins kunnen zich melden.
Wie mogen al op de favorietenlijst?
Bos81
TerroRobbie
DnDiek
rubbereend
Dutchgooner
DylanDog
wie nog meer?
zwaaien?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moeten jullie het niet uitlokken met jullie anti-carnavalsposts. Dat dwingt de carnavallers onder ons, om dat juist wel te doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
het respect is weer ver te zoekenjullie stemmen zeker allemaal Wilders ofzo
ik stem geen Wilders, ik stem op de partij die voor GEEF BIER is!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
het respect is weer ver te zoekenjullie stemmen zeker allemaal Wilders ofzo
ah, dan begrijp ik het toch goedquote:
Het is altijd weer raak rond 11-11 en in februari of wanneer dat carnidingetje ook mag zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie het niet uitlokken met jullie anti-carnavalsposts. Dat dwingt de carnavallers onder ons, om dat juist wel te doen.
Maar in sommige delen van Nederland zwaait men ook somsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, dan begrijp ik het toch goed
Ik ben al een nar, dus maak ik geen kansquote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
kandidaten voor Prins kunnen zich melden.
Wie mogen al op de favorietenlijst?
Bos81
TerroRobbie
DnDiek
rubbereend
Dutchgooner
DylanDog
wie nog meer?
Terwijl anderen weer zo >>quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar in sommige delen van Nederland zwaait men ook soms
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben al een nar, dus maak ik geen kans
[afbeelding]
Ja, dat is wel populair hier in Bloemendaal.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
even testen:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Prins is onder mijn standquote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
maargoed wie wordt de nieuwe Prins?
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel populair hier in Bloemendaal.
3-2 voor RKC
Maar misschien kunnen de Feyenoorders hier dan wel een 'feessie' vieren met Noca en Clauquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuid![]()
is toch onder-de-rivierenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuid![]()
ik zal naar ze zwaaien:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het enige wat ze bij Feyenoord doen, is als een stelletjeover het veld lopen
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |