Nog even wachten...quote:Op woensdag 8 november 2006 19:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar zijn de tietenfoto's van Heleen te vinden?
Ligt ie onder vuur is het nog niet goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
VS-minister Rumsfeld treedt af
` De Amerikaanse minister van Defensie
Rumsfeld treedt af.Dat melden CNN en
verschillende persbureaus.President
Bush zal het aftreden van zijn minister
bekendmaken.Waarom Rumsfeld opstapt,is
nog niet duidelijk.
Rumsfeld was sinds 2002 minister van
Defensie.Hij lag al lange tijd onder
vuur door de strijd in Irak,waarbij
duizenden Amerikaanse militairen zijn
omgekomen.Irak was een belangrijk thema
bij de Congresverkiezingen,die gisteren
werden gewonnen door de Democraten.
Volgens bronnen binnen de Republikeinse
partij wordt Rumsfeld opgevolgd door de
vroegere CIA-directeur Robert Gates.
Don't let me down...quote:
verdomd, dat zou best nog eens kunnen ook, raar spulquote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet lekke meer omdat ze het vet eruit gegooid hebben?
na de negerzoen nu ook de Apekop? Die negerzoenen smaakten in ieder geval beter, ik werd hier in ieder geval un peux misselijk van, heb de laatste helft maar weggegooid.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Discriminerend voor Wilders-aanhangers. Verbieden!
Je moet ook niet van die zoete troep eten, Godslasteraar. Neem toch gewoon spekjes. En rrroomboter. Kan een krekkertje onder, als je perse wil.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
verdomd, dat zou best nog eens kunnen ook, raar spul![]()
[..]
na de negerzoen nu ook de Apekop? Die negerzoenen smaakten in ieder geval beter, ik werd hier in ieder geval un peux misselijk van, heb de laatste helft maar weggegooid.
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die zoete troep eten, Godslasteraar. Neem toch gewoon spekjes. En rrroomboter. Kan een krekkertje onder, als je perse wil.
Brrrr. Over mijn afschuw van blauwe kaas ben ik nooit heengegroeid. Teveel beschimmeld eten moeten eten als kind, denk ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
ik zit ter compensatie nu een half bakje pistache nootjes te snoepen, de andere helft gaat over 10 minuten in een gorgonzola-roomsaus, voor op de pasta![]()
Dag langharige Fries.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Bonifacius is niet vermoord. Hij is na een eerlijk proces ter dood veroordeeld. Hij wilde een martelarendood, en is daarom helemaal vanuit ROme naar DOkkum gelopen, om daar een heilige boom te kappen, want hij wist dat daar de doodstraf op stond.
Hij is trouwens de bedenker van het celibaat, omdat ie zelf geen sex kon krijgen, verbood hij het meteen zn collegas ook maar....
Nee, in 2010quote:Op woensdag 8 november 2006 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dag langharige Fries.
Ga je naar Dakar begin 2007?
2010! Jeetje. Tegen die tijd hoop ik baanloos & autonoom te zijn. Wanneer moet ik me uiterlijk aanmelden?quote:
Je wordt kraker?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
2010! Jeetje. Tegen die tijd hoop ik baanloos & autonoom te zijn. Wanneer moet ik me uiterlijk aanmelden?
2008 of zo?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
2010! Jeetje. Tegen die tijd hoop ik baanloos & autonoom te zijn. Wanneer moet ik me uiterlijk aanmelden?
OK. Ik weet je te vindenquote:
Ghe. Op eigen terrein, Reya. Schaapjes, handvol kippen, moestuin, draadloos internetquote:
50 in de Senaat, hebben de Republikeinen in ieder geval de Democraten nodig voor een meerderheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |