Fout niet van de leiding, M&R zijn niet zwakbegaafd ofzo. Maar gewoon ontzettend dom.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan verder! Ik ben benieuwd wat ze verder allemaal nog gaan doen.
Interessante discussie wellicht, moeten 'dit soort' mensen tegen zichzelf beschermd worden?
Is de X-factor productieleiding fout dat ze dit soort mensen mee laat doen?
Nee. Zij geven zichzelf op.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan verder! Ik ben benieuwd wat ze verder allemaal nog gaan doen.
Interessante discussie wellicht, moeten 'dit soort' mensen tegen zichzelf beschermd worden?
Is de X-factor productieleiding fout dat ze dit soort mensen mee laat doen?
Ga je nog iets leuks met ze doen voor eye-tv?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze zijn top!
In de verwachting dat de pers ze wel serieus zou gaan nemenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roef en Marian zijn zelf op alle persaandacht ná zaterdag ingegaan.
Ik zal ze alvast even bellenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:13 schreef Brighteyes het volgende:
Och... als ik de intelligentie van die 2 zo eens in schat zullen ze zich vast wel inlaten met iemand die wel even hun belangen zal behartigen waardoor zijn zakken flink gevuld worden en zij met een paar kruimels blijven zitten.
Geld te verdienen?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
X factor probeert geld aan ze te verdienen en op een in mijn ogen zwaar verkeerde manier. Helaas doen Jensen, Idols etcetera dit ook en ik vind het schandalig.
Nee ze zenden uit voor de fun. Ze proberen dus geld te verdienen door beelden uit te zenden van mensen die niet helemaal 100%quote:
Die mensen hebben zich toch zelf opgegeven?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee ze zenden uit voor de fun. Ze proberen dus geld te verdienen door beelden uit te zenden van mensen die niet helemaal 100%zijn en zichzelf eigenlijk compleet voor lul zetten. Helaas doen meer media dit en helaas zijn er meer van dit soort voorbeelden. Ik vind het ethisch gezien zwaar verwerpelijk.
Ze hebben zichzelf opgegeven om schnabbels te kunnen fixen!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
X factor probeert geld aan ze te verdienen en op een in mijn ogen zwaar verkeerde manier. Helaas doen Jensen, Idols etcetera dit ook en ik vind het schandalig.
Tuurlijk en eigenlijk zouden dit soort mensen tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Ik zou het niet kunnen, iets voor mezelf bereiken over de rug van anderen (in dit geval zwakzinnigen).quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die mensen hebben zich toch zelf opgegeven?
Das een goed idee, sunchaser die Roef en Marian interviewtquote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks met ze doen voor eye-tv?
Hoelaat ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das een goed idee, sunchaser die Roef en Marian interviewt
maargoed, zometeen hh bij Jensen! dus.
Hugoquote:Op woensdag 8 november 2006 17:23 schreef Johnns het volgende:
http://multiartist.nl/
hier kan je Roef en Marian inhuren.
Maar ze zijn ook aan de sleep met Hugo
quote:X-Zanger Hugo. NIEUW*****
“Ik heb mezelf een deuk gelachen! Ik had nog wat foutjes gemaakt toen ik beneden op de piano speelde, maar dat is eruit geknipt. Ze hebben me op mijn best neergezet, ik kan niet anders zeggen. Beneden in de wachtruimte ging het wel goed, dat hoorde ik ook van verschillende mensen. Maar toen ik voor de jury zong, was ik heel nerveus. Het zingen ging daardoor te onzeker. "
Zenuwen
Hugo merkte dus dat de zenuwen hem parten speelden toen hij de auditieruimte binnentrad. "Jammer, anders was ik misschien wel doorgegaan.
7 november opnames bij Robert Jensen auditie
Diverse kranten intervieuws
Bekijk hier de auditie
Hugo is exclusief te boeken via Multi Artist
T. 072-5615067
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En dat Jensen ook nog vraagt: Zijn jullie met het busje gekomen
Ik moet zeggen dat mijn waardering voor hun ook gegroeid is door Jensen, ze zijn zich wat bewuster van alles dan men denkt. Het is geen Herman niveau, Roef zit daar 1 trede boven en Marian 3 schat ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, ik vind haar eigenlijk wel aandoenlijk hoor. Ze vindt het eigenlijk allemaal zo ontzettend spannend...
Als je haar blik ziet als Jensen lacht om dat 'eigen forum'.
Echt zo'n 'nouhou' blik... En verder totaal clueless.
Roef is iets meer 'bij' volgens mij.
misschien wel in de supermarkt waar hij komtquote:Op woensdag 8 november 2006 18:40 schreef Svensational het volgende:
"Hij begon over die schoenen, ik ben toch niet in de supermarkt". Daar moet je ook niet zijn voor schoenen, Roef
.
Waarom geen .com ze moeten ook aan het buitenland denkenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef Qwea het volgende:
die site van ze is trouwens off. En wordt vervangen binnenkort door een .nl domein
quote:Binnen enkele dagen is de nieuwe website van het duo online www.duoroefenmarian.nl met een gecontroleerd gastboek en vele extra nieuwtjes over het populaire duo.
Laatste waarschuwing. Kloten doen jullie maar ergens anders.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten over gastenboeken worden niet op prijs gesteld.
Toch grappig doen? Dan gaat het topic weer rustig op slot!
Er staat iets in feedbackquote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, er wordt niet gestopt met het wissen van berichten.
De waarschuwing in de OP is duidelijk genoeg, geen quotes meer uit het gastenboek of dat nou van de ene of de andere site komt!
Keep up the good work en het topic gaat vanzelf weer op slot, en ja, dat is een dreigement!
Wat voor een Wereldster zou Maikuuul dan wel niet zijn zeg..quote:Op woensdag 8 november 2006 21:05 schreef Sender_ het volgende:
Zit je gister op je gemakkie Jensen te kijken.
Zitten daar 2 simpele zielen die beginnen over dat ze een forum hebben en wat blijkt, ze hebben het over FOK.
Wat een figuren zeg niet normaal en zingen kennen ze al helemaal niet.
Wel weer hoge amusements waarde, dat dan weer wel.
Als we allemaal een euro doneren, kunnen we ze wel een avondje huren....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil wel naar een optreden van R&M
Goed ideequote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als we allemaal een euro doneren, kunnen we ze wel een avondje huren....
Ja leuk!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als we allemaal een euro doneren, kunnen we ze wel een avondje huren....
Doe niet krampachtig zeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, er wordt niet gestopt met het wissen van berichten.
De waarschuwing in de OP is duidelijk genoeg, geen quotes meer uit het gastenboek of dat nou van de ene of de andere site komt!
Keep up the good work en het topic gaat vanzelf weer op slot, en ja, dat is een dreigement!
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom mogen roef en marjan niet worden afgezeken? Ik bedoel; die VRAGEN erom...
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Interview met Roef en Marian op TV Noord.
Roef en Marian staan Radio Noord te woord.
Enjoy.![]()
Laten we er over zingen, dan komt de boodschap wel over!quote:Op donderdag 9 november 2006 07:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De mensen praten veel te veel over elkaar!
Dat zag ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 10:12 schreef Vivi het volgende:
Toen Jensen zei "Jullie zijn geen stelletje he?!"
En dat Marian toen begon te blazen van "neee! ééééécht niet!!!!"
Toen keek Roef wel heel zielig
Privégrapjes zijn meer wat voor msnquote:Op donderdag 9 november 2006 11:38 schreef zagreb het volgende:
Ja idd. hij had ook Arie kunnen heten...ha ha ha ha of Aleejan....lol
robhquote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind het jammer dat roef bij de opmerking "ik heb met hele grote artiesten op het podium gestaan" niet bij de vraag: "bij wie dan?" zei:
Lucas en Gea
Die Roef kijkt altijd een beetje zielig met z'n hanghoofdquote:Op donderdag 9 november 2006 10:12 schreef Vivi het volgende:
nee, lucas en geaquote:
Marian 'Absoluut niet!'quote:Op donderdag 9 november 2006 10:12 schreef Vivi het volgende:
Denk haar moeder.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Maar Marian zei dat ze een relatie heeft met haar managerMaar wie is die oudere vrouw dan
![]()
quote:Ook, Ali (58 jaar), de moeder van Marian, reist mee in de bus, die ook dient als slaapplek voor het viertal.
Bewijst alweer dat ze geen idee hebben wat een forum nu eigenlijk is. Of een topic for that matterquote:Op donderdag 9 november 2006 16:25 schreef pinominie het volgende:
Heb jensen even gekeken net, echt mooi van dat forum. Ik verwachte dat het gewoon over hun eigen forum ging en dan gaat het ineens over HUN fokforum
Maar Jensen moest lachen! Dus hij kent Fok! misschien welquote:Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bewijst alweer dat ze geen idee hebben wat een forum nu eigenlijk is. Of een topic for that matter
De vraag is nu.. Heeft hij een account, zo ja Wat is zijn naam? Zo nee, HEEFT Jan Paparazzi d'r miss eentje..quote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar Jensen moest lachen! Dus hij kent Fok! misschien wel![]()
Nee, hebben beide niet. Anders was mijn nickname allang voorbij gekomen bij Jensenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
De vraag is nu.. Heeft hij een account, zo ja Wat is zijn naam? Zo nee, HEEFT Jan Paparazzi d'r miss eentje..![]()
en anders de mijne welquote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee, hebben beide niet. Anders was mijn nickname allang voorbij gekomen bij Jensen![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op TV & Radio:
6-11 Giel Bielen 3FM
Knap hoor, dat je het niet kunt vinden...quote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef cool_pacific het volgende:
En was het een eigen nummer wat ze zongen, want ik zoek de songtekst, maar kan die nergens vinden op het internet![]()
Hoor ik die Griekse melodie![]()
Ik typte die woorden niet inquote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Knap hoor, dat je het niet kunt vinden...
Ja dat wist ik niet, zag die gare site op me werk, en op me werk kan ik niet op Fok komenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Gejat van cybaspace uit het topic Fakepics en andere fotosoep!
Dat zou goed kunnen, in elk geval iemand die hier meeleest.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is de maker iemand van hier? (de website dus)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vind dat wel een beetje ver gaan![]()
Dan ben ik X-Factor aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Morgenavond herhaling om dezelfde tijd
dan kijkt iedereen hier RTL 4quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Morgenavond herhaling om dezelfde tijd
In wat voor opzicht apart? Heb je vaak met hem gesproken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:01 schreef bpm het volgende:
Roefie is een topkerel!! Hij heeft bij ons in't dorp gewoond, nix mis mee.. Alleen een beetje apart
Ik hoop inderdaad dat het nu afgelopen is, vanavond komen vast wel weer andere randdebielen aan bodquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:26 schreef PeRi het volgende:
Om te huilen gewoon. Waarom krijgen ze zoveel aandacht van de media, tis nu toch wel weer leuk geweest?
Was erg leuk ja.quote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
Leuk bij Koppensnellers.
Lijkt er wel op ja, de FOK! crew heeft hem snel de kop ingedrukt. Voor alle media valt er weinig meer te beleven op het Roef en Marian forum.quote:Op zondag 12 november 2006 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Nou de hype is nu wel voorbij hoor...
Er is helemaal niks de kop ingedrukt wat R&M betreft, er kan gewoon over ze gesproken en gelachen worden.quote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, de FOK! crew heeft hem snel de kop ingedrukt. Voor alle media valt er weinig meer te beleven op het Roef en Marian forum.
Aldus de website van Multiartist. Er is weinig interessants op te vinden.quote:De nieuwe website van het duo is online www.xduoroefenmarian.nl met een gecontroleerd gastenboek en vele extra nieuwtjes over het populaire duo.
Lijkt er een beetje op, maar 't is er niet hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Kijken jullie eens allemaal op deze site:
http://www.xcu.nl/idols/?show=audities&seizoen=1
En dan op 'Compilatie 5' klikken. Bij 1:01 minuten... Is dat Marian??
![]()
Is trouwens een erg leuke site. Alle audities/liveshows staan er op van Idols
Doet er wel een beetje aan denken ja, maar het accent is anders, en ze heeft twee wenkbrauwen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Huldequote:Op woensdag 15 november 2006 18:25 schreef BVO het volgende:
Voor veel meer nieuws: Fakepics en andere fotosoep!
[afbeelding]
Ik zat ook al te kijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:34 schreef sbientje het volgende:
idd, en niet eens in 'intelligentie'
Is niet van mij hoorquote:
Ok. Maar hij blijft leukquote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor, komt van duoroefenmarian.nl
Vroeger elke woensdag en vrijdag in onze jeugdhonkquote:Op zaterdag 11 november 2006 07:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In wat voor opzicht apart? Heb je vaak met hem gesproken?![]()
ik kan hem niet openenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Real Player!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan hem niet openenZeker weer een ander programma nodig dan WMP?
Nee, is haar niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:13 schreef bpm het volgende:
Vroeger elke woensdag en vrijdag in onze jeugdhonkDie kerel is ontoerekeningsvatbaar verklaard, hij is echt gek dus
TMF zal ook nog wel zo gek zijn om het uit te zendenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef BVO het volgende:
Ze krijgen een eigen single plus clip? Het zal me benieuwen.
Hope not!!!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
TMF zal ook nog wel zo gek zijn om het uit te zenden.
Ik zie dit nu pasquote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
Leuk bij Koppensnellers.
OMFG verbazingwekkend echt lijkend! 'Iedereen wilt ons in zn tvprogramma en dan HJ Smits beweert dat we geen XFactor hebben'quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pashttp://www.youtube.com/watch?v=_L9RbhJUCtk&NR
Houd je bek slet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:58 schreef NeoTribalist het volgende:
schandalig dat dit topic gesloten was, een grove schande voor de vrije meningsuiting in de westerse wereld
Hey, heb je Anna gezien?quote:
En maar denken dat ze héél slim isquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:10 schreef Shira het volgende:
Marian was altijd wel simpel, maar zo dom als dat ze nu overkomt met Roef is heel erg, volgens mij is dit typisch een gevalletje van "waar je mee omgaat word je mee besmet"![]()
Je kent d'r?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:10 schreef Shira het volgende:
Marian was altijd wel simpel, maar zo dom als dat ze nu overkomt met Roef is heel erg, volgens mij is dit typisch een gevalletje van "waar je mee omgaat word je mee besmet"![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:36 schreef Shira het volgende:
Ja, van het countrydansen ( ik weet het) Zij was jaren mijn lerares.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Remzz het volgende:
Trouwens ff doorluisteren tot minuut 7, wanner Marian zo geil mogelijk Goedemorgen Giel gaat zeggen
Trouwens ff doorluisteren tot minuut 7, wanner Marian zo geil mogelijk Goedemorgen Giel gaat zeggen
Oh wat ergquote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Remzz het volgende:
Hier bij Giel vanochtend
Ik zat in de trein te luisteren en kon mijn lachen gewoon niet inhouden, ik denk dat iedereen me voor gek heeft verklaard
http://giel.vara.nl/audioarchief.php
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zingen ze nou "wij zijn geboren als autisten"? (2e minuut)
Vre-se-lijk!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Remzz het volgende:
Hier bij Giel vanochtend
Ik zat in de trein te luisteren en kon mijn lachen gewoon niet inhouden, ik denk dat iedereen me voor gek heeft verklaard
http://giel.vara.nl/audioarchief.php
X-factor niet gekeken??quote:Op donderdag 16 november 2006 23:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]![]()
Weet je toevallig ook waarom hij ontoerekeningsvatbaar is verklaard?
Frau Unibrauquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:51 schreef my_own het volgende:
Heeft die vrouw min of meer 1 wenkbrauw? Jawel.
Ja, het was vannacht op TVquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:41 schreef Remzz het volgende:
Giel Beelen heeft hem zelf op MP3 en podcast gezet:
http://members.home.nl/mu(...)or%20treden%20op.mp3
Dit is met het interviewtje maar zonder de 'geile' goeiemorgen
Wat een respect!quote:jeffry veenstra on 28 Nov 2006 at 5:39 pm
heey wat is dit voor onzin steletje debielen wat jully zijn hier neuk zelf maar lekker honden honden fuckers dat jully zijn wat jully zijn is roef niet dus hou je bek ja of ik ga jully terug pakken maar dan op een andere manier stelletje hol werkers fuck you groetjes jeffry veenstra
alles goed roefie?
die kut foto’s moet je je niks van aan trekken ze hebben geen verstand van muziek en hun neuken zelf honden en neuken elkaar in de kont
maar ik hoop dat je nog gaat zingen
groetjes jeffry veenstra zoon van hidde veenstra
Bwahaha, ze zullen blij zijn met je verdediging Ria...quote:Ria on 28 Nov 2006 at 11:06 pm
hallo
ik wilde even zeggen dat jullie deze twee lieve mensen niet zo gemeen moeten neer zetten, en met die smerige , soms hele schokkende plaatjes, WAAROM NOU, is het leven niet hard genoeg, maar het zijn hele lieve mensen, met een verstandelijke handicap, maar daar zijn zij absoluut niet minder om, als dit hun droom is laat ze gaan, en of ze kunnen zingen, daar laat ik mij niet over uit, maar niet iedereen heeft dezelfde keuze toch..?
de een houd van nederlandstalig en de ander van hardrock.
JE MOET IEDEREEN IN HUN WAARDE LATEN,EN DAAR HOREN ROEF EN MARIAN OOK BIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes Ria en succes
alweer?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef BVO het volgende:
Ze zijn morgen bij Jensen!
Maar dat boeit niemand, dus gaat Jensen snel verderquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, ze heeft dystrofie over zich heen gehad
Volgens mij wist ie niet wat het was, en dan is het moeilijk grapjes makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Maar dat boeit niemand, dus gaat Jensen snel verder![]()
Ja geweldig was die.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Roef: "Ik geniet"
Jensen: "Oh, dat doe je dus met zo'n kop"
Ja, ze heeft nu 2 wenkbrauwenquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
Ze hebben toch ook hun eigen porno uitgebracht ofzo ?
Dat zou het dan wel zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef BVO het volgende:
Eh, nee? Er zijn wel porn-fakepics gemaakt, maar die gaan ze aanklagen
.
Wat heb je uitgevreten dan,dat Sinterklaas zo'n hekel aan je heeft?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de single van Sinterklaas gekregen.. Nou, hoera!
.
Laat eens horen?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de single van Sinterklaas gekregen.. Nou, hoera!
.
Hij heeft een honden kop daaromquote:Op zondag 17 december 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
Waar komt dat seks met honden eigenlijk vandaan?
Ik weet dat het fakes zijn enzo maar is er reden waarom Roef wordt afgebeeld als iemand die met honden neukt of zijn er rare uitspraken gedaan?
Ja echt hequote:
Zoals ik al eerder in dit topic zei, ik ken Roef persoonlijk. Hij is echt gek.... hahahah, er ging een jaartje of 2 geleden hier door het dorp het verhaal dat hij het met z'n honden gedaan zou hebben, vandaar waarschijnlijkquote:Op zondag 17 december 2006 16:04 schreef Canisfire het volgende:
Waar komt dat seks met honden eigenlijk vandaan?
Ik weet dat het fakes zijn enzo maar is er reden waarom Roef wordt afgebeeld als iemand die met honden neukt of zijn er rare uitspraken gedaan?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:44 schreef bpm het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder in dit topic zei, ik ken Roef persoonlijk. Hij is echt gek.... hahahah, er ging een jaartje of 2 geleden hier door het dorp het verhaal dat hij het met z'n honden gedaan zou hebben, vandaar waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:44 schreef bpm het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder in dit topic zei, ik ken Roef persoonlijk. Hij is echt gek.... hahahah, er ging een jaartje of 2 geleden hier door het dorp het verhaal dat hij het met z'n honden gedaan zou hebben, vandaar waarschijnlijk
En make-upquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef BVO het volgende:
Heeft ze nou d'r haar geverfd?
[afbeelding]
wow hij kan lachenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Ik ben er nog niet uit wie er het meest kansloos is op die foto.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hehe Playerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik lees nu pas wat er op Roef zijn shirt staat.
![]()
![]()
![]()
![]()
als een boer met kiespijnquote:
Nog zo'n triest figuur...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Ze hebben een plaat opgenomen met Johan Vleminx
Als ze net als Herman zijn blijven ze overal tevoorschijn komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef Canisfire het volgende:
Gelukkig is de rage nu een beetje dood.
Dat is haar trademark gewordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goh, wat heeft ze dan met die arm? Toch niet iets ernstigs![]()
Ben ik het helemaal mee eens. We zitten al opgescheept met een Herman waar we nooit meer vanaf komen, ik zit ook echt niet te wachten op een wekelijkse dosis R&M voor weetikhoelang.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:08 schreef Delichris het volgende:
Die lui beginnen bij mij nu inmiddels wel een beetje te vervelen. Een paar keer voor lul zetten is leuk, maar om ze nu elke dag op de buis te zien gaat me een beetje te ver![]()
Bij deze.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Kan dit topic niet even snel vol? Ik schaam me dat deze in mijn AT staat...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |