Ik moet mijn usersnaam in ere houden natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op Wouter Bos, ook zo onbetrouwbaar.
Maar je houdt niet iedere user tevreden met geen Carnaval-tt meer..... dus je zult toch moeten gaan onderhandelenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...
Alle Brabo's (behalve ik)quote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef rubbereend het volgende:
maargoed wie zijn de kandidaten voor het Prinsschap?
Ik wens als Brabo geen kandidaat te zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alle Brabo's (behalve ik)
plus
Rubbereend en Tong80
maakt niet uit, we hebben ook nog een raad van 11 te vullenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wens als Brabo geen kandidaat te zijn.
Jij voelt je gepasseerdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Jullie lopen toch niet echt serieus in Hools te lullen over prins carnaval![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Jullie lopen toch niet echt serieus in Hools te lullen over prins carnaval![]()
quote:op 08-11-2006 om 23:02
Uitzending vanavond bijgewoond en nog wel leuk detail achteraf: Heleen van Royen heeft nog een glas water in het gezicht van Maarten Spanjer gegooid :-)
Ja, die foto's met Ton erbij ... Dat is, ja... Dat is net Bassie en Adriaan naaktquote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
voor wie de wereld draait door gezien heeft:
Van de wereld draait door site:
[..]
ik heb het gezien.....wel lachen !quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
voor wie de wereld draait door gezien heeft:
Van de wereld draait door site:
[..]
'wij zijn de schuldige aan hun overwinning' zei hij wel mooi !quote:
morgen ligt ie toch pas in de winkel?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het gezien.....wel lachen !![]()
is de link met de pics al gepost ?![]()
Ik heb al een paar pics gezien.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef Bjoro het volgende:
ik heb het gezien.....wel lachen !![]()
is de link met de pics al gepost ?![]()
ach hij binnenkort kan hij trainer worden bij een club waar het wel leuk is.quote:
precies ! een heuse MILFquote:Op woensdag 8 november 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al een paar pics gezien.
Ze heeft voor haar leeftijd best een strak lijfje en inderdaad wel een beetje schaamhaar, maar dat raakt weer in.
Zijn maar 2 van de 16 pagina's, dan sla je die toch over..quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef RayMania het volgende:
Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op een Playboy met Ton erin.
Raymania schijnt nogal wild te rukken dus kan hij niet garanderen dat hij die pagina's mist.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn maar 2 van de 16 pagina's, dan sla je die toch over..
Ik zit sowieso niet zo op een Playboy met BN-ers te wachten.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef RayMania het volgende:
Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op een Playboy met Ton erin.
Precies!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Raymania schijnt nogal wild te rukken dus kan hij niet garanderen dat hij die pagina's mist.
Ach, Katja en Bridget zeg ik geen nee tegen hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit sowieso niet zo op een Playboy met BN-ers te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |