quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sta ik 6-0 voor in 60e minuut. Disconnect 'ie.![]()
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Heb je mijn post gelezen? Ik zeg dat je daar Toetsenbord niet kunt selecteren...quote:Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Cubewoods het volgende:
Kjk bij Start > All Programs > Konami > Pro Evolution Soccer 6 > Settings
Daar kanje Player 1, 2 , 3 , 4 enzo instellen.
De keren dat ik disconnecte was mijn tegenstander zwaar aan het laggen. Soms zelfs zo erg dat het beeld gewoon stilstond en het volgende moment stond hij in mijn strafschopgebied.quote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.![]()
Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.![]()
Mijn broertje disconnect gedachteloos als hij 4-0 voorstaat als we gaan eten, totaal geen inleving in de tegenstanderquote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.![]()
Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.![]()
True.quote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef hoM3r het volgende:
De enige optie is schijt hebben aan je rating, en gewoon van het moment dat je wint genietenZo een 1-0 in de laatste minuut is eigenlijk nog mooier als hij dan disconnect, dat geeft maar weer aan hoe hard ik hem heb gefrustreerd
Ik vroeg me gister al af of dat kon, wel gaaf dat dat dus echt kan, ik wilde het niet vragen omdat het me een domme vraag leekquote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer je in zo een Tournament speelt, speel je ook tegen PS2 en PC door elkaar.
Zat in zo een Tournament lounge voordat de wedstrijden begonnen, en een paar vertelde bij de chat dat ze op de PS2 zaten terwijl ik op de PC zat.
Ik heb zojuist mijn netwerk adapter opgehaald op het postkantoor. Ze waren vrijdag al aan de deur geweest, maar ja, toen was ik aan het werk. Stond er op het kaartje dat ze zaterdag kwamen tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Maar ik had een afspraak met de kapper om 11.45 uur...was 12.30 uur thuis en wat denk je...geweestquote:Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef Feen het volgende:
k'ga zo maar is inloggen, iemand in voor een potje?
Denk 't niet. Gezien de softwarematige shit enzo.quote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb zo'n PC gamepad (Rumblepad II), is zo'n ding werkend te krijgen op mijn PS2? Als ik hem in die usbpoort druk doet hij het niet. Analog lampje brand wel trouwens.
Same, nothing beats that. Al die fake ass controllers voor de pc die op een ps2 controller willen lijken. De orginele PS2 controller is dezelfde prijs, waarom moeilijk doen met zo een fake ding.quote:Op maandag 13 november 2006 15:34 schreef -Wolf- het volgende:
Ik gebruik juist een PS2 controller voor de PC..
Dat fake ding is gewoon precies hetzelfde. Geen enkel probleem meequote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Same, nothing beats that. Al die fake ass controllers voor de pc die op een ps2 controller willen lijken. De orginele PS2 controller is dezelfde prijs, waarom moeilijk doen met zo een fake ding.
Omdat dat vrij goede ploegen zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom speelt echt 90% alleen met Barca of Chelsea met PES5 online?.
Net 2 keer gelijkgespeeld tegen iemand met AJAX-Chelsea. 0-0 en 1-1. 3 afgekeurde goals.
Veel oefenen. In het begin ging het bij mij ook niet altijd even briljant, maar nu rol ik toch aardig wat ploegen met minstens 5-0 op.quote:Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef linuxje het volgende:
ik speel PES op de x360mn gamertag is RobnNL en speel het liefst met AC Milan, mag dus wel in de OP
Ik vind het alleen moeilijk om te scoren, ik kom op het 1 na makkelijkste niveau wel door de linie's maar ik schiet altijd over...of ik nou de schietknop heeeeel kort of lang in drukt..meestal gaat ie over of naast
dat weet ik ja. beetje triest alleen. ik speel met AJAX omdat ik AJAX-fan ben.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Omdat dat vrij goede ploegen zijn.
Daarom ik dus met PSVquote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat weet ik ja. beetje triest alleen. ik speel met AJAX omdat ik AJAX-fan ben..
Hoe frusterend dit ook is, sport blijft sport.quote:Op maandag 13 november 2006 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, net weer een superfrustrerende wedstrijd. Eindigde in 2-2 maar echt zo onverdiend, niet normaal. Echt iets van 3x op de paal geschoten, minstens twee 100% kansen op waardeloos miraculeuze wijze gestopt. De ander scoorde uit een corner en een soort pinball-goal waarbij de bal op een van mijn verdedigers afketste waardoor de keeper in de verkeerde hoek dook. Echt zo triest.![]()
![]()
Daarnaast ook nog enkele doodschoppen, zelfs in kansrijke positie waar af en toe niet eens voor gefloten werd.
![]()
Zie vaak genoeg mensen met Ajax of Joduh in de message die dan niet met Ajax willen spelen. Zelf doe ik ook geen poging om met Feyenoord te spelen, hoor. Dan kan ik net zo goed meteen een verliespartij invoeren.quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dit was alleen geen goed voetbal. Mijn spelers bewogen weer als lamme apen maar alsnog wist ik er doorheen te komen. Als ik dan geen loon na werken krijg ben ik vrij geïrriteerd.quote:Op maandag 13 november 2006 19:31 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Hoe frusterend dit ook is, sport blijft sport.
Ik geniet nog steeds als ik met goed voetbal toch geen 3 punten meesleep.
Iedere match is nog steeds genieten![]()
Goh, jij ook al.quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie vaak genoeg mensen met Ajax of Joduh in de message die dan niet met Ajax willen spelen. Zelf doe ik ook geen poging om met Feyenoord te spelen, hoor. Dan kan ik net zo goed meteen een verliespartij invoeren.![]()
Ik speel altijd met ploegen die ik fijn vind spelen. Zo speelde ik met ISS op de SNES altijd graag met Duitsland, omdat ik die nu eenmaal fijn vond spelen.quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
In het begin speelde ik wel met Feyenoord maar daar ben ik mee gestopt na de zoveelste partij tegen Barcelona waarin de verdedigers van Barcelona meer kwaliteit hebben dan de beste speler van Feyenoord. Ik heb wel een keer gelijkgespeeld tegen Barcelona met Feyenoord.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand die vond het eerst grappig om met Brazilie te spelen terwijl ik met AJAX speelde. Jammer voor hem won ik met 1-0 en op het laatst ook nog een man meer.
Heb hetzelfde probleem.quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Flashwin het volgende:
Ik heb PES gedeinstalleerdmoet leren voor tentamens en elke keer dat ik een half uurtje pauze wilde nemen, zat ik weer 4 uurtjes ofzo en tig potjes Pro online verder
tot volgende week
Haha ik zag je trouwens wel staan...Fok.nl stond er achter je naam!quote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Feen het volgende:
haha, je komt online, kiest server (bijv English/ps2) en dan kies je een lobby (van 1 t/m 10) als je daarin zit dan kies je linksboven op match room, dan room selection of create room (als je zelf een room wilt maken). Dan zit je in een room, moet je linksboven (2e van boven) participation en dan volgt de rest vanzelf.
Ik heb er zo een gemaakt met Ibrahimovic. En later nog een met Figo tegen de paal. In dezelfde wedstrijd overigens. Die van Ibrahimovic was wel ziek mooi. Bal kwam op kniehoogte als voorzet en Ibrahimovic sprong een stukje in de lucht en maakte het doelpunt met een hakje achter z'n standbeen langs. Zag er echt briljant uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef Feen het volgende:
nee is niet online, want als je online speelt kan je niet die 3e herhaling zien.
k'heb gister bijna dat hakkie achter standbeen gescoort in verre hoek, hij ging voorbij de keeper maar verdediger trapte um weg, helaas....
Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |