Ik heb er zo een gemaakt met Ibrahimovic. En later nog een met Figo tegen de paal. In dezelfde wedstrijd overigens. Die van Ibrahimovic was wel ziek mooi. Bal kwam op kniehoogte als voorzet en Ibrahimovic sprong een stukje in de lucht en maakte het doelpunt met een hakje achter z'n standbeen langs. Zag er echt briljant uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:11 schreef Feen het volgende:
nee is niet online, want als je online speelt kan je niet die 3e herhaling zien.
k'heb gister bijna dat hakkie achter standbeen gescoort in verre hoek, hij ging voorbij de keeper maar verdediger trapte um weg, helaas....
Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
Je kunt met een joypad alleen maar die voorgeprogrammeerde teksten 'spreken' toch? In-play dan welteverstaan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef Feen het volgende:
pff wordt beetje gek van diegene die alleen maar met inter, real, barca of chelsea gaan. Dan zeg ik waarom neem je geen brazilie, zeggen ze: ja dan heb je zo'n voordeel....
Klopt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je kunt met een joypad alleen maar die voorgeprogrammeerde teksten 'spreken' toch? In-play dan welteverstaan...
Waar moet je die naartoe kopieren, bij mij werkt die niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
Option File voor de PC
Juiste namen, Bundesliga en juiste shirts.
Top!
Ik zou meestal wel met mindere teams willen spelen, maar aangezien zowat iedereen wel met goede teams speelt en ik wel wil winnen laat ik dat meestal maar achterwege. Als ik tegen een vriend speel, spelen we meestal wel met wat mindere teams.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Respect voor de mensen die met tottenham of PSV spelen hoor, maar daarmee word ik dus sowieso ingemaakt...
Option Files moeten naar mijn documenten/konami/pes6/savequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waar moet je die naartoe kopieren, bij mij werkt die niet?
Had het al gevonden, thnxquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Option Files moeten naar mijn documenten/konami/pes6/save
ofzoiets
Er staan nog heel wat mooie dingen hoor. Alle shirts in ontzettend hoge kwaliteit en ga maar door.quote:
Ik vind valencia ook gewoon een topper met Villa, Torres en Morientes is de aanval.. dan praat je toch over de beste uit Spanje..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef Feen het volgende:
Ik neem zelf altijd valencia, die zijn slechter dan de toppers maar op zich nog wel aardig, denk beetje zelfde als psv, want die zijn in dit spel wel een stuk beter dan vorig jaar.
Sinds wanneer speelt Torres bij Valencia? Atletico bedoel je, Villa is goed maar Morientes kan dus echt niet tippen aan sheva, drogba, kaka etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind valencia ook gewoon een topper met Villa, Torres en Morientes is de aanval.. dan praat je toch over de beste uit Spanje..
Mja, ze hebben wel een vrij hoge kwaliteit bij Valencia. En zeker op de manier waarop jij speelt maakt het in principe niet heel veel uit of je Barcelona of Valencia kiest. Het verschil tussen de twee is alleen individueel merkbaar, waardoor je met bijvoorbeeld Ronaldinho sowieso wel een mannetje voorbij kunt. Echt een verschil wordt het als je met Feyenoord gaat spelen bijvoorbeeld. Een bal rondpassen is dan zelfs een avontuur op zich.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef Feen het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Torres bij Valencia? Atletico bedoel je, Villa is goed maar Morientes kan dus echt niet tippen aan sheva, drogba, kaka etc.
En ik vind niet dat een aanval het team maakt, een verdediging is ook erg belangrijk want verdedigen met pes6 is aardig moeilijk
Weleens bezocht, nooit ingeschreven. Mochten we hier met een groep aanmelden doe ik wel mee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef Feen het volgende:
Kennen jullie de site www.pesrankings.com? Daar kan je je aanmelden en dan kan je toernooien spelen, lijkt me x grappig om met de mensen van hier ff zo'n toernooitje te houden..
dan save je de replay toch gewoon?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef Feen het volgende:
Balen net, maakte zo'n huntelaar omhaal die die tegen roda jc scoorde voor de beker, al ging die van mij op de lat, wil ik um recorden is me kabel naar me tv kaart kapoet...
het was online, en ik bedoelde dat die omhaal leek op die omhaal van huntelaar tegen roda voor de bekerquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef toma het volgende:
[..]
dan save je de replay toch gewoon?
is trouwens wel toevallig een omhaal van huntelaar tegen roda en ook nog eens voor de beker![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef Feen het volgende:
[..]
het was online, en ik bedoelde dat die omhaal leek op die omhaal van huntelaar tegen roda voor de beker![]()
Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef -Wolf- het volgende:
begint een beetje saai te worden. 17 keer gespeeld. 1 keer HSV, 1 keer Arsenal, 1 keer Milan en de rest speelt met Barca of Chelsea. Saaaaai.
Adriano scoort al maanden niet meer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.
Tegen mij kiezen sommigen alsnog voor Brazilie als ik een clubteam selecteer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef taart het volgende:
Ja, daarom ga ik altijd met clubs. Iedereen neemt Brazilie
Behalve als Inter nerfed is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bij mij lijkt 25% Inter te kiezen, 25% Brazilie, 25% Barcelona en 25% diversen. Met name Inter vind ik erg irritant om tegen te spelen, die Adriano kegelt ze van alle hoeken er in.
Hij heeft verbruikt al zijn energie in PES6.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef -Wolf- het volgende:
Adriano scoort al maanden niet meer..
En dan winnen ze met 10-0 door 5 goals van Ronaldinho en 5 goals van Adriano, allemaal gemaakt door naar de achterlijn te hollen, terug te tikken op de inkomende speler die 9 van de 10 keer vrij staat. En dan zeggen ze Good game.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegen mij kiezen sommigen alsnog voor Brazilie als ik een clubteam selecteer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |