Ik zit in je room, moet je ff de wedstrijd afmaken en naar de room terugkeren.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef steve-urkel het volgende:
ben weer online... en mijn sollicitatie loopt nog steeds....
hey kom maar opquote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef toma het volgende:
wil iemand online een potje?
sry heb net al een potje gespeeld , ga nu naar mn bedjequote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
hey kom maar opwelke room zit je??
De nieuwste kitserver met alle nieuwe shirts geinstalleerd. Ziet er geweldig uit, de shirts zijn prachtigquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef VoreG het volgende:
Er zijn nu al patches om de hele Bundesliga in het spel te hebben enz enz.
Heerlijk zo'n community.
Er zijn ook al patches om de gameplay te veranderen, tenminste soort van.
Schoten die minder vaak over gaan, passen minder belabberd etc.
Thnx Feen!! Heb hem besteld en betaald en hij zal dus binnen drie dagen op mijn deurmatje liggen. Ben erg benieuwd of ik het één en ander aan de praat krijg..quote:Op donderdag 9 november 2006 10:36 schreef Feen het volgende:
die cd maakt een configuratie op je mem card aan, je kan daarna inloggen op central station, daar kan je een account maken, maar dat kan ook via internet op: https://www.yourgamingname.com/login/login.do?locale=nl_NL
Je hoeft dit niet perse te doen want dit geldt maar voor een aantal spellen die naam, bijv met socom.
Als je met pes6 online wilt kan je in het spel zelf een nickname aanmaken en daar heb je central station niet voor nodig
Maar voor het instellen van een modem krijg je tochgewoon instructies?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Feen het volgende:
het makkelijkste om je ps2 direct aan de praat te krijgen is als je over een router beschikt, dan kan je namelijk alles automatisch instellen.
Mijn netwerkkabel gaat inderdaad van mijn modem naar mijn PC.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef Feen het volgende:
jep, jij hebt dus direct van je modem naar je pc?
zoals je hierboven kunt zien wordt er ook gepraat over de master league, dus het gaat ook over offline.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef Henkmanz het volgende:
Gaat het nu echt alleen nog maar om online gamen in dit topic? Dan open ik even een normaal pes6-topic...
Je moet maar ff laten weten als het niet lukt, maar ga ervan uit dat het je wel lukt.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mijn netwerkkabel gaat inderdaad van mijn modem naar mijn PC.
Doe ik Feen, thnx voor je hulp!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:02 schreef Feen het volgende:
[..]
Je moet maar ff laten weten als het niet lukt, maar ga ervan uit dat het je wel lukt.
Nu is het heerlijk spelen, maar soms voeren ze onaangekondigd "noodonderhoud" uit en wordt je zomaar van de server af geflikkerd. Ook komt het soms voor dat je na een potje gewoon niet meer terug op de server komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:11 schreef EvertonPride het volgende:
Er zijn hier best vele die het online op de PC spelen. Is de lag er niet meer?
Anders ga ik ook ff naar de winkel![]()
Verrader, met beide milanese teams spelen hequote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef Darkzell het volgende:
Nick: Darkzell
Platform: PS2
Favourite teams: Inter/AC Milan
Kan je ook met een volslagen vreemde dan tegen een ander duo? Of had je iemand bij je in de kamer zitten?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net 4 wedstrijden gespeeld, alle 4 gewonnen. Eindelijk begint 'het' een beetje te komen. Wat ik trouwens niet snap is als ik een room open er ook gasten in komen die 600+ punten hebben en 100 gewonnen 10 verloren. Dan ben je gewoon een vieze bottomfeeder als je zo goed bent en je gaat tegen iemand met een score zoals ik.
Gisteren waren er wel paar geinige potjes met 4 spelers. De resultaten daarvan tellen niet mee, geloof ik, maar dat is echt supergeinig.
Sure? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gisteren waren er wel paar geinige potjes met 4 spelers. De resultaten daarvan tellen niet mee, geloof ik, maar dat is echt supergeinig.
Volslagen vreemde ja. Had ook nog een potje 3v2. Een gast met iemand die gewoon bij hem zat, en dan nog drie anderen waaronder ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Kan je ook met een volslagen vreemde dan tegen een ander duo? Of had je iemand bij je in de kamer zitten?
ja was een draak van een wedstrijd, ik denk dat een gelijkspel op z'n plaats was, maar goed ik zeg altijd maar als je 1 doelpunt meer scoort dan win je..quote:Op donderdag 9 november 2006 18:00 schreef satecl het volgende:
me breedbeel dnaar zolder gedaan en gaat nu stukken beter. Ik verloor gister van Feen met 4-1 en won net van hem met 3-2.... zit dus redelijk verschil in
Ik sta nu op:quote:Win: 8
Draw: 8
Loss: 30
als je kapt of draait, of gewoon een specifieke actie met de bal wilt doen, moet je R2 (special control ofzo?) ingedrukt houden. Anders gaat het niet zo soepel idd.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef satecl het volgende:
ik ben niet echt tevreden met mezelf... ik was met PES5 veel beter... ik moest net tegen iemand die 10x had gewonnen en 21x had verloren, win ik er maar 1-0 vanHet kappe en draaien gaat erg traag allemaal, dat vind ik jammer... want dat was me specialiteit bij PES5
Dat heb ik ook!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat ik ook gek vind is dat de ene wedstrijd m'n spelers beter lijken dan in de andere. (Met condition op normal.) Volgens mij trekt de CPU gewoon 1 persoon voor, net als ze met de AI doen.![]()
![]()
Yo ik kom er aan, even snel connecten.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:37 schreef Flashwin het volgende:
hey gasten..er begint een toernooi om 10:45 5landenteams. Join nu nog..via Competitions scherm
Zie je wel!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
Speelde net 3 potjes achter elkaar, condition was normal. Het ene potje speelde ik voor me gevoel goed, het spel verliep zoals ik wilde zeg maar. Het tweede potje kwam geen enkele pass haast aan, terwijl ik praktisch hetzelfde deed, super vaag. Alles lukte gewoon ineens niet.![]()
En dit is geen bullshit verhaal, dat ik beter moet spelen etc. Ik speel bewust, en merkte duidelijk dat bij het tweede potje mijn spelers steeds te kort kwamen bij verschillende spelmomenten.
Ik zeg het zo vaak: KUTSPEL!!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.
Nu ga ik ff afkoelen.
hahaquote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.
Nu ga ik ff afkoelen.
2 manieren om de keeper te passerenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand tips voor 1-1 situaties. Ik krijg die bal er erg lastig in als ik alleen op de keeper af ga.
Whehe, ik heb precies hetzelfde. Vooral als m'n spelers weer eens als een stel oma's reageren. Maarja, de dag erna toch weer spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nu ga ik ff afkoelen.
2v2 met mekaar lijkt me wel grappig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Feen het volgende:
Joo harregarre, zo ff potje? zit al bij je in de room...kennen ook samen spelen, kijk maar
Ja dat uitspelen heb ik inderdaad al vaak geprobeerd (en dat is gelukt), maar ik vind schieten leukerquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
2 manieren om de keeper te passeren
1- je timed je run (en dashes) goed zodat je net voordat de keeper voor je komt je meteen simpel naar rechts of links uitwijkt
2- je kapt de keeper gewoon uit (schieten en dan meteen passen indrukken)
de eerste manier is het meest succesvol bij mij
Als je met een goede spits met hoge shot accuracy op de keeper af gaat (RvN, Eto'o, Ronaldo etc) kun je altijd proberen meteen een hoek te kiezen..grote kans dattie er in gaat.
Het bestand met het gezicht openen in GGS, daarna kies je voor import patch to folder, en tada.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef EvertonPride het volgende:
http://www.pesfaces.tk/
Op deze site staan best goede gezichten die ik wil toevoegen in het spel.
Ik heb het programma Game Graphic Studio geinstalleerd en ik heb de nieuwste kitserver.
Maar als ik een face wil toevoegen (bv. Cahill) die nog niet in de facelist staat weet ik niet in welke file ik hem moet importen. Ik heb de 0_text.afs file geopent en daarin staan allemaal bin files met de bekendere namen maar Cahill staat er dus niet tussen. Er zijn genoeg unnamed.bin files alleen in welke moet ik de .bin file van Cahill stoppen.
BVD![]()
Erg irritant ja, ook wanneer je alleen speelt. Soms wisselt hij naar de verkeerde speler, hetzelfde met passen. Zie je een mannetje vrij, denk je er naar toe te passen, gaat de bal naar een andere speler die in de dekking staat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
Idd, zeker omdat je niet precies weet welke speler ie selecteert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
daarna kies je voor import patch to folder, en tada.
Download DKZ studio anders eens. Die gebruik ik zelf, dan staat er bovenaan in 1 van die menu's import toquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..
Denk dat 'ie problemen had met z'n internet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef Feen het volgende:
disco?
Wel irritant, m'n PS2 is nog steeds aan het laden nu.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:57 schreef Feen het volgende:
ja, kreeg ook in beeld die meldingen van good shot tijdens de wedstrijd
Inderdaad, snap ook niet dat het niet in het spel zelf zit. Zelfs bij Fifa 2004 kon je praten tijdens het spel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef Feen het volgende:
van mij ook, het is jammer dat je geen skype hebt, of een ander programma, kennen we tijdens de wedstrijd praten, dat scheelt veel
Bugged wedstrijd. Hoe zie je dat trouwens?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:01 schreef Feen het volgende:
vaag, we hebben 3-3 gepseeld tegen ze....
Heb je trouwens een usb-keyboard ofzo? Je tikt wel erg snel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:04 schreef Feen het volgende:
k'heb nieuwe room gemaakt, het hijheet: GROUP match 2 vs 2 only
Nope.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:08 schreef Feen het volgende:
nee had ik dat maar, hehe maarre heb je wel headset voor pc?
DKZ studio geinstalleerd maar die opent geen binfiles?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Download DKZ studio anders eens. Die gebruik ik zelf, dan staat er bovenaan in 1 van die menu's import to
hehe same here, een headset zou bij mij ook niet handig zijn, want ik vloek alles de hele wedstrijd helemaal de tyfus inquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nope.Ach, niemand zit ook op mijn gevloek te wachten tijdens de wedstrijden.
![]()
![]()
Ik heb er ook gisteren op gelet, en volgens mij worden de wedstrijden niet meegeteld bij je W L D overzicht, maar wel de punten, klopt dat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:30 schreef Flashwin het volgende:
ah kutje joh..wie zei ook alweer dat 2v2 resultaten niet meetelde voor je rating?? heb me rating net met 20 punten zien dalen na 2x verloren in een 2v2 match
Dat is het denk ik. Heb net met Feen 2x gespeeld en dat werd niet meegeteld bij W L D.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb er ook gisteren op gelet, en volgens mij worden de wedstrijden niet meegeteld bij je W L D overzicht, maar wel de punten, klopt dat?
Ik zie dat verschil maar niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef satecl het volgende:
oefenen met training... en als je heb geschoten, dan nog op R2 klikken wil ook nog wle eens helpen zeggen ze...(gericht schot is dat)
Bij mij helpt het laatste anders niet echt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Whehe, ik heb precies hetzelfde. Vooral als m'n spelers weer eens als een stel oma's reageren. Maarja, de dag erna toch weer spelen.Voetbal is gewoon te vet en juist emotie erbij doet 't 'm.
![]()
M'n max winning streak is 6 nu. Helaas gisteren een lagpotje verloren.![]()
P.s. Ben voor Feyenoord dus dit seizoen al genoeg gefrustreerd.![]()
Ben eraan gewend, zeg maar.
![]()
![]()
Soms uit je slof?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarja, dat krijg je gewoon met voetbal en spellen. Als ik Feyenoord aan het kijken ben dan schiet ik soms ook uit m'n slof als er weer dramatisch gespeeld wordt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soms uit je slof?.
En als je Feyenoorder bent moet die geweldige balbeheersing je toch wel liggen?
Als bij mij het kut gaat dan vliegt me controller naar de muur, gelukkig speel ik niet me me draadloze want die vliegt verder hehequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, m'n vader was net een beetje boos omdat ik zo aan het schreeuwen was. ("Kijk dan scheids! Dat is een rode kaart, gvd!" "Sukkel! Neem die bal nou gewoon met je linkerpoot aan en kap dan naar buiten!" "Ja, hoor, sure, laat je man maar weer lopen!" ) Dat idee, zeg maar.Maarja, dat krijg je gewoon met voetbal en spellen. Als ik Feyenoord aan het kijken ben dan schiet ik soms ook uit m'n slof als er weer dramatisch gespeeld wordt.
Ik gooi nog net niet met m'n controller want het geld groeit me niet op de rug.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:37 schreef Feen het volgende:
[..]
Als bij mij het kut gaat dan vliegt me controller naar de muur, gelukkig speel ik niet me me draadloze want die vliegt verder hehe
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:45 schreef Feen het volgende:
Ja idd, als ik eerlijk verlies kan ik ermee leven, maar net ook zo'n gast ging met chelsea ik verrassend met valencia, speedle ie met 9 verdedigers en 2 spitsen en dan nog van die kutgoals scoren, dan vind ik het echt kut en gooi ik met me controller, gelukkig hard via het bed haha
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ajacieden mogen geen grapjes maken over Feyenoord.
![]()
![]()
Ik ben nu aan het spelen, iemand een potje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef Feen het volgende:
joo Hom3f, heb je bericht gelezen, zal je als je online bent ff inviten.
welk platform?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:06 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het spelen, iemand een potje?
maar we kunnen dus tegen elkaar spelen, english, lobby 06?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:11 schreef toma het volgende:
misschien is t makkelijk om bij de nicknames en platforms de Fok-username erbij te zetten.
Dan krijg je niet van die domme vragen als hierboven ^
is goed, wat is je Nickname?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef hoM3r het volgende:
[..]
maar we kunnen dus tegen elkaar spelen, english, lobby 06?
0626782925, maak wel een room, wachtwoord fokquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:16 schreef toma het volgende:
[..]
is goed, wat is je Nickname?
de mijne is Toma
okidokiquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
0626782925, maak wel een room, wachtwoord fok
Ik vond mijn eto'o stift toch de mooiste van de avondquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef toma het volgende:
Lekker gespeeld
uitslagen:
Barca - Inter 3-1 (toma)
Barca - Ierland 2-1 (hom3r)
Barca - Brazilië 2-4 (toma)
Ajax - PSV 1-0 (toma)
de winnaar staat tussen haakjes.
Jammer dat mijn lob er niet inging van Ronaldohaha
Mijn vader vroeg gisteravond waar mijn stem was gebleven. Ik legde hem uit dat ik teveel PES6 had gespeeld, toen begreep hij het meteen. Heeft me ook regelmatig horen schelden bij PES5.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, m'n vader was net een beetje boos omdat ik zo aan het schreeuwen was. ("Kijk dan scheids! Dat is een rode kaart, gvd!" "Sukkel! Neem die bal nou gewoon met je linkerpoot aan en kap dan naar buiten!" "Ja, hoor, sure, laat je man maar weer lopen!" ) Dat idee, zeg maar.Maarja, dat krijg je gewoon met voetbal en spellen. Als ik Feyenoord aan het kijken ben dan schiet ik soms ook uit m'n slof als er weer dramatisch gespeeld wordt.
Hehe, het helpt ook niet echt bij ons dat ik voor Feyenoord ben, mijn broertje voor Ajax en mijn vader voor De Graafschap.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg gisteravond waar mijn stem was gebleven. Ik legde hem uit dat ik teveel PES6 had gespeeld, toen begreep hij het meteen. Heeft me ook regelmatig horen schelden bij PES5.
Hij heeft er begrip voor, hij kijkt ook wekelijks naar de wedstrijden van Feyenoord, dan is het huis te klein.![]()
![]()
Misschien kunnen we later nog een group match spelen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef Feen het volgende:
k'ga maar weer eens inloggen op de pes server. Hopelijk kan ik eens inloggen op een pc server
One big happy family.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, het helpt ook niet echt bij ons dat ik voor Feyenoord ben, mijn broertje voor Ajax en mijn vader voor De Graafschap.Zeker toen ze degradeerden was hij niet, zacht uitgedrukt, vrolijk.
En mijn broertje zit nu te jennen met die 0-4 en de algehele Feyenoord-situatie.
![]()
Maarja, zelfde deed ik ook toen Jan Wouters met Ajax 6e werd, paar seizoenen geleden.
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb nu een aantal weken pes 6 op de xbpox-360 gespeeld, en wil nu voor mezelf pes 6 voor de ps2 aanschaffen. Ik heb alleen nog een aantal vraagjes.
-Kan je bij de PS2 versie wel doelpunten opslaan?
Ja
-Kan je bij de PS2 versie wel alle duitse teams?
Nee
-Kan je bij de PS2 versie wel namen editten?
Ja
-Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja met option file
-Krijg je bij de PS2 versie aan het einde van de wedstrijd wel cijfers?
Ja
-Zit Oliver Kahn wel in het spel?
Ja
-Is Chelsea een team met shirtsponsor??
Nee
alvast bedankt
graag van meerdere een reactie,zodat ik helemaal zeker ben van de antwoorden
Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleemquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef DJqbl5 het volgende:
Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja met option file
kan je niet meer via de edit-functie transfers doen?
dan moet ik hem maar is gaan aanschaffen, was na de delen 3,4 en 5 op de PS2 toch wel erg geschrokken van de 360 versie....kaler kan zowat niet...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef endr0me het volgende:
[..]
Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleem
Met een optionfile heb je toch binnen notime de bundesliga en de shirtsponsors..
Dus op al je vragen is JA te beantwoorden
Dat was 'm alweer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef DJqbl5 het volgende:
-Kan je bij de PS2 versie wel doelpunten opslaan?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie wel alle duitse teams?
Met een option file wel. (Zie: www.pesfan.com of www.evo-web.co.uk)
-Kan je bij de PS2 versie wel namen editten?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja.
-Krijg je bij de PS2 versie aan het einde van de wedstrijd wel cijfers?
Ja.
-Zit Oliver Kahn wel in het spel?
Geen idee. Feen zegt van wel dus dan zal 't wel zo zijn.
-Is Chelsea een team met shirtsponsor??
Nee.
Hoeveel stadions:
Een heleboel.Ik weet niet precies, heb ze niet geteld. Over de 30. In ieder geval de Kuip, de Arena en volgens mij ook het Philips stadion. En dan de gebruikelijke stadions uit vorige delen.
20-30 denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:57 schreef DJqbl5 het volgende:
o ja nog 1 vraagje. hoeveel stadions zitten er in de ps2 versie?
echt triest dat soort mensen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Inderdaad. Net ook een maffe wedstrijd. Eindigde zeer onterecht in 1-1 waar ik had moeten winnen. Schiet met Figo gewoon 2 ballen op de lat uit twee vrije trappen. Verder nog grote kansen en hij kwam er 1 keer uit en met geluk schiet 'ie de bal er nog in ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Heb PES5 niet. Na PES4 ben ik overgestapt op WE8 , WE9 en WE10 maar heb nu toch maar PES6 gekocht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef -Wolf- het volgende:
Is er iemand die PES 5 ( ;') ) tegen mij wil spelen? Ik heb nog nooit online gespeeld..
Gaat echt vet goed de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat wel lekker op zich. Uit vorige topic:
[..]
Ik sta nu op:
Win: 20
Draw: 10
Loss: 36
M'n punten zijn ook weer boven de 500 eindelijk.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sta ik 6-0 voor in 60e minuut. Disconnect 'ie.![]()
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Heb je mijn post gelezen? Ik zeg dat je daar Toetsenbord niet kunt selecteren...quote:Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Cubewoods het volgende:
Kjk bij Start > All Programs > Konami > Pro Evolution Soccer 6 > Settings
Daar kanje Player 1, 2 , 3 , 4 enzo instellen.
De keren dat ik disconnecte was mijn tegenstander zwaar aan het laggen. Soms zelfs zo erg dat het beeld gewoon stilstond en het volgende moment stond hij in mijn strafschopgebied.quote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.![]()
Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.![]()
Mijn broertje disconnect gedachteloos als hij 4-0 voorstaat als we gaan eten, totaal geen inleving in de tegenstanderquote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.![]()
Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.![]()
True.quote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef hoM3r het volgende:
De enige optie is schijt hebben aan je rating, en gewoon van het moment dat je wint genietenZo een 1-0 in de laatste minuut is eigenlijk nog mooier als hij dan disconnect, dat geeft maar weer aan hoe hard ik hem heb gefrustreerd
Ik vroeg me gister al af of dat kon, wel gaaf dat dat dus echt kan, ik wilde het niet vragen omdat het me een domme vraag leekquote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer je in zo een Tournament speelt, speel je ook tegen PS2 en PC door elkaar.
Zat in zo een Tournament lounge voordat de wedstrijden begonnen, en een paar vertelde bij de chat dat ze op de PS2 zaten terwijl ik op de PC zat.
Ik heb zojuist mijn netwerk adapter opgehaald op het postkantoor. Ze waren vrijdag al aan de deur geweest, maar ja, toen was ik aan het werk. Stond er op het kaartje dat ze zaterdag kwamen tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Maar ik had een afspraak met de kapper om 11.45 uur...was 12.30 uur thuis en wat denk je...geweestquote:Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef Feen het volgende:
k'ga zo maar is inloggen, iemand in voor een potje?
Denk 't niet. Gezien de softwarematige shit enzo.quote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb zo'n PC gamepad (Rumblepad II), is zo'n ding werkend te krijgen op mijn PS2? Als ik hem in die usbpoort druk doet hij het niet. Analog lampje brand wel trouwens.
Same, nothing beats that. Al die fake ass controllers voor de pc die op een ps2 controller willen lijken. De orginele PS2 controller is dezelfde prijs, waarom moeilijk doen met zo een fake ding.quote:Op maandag 13 november 2006 15:34 schreef -Wolf- het volgende:
Ik gebruik juist een PS2 controller voor de PC..
Dat fake ding is gewoon precies hetzelfde. Geen enkel probleem meequote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Same, nothing beats that. Al die fake ass controllers voor de pc die op een ps2 controller willen lijken. De orginele PS2 controller is dezelfde prijs, waarom moeilijk doen met zo een fake ding.
Omdat dat vrij goede ploegen zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom speelt echt 90% alleen met Barca of Chelsea met PES5 online?.
Net 2 keer gelijkgespeeld tegen iemand met AJAX-Chelsea. 0-0 en 1-1. 3 afgekeurde goals.
Veel oefenen. In het begin ging het bij mij ook niet altijd even briljant, maar nu rol ik toch aardig wat ploegen met minstens 5-0 op.quote:Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef linuxje het volgende:
ik speel PES op de x360mn gamertag is RobnNL en speel het liefst met AC Milan, mag dus wel in de OP
Ik vind het alleen moeilijk om te scoren, ik kom op het 1 na makkelijkste niveau wel door de linie's maar ik schiet altijd over...of ik nou de schietknop heeeeel kort of lang in drukt..meestal gaat ie over of naast
dat weet ik ja. beetje triest alleen. ik speel met AJAX omdat ik AJAX-fan ben.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Omdat dat vrij goede ploegen zijn.
Daarom ik dus met PSVquote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat weet ik ja. beetje triest alleen. ik speel met AJAX omdat ik AJAX-fan ben..
Hoe frusterend dit ook is, sport blijft sport.quote:Op maandag 13 november 2006 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, net weer een superfrustrerende wedstrijd. Eindigde in 2-2 maar echt zo onverdiend, niet normaal. Echt iets van 3x op de paal geschoten, minstens twee 100% kansen op waardeloos miraculeuze wijze gestopt. De ander scoorde uit een corner en een soort pinball-goal waarbij de bal op een van mijn verdedigers afketste waardoor de keeper in de verkeerde hoek dook. Echt zo triest.![]()
![]()
Daarnaast ook nog enkele doodschoppen, zelfs in kansrijke positie waar af en toe niet eens voor gefloten werd.
![]()
Zie vaak genoeg mensen met Ajax of Joduh in de message die dan niet met Ajax willen spelen. Zelf doe ik ook geen poging om met Feyenoord te spelen, hoor. Dan kan ik net zo goed meteen een verliespartij invoeren.quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dit was alleen geen goed voetbal. Mijn spelers bewogen weer als lamme apen maar alsnog wist ik er doorheen te komen. Als ik dan geen loon na werken krijg ben ik vrij geïrriteerd.quote:Op maandag 13 november 2006 19:31 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Hoe frusterend dit ook is, sport blijft sport.
Ik geniet nog steeds als ik met goed voetbal toch geen 3 punten meesleep.
Iedere match is nog steeds genieten![]()
Goh, jij ook al.quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie vaak genoeg mensen met Ajax of Joduh in de message die dan niet met Ajax willen spelen. Zelf doe ik ook geen poging om met Feyenoord te spelen, hoor. Dan kan ik net zo goed meteen een verliespartij invoeren.![]()
Ik speel altijd met ploegen die ik fijn vind spelen. Zo speelde ik met ISS op de SNES altijd graag met Duitsland, omdat ik die nu eenmaal fijn vond spelen.quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
In het begin speelde ik wel met Feyenoord maar daar ben ik mee gestopt na de zoveelste partij tegen Barcelona waarin de verdedigers van Barcelona meer kwaliteit hebben dan de beste speler van Feyenoord. Ik heb wel een keer gelijkgespeeld tegen Barcelona met Feyenoord.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand die vond het eerst grappig om met Brazilie te spelen terwijl ik met AJAX speelde. Jammer voor hem won ik met 1-0 en op het laatst ook nog een man meer.
Heb hetzelfde probleem.quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Flashwin het volgende:
Ik heb PES gedeinstalleerdmoet leren voor tentamens en elke keer dat ik een half uurtje pauze wilde nemen, zat ik weer 4 uurtjes ofzo en tig potjes Pro online verder
tot volgende week
Haha ik zag je trouwens wel staan...Fok.nl stond er achter je naam!quote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Feen het volgende:
haha, je komt online, kiest server (bijv English/ps2) en dan kies je een lobby (van 1 t/m 10) als je daarin zit dan kies je linksboven op match room, dan room selection of create room (als je zelf een room wilt maken). Dan zit je in een room, moet je linksboven (2e van boven) participation en dan volgt de rest vanzelf.
Ik heb er zo een gemaakt met Ibrahimovic. En later nog een met Figo tegen de paal. In dezelfde wedstrijd overigens. Die van Ibrahimovic was wel ziek mooi. Bal kwam op kniehoogte als voorzet en Ibrahimovic sprong een stukje in de lucht en maakte het doelpunt met een hakje achter z'n standbeen langs. Zag er echt briljant uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef Feen het volgende:
nee is niet online, want als je online speelt kan je niet die 3e herhaling zien.
k'heb gister bijna dat hakkie achter standbeen gescoort in verre hoek, hij ging voorbij de keeper maar verdediger trapte um weg, helaas....
Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
Je kunt met een joypad alleen maar die voorgeprogrammeerde teksten 'spreken' toch? In-play dan welteverstaan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
Klopt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je kunt met een joypad alleen maar die voorgeprogrammeerde teksten 'spreken' toch? In-play dan welteverstaan...
Waar moet je die naartoe kopieren, bij mij werkt die niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
Option File voor de PC
Juiste namen, Bundesliga en juiste shirts.
Top!
Ik zou meestal wel met mindere teams willen spelen, maar aangezien zowat iedereen wel met goede teams speelt en ik wel wil winnen laat ik dat meestal maar achterwege. Als ik tegen een vriend speel, spelen we meestal wel met wat mindere teams.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...
Option Files moeten naar mijn documenten/konami/pes6/savequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waar moet je die naartoe kopieren, bij mij werkt die niet?
Had het al gevonden, thnxquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Option Files moeten naar mijn documenten/konami/pes6/save
ofzoiets
Er staan nog heel wat mooie dingen hoor. Alle shirts in ontzettend hoge kwaliteit en ga maar door.quote:
Ik vind valencia ook gewoon een topper met Villa, Torres en Morientes is de aanval.. dan praat je toch over de beste uit Spanje..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef Feen het volgende:
Ik neem zelf altijd valencia, die zijn slechter dan de toppers maar op zich nog wel aardig, denk beetje zelfde als psv, want die zijn in dit spel wel een stuk beter dan vorig jaar.
Sinds wanneer speelt Torres bij Valencia? Atletico bedoel je, Villa is goed maar Morientes kan dus echt niet tippen aan sheva, drogba, kaka etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind valencia ook gewoon een topper met Villa, Torres en Morientes is de aanval.. dan praat je toch over de beste uit Spanje..
Mja, ze hebben wel een vrij hoge kwaliteit bij Valencia. En zeker op de manier waarop jij speelt maakt het in principe niet heel veel uit of je Barcelona of Valencia kiest. Het verschil tussen de twee is alleen individueel merkbaar, waardoor je met bijvoorbeeld Ronaldinho sowieso wel een mannetje voorbij kunt. Echt een verschil wordt het als je met Feyenoord gaat spelen bijvoorbeeld. Een bal rondpassen is dan zelfs een avontuur op zich.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef Feen het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Torres bij Valencia? Atletico bedoel je, Villa is goed maar Morientes kan dus echt niet tippen aan sheva, drogba, kaka etc.
En ik vind niet dat een aanval het team maakt, een verdediging is ook erg belangrijk want verdedigen met pes6 is aardig moeilijk
Weleens bezocht, nooit ingeschreven. Mochten we hier met een groep aanmelden doe ik wel mee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef Feen het volgende:
Kennen jullie de site www.pesrankings.com? Daar kan je je aanmelden en dan kan je toernooien spelen, lijkt me x grappig om met de mensen van hier ff zo'n toernooitje te houden..
dan save je de replay toch gewoon?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef Feen het volgende:
Balen net, maakte zo'n huntelaar omhaal die die tegen roda jc scoorde voor de beker, al ging die van mij op de lat, wil ik um recorden is me kabel naar me tv kaart kapoet...
het was online, en ik bedoelde dat die omhaal leek op die omhaal van huntelaar tegen roda voor de bekerquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef toma het volgende:
[..]
dan save je de replay toch gewoon?
is trouwens wel toevallig een omhaal van huntelaar tegen roda en ook nog eens voor de beker![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef Feen het volgende:
[..]
het was online, en ik bedoelde dat die omhaal leek op die omhaal van huntelaar tegen roda voor de beker![]()
Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef -Wolf- het volgende:
begint een beetje saai te worden. 17 keer gespeeld. 1 keer HSV, 1 keer Arsenal, 1 keer Milan en de rest speelt met Barca of Chelsea. Saaaaai.
Adriano scoort al maanden niet meer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.
Tegen mij kiezen sommigen alsnog voor Brazilie als ik een clubteam selecteer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef taart het volgende:
Ja, daarom ga ik altijd met clubs. Iedereen neemt Brazilie
Behalve als Inter nerfed is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.
Hij heeft verbruikt al zijn energie in PES6.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef -Wolf- het volgende:
Adriano scoort al maanden niet meer..
En dan winnen ze met 10-0 door 5 goals van Ronaldinho en 5 goals van Adriano, allemaal gemaakt door naar de achterlijn te hollen, terug te tikken op de inkomende speler die 9 van de 10 keer vrij staat. En dan zeggen ze Good game.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegen mij kiezen sommigen alsnog voor Brazilie als ik een clubteam selecteer.![]()
soms wil ik duidelijk maken dat ik met een wat slechter team wil door op dat team te staan zonder te selecteren, maar ze blijven stug op interquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tegen mij kiezen sommigen alsnog voor Brazilie als ik een clubteam selecteer.![]()
Soms maak ik ook wel eens zo'n goal waarbij ik 'm terugleg. Maar da's eerder incidenteel dan dat het vaak gebeurd. Inter heeft ook niet de spelers die dat kunnen, als je Brazilië kiest of Barcelona kun je gewoon telkens met Ronaldinho naar binnen dribbelen zonder ooit aangeraakt te worden door een verdediger. Daar erger ik me ook wel dood aan af en toe. Als je die knop drukt om extra verdediger erbij te halen dan loopt die als een halve zool recht op de tegenstander af. En bij die cutbacks kan opeens ook geen enkele speler normaal meer verdedigen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En dan winnen ze met 10-0 door 5 goals van Ronaldinho en 5 goals van Adriano, allemaal gemaakt door naar de achterlijn te hollen, terug te tikken op de inkomende speler die 9 van de 10 keer vrij staat. En dan zeggen ze Good game.
Vervolgens sla je beeldscherm in, tyf je computer uit het raam, belt aan bij de buurman en slaat hem knock out om vervolgens bij de Macdrive een Happy Meal te halen.
Sorry liet me even gaan. Maar ik heb er dus ook weleens mee te maken.
Zit eigenlijk Jong Oranje te kijken, maar een aanbod PES6 kan ik eigenlijk niet afslaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef toma het volgende:
Ej Spank wil jij een potje?
Ken het, soms komt het gewoon even zo uit, doe ik het ook. Helaas heb je ook van die freaks die 10 min. lang niks anders proberen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Soms maak ik ook wel eens zo'n goal waarbij ik 'm terugleg. Maar da's eerder incidenteel dan dat het vaak gebeurd.
Hm, nog niet echt op gelet, maar klinkt wel erg irri ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog een heikel punt, het uitkomen bij corners. Keepers zijn bij corners brak en als een corner weggekopt wordt, is mij geleerd dat je dan zo snel mogelijk druk zet en niet in de doelmond blijft hangen. Wat doen die kneuters? Ze blijven allemaal hangen en wachten op een schot van de tegenstander.![]()
yo kom er aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:34 schreef toma het volgende:
heb een room gemaakt. Fok! Toma
password : fok
Misschien dat wij dan eens een keer tegen elkaar moeten gaan. Kunnen we beide met van die matige teams gaan spelen. Is altijd wel grappig om met zulke teams te gaan kloten. Al weet ik nog uit PES5 dat de keeper van RBC gewoon hilarisch slecht was. Kwam soms compleet zonder reden zijn doel uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef taart het volgende:
[..]
soms wil ik duidelijk maken dat ik met een wat slechter team wil door op dat team te staan zonder te selecteren, maar ze blijven stug op inter.
jaja, ik ben nog gewoon in de room hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef toma het volgende:
niet disconnecten he als ik voorsta in de rust
Neeeequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
jaja, ik ben nog gewoon in de room hoor![]()
kut konami servers
Die keeper pakte gewoon de bal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:21 schreef toma het volgende:
[..]
Neeee![]()
loop ik solo op de keeper af disconnect ie![]()
ik schoot niet eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die keeper pakte gewoon de bal.
Dan lag je er net iets eerder uit dan ik, waarschijnlijk omdat ik 2e helft host was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik schoot niet eens![]()
ik wilde er omheen maar hij sloot al af voordat ik de 16 in kwam
denk t ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan lag je er net iets eerder uit dan ik, waarschijnlijk omdat ik 2e helft host was.
gaaaaaaaaaaaaaar, ik zit nog in de roomquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef toma het volgende:
denk t ook.
Maar hij wil niet meer connecten met de servers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |