Ik zeg het zo vaak: KUTSPEL!!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.
Nu ga ik ff afkoelen.
hahaquote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.
Nu ga ik ff afkoelen.
2 manieren om de keeper te passerenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand tips voor 1-1 situaties. Ik krijg die bal er erg lastig in als ik alleen op de keeper af ga.
Whehe, ik heb precies hetzelfde. Vooral als m'n spelers weer eens als een stel oma's reageren. Maarja, de dag erna toch weer spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nu ga ik ff afkoelen.
2v2 met mekaar lijkt me wel grappig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Feen het volgende:
Joo harregarre, zo ff potje? zit al bij je in de room...kennen ook samen spelen, kijk maar
Ja dat uitspelen heb ik inderdaad al vaak geprobeerd (en dat is gelukt), maar ik vind schieten leukerquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
2 manieren om de keeper te passeren
1- je timed je run (en dashes) goed zodat je net voordat de keeper voor je komt je meteen simpel naar rechts of links uitwijkt
2- je kapt de keeper gewoon uit (schieten en dan meteen passen indrukken)
de eerste manier is het meest succesvol bij mij
Als je met een goede spits met hoge shot accuracy op de keeper af gaat (RvN, Eto'o, Ronaldo etc) kun je altijd proberen meteen een hoek te kiezen..grote kans dattie er in gaat.
Het bestand met het gezicht openen in GGS, daarna kies je voor import patch to folder, en tada.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef EvertonPride het volgende:
http://www.pesfaces.tk/
Op deze site staan best goede gezichten die ik wil toevoegen in het spel.
Ik heb het programma Game Graphic Studio geinstalleerd en ik heb de nieuwste kitserver.
Maar als ik een face wil toevoegen (bv. Cahill) die nog niet in de facelist staat weet ik niet in welke file ik hem moet importen. Ik heb de 0_text.afs file geopent en daarin staan allemaal bin files met de bekendere namen maar Cahill staat er dus niet tussen. Er zijn genoeg unnamed.bin files alleen in welke moet ik de .bin file van Cahill stoppen.
BVD![]()
Erg irritant ja, ook wanneer je alleen speelt. Soms wisselt hij naar de verkeerde speler, hetzelfde met passen. Zie je een mannetje vrij, denk je er naar toe te passen, gaat de bal naar een andere speler die in de dekking staat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
Idd, zeker omdat je niet precies weet welke speler ie selecteert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
daarna kies je voor import patch to folder, en tada.
Download DKZ studio anders eens. Die gebruik ik zelf, dan staat er bovenaan in 1 van die menu's import toquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..
Denk dat 'ie problemen had met z'n internet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef Feen het volgende:
disco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |