in het trance topic had ook iemand problemen met hotmail....quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Irri, hotmail doet het niet bij mij. Meer mensen last van?
ik niet (gebruik ik niet) maar heb meer klachten gehoord vandaag.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Nope werkt perfect hierquote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
Met Fx niet metquote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef clauwheee het volgende:
achteringang van hotmail genomen?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:30 schreef clauwheee het volgende:
Ben er nu ook via een omweg.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achteringang van hotmail genomen?
quote:
Ik hoop het, maar hoop ook dat ie dan allang slaaptquote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Balen voor Justin LFY! Misschien dat een overwinning van zijn helden hem vanavond kunnen opbeuren?
quote:Op donderdag 9 november 2006 06:10 schreef tong80 het volgende:
Hé Bos, lui varken kom je nest eens uit.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:38 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar hoop ook dat ie dan allang slaapt![]()
Justin vindt het geweldig trouwens dat jullie naar hem vragen. Hij vindt jullie allemaal lief, dat zijn zijn woorden dus.
Dusvan Justin.
Mag ook welquote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die Bos begint een beetje op Tong te lijken met dat uitslapen van 'em
Geeft toch niks!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef lookinforyou het volgende:
bedankt jullie.
Hoe gaat het met je zus Clau?
Niet zo netjes van me, dat ik daar niet eerder naar gevraagd heb![]()
Oja... want je mag geen meddelijden hebben met je medemens.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Jongens, niet te veel meeleven, dan wordt Robbie boos!
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
over medeleven gesproken; had je je zusje nog gesmst Clauw?
Ik weet het, als ik een dag vrij ben blijf ik veel te lang op bed liggen. Ik denk dat ik die slaap wel nodig heb.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die Bos begint een beetje op Tong te lijken met dat uitslapen van 'em
maar kun jij dan bijvoorbeeld wel vanavond ineens vroeg gaan slapen als je er morgenvroeg vreog uit moet?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, als ik een dag vrij ben blijf ik veel te lang op bed liggen. Ik denk dat ik die slaap wel nodig heb.
Nee, als ik om bijvoorbeeld 22.00 uur ga liggen ben ik 1.5 uur later waarschijnlijk nog wakkerquote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar kun jij dan bijvoorbeeld wel vanavond ineens vroeg gaan slapen als je er morgenvroeg vreog uit moet?
daar heb ik ook last van. Maarja heb ook niet de dicipline om vroeg op te staan in zo'n geval.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, als ik om bijvoorbeeld 22.00 uur ga liggen ben ik 1.5 uur later waarschijnlijk nog wakker
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, als ik om bijvoorbeeld 22.00 uur ga liggen ben ik 1.5 uur later waarschijnlijk nog wakker
En als je 23:30 gaat, slaap je dan pas om 1:00?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
daar zal je vriendin vast niet blij mee zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Meestal als ik op bed lig.. slaap ik ook meteen..
Nee, dat weer niet. Maar dan ben ik ook echt al moe. Dat is om 22.00 uur nog niet het geval.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
En als je 23:30 gaat, slaap je dan pas om 1:00?
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zal je vriendin vast niet blij mee zijn
Ik bedoel, als ik op bed lig.. met de bedoeling om te slapen.. .dan slaap ik meestal meteen, voor andere dingen blijf ik wel wakkerquote:Op donderdag 9 november 2006 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zal je vriendin vast niet blij mee zijn
Monopoly bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ik op bed lig.. met de bedoeling om te slapen.. .dan slaap ik meestal meteen, voor andere dingen blijf ik wel wakker
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geeft toch niks!
Gisteren dus niet echt, maar kan haar straks na de middag bellen.
En dan had ik vanochtend ook nog eens geen hoofdpijnquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Jongens, niet te veel meeleven, dan wordt Robbie boos!
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef borisz het volgende:
lang leve de carnavalswiertz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |