kan niet beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik heb wel zo'n vermoeden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hihi je hebt nog niet alle seizoenen gezien?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:35 schreef OG-Loco het volgende:
Wie zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet plaatje zeg!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:34 schreef BlueCurl het volgende:
volgende week dinsdag komen er weer herhalingen. we beginnen dan met seizoen 3 aflevering 1: Lost SonSPEEDLE
[afbeelding]
even een plaatje alvast uit seizoen 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens bedankt voor al je stemmen bij de fok awards hihiquote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vet plaatje zeg!
Ze beginnen meteen goed met de herhalingen![]()
we hebben ook een amerikaans topicquote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef OG-Loco het volgende:
Gaaf!
Ik ben al begonnen met "vooruit kijken", maar daar mag ik hier niks over zeggen dacht ik.
Hmm jaaa volgens mij ook wel ja..quote:Op woensdag 8 november 2006 16:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
trouwens bedankt voor al je stemmen bij de fok awards hihi
uhuh waar willen ze anders mee verder gaanmaar nu gaat speedle weer sterven a.s. dinsdag
doen ze vast om mij te pesten
nee dat was met Las Vegas.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef OG-Loco het volgende:
Speedle sterven?
Zegt me niet veel.
Of was het ook met Miami dat er zo;n dude onder de grond lag?
Ik móet die dvd's
Obsessie.. en dat is dan nog een understatementquote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee dat was met Las Vegas.
je ziet het dinsdag wel. diegene die daar dood gaat was mijn... mijn... tjah hoe moet ik het omschrijven... obsessie haha
horatio doet het ook aardig maar die is enkel zo oud voor mequote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Obsessie.. en dat is dan nog een understatement![]()
![]()
![]()
Nou.. daar dacht een ander persoon toch anders overquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
horatio doet het ook aardig maar die is enkel zo oud voor meme ouders zijn net zo oud als die gozer
je bedoelt marisol?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou.. daar dacht een ander persoon toch anders over![]()
![]()
marisol is 8 jaar ouder als moiquote:
ah joh.. t is maar 20 jaarquote:Op donderdag 9 november 2006 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
marisol is 8 jaar ouder als moidat scheelt al wat
Alana De La Garza: 1976 en David Caruso: 1956 hihi![]()
voor mij 28quote:
kun je hard hopen lieve schatquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor mij 28en daar ging het in eerste instantie om haha
maar hij blijft wel een koele vent ook al issie wat te oud voor me hihi
maar dan nog heb ik liever dat speedle niet dood gaan aankomende dinsdag
\quote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
kun je hard hopen lieve schathahahaha
whaha.. Wat gebeurde er nog meer in seizoen 3..quote:
zal het thuis wat meer ordenen en dan meteen in de OP plaatsen. Voor het volgende topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
Gewoon.. wilde ff kijken wat ik zo nog in seizoen 3 kon plaatsten.. maar eigenlijk verder dan de dingen die ik genoemd had kwam ik niet haha...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zal het thuis wat meer ordenen en dan meteen in de OP plaatsen. Voor het volgende topic!
maaruh waarom wilde je een samenvatting? no offenseik tiep wel hehe
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef OG-Loco het volgende:
Seas. 5 ep. 1seizoen 5 kun je in het usa topic overleggen en kwijt... niet hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
junkie ik. nee hoor. valt best mee! enkel kan ik nie wachten tot de dinsdagen hihi.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gewoon.. wilde ff kijken wat ik zo nog in seizoen 3 kon plaatsten.. maar eigenlijk verder dan de dingen die ik genoemd had kwam ik niet haha...
Mgoed.. daarom ben jij ook de Junkie![]()
![]()
quote:
neen 5quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau zeg! komt ie uit seizoen 1?
ja seizoen 3 aflevering 1... Lost Sonquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:55 schreef CherryLips het volgende:
komen er dinsdag weer herhalingen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
seizoen 5 kun je in het usa topic overleggen en kwijt... niet hier...
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we hebben ook een amerikaans topic
CSI: Miami (USA) (Deel 1) *spoilers*
daar kun je alles kwijt over seizoen 5 dat er al word uitgezonden
mag hier op zich ook wel maar binnen spoilertags
uhuh i know maar dat is gewoon algemeen duidelijk toch hihi? of draaf ik nu weer eens door met me detailsquote:Op zondag 12 november 2006 02:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aah oke.. grappig detail trouwens van zijn kleding![]()
word hier in het algemeen niet gelezen die spoiler tags... en hier word enkel nog over seizoen 4 na gepraat. in het algemeen word er in het USA topic over de afleveringen van seizoen 5 nagepraat... je mag het hier best neerzetten maar zal nie zo snel antwoord op komenquote:
Beetje zinloos dusquote:Op zondag 12 november 2006 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
word hier in het algemeen niet gelezen die spoiler tags... en hier word enkel nog over seizoen 4 na gepraat. in het algemeen word er in het USA topic over de afleveringen van seizoen 5 nagepraat... je mag het hier best neerzetten maar zal nie zo snel antwoord op komen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Speedle
Ga toch maar weer ff kijken vanaaf
Veel plezier dan maar vanavond he !quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:17 schreef CherryLips het volgende:
De aflevering van vanavond heb ik ook nog niet gezien. Ik wist wel dat hij doodging maar wist niet waarom. Toen had iemand uitgelegd hoe en zo, en toen dacht ik: 'Hmmm, ik heb dan de helft gezien...' Maar toen zijn ze waarschijnlijk opgehouden met herhalen
.
we zijn er benieuwd naarquote:Op woensdag 15 november 2006 10:24 schreef CherryLips het volgende:
heb hem opgenomen, ga zo kijken.
Ja laat ff weten wat je er van vondquote:Op woensdag 15 november 2006 10:24 schreef CherryLips het volgende:
heb hem opgenomen, ga zo kijken.
Weet iemand hoe het nummer heet dat op de begravenis werd gedraait?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:34 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 3 Aflevering 1: Lost Son
Dinsdag 14 november 2006 op RTL5 om 20:30
Muziek
Lil' Jon & the Eastside Boyz - Get Low - Aan het begin van de aflevering
Faultline - Where is my Boy? - Waneer Alexx Speedle's lijkschouwing doet
Amzing Grace - Tijdens Speedle zijn begraving
Oei roep dat niet te hard.. voor BlueCurl was het al drama genoegquote:Op woensdag 15 november 2006 16:26 schreef CherryLips het volgende:
ik zat bijna te brullen. al had ik wel nog iets mee drama verwacht.
mjahquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oei roep dat niet te hard.. voor BlueCurl was het al drama genoeg![]()
ik vond dat wel leuk opzich maar niet super. echt heel seizoen 4 was 1 grote soap serie ipv csi. ik vraag me af of horatio zijn labjas nog heeft hangen ergensquote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Sethje het volgende:
Het was wel weer een leuke aflevering maar ik vond toch de episodes die "to be continued" waren met de aanslagen op Marisol spannender
Horatio is wat dat betreft net House.. die houden niet zo van witte lange jassenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond dat wel leuk opzich maar niet super. echt heel seizoen 4 was 1 grote soap serie ipv csi. ik vraag me af of horatio zijn labjas nog heeft hangen ergenswant die heb ik geheel seizoen 4 dus niet gezien!
nou in eerste seizoenen was ie er anders wel vaak genoeg in te vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Horatio is wat dat betreft net House.. die houden niet zo van witte lange jassen![]()
Ja das dan ook wel weer waar.. maar ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 16 november 2006 09:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou in eerste seizoenen was ie er anders wel vaak genoeg in te vinden
ik mis s1-s3 achtige csi miami wel. ook al vind ik het nog steeds super daar niet van maar mijn voorkeur gaat toch uit naar s1-3 stijlquote:Op donderdag 16 november 2006 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja das dan ook wel weer waar.. maar ik vind het wel best zo![]()
jupquote:Op donderdag 16 november 2006 23:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ach jah.. aankomende dinsdag gewoon S3E02 ?
Sorry, even geen tijd om herhalingen te bekijken....quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een stilte..
zie mijn onderschrift hihiquote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef donderopman het volgende:
Maar weet iemand het preciese nummer van speedle zn begravenis?
ik ben een beetje druk hihiquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een stilte..
ik ook niet hihi heb gister een seizoen 1 aflevering gekekenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Sorry, even geen tijd om herhalingen te bekijken....
(En geen behoefte om Speedle weer te zien sterven)
Alles moet je een keer geprobeerd hebben in je leven.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een naughty figuur ben jij ook.. k hou helemaal niet van zweepjes![]()
Nja.. sommige dingen liever nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:07 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Alles moet je een keer geprobeerd hebben in je leven.....![]()
Morgen alquote:Op zondag 26 november 2006 11:55 schreef BlueCurl het volgende:
uhm van csi las vegas begint het nieuwe seizoen maandag al... maar ik lees nog niks van seizoen 5 van miami
nee... ik stond er ook van te kijken dat RTL voor CSI LV de uitzend rechten heeft! Zo vroeg al. Maar ik ben bang dat ze daarmee ook snel moeten stoppen aangezien het toch zo is dat ze in america soms ook heel wat weken niks uitzenden.. zo ook in december/januari! Maaruh ik kijk elke week opzich op de rtl site. kun je zelf ook doen. Als daar een aflevering titel "Rio" komt te staan weet je dat het 5.1 isquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef Dafje33 het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen van Miami begint?
succes!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:14 schreef BlueCurl het volgende:
geen dank Theamerican! als je nog meer vragen hebtNu naar school tot half 5 na drie uur slaap en daarna kung fu examen... wat ben ik vanaaf toch dood
maar gaat in ieder geval een nieuwe aflevering van CSI mee
ja dnak. csi was nog niet klaar toen ik naar school ging.. en uhmquote:
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja dnak. csi was nog niet klaar toen ik naar school ging.. en uhmik zit momenteel in slaap te vallen serieus
heb echt een concentratie van 0 haha. wat een dag
ik heb een csi miami nodig als voeding van energie
ja idd.. is et al bekend wanneer RTL nieuwe afleveringen gaat uitzenden?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef ddx het volgende:
wachten op nieuwe afleveringen maar weer...
hmm dat duurt dus nog wel even.. Jammerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
volgens mij niet.. ergens in maart ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |