abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 november 2006 @ 23:58:27 #101
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43415856
Ik haat dit gore tyfisch spel, ik raak het vanavon niet meer aan. Verdomme dat pleuris toernooi, speel ik 5 gelijk, en dan nog 2 gasten die ontiegelijk veel lag hebben. Dat is het probleem met die toernooien, je hebt ook kans dat je tegen iemand speelt uit Spanje of weet ik veel waar, en dan heb je nog grotere kans op lag.
  donderdag 9 november 2006 @ 23:59:51 #102
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43415900
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.

Nu ga ik ff afkoelen.
pi_43415982
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.

Nu ga ik ff afkoelen.
Ik zeg het zo vaak: KUTSPEL!!

En de volgende dag speel je het toch weer
pi_43417115
quote:

Nu ga ik ff afkoelen.
haha

troost je ik ben ook behoorlijk gepwned..eerste wedstrijd 3-0 koek, 2de wedstrijd stond ik 1-0 achter maar disconnecte die gast bij halftime (3-0 overwinning voor mij ) en daarna mocht ik met Cameroon tegen Brazilie ging niet echt goed dit 1ste toernooi voor mij..beter blijf ik bij enkele wedstrijden
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43417195
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand tips voor 1-1 situaties. Ik krijg die bal er erg lastig in als ik alleen op de keeper af ga.
2 manieren om de keeper te passeren

1- je timed je run (en dashes) goed zodat je net voordat de keeper voor je komt je meteen simpel naar rechts of links uitwijkt

2- je kapt de keeper gewoon uit (schieten en dan meteen passen indrukken)

de eerste manier is het meest succesvol bij mij

Als je met een goede spits met hoge shot accuracy op de keeper af gaat (RvN, Eto'o, Ronaldo etc) kun je altijd proberen meteen een hoek te kiezen..grote kans dattie er in gaat.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43419592
Gisteravond laat nog even 3 potjes achter elkaar gewonnen.

5 game winning streak nu online, het begint te komen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43420181
sta nu op
win:30
draw: 6
Loss: 24

Gamertag: Gajes
X360
Favo club: Arsenal/ chelsea
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
pi_43420416
Kan niet inloggen Wordt steeds van de server afgedonderd. Heel irritant.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:28:57 #109
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_43421310
Ik wordt deze editie wel érg vaak genaaid in de laatste minuut zeg. Sta je de hele wedstrijd 1-0 of 2-1 voor, hup één verdedigingsfoutje vlak voor tijd en hij vliegt in de kruising......bah!
Nu doe je het weer!
pi_43421958
quote:

Nu ga ik ff afkoelen.
Whehe, ik heb precies hetzelfde. Vooral als m'n spelers weer eens als een stel oma's reageren. Maarja, de dag erna toch weer spelen. Voetbal is gewoon te vet en juist emotie erbij doet 't 'm.

M'n max winning streak is 6 nu. Helaas gisteren een lagpotje verloren.

P.s. Ben voor Feyenoord dus dit seizoen al genoeg gefrustreerd. Ben eraan gewend, zeg maar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43425907
Joo harregarre, zo ff potje? zit al bij je in de room...kennen ook samen spelen, kijk maar
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_43426263
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Feen het volgende:
Joo harregarre, zo ff potje? zit al bij je in de room...kennen ook samen spelen, kijk maar
2v2 met mekaar lijkt me wel grappig. Ben beetje pissed nu, net zware potjes gespeeld met veel frustratie. Gelukkig wel beide gewonnen.
pi_43426277
gaan we nu ff ownen
pi_43426398
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:58 schreef Flashwin het volgende:

[..]

2 manieren om de keeper te passeren

1- je timed je run (en dashes) goed zodat je net voordat de keeper voor je komt je meteen simpel naar rechts of links uitwijkt

2- je kapt de keeper gewoon uit (schieten en dan meteen passen indrukken)

de eerste manier is het meest succesvol bij mij

Als je met een goede spits met hoge shot accuracy op de keeper af gaat (RvN, Eto'o, Ronaldo etc) kun je altijd proberen meteen een hoek te kiezen..grote kans dattie er in gaat.
Ja dat uitspelen heb ik inderdaad al vaak geprobeerd (en dat is gelukt), maar ik vind schieten leuker .
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:31:12 #115
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_43426771
http://www.pesfaces.tk/

Op deze site staan best goede gezichten die ik wil toevoegen in het spel.
Ik heb het programma Game Graphic Studio geinstalleerd en ik heb de nieuwste kitserver.
Maar als ik een face wil toevoegen (bv. Cahill) die nog niet in de facelist staat weet ik niet in welke file ik hem moet importen. Ik heb de 0_text.afs file geopent en daarin staan allemaal bin files met de bekendere namen maar Cahill staat er dus niet tussen. Er zijn genoeg unnamed.bin files alleen in welke moet ik de .bin file van Cahill stoppen.

BVD
pi_43427019
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef EvertonPride het volgende:
http://www.pesfaces.tk/

Op deze site staan best goede gezichten die ik wil toevoegen in het spel.
Ik heb het programma Game Graphic Studio geinstalleerd en ik heb de nieuwste kitserver.
Maar als ik een face wil toevoegen (bv. Cahill) die nog niet in de facelist staat weet ik niet in welke file ik hem moet importen. Ik heb de 0_text.afs file geopent en daarin staan allemaal bin files met de bekendere namen maar Cahill staat er dus niet tussen. Er zijn genoeg unnamed.bin files alleen in welke moet ik de .bin file van Cahill stoppen.

BVD
Het bestand met het gezicht openen in GGS, daarna kies je voor import patch to folder, en tada.
pi_43427108
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
pi_43427191
ga nu samen met harre een fok! group match doen
pi_43427234
FOK.nl vs Sooperstars
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:46:03 #120
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43427237
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
Erg irritant ja, ook wanneer je alleen speelt. Soms wisselt hij naar de verkeerde speler, hetzelfde met passen. Zie je een mannetje vrij, denk je er naar toe te passen, gaat de bal naar een andere speler die in de dekking staat.

Het wisselen van speler kan je wel uitzetten, en je kan natuurlijk ook de handmatige pass gebruiken. Lijkt me wel lastig spelen, maar het is mogelijk.
pi_43427255
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
Idd, zeker omdat je niet precies weet welke speler ie selecteert.
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:47:12 #122
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_43427266
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

daarna kies je voor import patch to folder, en tada.
Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..
pi_43427336
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef EvertonPride het volgende:

[..]

Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..
Download DKZ studio anders eens. Die gebruik ik zelf, dan staat er bovenaan in 1 van die menu's import to
pi_43427501
disco?
pi_43427514
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef Feen het volgende:
disco?
Denk dat 'ie problemen had met z'n internet. Alle berichtjes kwamen ook paar seconden later telkens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')