abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43471216
M'n winning streak is nu 8 geloof ik. Ik sta nu bijna weer gelijk met W en L.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 12 november 2006 @ 11:37:01 #202
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43471544
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sta ik 6-0 voor in 60e minuut. Disconnect 'ie.
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.

Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.
pi_43472407
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Cubewoods het volgende:
Kjk bij Start > All Programs > Konami > Pro Evolution Soccer 6 > Settings

Daar kanje Player 1, 2 , 3 , 4 enzo instellen.
Heb je mijn post gelezen? Ik zeg dat je daar Toetsenbord niet kunt selecteren...

Maar als ik bij Player 1 'niets' selecteer (-- staat er in het pulldown menu, bij de knoppen staat er NIETS toegewezen...) en bij Player 2 mijn gamepad instel werkt het in principe. Erg vaag en in mijn ogen erg knullig... Maar met kunst en vliegwerk is het dus voor elkaar te krijgen.

Als ik nu weer alleen wil spelen zal ik dit dus weer aan moeten gaan passen. Jammer dat ze het gewijzigd hebben tov PES5/WE9I, want daar werkte het wel gewoon goed.
.
pi_43475819
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

[..]

Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.

Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.
De keren dat ik disconnecte was mijn tegenstander zwaar aan het laggen. Soms zelfs zo erg dat het beeld gewoon stilstond en het volgende moment stond hij in mijn strafschopgebied. Maarja, was ook in het begin, toen lette ik nog niet goed op de connection bars. En van laatst heb ik ook een aantal disconnects, toen de server problemen had en je er telkens tijdens de wedstrijd uitgegooid werd.

Edit: Pff, net weer keihard genaaid door de AI. Al mijn spelers liepen weer als een zak stront over het veld. 14 punten kwijt. En bedankt Konami voor deze manier van 'spannende wedstrijden'.

Edit2: Sta nu op 605 punten.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHarregarre op 12-11-2006 16:47:48 ]
  zondag 12 november 2006 @ 16:52:22 #205
47580 hoM3r
Our trip.
pi_43480224
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

[..]

Mijn broertje disconnect gedachteloos als hij 4-0 voorstaat als we gaan eten, totaal geen inleving in de tegenstander
De enige optie is schijt hebben aan je rating, en gewoon van het moment dat je wint genieten Zo een 1-0 in de laatste minuut is eigenlijk nog mooier als hij dan disconnect, dat geeft maar weer aan hoe hard ik hem heb gefrustreerd
  zondag 12 november 2006 @ 17:07:56 #206
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43480682
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef hoM3r het volgende:
De enige optie is schijt hebben aan je rating, en gewoon van het moment dat je wint genieten Zo een 1-0 in de laatste minuut is eigenlijk nog mooier als hij dan disconnect, dat geeft maar weer aan hoe hard ik hem heb gefrustreerd
True.
pi_43490270
Heb net gelezen op pesfan.com, als je online wilt tegen bijv een ander platform, moet je niet in de lobby gaan die specifiek is voor bijv ps2 of pc, je moet dan gaan in: English/france en dan kan je tegen pc of ps2 spelers spelen.

Dus voor diegene die op pc spelen en een fok.nl goup uitnodiging willen hebben moeten we ff afspreken in english/france.
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
  zondag 12 november 2006 @ 21:59:07 #208
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43490602
Wanneer je in zo een Tournament speelt, speel je ook tegen PS2 en PC door elkaar.

Zat in zo een Tournament lounge voordat de wedstrijden begonnen, en een paar vertelde bij de chat dat ze op de PS2 zaten terwijl ik op de PC zat.
  zondag 12 november 2006 @ 22:01:17 #209
47580 hoM3r
Our trip.
pi_43490704
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer je in zo een Tournament speelt, speel je ook tegen PS2 en PC door elkaar.

Zat in zo een Tournament lounge voordat de wedstrijden begonnen, en een paar vertelde bij de chat dat ze op de PS2 zaten terwijl ik op de PC zat.
Ik vroeg me gister al af of dat kon, wel gaaf dat dat dus echt kan, ik wilde het niet vragen omdat het me een domme vraag leek
pi_43491085
wel beter dat we nu tegen/met elkaar kunnen
pi_43502527
k'ga zo maar is inloggen, iemand in voor een potje?
pi_43503268
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef Feen het volgende:
k'ga zo maar is inloggen, iemand in voor een potje?
Ik heb zojuist mijn netwerk adapter opgehaald op het postkantoor. Ze waren vrijdag al aan de deur geweest, maar ja, toen was ik aan het werk. Stond er op het kaartje dat ze zaterdag kwamen tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Maar ik had een afspraak met de kapper om 11.45 uur...was 12.30 uur thuis en wat denk je...geweest

Nu dus opgehaald en straks maar eens even kijken of het wat voor me is
  maandag 13 november 2006 @ 12:24:59 #213
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43503787
Ik heb zo'n PC gamepad (Rumblepad II), is zo'n ding werkend te krijgen op mijn PS2? Als ik hem in die usbpoort druk doet hij het niet. Analog lampje brand wel trouwens.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43509246
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb zo'n PC gamepad (Rumblepad II), is zo'n ding werkend te krijgen op mijn PS2? Als ik hem in die usbpoort druk doet hij het niet. Analog lampje brand wel trouwens.
Denk 't niet. Gezien de softwarematige shit enzo.
pi_43509639
Ik gebruik juist een PS2 controller voor de PC. .
  maandag 13 november 2006 @ 15:37:24 #216
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43509732
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:34 schreef -Wolf- het volgende:
Ik gebruik juist een PS2 controller voor de PC. .
Same, nothing beats that. Al die fake ass controllers voor de pc die op een ps2 controller willen lijken. De orginele PS2 controller is dezelfde prijs, waarom moeilijk doen met zo een fake ding.
pi_43509949
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Same, nothing beats that. Al die fake ass controllers voor de pc die op een ps2 controller willen lijken. De orginele PS2 controller is dezelfde prijs, waarom moeilijk doen met zo een fake ding.
Dat fake ding is gewoon precies hetzelfde. Geen enkel probleem mee
pi_43514168
Pff, net weer een superfrustrerende wedstrijd. Eindigde in 2-2 maar echt zo onverdiend, niet normaal. Echt iets van 3x op de paal geschoten, minstens twee 100% kansen op waardeloos miraculeuze wijze gestopt. De ander scoorde uit een corner en een soort pinball-goal waarbij de bal op een van mijn verdedigers afketste waardoor de keeper in de verkeerde hoek dook. Echt zo triest. Daarnaast ook nog enkele doodschoppen, zelfs in kansrijke positie waar af en toe niet eens voor gefloten werd.
pi_43515466
Waarom speelt echt 90% alleen met Barca of Chelsea met PES5 online? .

Net 2 keer gelijkgespeeld tegen iemand met AJAX-Chelsea. 0-0 en 1-1. 3 afgekeurde goals.
pi_43516925
ik speel PES op de x360 mn gamertag is RobnNL en speel het liefst met AC Milan, mag dus wel in de OP
Ik vind het alleen moeilijk om te scoren, ik kom op het 1 na makkelijkste niveau wel door de linie's maar ik schiet altijd over...of ik nou de schietknop heeeeel kort of lang in drukt..meestal gaat ie over of naast
pi_43517101
ik speel hem ook op x360
sig staat hier onder

speel vaak met Arsenal,Bayern,Psv

en kies ook vaak zat zomaar een team
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_43517115
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom speelt echt 90% alleen met Barca of Chelsea met PES5 online? .

Net 2 keer gelijkgespeeld tegen iemand met AJAX-Chelsea. 0-0 en 1-1. 3 afgekeurde goals.
Omdat dat vrij goede ploegen zijn. Overigens is AC Milan ook een vrij populair team. Al heb ik Chelsea toch niet echt vaak gezien op Xbox Live met PES5.
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef linuxje het volgende:
ik speel PES op de x360 mn gamertag is RobnNL en speel het liefst met AC Milan, mag dus wel in de OP
Ik vind het alleen moeilijk om te scoren, ik kom op het 1 na makkelijkste niveau wel door de linie's maar ik schiet altijd over...of ik nou de schietknop heeeeel kort of lang in drukt..meestal gaat ie over of naast
Veel oefenen. In het begin ging het bij mij ook niet altijd even briljant, maar nu rol ik toch aardig wat ploegen met minstens 5-0 op.
pi_43517645
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Omdat dat vrij goede ploegen zijn.
dat weet ik ja. beetje triest alleen. ik speel met AJAX omdat ik AJAX-fan ben. .
pi_43517870
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

dat weet ik ja. beetje triest alleen. ik speel met AJAX omdat ik AJAX-fan ben. .
Daarom ik dus met PSV
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 13 november 2006 @ 19:31:54 #225
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_43517890
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, net weer een superfrustrerende wedstrijd. Eindigde in 2-2 maar echt zo onverdiend, niet normaal. Echt iets van 3x op de paal geschoten, minstens twee 100% kansen op waardeloos miraculeuze wijze gestopt. De ander scoorde uit een corner en een soort pinball-goal waarbij de bal op een van mijn verdedigers afketste waardoor de keeper in de verkeerde hoek dook. Echt zo triest. Daarnaast ook nog enkele doodschoppen, zelfs in kansrijke positie waar af en toe niet eens voor gefloten werd.
Hoe frusterend dit ook is, sport blijft sport.
Ik geniet nog steeds als ik met goed voetbal toch geen 3 punten meesleep.
Iedere match is nog steeds genieten
pi_43518002
quote:

[..]

Zie vaak genoeg mensen met Ajax of Joduh in de message die dan niet met Ajax willen spelen. Zelf doe ik ook geen poging om met Feyenoord te spelen, hoor. Dan kan ik net zo goed meteen een verliespartij invoeren.

Naast Inter speel ik ook wel graag met Manchester United. Die hebben ook een mooi team met snelheid en kracht.
pi_43518091
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:31 schreef EvertonPride het volgende:

[..]

Hoe frusterend dit ook is, sport blijft sport.
Ik geniet nog steeds als ik met goed voetbal toch geen 3 punten meesleep.
Iedere match is nog steeds genieten
Dit was alleen geen goed voetbal. Mijn spelers bewogen weer als lamme apen maar alsnog wist ik er doorheen te komen. Als ik dan geen loon na werken krijg ben ik vrij geïrriteerd.

Sport blijft sport. En bij sport hoort een winnersmentaliteit. Misschien heb ik die iets te veel. Heb 't ook als ik in 't echt voetbal, dan wil ik nog wel eens over de schreef gaan als 't niet mee zit. (Al breek ik dan geen benen, meer verbaal zeg maar en misschien een tikje hier en daar. )
pi_43518143
Iemand die vond het eerst grappig om met Brazilie te spelen terwijl ik met AJAX speelde. Jammer voor hem won ik met 1-0 en op het laatst ook nog een man meer.
pi_43518193
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zie vaak genoeg mensen met Ajax of Joduh in de message die dan niet met Ajax willen spelen. Zelf doe ik ook geen poging om met Feyenoord te spelen, hoor. Dan kan ik net zo goed meteen een verliespartij invoeren.
Goh, jij ook al. Al speel ik eigenlijk in geen enkel voetbalspel met Nederlandse teams. Vind het altijd veel leuker om met buitenlandse teams of nationale teams te spelen.
quote:

[..]

Ik speel altijd met ploegen die ik fijn vind spelen. Zo speelde ik met ISS op de SNES altijd graag met Duitsland, omdat ik die nu eenmaal fijn vond spelen.
pi_43518847
Feen, die lag op 't moment man.

Hopeloos laggy wedstrijd. Toch binnengesleept door Fok.nl met 1-0.

[ Bericht 55% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-11-2006 20:09:49 ]
pi_43519106
wordt ik opeens van live afgegooid
pi_43519463
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand die vond het eerst grappig om met Brazilie te spelen terwijl ik met AJAX speelde. Jammer voor hem won ik met 1-0 en op het laatst ook nog een man meer.
In het begin speelde ik wel met Feyenoord maar daar ben ik mee gestopt na de zoveelste partij tegen Barcelona waarin de verdedigers van Barcelona meer kwaliteit hebben dan de beste speler van Feyenoord. Ik heb wel een keer gelijkgespeeld tegen Barcelona met Feyenoord.
pi_43519676
net ff met harregarre gespeeld, speelden we tegen een group: liverpool_fc nemen ze barcelona..

Wij maar met valencia 1-0 gewonnen, pff dat was lag was neit normaal.

Zit nu in ps2 09 samen met hezz, een andere van fok.nl
pi_43521541
Ik heb PES gedeinstalleerd moet leren voor tentamens en elke keer dat ik een half uurtje pauze wilde nemen, zat ik weer 4 uurtjes ofzo en tig potjes Pro online verder

tot volgende week
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43521756
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Flashwin het volgende:
Ik heb PES gedeinstalleerd moet leren voor tentamens en elke keer dat ik een half uurtje pauze wilde nemen, zat ik weer 4 uurtjes ofzo en tig potjes Pro online verder

tot volgende week
Heb hetzelfde probleem. Heb 't alleen op PS2 dus daar kan ik 't niet deïnstalleren. En ik snap op 't moment nog geen hol van de 'Essential Mathematics for Economic Analysis'. Helaas voor mij is 't ook echt 'Essential'.
pi_43522015
Feen, mag ik je bedanken voor alle hulp. Vanmorgen de adapter opgehaald op het postkantoor, vanavond aangesloten (volgens mij alles zonder problemen) en net mijn allereerste online match achter de rug. Verloor met Argentinie met 1-2 van Brazilie, na bij rust met 0-1 voor te hebben gestaan. Leuk!!

FargoNLD
PS2
Favourite team: Nederland / Inter
pi_43522178
hey, mooi dat ie het doet, laat ff weten als je online bent, kunnen we keer potje doen.
pi_43522465
Moet nog wel ff zoeken hoe dat werkt hoor, die lobby's enzo...

Zag er allemaal nogal ingewikkeld uit, maar zal ongetwijfeld een kwestie van wennen zijn! Had net ook ff haast, dus uiteindelijk heb ik iets van quick match gedaan, moest ik wachten op opponent en toen kwam er één of andere mof...hehe
pi_43522629
haha, je komt online, kiest server (bijv English/ps2) en dan kies je een lobby (van 1 t/m 10) als je daarin zit dan kies je linksboven op match room, dan room selection of create room (als je zelf een room wilt maken). Dan zit je in een room, moet je linksboven (2e van boven) participation en dan volgt de rest vanzelf.
pi_43522662
Gek man, server is opeens heel traag en kreeg net Connection to server lost.
pi_43522706
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Feen het volgende:
haha, je komt online, kiest server (bijv English/ps2) en dan kies je een lobby (van 1 t/m 10) als je daarin zit dan kies je linksboven op match room, dan room selection of create room (als je zelf een room wilt maken). Dan zit je in een room, moet je linksboven (2e van boven) participation en dan volgt de rest vanzelf.
Haha ik zag je trouwens wel staan...Fok.nl stond er achter je naam!
pi_43522995
K'ben van pes afgegaan, kwam er niet meer op, ga maar ff socom3 spelen online.
pi_43527592
Werd er net middenin een twee-persoons wedstrijd afgeflikkerd. Probeerde ik daarna opnieuw in te loggen kreeg ik: Residual connection exists of zoiets. Echt paupertriest.

Edit: Net terug naar Mode Select menu gegaan. Ga het nu weer proberen.
pi_43533986
Gisteren tegen middernacht nog een heroïsch duel tussen Engeland en Nederland. Verlies met 6-4 na verlenging... Mooi scoreverloop ook. Kwam 1-0 voor, 2-1 voor, 4-2 achter, 4-4 en in de verlenging (met een man meer) kopje onder helaas...

Nog geen duels gewonnen en heb ook de multiplayer even uitgetest. Heb dus al wedstrijden met 3 en 4 personen gespeeld. Leuk!!
pi_43534105
wat een heerlijke game is het toch...
gister nog weer een aardige goal van Gilberto Silva na een magnifiek hakje van Henry

http://www.youtube.com/watch?v=NhenT6oQzJI
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_43534300
Mooie goal!!

Was dat online Undertaker?
pi_43535402
nee is niet online, want als je online speelt kan je niet die 3e herhaling zien.

k'heb gister bijna dat hakkie achter standbeen gescoort in verre hoek, hij ging voorbij de keeper maar verdediger trapte um weg, helaas....
pi_43538701
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef Feen het volgende:
nee is niet online, want als je online speelt kan je niet die 3e herhaling zien.

k'heb gister bijna dat hakkie achter standbeen gescoort in verre hoek, hij ging voorbij de keeper maar verdediger trapte um weg, helaas....
Ik heb er zo een gemaakt met Ibrahimovic. En later nog een met Figo tegen de paal. In dezelfde wedstrijd overigens. Die van Ibrahimovic was wel ziek mooi. Bal kwam op kniehoogte als voorzet en Ibrahimovic sprong een stukje in de lucht en maakte het doelpunt met een hakje achter z'n standbeen langs. Zag er echt briljant uit.
pi_43539174
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
pi_43540958
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')