Ik zeg het zo vaak: KUTSPEL!!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.
Nu ga ik ff afkoelen.
hahaquote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dat is er uit, KUT spel. Aaaargh! Zo frusterend soms, wat ook weer een teken is hoe goed dit spel eigenlijk wel niet is.
Nu ga ik ff afkoelen.
2 manieren om de keeper te passerenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand tips voor 1-1 situaties. Ik krijg die bal er erg lastig in als ik alleen op de keeper af ga.
Whehe, ik heb precies hetzelfde. Vooral als m'n spelers weer eens als een stel oma's reageren. Maarja, de dag erna toch weer spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nu ga ik ff afkoelen.
2v2 met mekaar lijkt me wel grappig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Feen het volgende:
Joo harregarre, zo ff potje? zit al bij je in de room...kennen ook samen spelen, kijk maar
Ja dat uitspelen heb ik inderdaad al vaak geprobeerd (en dat is gelukt), maar ik vind schieten leukerquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
2 manieren om de keeper te passeren
1- je timed je run (en dashes) goed zodat je net voordat de keeper voor je komt je meteen simpel naar rechts of links uitwijkt
2- je kapt de keeper gewoon uit (schieten en dan meteen passen indrukken)
de eerste manier is het meest succesvol bij mij
Als je met een goede spits met hoge shot accuracy op de keeper af gaat (RvN, Eto'o, Ronaldo etc) kun je altijd proberen meteen een hoek te kiezen..grote kans dattie er in gaat.
Het bestand met het gezicht openen in GGS, daarna kies je voor import patch to folder, en tada.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef EvertonPride het volgende:
http://www.pesfaces.tk/
Op deze site staan best goede gezichten die ik wil toevoegen in het spel.
Ik heb het programma Game Graphic Studio geinstalleerd en ik heb de nieuwste kitserver.
Maar als ik een face wil toevoegen (bv. Cahill) die nog niet in de facelist staat weet ik niet in welke file ik hem moet importen. Ik heb de 0_text.afs file geopent en daarin staan allemaal bin files met de bekendere namen maar Cahill staat er dus niet tussen. Er zijn genoeg unnamed.bin files alleen in welke moet ik de .bin file van Cahill stoppen.
BVD![]()
Erg irritant ja, ook wanneer je alleen speelt. Soms wisselt hij naar de verkeerde speler, hetzelfde met passen. Zie je een mannetje vrij, denk je er naar toe te passen, gaat de bal naar een andere speler die in de dekking staat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
Idd, zeker omdat je niet precies weet welke speler ie selecteert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef Feen het volgende:
fuck, net verloren samen met harre, wat wisselt die soms irritant die spelers he...
Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
daarna kies je voor import patch to folder, en tada.
Download DKZ studio anders eens. Die gebruik ik zelf, dan staat er bovenaan in 1 van die menu's import toquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:47 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Ik baal ook van noobvraagjes maar ik zie tot mijn spijt 'import patch to folder' nergens staan. Ik zie alleen het gezicht etc.. Rechtermuisknop staat deze optie ook niet, alleen open, save as & manieren om het te editten..
Denk dat 'ie problemen had met z'n internet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:56 schreef Feen het volgende:
disco?
Wel irritant, m'n PS2 is nog steeds aan het laden nu.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:57 schreef Feen het volgende:
ja, kreeg ook in beeld die meldingen van good shot tijdens de wedstrijd
Inderdaad, snap ook niet dat het niet in het spel zelf zit. Zelfs bij Fifa 2004 kon je praten tijdens het spel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:59 schreef Feen het volgende:
van mij ook, het is jammer dat je geen skype hebt, of een ander programma, kennen we tijdens de wedstrijd praten, dat scheelt veel
Bugged wedstrijd. Hoe zie je dat trouwens?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:01 schreef Feen het volgende:
vaag, we hebben 3-3 gepseeld tegen ze....
Heb je trouwens een usb-keyboard ofzo? Je tikt wel erg snel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:04 schreef Feen het volgende:
k'heb nieuwe room gemaakt, het hijheet: GROUP match 2 vs 2 only
Nope.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:08 schreef Feen het volgende:
nee had ik dat maar, hehe maarre heb je wel headset voor pc?
DKZ studio geinstalleerd maar die opent geen binfiles?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Download DKZ studio anders eens. Die gebruik ik zelf, dan staat er bovenaan in 1 van die menu's import to
hehe same here, een headset zou bij mij ook niet handig zijn, want ik vloek alles de hele wedstrijd helemaal de tyfus inquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nope.Ach, niemand zit ook op mijn gevloek te wachten tijdens de wedstrijden.
![]()
![]()
Ik heb er ook gisteren op gelet, en volgens mij worden de wedstrijden niet meegeteld bij je W L D overzicht, maar wel de punten, klopt dat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:30 schreef Flashwin het volgende:
ah kutje joh..wie zei ook alweer dat 2v2 resultaten niet meetelde voor je rating?? heb me rating net met 20 punten zien dalen na 2x verloren in een 2v2 match
Dat is het denk ik. Heb net met Feen 2x gespeeld en dat werd niet meegeteld bij W L D.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb er ook gisteren op gelet, en volgens mij worden de wedstrijden niet meegeteld bij je W L D overzicht, maar wel de punten, klopt dat?
Ik zie dat verschil maar niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:19 schreef satecl het volgende:
oefenen met training... en als je heb geschoten, dan nog op R2 klikken wil ook nog wle eens helpen zeggen ze...(gericht schot is dat)
Bij mij helpt het laatste anders niet echt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Whehe, ik heb precies hetzelfde. Vooral als m'n spelers weer eens als een stel oma's reageren. Maarja, de dag erna toch weer spelen.Voetbal is gewoon te vet en juist emotie erbij doet 't 'm.
![]()
M'n max winning streak is 6 nu. Helaas gisteren een lagpotje verloren.![]()
P.s. Ben voor Feyenoord dus dit seizoen al genoeg gefrustreerd.![]()
Ben eraan gewend, zeg maar.
![]()
![]()
Soms uit je slof?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarja, dat krijg je gewoon met voetbal en spellen. Als ik Feyenoord aan het kijken ben dan schiet ik soms ook uit m'n slof als er weer dramatisch gespeeld wordt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soms uit je slof?.
En als je Feyenoorder bent moet die geweldige balbeheersing je toch wel liggen?
Als bij mij het kut gaat dan vliegt me controller naar de muur, gelukkig speel ik niet me me draadloze want die vliegt verder hehequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, m'n vader was net een beetje boos omdat ik zo aan het schreeuwen was. ("Kijk dan scheids! Dat is een rode kaart, gvd!" "Sukkel! Neem die bal nou gewoon met je linkerpoot aan en kap dan naar buiten!" "Ja, hoor, sure, laat je man maar weer lopen!" ) Dat idee, zeg maar.Maarja, dat krijg je gewoon met voetbal en spellen. Als ik Feyenoord aan het kijken ben dan schiet ik soms ook uit m'n slof als er weer dramatisch gespeeld wordt.
Ik gooi nog net niet met m'n controller want het geld groeit me niet op de rug.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:37 schreef Feen het volgende:
[..]
Als bij mij het kut gaat dan vliegt me controller naar de muur, gelukkig speel ik niet me me draadloze want die vliegt verder hehe
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:45 schreef Feen het volgende:
Ja idd, als ik eerlijk verlies kan ik ermee leven, maar net ook zo'n gast ging met chelsea ik verrassend met valencia, speedle ie met 9 verdedigers en 2 spitsen en dan nog van die kutgoals scoren, dan vind ik het echt kut en gooi ik met me controller, gelukkig hard via het bed haha
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ajacieden mogen geen grapjes maken over Feyenoord.
![]()
![]()
Ik ben nu aan het spelen, iemand een potje?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef Feen het volgende:
joo Hom3f, heb je bericht gelezen, zal je als je online bent ff inviten.
welk platform?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:06 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het spelen, iemand een potje?
maar we kunnen dus tegen elkaar spelen, english, lobby 06?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:11 schreef toma het volgende:
misschien is t makkelijk om bij de nicknames en platforms de Fok-username erbij te zetten.
Dan krijg je niet van die domme vragen als hierboven ^
is goed, wat is je Nickname?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef hoM3r het volgende:
[..]
maar we kunnen dus tegen elkaar spelen, english, lobby 06?
0626782925, maak wel een room, wachtwoord fokquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:16 schreef toma het volgende:
[..]
is goed, wat is je Nickname?
de mijne is Toma
okidokiquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:17 schreef hoM3r het volgende:
[..]
0626782925, maak wel een room, wachtwoord fok
Ik vond mijn eto'o stift toch de mooiste van de avondquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef toma het volgende:
Lekker gespeeld
uitslagen:
Barca - Inter 3-1 (toma)
Barca - Ierland 2-1 (hom3r)
Barca - Brazilië 2-4 (toma)
Ajax - PSV 1-0 (toma)
de winnaar staat tussen haakjes.
Jammer dat mijn lob er niet inging van Ronaldohaha
Mijn vader vroeg gisteravond waar mijn stem was gebleven. Ik legde hem uit dat ik teveel PES6 had gespeeld, toen begreep hij het meteen. Heeft me ook regelmatig horen schelden bij PES5.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, m'n vader was net een beetje boos omdat ik zo aan het schreeuwen was. ("Kijk dan scheids! Dat is een rode kaart, gvd!" "Sukkel! Neem die bal nou gewoon met je linkerpoot aan en kap dan naar buiten!" "Ja, hoor, sure, laat je man maar weer lopen!" ) Dat idee, zeg maar.Maarja, dat krijg je gewoon met voetbal en spellen. Als ik Feyenoord aan het kijken ben dan schiet ik soms ook uit m'n slof als er weer dramatisch gespeeld wordt.
Hehe, het helpt ook niet echt bij ons dat ik voor Feyenoord ben, mijn broertje voor Ajax en mijn vader voor De Graafschap.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg gisteravond waar mijn stem was gebleven. Ik legde hem uit dat ik teveel PES6 had gespeeld, toen begreep hij het meteen. Heeft me ook regelmatig horen schelden bij PES5.
Hij heeft er begrip voor, hij kijkt ook wekelijks naar de wedstrijden van Feyenoord, dan is het huis te klein.![]()
![]()
Misschien kunnen we later nog een group match spelen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef Feen het volgende:
k'ga maar weer eens inloggen op de pes server. Hopelijk kan ik eens inloggen op een pc server
One big happy family.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, het helpt ook niet echt bij ons dat ik voor Feyenoord ben, mijn broertje voor Ajax en mijn vader voor De Graafschap.Zeker toen ze degradeerden was hij niet, zacht uitgedrukt, vrolijk.
En mijn broertje zit nu te jennen met die 0-4 en de algehele Feyenoord-situatie.
![]()
Maarja, zelfde deed ik ook toen Jan Wouters met Ajax 6e werd, paar seizoenen geleden.
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb nu een aantal weken pes 6 op de xbpox-360 gespeeld, en wil nu voor mezelf pes 6 voor de ps2 aanschaffen. Ik heb alleen nog een aantal vraagjes.
-Kan je bij de PS2 versie wel doelpunten opslaan?
Ja
-Kan je bij de PS2 versie wel alle duitse teams?
Nee
-Kan je bij de PS2 versie wel namen editten?
Ja
-Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja met option file
-Krijg je bij de PS2 versie aan het einde van de wedstrijd wel cijfers?
Ja
-Zit Oliver Kahn wel in het spel?
Ja
-Is Chelsea een team met shirtsponsor??
Nee
alvast bedankt
graag van meerdere een reactie,zodat ik helemaal zeker ben van de antwoorden
Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleemquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef DJqbl5 het volgende:
Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja met option file
kan je niet meer via de edit-functie transfers doen?
dan moet ik hem maar is gaan aanschaffen, was na de delen 3,4 en 5 op de PS2 toch wel erg geschrokken van de 360 versie....kaler kan zowat niet...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef endr0me het volgende:
[..]
Je kan ook zelf naar hartelust transferen, geen probleem
Met een optionfile heb je toch binnen notime de bundesliga en de shirtsponsors..
Dus op al je vragen is JA te beantwoorden
Dat was 'm alweer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef DJqbl5 het volgende:
-Kan je bij de PS2 versie wel doelpunten opslaan?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie wel alle duitse teams?
Met een option file wel. (Zie: www.pesfan.com of www.evo-web.co.uk)
-Kan je bij de PS2 versie wel namen editten?
Ja.
-Kan je bij de PS2 versie transfers maken?
Ja.
-Krijg je bij de PS2 versie aan het einde van de wedstrijd wel cijfers?
Ja.
-Zit Oliver Kahn wel in het spel?
Geen idee. Feen zegt van wel dus dan zal 't wel zo zijn.
-Is Chelsea een team met shirtsponsor??
Nee.
Hoeveel stadions:
Een heleboel.Ik weet niet precies, heb ze niet geteld. Over de 30. In ieder geval de Kuip, de Arena en volgens mij ook het Philips stadion. En dan de gebruikelijke stadions uit vorige delen.
20-30 denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:57 schreef DJqbl5 het volgende:
o ja nog 1 vraagje. hoeveel stadions zitten er in de ps2 versie?
echt triest dat soort mensen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Inderdaad. Net ook een maffe wedstrijd. Eindigde zeer onterecht in 1-1 waar ik had moeten winnen. Schiet met Figo gewoon 2 ballen op de lat uit twee vrije trappen. Verder nog grote kansen en hij kwam er 1 keer uit en met geluk schiet 'ie de bal er nog in ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Godverdomme, ik win in de laatste minuut volkomen verdient door een briljante afgelegde vrij trap, sluit die hond nog voordat hij opnieuw moet aftrappen het spel af. Kan ik echt kwaad om worden.
Heb PES5 niet. Na PES4 ben ik overgestapt op WE8 , WE9 en WE10 maar heb nu toch maar PES6 gekocht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef -Wolf- het volgende:
Is er iemand die PES 5 ( ;') ) tegen mij wil spelen? Ik heb nog nooit online gespeeld..
Gaat echt vet goed de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat wel lekker op zich. Uit vorige topic:
[..]
Ik sta nu op:
Win: 20
Draw: 10
Loss: 36
M'n punten zijn ook weer boven de 500 eindelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |