Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleemquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef DJqbl5 het volgende:
Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja met option file
kan je niet meer via de edit-functie transfers doen?
dan moet ik hem maar is gaan aanschaffen, was na de delen 3,4 en 5 op de PS2 toch wel erg geschrokken van de 360 versie....kaler kan zowat niet...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef endr0me het volgende:
[..]
Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleem
Met een optionfile heb je toch binnen notime de bundesliga en de shirtsponsors..
Dus op al je vragen is JA te beantwoorden
Dat was 'm alweer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef DJqbl5 het volgende:
-Kan je bij de PS2 versie wel doelpunten opslaan?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie wel alle duitse teams?
Met een option file wel. (Zie: www.pesfan.com of www.evo-web.co.uk)
-Kan je bij de PS2 versie wel namen editten?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja.
-Krijg je bij de PS2 versie aan het einde van de wedstrijd wel cijfers?
Ja.
-Zit Oliver Kahn wel in het spel?
Geen idee. Feen zegt van wel dus dan zal 't wel zo zijn.
-Is Chelsea een team met shirtsponsor??
Nee.
Hoeveel stadions:
Een heleboel.Ik weet niet precies, heb ze niet geteld. Over de 30. In ieder geval de Kuip, de Arena en volgens mij ook het Philips stadion. En dan de gebruikelijke stadions uit vorige delen.
20-30 denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:57 schreef DJqbl5 het volgende:
o ja nog 1 vraagje. hoeveel stadions zitten er in de ps2 versie?
echt triest dat soort mensen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Inderdaad. Net ook een maffe wedstrijd. Eindigde zeer onterecht in 1-1 waar ik had moeten winnen. Schiet met Figo gewoon 2 ballen op de lat uit twee vrije trappen. Verder nog grote kansen en hij kwam er 1 keer uit en met geluk schiet 'ie de bal er nog in ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Heb PES5 niet. Na PES4 ben ik overgestapt op WE8 , WE9 en WE10 maar heb nu toch maar PES6 gekocht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef -Wolf- het volgende:
Is er iemand die PES 5 ( ;') ) tegen mij wil spelen? Ik heb nog nooit online gespeeld..
Gaat echt vet goed de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat wel lekker op zich. Uit vorige topic:
[..]
Ik sta nu op:
Win: 20
Draw: 10
Loss: 36
M'n punten zijn ook weer boven de 500 eindelijk.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sta ik 6-0 voor in 60e minuut. Disconnect 'ie.![]()
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Heb je mijn post gelezen? Ik zeg dat je daar Toetsenbord niet kunt selecteren...quote:Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Cubewoods het volgende:
Kjk bij Start > All Programs > Konami > Pro Evolution Soccer 6 > Settings
Daar kanje Player 1, 2 , 3 , 4 enzo instellen.
De keren dat ik disconnecte was mijn tegenstander zwaar aan het laggen. Soms zelfs zo erg dat het beeld gewoon stilstond en het volgende moment stond hij in mijn strafschopgebied.quote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.![]()
Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.![]()
Mijn broertje disconnect gedachteloos als hij 4-0 voorstaat als we gaan eten, totaal geen inleving in de tegenstanderquote:Op zondag 12 november 2006 11:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk zulke onsportieve gasten, ik kan ze wel schieten. Teringlijers, ze verneuken het hele plezier in online gamen.![]()
Toen ik PES6 net online ging spelen verloor ik er ook een aantal achter elkaar, maar disconnecten daar doe ik niet aan. Al zegt mijn profiel van wel, geen idee hoe dat kan. Ieder geval, eerste potje dat ik aan het winnen was, disconnecte mijn tegenstander. Teringlijers, ze zouden gebanned 4 life moeten worden van de PES servers.![]()
True.quote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef hoM3r het volgende:
De enige optie is schijt hebben aan je rating, en gewoon van het moment dat je wint genietenZo een 1-0 in de laatste minuut is eigenlijk nog mooier als hij dan disconnect, dat geeft maar weer aan hoe hard ik hem heb gefrustreerd
Ik vroeg me gister al af of dat kon, wel gaaf dat dat dus echt kan, ik wilde het niet vragen omdat het me een domme vraag leekquote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer je in zo een Tournament speelt, speel je ook tegen PS2 en PC door elkaar.
Zat in zo een Tournament lounge voordat de wedstrijden begonnen, en een paar vertelde bij de chat dat ze op de PS2 zaten terwijl ik op de PC zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |