Game on!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mja gezocht:
Trauma Center under the knife
te ruil??
20 a 25 euro
no way dat ik Phoenix Wright 2 weg doe
mwa het spel zelf is op zich niet slecht, het was alleen echt veel te kort. Laten we hopen datquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef ASSpirine het volgende:
Echt een slechte koop geweest dat Another code : two memories
Niemand die dat wilt hebben
Heb je 'm nog? Ik heb wel interesse.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef Centurion_NL het volgende:
Ik wil Animal Crossing graag verkopen voor 25 incl, ruilen heb ik even geen intresse in. Hij is zoals eerder gezegd in goede staat en PAL versie helemaal compleet.
Die wil ik HEEEULL graagquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ik heb nog liggen:
- Luigi en Mario Parters in Time
- Brain Training
- Animal Crossing
en ik wil de nieuwe Castlevania.
Deal!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef -hypnagogia- het volgende:
Voor 25 euro doe ik m voor je op de bus, het spel is een maand oud en volgens mij zitten de VIP punten er ook nog bij.
Je kunt een mailtje sturen naarquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ja tuurlijk, wat is je emailadres?
die zal het vast niet doen op de gewone DS?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:18 schreef Maaark het volgende:
Ik heb nog iets liggen, kweenie of ik dat hier aan mag bieden?![]()
Heh, helaas niet, ding is te klein he... al is er wel een casemod voor... maar ach...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die zal het vast niet doen op de gewone DS?
ik denk iets van 90 euro?quote:Op maandag 13 november 2006 12:26 schreef engessa het volgende:
Aan wat voor richtprijzen moet ik denken voor een DS (geen lite) van een jaartje oud? Inclusief doos, beschermhoesje,beide pennetjes, polarium en zelda classic?
Misschien dat ik mijne weg doe, gekocht voor mijn treinreizen maar daar zit ik tegenwoordig nooit meer in.
Ben bang nog wel minder, vrijwel niemand wil een gewone DS nu nog hebben.quote:
wat vraag je voor Brain Training!?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ik heb nog liggen:
- Luigi en Mario Parters in Time
- Brain Training
- Animal Crossing
en ik wil de nieuwe Castlevania.
Mag voor 80 euro (excl verzendkosten) weg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef Maaark het volgende:
pff, 90 euro ofzo?
een goeie 1gb MicroSD kost alleen al 50 euro, de EZ4 40,- en de superkey iets van 20,-
Ik zal hieronder even pasten wat ik van plan was in een marktplaatsadvertentie te posten:
"Ik verkoop hem omdat ik simpelweg nauwelijks tijd meer heb om mee te spelen.
Het kaartje is in goede staat. Zoals op de foto's te zien is zit er een stukje tape aan het microSD kaartje om deze makkelijk uit de cartridge te halen.
Er komen 3 kleuren "shells" bij, een witte, een lichtblauwe en een donkerblauwe. Op dit moment zit de PCB in de donkerblauwe shell.
De witte shell is een beetje beschadigd geraakt. De rest van het pakket is in "zgan"-staat.
Alles werkt perfect."
Foto's moet ik nog maken
Aangezien Centurion_NL geen sjoege geeft op mijn getoonde interesse:quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:12 schreef -hypnagogia- het volgende:
Ik heb nog liggen:
- Animal Crossing
Ik wil mario kart wel ruilen tegen één of meer van mijn spellen:quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:43 schreef nogal het volgende:
Heb te ruil
- Wario Ware Touched
- Project Rub
- Mario Kart DS
Enkel ruilen, want wil ff kijken of ik misschien nog een leuk spel op me ds lite kan krijgen
anders ga ik hem verkopen. Enigste wat ik nu af en toe speel is Tetris. Laat dus maar weten
wat jullie te ruil hebben!
* masterdave wants your DSquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef nogal het volgende:
Heb ff zitten kijken naar die spellen maar spreken me niet echt aan om te ruilen, sorry.
Als je dan je DS zal verkopen, dan zou ik graag je Tetris overkopenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:43 schreef nogal het volgende:
Heb te ruil
- Wario Ware Touched
- Project Rub
- Mario Kart DS
Enkel ruilen, want wil ff kijken of ik misschien nog een leuk spel op me ds lite kan krijgen
anders ga ik hem verkopen. Enigste wat ik nu af en toe speel is Tetris. Laat dus maar weten
wat jullie te ruil hebben!
jep, ik heb wel interesse!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef Sheep666 het volgende:
Ik heb Brain Training nog liggen, iemand interesse?
das mooiquote:
hmm... wil niet ruilen, wil 'm liever van je overnemen...quote:Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef Sheep666 het volgende:
das mooi
liefst ruil ik tegen een ander spelleke want euro's heb ik genoeg![]()
email staat in m'n profiel
Kopen mag ook! Iemand intresse?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:04 schreef _Dizzy_ het volgende:
ik heb te ruil Asphalt urban GT
liefst tegen mario spellen
hmmz... ik denk er ff over na. Mail anders ff wat je er voor wilt geven, mss verspoedigt dit het nadenken.quote:hmm... wil niet ruilen, wil 'm liever van je overnemen...
Ja hoor verkoop is ook prima! mail me maar op roelxxl @ hotmail.com dan regelen we wel wat.quote:Op zondag 19 november 2006 15:44 schreef nogal het volgende:
Ik heb voorlopig een vriendin en broertje die roet in het eten gooitHun zijns op dit moment verslaafd aan me DS, en vooral aan mario kart.
Roelxxl verkoop jij eventueel Sonic Rush ook? Of enkel ruilen?
22,50 inclusief verzendkosten?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:37 schreef _Dizzy_ het volgende:
@ Orbis, Mario 64 ds Hoeveel vraag je daarvoor?
Oké, goed! Voor meer zal ik hem waarschijnlijk toch niet verkopen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:21 schreef Devlinsect het volgende:
@Orbis: 22,50 EURO incl verzendkosten voor Advance Wars
Mail me ff. Mailadres in profiel.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:51 schreef Orbis het volgende:
[..]
Oké, goed! Voor meer zal ik hem waarschijnlijk toch niet verkopen.
Neem aan dat dit gewoon US-versies zijn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:54 schreef rece het volgende:
Te koop of te ruil::
Children of Mana ¤ 25,- ex
Magical Starsign ¤ 25,- ex
US versies inderdaad, 50 inc en ze zijn voor jou.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:42 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Neem aan dat dit gewoon US-versies zijn?
Zoja, 45 incl.?
Deal, als je je gegevens zou willen mailen, adres in me profiel, maak ik vanavond nog het bedrag over.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:13 schreef rece het volgende:
[..]
US versies inderdaad, 50 inc en ze zijn voor jou.
U heeft meel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Deal, als je je gegevens zou willen mailen, adres in me profiel, maak ik vanavond nog het bedrag over.
Voor 15 EURO incl. wil ik hem graag kopen van je. Stuur me een mail. Adres in profiel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:45 schreef jra2k het volgende:
@rece
@mgdutch
wie o wie voor Brain Training 15 ex?
Overschrijvingskaart is op de bus gedaan dus binnenkort heb jij het geld voor Advance Wars DSquote:Op woensdag 22 november 2006 20:51 schreef Orbis het volgende:
[..]
Oké, goed! Voor meer zal ik hem waarschijnlijk toch niet verkopen.
Voor 32,50 incl. verzendkosten wil ik hem wel van je overnemen. Mail me voor info (zie profiel)quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
Tekoop:
Age of Empires: the age of kings voor de DS voor 32,50 ¤
Of eventueel ruilen tegen:
Mario kart + 10 ¤ van jou kant
Mario 64 + 10 ¤ van jou kant
DS Browser
Vind ik echt te weinig. ¤ 60,- in en ze zijn voor jouquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:10 schreef Best_oke het volgende:
@ Rece
- 42 in 1
- Brain Training
- Castlevania DOS
¤ 45,- incl. verzenden?
Wtf, en dat spel was zo vet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
Tekoop:
DS Browser
@ Recequote:Op zondag 26 november 2006 00:12 schreef rece het volgende:
[..]
Vind ik echt te weinig. ¤ 60,- in en ze zijn voor jou
Heb hem aan een vriend van me geleend als die er klaar mee is kom ik er op terug.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
Tekoop:
DS Browser
Bied 15 euro voor Tetris DS!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:59 schreef nogal het volgende:
Ik bied mijn 4 spellen te koop aan
- Mario Kart (¤25,00)
- Wario Ware Touched! (¤25,00)
- Tetris DS (¤25,00)
- Project Rub (¤12,50)
ook mijn DS lite (wit) staat te koop, voor 120 euro
laat maar weten, heb er ook een topic over lopen nog
ik ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zoek nog steeds trauma center hoor
heb evt cooking Mama te ruil
Helaas..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:45 schreef nogal het volgende:
Tetris is al verkocht, zal hem er ff uit verwijderen. Hoogstwaarschijnlijk is Mario Kart ookal verkocht, maar dat laat ik hier nog wel weten. Sorry voor het ongemak
edit: en Mario Kart is ookal verkocht!
Dus enkelt nog maar Wario Ware Touched! en Project Rub te koop + me ds !
Sorry, die weg is mij niet 'gulden' genoeg.quote:Op zondag 26 november 2006 10:49 schreef Best_oke het volgende:
[..]
@ Rece
Ok, nemen we de "gulden" middenweg, ¤ 52,50 incl. verzenden
18 euro.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:13 schreef melluk het volgende:
@rece hoeveel voor 42 in 1 als ik m zelf kom ophalen
scheelt je opsturen-gezeur en zend kosten
Yup, in het centrum. Wat is je mail? Dan regelen we het op die manier, minder topicvervuiling enzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef melluk het volgende:
[..]
woon je ergens in leiden wat makkelijk bereikbaar is via het openbaar vervoer?
project rub 12,50 gebodenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:59 schreef nogal het volgende:
Ik bied mijn 3 spellen te koop aan
- Mario Kart (¤25,00)
- Wario Ware Touched! (¤25,00)
- Project Rub (¤12,50)
ook mijn DS lite (wit) staat te koop, voor 120 euro
laat maar weten, heb er ook een topic over lopen nog
Mail sent.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef melluk het volgende:
mark1483 AT gmail DOT com
15 euro voor Mario 64?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef Ipho het volgende:
Alleen te koop:
Mario 64
Polarium
Mario Kart
Feel the magic
Metroid Demo
Meteos
http://img250.imageshack.us/img250/1304/spelykujvn5.jpg
Doe een goed bod en ze zijn voor jou. Een bod voor alles of per spel zie maar
Ook te ruil voor Xbox 360 games.
Graag gedaan, enjoy!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:48 schreef melluk het volgende:
hey rece
ik heb het ff zitten spelen dat spel van je
maar ik vind het wel supervet haha
best naar me zin zo./..ben bezig met al die stamps!
bedankt nog!
Ik wil Brain training wel van je overnemenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:41 schreef rece het volgende:
Nog steeds te koop of te ruil::
Mario Kart DS ¤ 25,- in
Mario 64 DS ¤ 22,50 verkocht
Brain Training ¤ 20,- in
Castlevania DOS ¤ 25,- in
Tiger Woods Golf - Klein Kratje Brand bier
Roept u maar, rizzibizi apestaart hotmail.com
Kheb je een mail gestuurd:quote:Op donderdag 30 november 2006 09:41 schreef rece het volgende:
Nog steeds te koop of te ruil::
Mario Kart DS ¤ 25,- in
Mario 64 DS ¤ 22,50 verkocht
Brain Training ¤ 20,- in
Castlevania DOS ¤ 25,- in
Tiger Woods Golf - Klein Kratje Brand bier
Roept u maar, rizzibizi apestaart hotmail.com
Helaas, Devlinsect heeft een beter bod gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik wil Brain training wel van je overnemenvoor 20 in
Wil je me even een PM sturen over betaling enz?![]()
Deal en mail terugquote:Op donderdag 30 november 2006 11:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Kheb je een mail gestuurd:
Castlevania + Braintraining incl verzendkosten 47,50 EURO. Hoor ut wel!
Top!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:49 schreef rece het volgende:
[..]
Helaas, Devlinsect heeft een beter bod gedaan.
[..]
Deal en mail terug
No problemquote:Op donderdag 30 november 2006 11:49 schreef rece het volgende:
[..]
Helaas, Devlinsect heeft een beter bod gedaan.
[..]
ik heb interesse in Mario KartDS!quote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb nog een aantal spellen te koop:
New Super Mario Bros ¤ 25,00
Wario Ware Touched ¤ 17,50
Sonic Rush, doosje is hiervan iets beschadigd waardoor ie niet helemaal 100% meer sluit ¤ 17,50
Mario Kart DS, komt uit een DS-pakket, ¤ 20,00
Prijzen zijn vraag prijzen en incl verzenden per post
Ik wil New Super Mario Bros & Wario Ware Touched wel voor 40 euroquote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb nog een aantal spellen te koop:
New Super Mario Bros ¤ 25,00
Wario Ware Touched ¤ 17,50
Sonic Rush, doosje is hiervan iets beschadigd waardoor ie niet helemaal 100% meer sluit ¤ 17,50
Mario Kart DS, komt uit een DS-pakket, ¤ 20,00
Prijzen zijn vraag prijzen en incl verzenden per post
Ik bied 17.50 voor brain trainingquote:Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef Ricky... het volgende:
Heb hier:New Super Mario Bros. (zelfs nog met VIP Code) Brain Training
Doe maar een bod!
Ok ik stuur je een e-mailquote:Op zondag 3 december 2006 20:20 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
@Kirstenn, voor 17,50 stuur ik hem op
@ super muffin: Deal, als je me even een mailtje wil sturen op bosmaik at xs4all.nl kunnen we het verder regelen
Wij hebben een deal, email maar naar rickheere87 [at] hotmail.comquote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik bied 17.50 voor brain training
supermario 20 geboden, wat is vip code?quote:Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef Ricky... het volgende:
Heb hier:New Super Mario Bros. (zelfs nog met VIP Code) Brain Training
Doe maar een bod!
Donequote:Op zondag 3 december 2006 22:37 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Wij hebben een deal, email maar naar rickheere87 [at] hotmail.com
Golden Sun is aangekomen. Bedankt!quote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Nog geen email van je![]()
Muse Muse, wij hebben ons contact verder wel via de mail.
Vreemdquote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Nog geen email van je![]()
Muse Muse, wij hebben ons contact verder wel via de mail.
Geen dankquote:Op maandag 4 december 2006 15:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Golden Sun is aangekomen. Bedankt!
Heb je inmiddels al wel wat gehad?quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Geen dank
OKay Tamaartje, ik wacht in spanning af
Heb ze al, zaten bij ongewenste postquote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al wel wat gehad?
Ik heb de laatste naar mezelf ge-bcct en wel ontvangen
Okequote:Op maandag 4 december 2006 18:00 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Heb ze al, zaten bij ongewenste post![]()
Ik heb je inmiddels al vanaf mijn Hotmail en Gmail adres gemailed maar nog niets terug gekregen, ook niets ontvangen? Misschien moet je even kijken bij ongewenste email of je filter even anders instellen. Ik heb overigens ook Fok! PM.quote:Op maandag 4 december 2006 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Okegelukkig.. ik heb nog niets van jou, maar ik wacht af
![]()
Sorry ik mail je direct even terug!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:15 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Ik heb je inmiddels al vanaf mijn Hotmail en Gmail adres gemailed maar nog niets terug gekregen, ook niets ontvangen? Misschien moet je even kijken bij ongewenste email of je filter even anders instellen. Ik heb overigens ook Fok! PM.
¤20 voor mario kart?quote:Op zondag 3 december 2006 21:05 schreef Ipho het volgende:
Alleen te koop:
Mario 64
Polarium
Mario Kart
Feel the magic
Metroid Demo
Meteos
Ik heb een electronplankton DS uit japan compleet met boekje voor 23 euro.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik zoek nog steeds electroplankton voor een leuk bedrag
Ook ik heb het geld al overgemaakt.. al iets binnen misschien?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:53 schreef MuseMuse het volgende:
@ricky,
geld gestuurd, hopelijk heb ik de games voor zaterdag binnen!
De japanse versie incl oordopjes en speciale verpakking?quote:Op woensdag 6 december 2006 03:06 schreef bioboystudent het volgende:
[..]
Ik heb een electronplankton DS uit japan compleet met boekje voor 23 euro.
Is het een beetje te spelen, ondanks dat het volledig Japans is?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:55 schreef BlackSheep het volgende:
Jump Superstars aangeboden!
Richtprijs van 20 euro inclusief, iemand interesse? Kan ie vandaag of morgen nog op de post!
Daar ga ik overheen:22 euro voor Mario Kart!quote:
Ik heb wel interesse in bomberman en mario kart , je hebt mailquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Te ruil aangeboden, allen met doosje en boekjes
- Nintendogz Labrador incl. doosje
- Bomberman DS
- Mario Kart DS
Ik heb zelf al:
- Braintraining
- Zoo Keeper
- Tetris DS
- Meteos
En ik vergeet er vast nog wel wat
Dan mail ik je als het zover is.quote:
Ik heb de game vandaag binnen gehad.. toppie!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:15 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Ik heb je inmiddels al vanaf mijn Hotmail en Gmail adres gemailed maar nog niets terug gekregen, ook niets ontvangen? Misschien moet je even kijken bij ongewenste email of je filter even anders instellen. Ik heb overigens ook Fok! PM.
mario64, mario kart en feel the magic...quote:Op zondag 24 december 2006 16:53 schreef Ipho het volgende:
Alleen te koop:
Mario 64
Polarium
Mario Kart
Feel the magic
Metroid Demo
Meteos
Vind ik te weinig.quote:Op zondag 24 december 2006 19:35 schreef Paddo80 het volgende:
[..]
mario64, mario kart en feel the magic...
45 euro
waar op te halen, of verzenden?
Ik geef je 25 EURO ervoor incl. verzendkostenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:13 schreef Epica het volgende:
Ik heb Sonic Rush DS te ruil/te koop. Hij is helemaal compleet en heeft goede reviews alleen hij is net iets tè snel voor mij. Als je interesse hebt, laat me weten welk spel je ervoor wilt ruilen
He Devlinsect, zo te zien doet ie ´t nogquote:Op woensdag 27 december 2006 22:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik geef je 25 EURO ervoor incl. verzendkosten![]()
Heb je ook spellen te ruil of niet?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Had ik aan jou nou Mario 64 en Castlevania verkocht? Zo ja, zijn ze ooit binnengekomen heb niets meer van je gehoord?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik bied 25 euro inclusief voor Castlevania DS.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef HAL9000S het volgende:
Te koop voor 30 euro per stuk:
Mario & Luigi; Partners in Time
Castelevania Dawn of Sorrow
Animal Crossing Wild World (Noorse handleiding, Engelstalig spel)
Mail me anders even op m.a.schouten @ gmail . comquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:22 schreef HAL9000S het volgende:
voor 27,50 stuur ik 'm op.
Sonic is te koop voor 20 euro bij de Bart Smitquote:Op woensdag 27 december 2006 22:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
eventueel ruilen tegen braintraining (incl boekje, vip codes, doosje, blabla etc etc)?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga je ff mailenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:32 schreef Epica het volgende:
[..]
Mail me anders even op m.a.schouten @ gmail . com
hoeveel wil je voor brain training?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ga je ff mailen
Brain training heb ik zelf ook nog liggen hier, ik verkoop 'm alleen.
Voor 22,50 stuur ik 'm je op (mint condition, inclusief ongebruikte VIP points)quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
hoeveel wil je voor brain training?
Nog steeds te koop, een fatsoenlijk tegenbod is ook welkomquote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef HAL9000S het volgende:
Animal Crossing Wild World (Noorse handleiding, Engelstalig spel)
Super Mario 64 of Wario Ware Touched ruilen tegen mijn Nintendogs Dachshund & Friends.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:14 schreef ethiraseth het volgende:
Te ruil:
New Super Mario Bros, Super Mario 64 DS en Wario Ware touched. te ruilen voor een DS game (advance wars: DS, phoenix wright, trauma centre, castlevania, of iets anders) of een GBA rpg (golden sun, fire emblem, zelda oid).
post hier maar of mail naar alex444[a]gmail.com
zijn allebei verkocht!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:19 schreef MuseMuse het volgende:
Te koop:
New super mario bros
Wario ware
Nintendogs is nou helaas net iets waar ik niet in geinteresseerd ben, sorry.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Super Mario 64 of Wario Ware Touched ruilen tegen mijn Nintendogs Dachshund & Friends.
Toevallig geintereseerd in New super mario bros, wario ware touched of super mario 64?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef SoSolid het volgende:
Te ruil:
Animal Crossing: Wild World (te veel gespeeld ondertussen)
tegen catlevania, phoenix wright, mario kart, mario & luigi of iets anders. Sommige mensen bieden ze aan maar vrgen geen AC:WW, iemand geinteresseerd toch misschien? Hij is nog helemaal compleet met nintendo points.
(als ik niet antwoord mail maar op nickliefhebber(at)gmail(punt)com)
¤40 incl. voor beidequote:Op donderdag 4 januari 2007 07:58 schreef killermj het volgende:
Te koop/te ruil:
· Rayman 2
· Resident Evil - Deadly Silence
Voorkeur: Ruilen!
¤50 incl. voor beidequote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef HAL9000S het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef Ipho het volgende:
Alleen te koop:
Polarium
Metroid Demo
Meteos
Wat mij betreft een deal, mail voor verdere afhandeling naar vsgx@hotmail.com aubquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:19 schreef sander_kok het volgende:
[..]
¤40 incl. voor beide
[..]
¤50 incl. voor beide
Nee sorry, AC heb ik ook al te koop staanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:24 schreef SoSolid het volgende:
Of HAL9000S misschien AC:WW ruilen tegen castlevania dawn of sorrow of mario en luigi
Je hebt mail.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef SoSolid het volgende:
Ok ik verkoop hem maar het liefst wil ik tegen ethiraseth ruilen voor super mario 64 ds... nog steeds geinteresseerd
ethiraseth
AC:WW tegen super mario 64
zo ja mail maar naar nickliefhebber@gmail.com
46 is een dealquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:19 schreef sander_kok het volgende:
[..]
¤40 incl. voor beide
[..]
¤50 incl. voor beide
harvest moon, wat bied je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:09 schreef mcwops het volgende:
iemand voor mij tegen een leuke prijs voor de GBA
Sims Pets
Dogz
Harvest moon
?
Ik heb castlevania van je gekocht en volgens mij je hierover gemaild dat die is binnen gekomen.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:43 schreef rece het volgende:
[..]
Had ik aan jou nou Mario 64 en Castlevania verkocht? Zo ja, zijn ze ooit binnengekomen heb niets meer van je gehoord?
Rece
Ok mooi, ik weet echt niet meer aan wie ik dan Mario 64 verkocht heb. Zal wel goed zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb castlevania van je gekocht en volgens mij je hierover gemaild dat die is binnen gekomen.![]()
Mag ik deze eventjes reserveren?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef rjbrethouwer het volgende:
Braintraining inc boekjes - 17,50 inc verzending
je hebt meelquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef DinoPK het volgende:
Mario kart heb ik ook nog liggen hoor, zelfde prijs. Mail me maar eventjes.
Verder heb ik nog brain training voor 15, en 42 classic games voor 17.50 liggen.
Alle 3, combi prijsje.
En jij eentje terugquote:
Ik heb hem gereserveert voor je, laat even weten als je het niet meer wiltquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mag ik deze eventjes reserveren?
Mijn moeder wil hem graag hebben, maar ze is er nu niet, dus ik kan het haar pas morgenmiddag vertellen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef rjbrethouwer het volgende:
Twee ds games te koop.
Mario kart DS inc boekjes+eventueel de bon - 27,50 inc verzending
Braintraining inc boekjes - 17,50 inc verzending gereserveert
Voor 8 uur vanavond weet je het.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:24 schreef rjbrethouwer het volgende:
[..]
Ik heb hem gereserveert voor je, laat even weten als je het niet meer wilt
Ze wil hem graag hebben!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Voor 8 uur vanavond weet je het.
You, ve got meelquote:Op maandag 8 januari 2007 19:54 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ze wil hem graag hebben!
Mail me even op c.gruppen at gmail.com dan regelen we het.
Vreemd, heb em er ooit eens in gezet. Maar goed doe maar naar rizzibizi apetail hotmeel punt com.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zie geen mail in je profiel
of ligt dat aan mij
New Mario Bros. 25 euri inclusiefquote:Op maandag 8 januari 2007 15:06 schreef Ayen het volgende:
[GEZ]
- Bomberman
- Tetris DS
(- evt. iets van mario)
- Mijn dierenpension
- Mijn dierenkliniek in afrika
Noem U prijs, en dan komen we er samen wel uit denk ik ;-)
ik ben wel geinteresseerd in 42 classics als je hem nog hebt, is 17,50 incl?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef DinoPK het volgende:
Mario kart heb ik ook nog liggen hoor, zelfde prijs. Mail me maar eventjes.
Verder heb ik nog brain training voor 15, en 42 classic games voor 17.50 liggen.
Alle 3, combi prijsje.
Het liefst zou ik hem komen ophalen, maar aangezien leiden nogal uit de buurt is ;-) wacht ik nog even af of er evt. nog een reactie komt van iemand die meer in de buurt woontquote:
Ik heb al zoveel ds spellen verkocht en opgestuurd, is allemaal goed gegaan. Dus laat je niet tegenhouden door versturen dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Ayen het volgende:
[..]
Het liefst zou ik hem komen ophalen, maar aangezien leiden nogal uit de buurt is ;-) wacht ik nog even af of er evt. nog een reactie komt van iemand die meer in de buurt woont![]()
Op laten sturen werkt goed via RECE gasterd. Ik kan spreken uit ervaringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Ayen het volgende:
[..]
Het liefst zou ik hem komen ophalen, maar aangezien leiden nogal uit de buurt is ;-) wacht ik nog even af of er evt. nog een reactie komt van iemand die meer in de buurt woont![]()
Voor 25 Euro inc. wil ik 'm wel van je hebben. Verder afhandelen per e-mail?quote:
Prima mail me maar. rizzibizi apestaart hotmail punt comquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:54 schreef NorthernLight het volgende:
[..]
Voor 25 Euro inc. wil ik 'm wel van je hebben. Verder afhandelen per e-mail?
Boter bij de vis is inderdaad rielekst.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Ayen het volgende:
Is ook niet een kwestie van niet vertrouwen of zo hoor ;-)
vind het gewoon fijner om bij betaling ook gelijk het spel te hebben ;-)
Niets meer van je gehoord? Nog interesse in Mariokart voor 25 inclusief?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zie geen mail in je profiel
of ligt dat aan mij
Mail terug.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Miss_S het volgende:
ik heb je een uurtje geleden een mail gestuurd
voor 25 ex mag je de mijne wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:59 schreef Lauzie het volgende:
jammer dat-ie al verkocht is... maar ook ik zoek:
New Mario Bros
iemand hem nog liggen?
Ja ik heb 'm in de aanbieding, Noorstalige Handleiding, Engelstalig spel maar dat maakt niet uit. Er zit een goede tutorial in en het spel is zeker geen rocket sciencequote:Op woensdag 10 januari 2007 07:42 schreef VissieKieker het volgende:
Iemand Animal Crossing in de aanbieding? heb niks te ruilen, maar wil hem wel kopen.
Helaas.. mijn dochter spreekt geen Noors. Zodra ze het kan hoor je het meteen..quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm in de aanbieding, Noorstalige Handleiding, Engelstalig spel maar dat maakt niet uit. Er zit een goede tutorial in en het spel is zeker geen rocket science
DEAL!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef rjbrethouwer het volgende:
DS Game te koop!
Mario kart DS inc boekjes+eventueel de bon - 25.,00 inc verzending
Tja..quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Hahaha, ik spreek ook geen NoorsHet spel is wel gewoon Engelstalig en ook zonder handleiding is het spel echt makkelijk onder de knie te krijgen.
Hij ziet er ook alles behalve 2e hands uit, gewoon mint condition. Voor 25 euro stuur ik 'm op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef VissieKieker het volgende:
[..]
Tja..
Wat moet dat kosten? ik wilde haar eigenlijk niet het idee geven dat ze een 2e hands spel zou krijgen.
Punt is wel, dat ik hem voor zondag moet hebben. Als dat gaat lukken hebben we een deal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hij ziet er ook alles behalve 2e hands uit, gewoon mint condition. Voor 25 euro stuur ik 'm op.
Geen probleem. Mail me voor verdere details op vsgx@Hotmail.com en als het even meezit dan gaat ie morgen voor 1 uur 's middags op de bus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:51 schreef VissieKieker het volgende:
[..]
Punt is wel, dat ik hem voor zondag moet hebben. Als dat gaat lukken hebben we een deal.
Gemaild..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geen probleem. Mail me voor verdere details op vsgx@Hotmail.com en als het even meezit dan gaat ie morgen voor 1 uur 's middags op de bus.
voor 25 incl hebben we een deal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor 25 ex mag je de mijne wel.
Een nepspel? Leg uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef radioanne het volgende:
Voor de rest iemand nog een NSMB liggen voor een leuk prijsje? Ik ben helaas opgelicht bij eBay met een nep spel van NSMB dus die stuur ik weer terug..
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:56 schreef Zus_konijn het volgende:
Iemand interesse in Animal crossing wild world?
boekjes en doosje zitten er bij.
Mail dan even naar:
hoeveel wil je voor tetris?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef Anthonyb het volgende:
Metroid Prime Hunters
Zoo Keeper
Tetris DS
alle 3 te koop!
25 euro excl en hij is voor jouwquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:13 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor hebben?
Voor ¤25 inc neem ik hem van je overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef Anthonyb het volgende:
[..]
Voor ¤25,- ex verzenden is die van jou
Hoeveel voor Zookeeper ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef Anthonyb het volgende:
Metroid Prime Hunters
Zoo Keeper
Tetris DS
alle 3 te koop!
Mail gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil Mario 64 wel van je hebben
Je krijgt zo mail!
Denk er nog ff over na, vind het verschil tussen nieuwprijs iets te klein, kom er nog op terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:36 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
25 euro excl en hij is voor jouw
Ruilen mag ook![]()
Mail me even anders als je interesse hebt.
( check ik vaker )
Je mag ook ruilen voor wario ware touchedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Denk er nog ff over na, vind het verschil tussen nieuwprijs iets te klein, kom er nog op terug
vage zin, klopt nu ook niet maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |