abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43449576
Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja met option file

kan je niet meer via de edit-functie transfers doen?
Hattrick: FC Logtclub (770122)
pi_43449740
Ja denk het wel, weet niet zeker, doe dit zelf nooit omdat ik het spel altijd gepatched speel
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_43450358
Zat net in een room met 2 mensen, dus ik doe op participate, zij starten de wedstrijd, schelde ze me helemaal verrot dat ik er niet bij mag. Dus ik express blijven, leg ik er 3 uit solo actie in en 1 assist. Die gast waar ik mee speelde wilde nu nog wel een potje samen, ik zeg ja laters.....

rare gasten daar op die server hehe
pi_43451073
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef DJqbl5 het volgende:
Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja met option file

kan je niet meer via de edit-functie transfers doen?
Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleem

Met een optionfile heb je toch binnen notime de bundesliga en de shirtsponsors..

Dus op al je vragen is JA te beantwoorden
Brett Holman
pi_43451938
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef endr0me het volgende:

[..]

Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleem

Met een optionfile heb je toch binnen notime de bundesliga en de shirtsponsors..

Dus op al je vragen is JA te beantwoorden
dan moet ik hem maar is gaan aanschaffen, was na de delen 3,4 en 5 op de PS2 toch wel erg geschrokken van de 360 versie....kaler kan zowat niet...
o ja nog 1 vraagje. hoeveel stadions zitten er in de ps2 versie?
Hattrick: FC Logtclub (770122)
pi_43452332
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef DJqbl5 het volgende:
-Kan je bij de PS2 versie wel doelpunten opslaan?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie wel alle duitse teams?
Met een option file wel. (Zie: www.pesfan.com of www.evo-web.co.uk)
-Kan je bij de PS2 versie wel namen editten?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja.
-Krijg je bij de PS2 versie aan het einde van de wedstrijd wel cijfers?
Ja.
-Zit Oliver Kahn wel in het spel?
Geen idee. Feen zegt van wel dus dan zal 't wel zo zijn.
-Is Chelsea een team met shirtsponsor??
Nee.

Hoeveel stadions:
Een heleboel. Ik weet niet precies, heb ze niet geteld. Over de 30. In ieder geval de Kuip, de Arena en volgens mij ook het Philips stadion. En dan de gebruikelijke stadions uit vorige delen.
Dat was 'm alweer.

Pff, net weer een kkr-triest potje. Dit is echt gvd niet normaal meer. Een van de teams wordt gewoon dik genaaid met spelers die lopen als een stel bejaarde kneuters. Er moeten niet veel meer van deze potjes komen want dan kap ik er gewoon mee.

Potje erna. Sta ik 6-0 voor in 60e minuut. Disconnect 'ie.

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperHarregarre op 11-11-2006 15:45:07 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43454959
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:57 schreef DJqbl5 het volgende:

o ja nog 1 vraagje. hoeveel stadions zitten er in de ps2 versie?
20-30 denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_43455495
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
pi_43455514
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
echt triest dat soort mensen.
pi_43455537
quote:
Inderdaad. Net ook een maffe wedstrijd. Eindigde zeer onterecht in 1-1 waar ik had moeten winnen. Schiet met Figo gewoon 2 ballen op de lat uit twee vrije trappen. Verder nog grote kansen en hij kwam er 1 keer uit en met geluk schiet 'ie de bal er nog in ook.
pi_43456476
Is er iemand die PES 5 ( ;') ) tegen mij wil spelen? Ik heb nog nooit online gespeeld. .
pi_43457311
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef -Wolf- het volgende:
Is er iemand die PES 5 ( ;') ) tegen mij wil spelen? Ik heb nog nooit online gespeeld. .
Heb PES5 niet. Na PES4 ben ik overgestapt op WE8 , WE9 en WE10 maar heb nu toch maar PES6 gekocht.
pi_43457879
he bah, speel ik tegen iemand die met Milan speelt. Zo'n beetje elk schot van hem zat meteen raak. Zo makkelijk scoort de computer nooit met Milan. 6-1 verloren. Als ik wat zorgvuldiger geweest was had ik er zelf nog wel 2 ingeschoten. .
pi_43457964
Net 4-0 gewonnen van een andere Nederlander. Had ook makkelijk 10-0 kunnen worden maar 't zat mee voor de ander.

Wie weet hoe de rankings werken? Ik zit nu in Div. 3C en sta daar 13e. Het vakje met mijn nummer is rood. Betekent dit dat ik naar Div. 1 promoveer als ze de degradaties enzo bijwerken?
pi_43458046
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat wel lekker op zich. Uit vorige topic:
[..]

Ik sta nu op:

Win: 20
Draw: 10
Loss: 36

M'n punten zijn ook weer boven de 500 eindelijk.
Gaat echt vet goed de laatste tijd.

Win: 33
Draw: 14
Loss: 38

Oja, hom3r. Als je bij de group wil dan moet je zorgen dat je bij mij in een room komt. Of bij Feen of Satecl bijvoorbeeld.

Edit2: Net 7-0 gewonnen.

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperHarregarre op 11-11-2006 19:12:15 ]
pi_43464249
is er iemand ie online wil ?

platform: PC
  zondag 12 november 2006 @ 09:31:05 #197
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43470116
Zijn er ook nog mensen die offline Masterleague spelen en daar ervaringen over willen delen?Want dit topic gaat alleen over de online-gamers. Misschien een nieuwe openen ofzo?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43470359
Waarom kan ik bij de PC versie alleen maar met mijn gamepad spelen? Ik kan keyboard niet eens selecteren... Maar tijdens een wedstrijd werken zowel toetsenbord en gamepad voor hetzelfde team.

Zelf speel ik altijd met gamepad, maar met twee mensen heb je toch echt het toetsenbord nodig voor die tweede speler... ik snap er geen fuck van. In settings geldt hetzelfde, het is OF gamepad OF niets...

Iemand die WEL toetsenbord kan selecteren bij Settings of in het spel?

[edit] Onder 'toetsenbord' in Settings is mijn toetsenbord wel te vinden en in te stellen, maar het is niet toe te wijzen aan een Player...
.
pi_43471096
klote man..ik verlies nu haast elk potje en mooie goals maken zit er niet meer bij..scoor voornamelijk uit penalties en rebound goals

had ik bij de vorige pes ook, een soort van dip na eerst ongelooflijk te pwnen

Mijn statistieken:
W 36
D 15
L 13

lijkt niet slecht, maar 2 dagen geleden stond ik nog op
W 35
D 11
L 8

mn rating is ook binnen die 2 dagen van 620 naar 560 gedropt
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 12 november 2006 @ 11:07:01 #200
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43471112
Kjk bij Start > All Programs > Konami > Pro Evolution Soccer 6 > Settings

Daar kanje Player 1, 2 , 3 , 4 enzo instellen.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_43471216
M'n winning streak is nu 8 geloof ik. Ik sta nu bijna weer gelijk met W en L.
  zondag 12 november 2006 @ 11:37:01 #202
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43471544
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sta ik 6-0 voor in 60e minuut. Disconnect 'ie.
quote:
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.

Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.
pi_43472407
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Cubewoods het volgende:
Kjk bij Start > All Programs > Konami > Pro Evolution Soccer 6 > Settings

Daar kanje Player 1, 2 , 3 , 4 enzo instellen.
Heb je mijn post gelezen? Ik zeg dat je daar Toetsenbord niet kunt selecteren...

Maar als ik bij Player 1 'niets' selecteer (-- staat er in het pulldown menu, bij de knoppen staat er NIETS toegewezen...) en bij Player 2 mijn gamepad instel werkt het in principe. Erg vaag en in mijn ogen erg knullig... Maar met kunst en vliegwerk is het dus voor elkaar te krijgen.

Als ik nu weer alleen wil spelen zal ik dit dus weer aan moeten gaan passen. Jammer dat ze het gewijzigd hebben tov PES5/WE9I, want daar werkte het wel gewoon goed.
.
pi_43475819
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

[..]

Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.

Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.
De keren dat ik disconnecte was mijn tegenstander zwaar aan het laggen. Soms zelfs zo erg dat het beeld gewoon stilstond en het volgende moment stond hij in mijn strafschopgebied. Maarja, was ook in het begin, toen lette ik nog niet goed op de connection bars. En van laatst heb ik ook een aantal disconnects, toen de server problemen had en je er telkens tijdens de wedstrijd uitgegooid werd.

Edit: Pff, net weer keihard genaaid door de AI. Al mijn spelers liepen weer als een zak stront over het veld. 14 punten kwijt. En bedankt Konami voor deze manier van 'spannende wedstrijden'.

Edit2: Sta nu op 605 punten.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHarregarre op 12-11-2006 16:47:48 ]
  zondag 12 november 2006 @ 16:52:22 #205
47580 hoM3r
Our trip.
pi_43480224
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

[..]

Mijn broertje disconnect gedachteloos als hij 4-0 voorstaat als we gaan eten, totaal geen inleving in de tegenstander
De enige optie is schijt hebben aan je rating, en gewoon van het moment dat je wint genieten Zo een 1-0 in de laatste minuut is eigenlijk nog mooier als hij dan disconnect, dat geeft maar weer aan hoe hard ik hem heb gefrustreerd
  zondag 12 november 2006 @ 17:07:56 #206
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43480682
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef hoM3r het volgende:
De enige optie is schijt hebben aan je rating, en gewoon van het moment dat je wint genieten Zo een 1-0 in de laatste minuut is eigenlijk nog mooier als hij dan disconnect, dat geeft maar weer aan hoe hard ik hem heb gefrustreerd
True.
pi_43490270
Heb net gelezen op pesfan.com, als je online wilt tegen bijv een ander platform, moet je niet in de lobby gaan die specifiek is voor bijv ps2 of pc, je moet dan gaan in: English/france en dan kan je tegen pc of ps2 spelers spelen.

Dus voor diegene die op pc spelen en een fok.nl goup uitnodiging willen hebben moeten we ff afspreken in english/france.
  zondag 12 november 2006 @ 21:59:07 #208
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43490602
Wanneer je in zo een Tournament speelt, speel je ook tegen PS2 en PC door elkaar.

Zat in zo een Tournament lounge voordat de wedstrijden begonnen, en een paar vertelde bij de chat dat ze op de PS2 zaten terwijl ik op de PC zat.
  zondag 12 november 2006 @ 22:01:17 #209
47580 hoM3r
Our trip.
pi_43490704
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer je in zo een Tournament speelt, speel je ook tegen PS2 en PC door elkaar.

Zat in zo een Tournament lounge voordat de wedstrijden begonnen, en een paar vertelde bij de chat dat ze op de PS2 zaten terwijl ik op de PC zat.
Ik vroeg me gister al af of dat kon, wel gaaf dat dat dus echt kan, ik wilde het niet vragen omdat het me een domme vraag leek
pi_43491085
wel beter dat we nu tegen/met elkaar kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')