abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43534300
Mooie goal!!

Was dat online Undertaker?
pi_43535402
nee is niet online, want als je online speelt kan je niet die 3e herhaling zien.

k'heb gister bijna dat hakkie achter standbeen gescoort in verre hoek, hij ging voorbij de keeper maar verdediger trapte um weg, helaas....
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_43538701
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef Feen het volgende:
nee is niet online, want als je online speelt kan je niet die 3e herhaling zien.

k'heb gister bijna dat hakkie achter standbeen gescoort in verre hoek, hij ging voorbij de keeper maar verdediger trapte um weg, helaas....
Ik heb er zo een gemaakt met Ibrahimovic. En later nog een met Figo tegen de paal. In dezelfde wedstrijd overigens. Die van Ibrahimovic was wel ziek mooi. Bal kwam op kniehoogte als voorzet en Ibrahimovic sprong een stukje in de lucht en maakte het doelpunt met een hakje achter z'n standbeen langs. Zag er echt briljant uit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43539174
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
pi_43540958
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...
pi_43541385
Ik neem zelf altijd valencia, die zijn slechter dan de toppers maar op zich nog wel aardig, denk beetje zelfde als psv, want die zijn in dit spel wel een stuk beter dan vorig jaar.
pi_43541807
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
Je kunt met een joypad alleen maar die voorgeprogrammeerde teksten 'spreken' toch? In-play dan welteverstaan...
pi_43542659
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Fargo het volgende:

[..]

Je kunt met een joypad alleen maar die voorgeprogrammeerde teksten 'spreken' toch? In-play dan welteverstaan...
Klopt.
pi_43544771
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
Option File voor de PC

Juiste namen, Bundesliga en juiste shirts.

Top!
Waar moet je die naartoe kopieren, bij mij werkt die niet?
pi_43544783
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...
Ik zou meestal wel met mindere teams willen spelen, maar aangezien zowat iedereen wel met goede teams speelt en ik wel wil winnen laat ik dat meestal maar achterwege. Als ik tegen een vriend speel, spelen we meestal wel met wat mindere teams. Al vind ik Olympique Lyon wel enigszins onderschat in dit spel.
pi_43545305
Ik vind het mooiste om met een minder team te winnen van een bijv brazilie, chelsea of inter, daar haal ik het meeste plezier uit.
pi_43545955
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Waar moet je die naartoe kopieren, bij mij werkt die niet?
Option Files moeten naar mijn documenten/konami/pes6/save

ofzoiets
pi_43545965
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef VoreG het volgende:

[..]

Option Files moeten naar mijn documenten/konami/pes6/save

ofzoiets
Had het al gevonden, thnx
pi_43546158
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Had het al gevonden, thnx
Er staan nog heel wat mooie dingen hoor. Alle shirts in ontzettend hoge kwaliteit en ga maar door.

evo-web.co.uk
Nieuwe geluiden, shirts, ballen, gezichten, stadions etc etc etc TOP
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:20:35 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_43546513
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef Feen het volgende:
Ik neem zelf altijd valencia, die zijn slechter dan de toppers maar op zich nog wel aardig, denk beetje zelfde als psv, want die zijn in dit spel wel een stuk beter dan vorig jaar.
Ik vind valencia ook gewoon een topper met Villa, Torres en Morientes is de aanval.. dan praat je toch over de beste uit Spanje..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_43546744
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik vind valencia ook gewoon een topper met Villa, Torres en Morientes is de aanval.. dan praat je toch over de beste uit Spanje..
Sinds wanneer speelt Torres bij Valencia? Atletico bedoel je, Villa is goed maar Morientes kan dus echt niet tippen aan sheva, drogba, kaka etc.

En ik vind niet dat een aanval het team maakt, een verdediging is ook erg belangrijk want verdedigen met pes6 is aardig moeilijk
pi_43547950
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef Feen het volgende:

[..]

Sinds wanneer speelt Torres bij Valencia? Atletico bedoel je, Villa is goed maar Morientes kan dus echt niet tippen aan sheva, drogba, kaka etc.

En ik vind niet dat een aanval het team maakt, een verdediging is ook erg belangrijk want verdedigen met pes6 is aardig moeilijk
Mja, ze hebben wel een vrij hoge kwaliteit bij Valencia. En zeker op de manier waarop jij speelt maakt het in principe niet heel veel uit of je Barcelona of Valencia kiest. Het verschil tussen de twee is alleen individueel merkbaar, waardoor je met bijvoorbeeld Ronaldinho sowieso wel een mannetje voorbij kunt. Echt een verschil wordt het als je met Feyenoord gaat spelen bijvoorbeeld. Een bal rondpassen is dan zelfs een avontuur op zich.

Verder sluit ik me aan bij wat er al gezegd is, ik wil winnen en ik ga mezelf niet in m'n vingers snijden door een slecht/matig team te nemen.

Gek dat niemand Manchester United heeft genoemd als topteam. C. Ronaldo loopt iedereen eruit, Rooney knalt ze er meedogenloos hard in en is ook nog eens moeilijk neer te krijgen, J.S. Park is multifunctioneel en heeft een goed schot, achterin grote sterke verdedigers waarmee je ook Adriano af kunt stoppen, een goed opkomende O'Shea enzovoorts. Had nog een superwazig doelpunt laatst online met Man U. Ik schoot een bal met Rooney maar dat schot werd gekraakt, waarna de bal richting 2e paal vloog. De bal zou eigenlijk naast gaan maar gelukkig kreeg Saha een duw in zijn rug waarna hij een soort pirouette maakte. Hierbij knalde de bal op z'n rug waarna de bal het doel in vloog. Saha stond ongeveer 10cm van de paal af en knalde daarna zelf ook op de paal.

Edit: Ik ben trouwens wel voor een soort 'point' optie, zoals in de tournaments. Als je dan een 'room' aanmaakt kunt je aangeven hoeveel punten je maximaal mag gebruiken. Dus bijvoorbeeld een 'room' met 5 sterren betekent dat je elk team kunt selecteren, een room met 4 sterren zorgt al voor het afvallen van Barca, Brazilië, Inter, Man Utd enz.
pi_43550561
Ja idd een point optie zou wel mooi zijn..

En over feyenoord, tuurlijk is dat niet te vergelijken, maar goed heb je het wel over feyenoord.

Kennen jullie de site www.pesrankings.com? Daar kan je je aanmelden en dan kan je toernooien spelen, lijkt me x grappig om met de mensen van hier ff zo'n toernooitje te houden..
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:02:24 #264
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43551955
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef Feen het volgende:
Kennen jullie de site www.pesrankings.com? Daar kan je je aanmelden en dan kan je toernooien spelen, lijkt me x grappig om met de mensen van hier ff zo'n toernooitje te houden..
Weleens bezocht, nooit ingeschreven. Mochten we hier met een groep aanmelden doe ik wel mee.

Van het weekend PES5 op de PS2 tegen een maat gespeeld, wat was dat weer wennen zeg. Merk je toch dat PES6 op veel punten sterk verbeterd is.
pi_43552524
Balen net, maakte zo'n huntelaar omhaal die die tegen roda jc scoorde voor de beker, al ging die van mij op de lat, wil ik um recorden is me kabel naar me tv kaart kapoet...
pi_43552629
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef Feen het volgende:
Balen net, maakte zo'n huntelaar omhaal die die tegen roda jc scoorde voor de beker, al ging die van mij op de lat, wil ik um recorden is me kabel naar me tv kaart kapoet...
dan save je de replay toch gewoon?
is trouwens wel toevallig een omhaal van huntelaar tegen roda en ook nog eens voor de beker
pi_43552681
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef toma het volgende:

[..]

Kan alleen niet online.
pi_43552959
Wat is jullie opstelling eigenlijk van PES6 voor de Masterleague?

De mijne is met Ajax

===============VD SAR============
=================================
=TRABELSI==HEITINGA==STAM==URBY=
===============MADURO===========
===SNEIJDER============FABREGAS=
==============SEEDORF===========
=========MUTU=====HUNTELAAR====

Veel gebruikte wissels:
Rosales
Babel
Grygera
Mitea

Verkocht:

Gabri
Roger
Verthongen
pi_43553533
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef toma het volgende:

[..]

is trouwens wel toevallig een omhaal van huntelaar tegen roda en ook nog eens voor de beker
[afbeelding]
het was online, en ik bedoelde dat die omhaal leek op die omhaal van huntelaar tegen roda voor de beker
pi_43553637
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef Feen het volgende:

[..]

het was online, en ik bedoelde dat die omhaal leek op die omhaal van huntelaar tegen roda voor de beker

gheghe, ik dacht dat je een omhaal met Huntelaar maakte tegen Roda voor de beker.
Vond t al zo toevallig
pi_43553665
is r iemand die online op PC wil ?
pi_43554239
begint een beetje saai te worden. 17 keer gespeeld. 1 keer HSV, 1 keer Arsenal, 1 keer Milan en de rest speelt met Barca of Chelsea. Saaaaai.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:13:46 #273
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43554290
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef -Wolf- het volgende:
begint een beetje saai te worden. 17 keer gespeeld. 1 keer HSV, 1 keer Arsenal, 1 keer Milan en de rest speelt met Barca of Chelsea. Saaaaai.
Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.
pi_43554356
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.
Adriano scoort al maanden niet meer. .
pi_43554364
Ja, daarom ga ik altijd met clubs. Iedereen neemt Brazilie
pi_43554428
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef taart het volgende:
Ja, daarom ga ik altijd met clubs. Iedereen neemt Brazilie
Tegen mij kiezen sommigen alsnog voor Brazilie als ik een clubteam selecteer.
pi_43554445
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Behalve als Inter nerfed is.

Edit: Ik vind overigens de servers de laatste tijd weer wat slomer.
pi_43554482
Iemand die online wil spelen?
platform PC
Nick Toma
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:19:37 #279
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43554547
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef -Wolf- het volgende:
Adriano scoort al maanden niet meer. .
Hij heeft verbruikt al zijn energie in PES6.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:22:52 #280
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43554689
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegen mij kiezen sommigen alsnog voor Brazilie als ik een clubteam selecteer.
En dan winnen ze met 10-0 door 5 goals van Ronaldinho en 5 goals van Adriano, allemaal gemaakt door naar de achterlijn te hollen, terug te tikken op de inkomende speler die 9 van de 10 keer vrij staat. En dan zeggen ze Good game.

Vervolgens sla je beeldscherm in, tyf je computer uit het raam, belt aan bij de buurman en slaat hem knock out om vervolgens bij de Macdrive een Happy Meal te halen.

Sorry liet me even gaan. Maar ik heb er dus ook weleens mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')