De vraag is nu.. Heeft hij een account, zo ja Wat is zijn naam? Zo nee, HEEFT Jan Paparazzi d'r miss eentje..quote:Op donderdag 9 november 2006 17:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar Jensen moest lachen! Dus hij kent Fok! misschien wel![]()
Nee, hebben beide niet. Anders was mijn nickname allang voorbij gekomen bij Jensenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
De vraag is nu.. Heeft hij een account, zo ja Wat is zijn naam? Zo nee, HEEFT Jan Paparazzi d'r miss eentje..![]()
en anders de mijne welquote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee, hebben beide niet. Anders was mijn nickname allang voorbij gekomen bij Jensen![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op TV & Radio:
6-11 Giel Bielen 3FM
Knap hoor, dat je het niet kunt vinden...quote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef cool_pacific het volgende:
En was het een eigen nummer wat ze zongen, want ik zoek de songtekst, maar kan die nergens vinden op het internet![]()
Hoor ik die Griekse melodie![]()
Ik typte die woorden niet inquote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Knap hoor, dat je het niet kunt vinden...
Ja dat wist ik niet, zag die gare site op me werk, en op me werk kan ik niet op Fok komenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Gejat van cybaspace uit het topic Fakepics en andere fotosoep!
Dat zou goed kunnen, in elk geval iemand die hier meeleest.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is de maker iemand van hier? (de website dus)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vind dat wel een beetje ver gaan![]()
Dan ben ik X-Factor aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Morgenavond herhaling om dezelfde tijd
dan kijkt iedereen hier RTL 4quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Morgenavond herhaling om dezelfde tijd
In wat voor opzicht apart? Heb je vaak met hem gesproken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:01 schreef bpm het volgende:
Roefie is een topkerel!! Hij heeft bij ons in't dorp gewoond, nix mis mee.. Alleen een beetje apart
Ik hoop inderdaad dat het nu afgelopen is, vanavond komen vast wel weer andere randdebielen aan bodquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:26 schreef PeRi het volgende:
Om te huilen gewoon. Waarom krijgen ze zoveel aandacht van de media, tis nu toch wel weer leuk geweest?
Was erg leuk ja.quote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
Leuk bij Koppensnellers.
Lijkt er wel op ja, de FOK! crew heeft hem snel de kop ingedrukt. Voor alle media valt er weinig meer te beleven op het Roef en Marian forum.quote:Op zondag 12 november 2006 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Nou de hype is nu wel voorbij hoor...
Er is helemaal niks de kop ingedrukt wat R&M betreft, er kan gewoon over ze gesproken en gelachen worden.quote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, de FOK! crew heeft hem snel de kop ingedrukt. Voor alle media valt er weinig meer te beleven op het Roef en Marian forum.
Aldus de website van Multiartist. Er is weinig interessants op te vinden.quote:De nieuwe website van het duo is online www.xduoroefenmarian.nl met een gecontroleerd gastenboek en vele extra nieuwtjes over het populaire duo.
Lijkt er een beetje op, maar 't is er niet hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Kijken jullie eens allemaal op deze site:
http://www.xcu.nl/idols/?show=audities&seizoen=1
En dan op 'Compilatie 5' klikken. Bij 1:01 minuten... Is dat Marian??
![]()
Is trouwens een erg leuke site. Alle audities/liveshows staan er op van Idols
Doet er wel een beetje aan denken ja, maar het accent is anders, en ze heeft twee wenkbrauwen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Huldequote:Op woensdag 15 november 2006 18:25 schreef BVO het volgende:
Voor veel meer nieuws: Fakepics en andere fotosoep!
[afbeelding]
Ik zat ook al te kijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:34 schreef sbientje het volgende:
idd, en niet eens in 'intelligentie'
Is niet van mij hoorquote:
Ok. Maar hij blijft leukquote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor, komt van duoroefenmarian.nl
Vroeger elke woensdag en vrijdag in onze jeugdhonkquote:Op zaterdag 11 november 2006 07:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In wat voor opzicht apart? Heb je vaak met hem gesproken?![]()
ik kan hem niet openenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Real Player!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan hem niet openenZeker weer een ander programma nodig dan WMP?
Nee, is haar niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:13 schreef bpm het volgende:
Vroeger elke woensdag en vrijdag in onze jeugdhonkDie kerel is ontoerekeningsvatbaar verklaard, hij is echt gek dus
TMF zal ook nog wel zo gek zijn om het uit te zendenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef BVO het volgende:
Ze krijgen een eigen single plus clip? Het zal me benieuwen.
Hope not!!!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
TMF zal ook nog wel zo gek zijn om het uit te zenden.
Ik zie dit nu pasquote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
Leuk bij Koppensnellers.
OMFG verbazingwekkend echt lijkend! 'Iedereen wilt ons in zn tvprogramma en dan HJ Smits beweert dat we geen XFactor hebben'quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pashttp://www.youtube.com/watch?v=_L9RbhJUCtk&NR
Houd je bek slet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:58 schreef NeoTribalist het volgende:
schandalig dat dit topic gesloten was, een grove schande voor de vrije meningsuiting in de westerse wereld
Hey, heb je Anna gezien?quote:
En maar denken dat ze héél slim isquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:10 schreef Shira het volgende:
Marian was altijd wel simpel, maar zo dom als dat ze nu overkomt met Roef is heel erg, volgens mij is dit typisch een gevalletje van "waar je mee omgaat word je mee besmet"![]()
Je kent d'r?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:10 schreef Shira het volgende:
Marian was altijd wel simpel, maar zo dom als dat ze nu overkomt met Roef is heel erg, volgens mij is dit typisch een gevalletje van "waar je mee omgaat word je mee besmet"![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:36 schreef Shira het volgende:
Ja, van het countrydansen ( ik weet het) Zij was jaren mijn lerares.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |